معرفی و دانلود کتاب برهنگی: یک داستان تجاری درباره ریختن سه ترسی که وفاداری مشتری را خراب می‌کند

عکس جلد کتاب برهنگی: یک داستان تجاری درباره ریختن سه ترسی که وفاداری مشتری را خراب می‌کند
قیمت:
۲۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برهنگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برهنگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برهنگی: یک داستان تجاری درباره ریختن سه ترسی که وفاداری مشتری را خراب می‌کند

کتاب برهنگی یک اثر برجسته‌ از نویسنده‌ی کتب پرفروش نیویورک تایمز، پاتریک لنچیونی می‌باشد. نویسنده در این کتاب به اهمیت مقوله‌ی آسیب‌پذیری در تجارت پرداخته و ایده‌هایی را برای برانگیختن حس وفاداری مشتریان ارائه می‌دهد. با خواندن این کتاب یاد می‌گیرید در اوقات سخت، جایگاه خود را در بازار رقابت حفظ کنید و گوی سبقت را از دیگران بربایید.

درباره‌ی کتاب برهنگی

حس آسیب‌پذیری، یکی از ترس‌های نهفته در وجود هر انسانی‌ست و هیچ‌کدام از ما نمی‌خواهیم موضع قدرت خود را در برابر سایرین از دست بدهیم. با‌این‌وجود پاتریک لنچیونی (Patrick Lencioni) در کتاب برهنگی (Getting Naked) دقیقاً از ما می‌خواهد آسیب‌پذیری خود را در برابر مشتریانمان نشان دهیم تا بیشتر موفق شویم.

پاتریک لنچیونی در این کتاب به معرفی مفهومی تحت عنوان خدمت برهنه و بی‌پیرایه پرداخته و معتقد است اکنون وقت آن رسیده که لباس ترس‌ها را از تن در آورده و برهنه شویم. نویسنده در پنج فصل و چندین گفتار به بحث و بررسی تکنیک‌های موفقیت در کسب‌وکار پرداخته است و رموز جلب اعتماد مشتری را با خوانندگان اثر خود به اشتراک می‌گذارد. کتاب پیش رو سرشار از استعارات و مفاهیم کنایی‌ست و پاتریک لنچیونی با روش خلاق خود موضوعات مورد نظرش را موشکافی می‌کند. چسب زخم، پونزهای برنجی، خوردن دارو، محاکمه، احمق‌ها، خدمات برهنه و بسیاری عناوین جالب توجه دیگر، نام‌هایی هستند که او برای فصول کتاب خود در نظر گرفته و در هر گفتار با ارائه‌ی مثال‌های خلاق، مخاطب را با مفاهیم مورد بررسی در کتاب آشنا می‌سازد. پس آماده باشید تا سه ترس بزرگ در عرصه‌ی تجارت را دور بیندازید و برهنه شوید.

کتاب برهنگی با ترجمه‌ی حامد اسماعیلی توسط نشر شادن پژواک منتشر شده و نسخه‌ی الکترونیک آن از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن کتابراه در اختیار علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت در کسب‌وکار قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب برهنگی

  • بهترین توصیه برای جذب و حفظ مشتری چیست: برهنه شوید! (وب‌سایت آمازون)

  • پاتریک لنچیونی با لحنی بی‌پرده با خواننده‌ی خود سخن می‌گوید. این کتاب نه‌تنها برای فعالان کسب‌وکار و مشاوران امر تجارت مفید است، بلکه هر کس سعی دارد رابطه‌‌ای طولانی و پایدار با مشتریان خود برقرار سازد، از خواندن این اثر بهره خواهد برد. (پابلیشرز ویکلی)

کتاب برهنگی مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به کتب انگیزشی و موفقیت در کسب‌وکار از خواندن کتاب برهنگی بهره خواهند برد. این اثر منحصراً به روش‌های جلب مشتری پرداخته و مطالعه‌ی آن برای فروشندگان در هر عرصه‌ای مفید است.

با پاتریک لنچیونی بیشتر آشنا شویم

پاتریک لنچیونی سخنران و نویسنده‌ی کتب مدیریت و موفقیت، متولد 1965 در ایالات متحده است. او شهرت خود را بیش از هر چیز مدیون نگارش کتاب «پنج اختلال در عملکرد تیمی» است که جزو آثار پرفروش بیزینس ویک، وال استریت ژورنال، یو‌اس‌ای تودی و نیویورک تایمز قرار گرفت. او مؤسس شرکتی با عنوان “Table Group” است که به ارائه‌ی خدمات مشاوره‌ی سازمانی می‌پردازد و به مؤسسات گوناگون کمک می‌کند کسب‌وکار خود را با اصولی سالم هدایت کنند. پاتریک لنچیونی به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین سخنرانان عرصه‌ی تجارت در ایالات متحده شناخته می‌شود و بیش از سه میلیون نسخه از کتاب‌هایش در سرتاسر دنیا به فروش رفته‌اند. «مزیت»، «برتری» و «انگیزه» نام برخی از آثار او هستند.

در بخشی از کتاب برهنگی: یک داستان تجاری درباره ریختن سه ترسی که وفاداری مشتری را خراب می‌کند می‌خوانیم

من مکث کردم، اما نه به طرزی ناخوشایند. اگر من به یک دلیل به این ملاقات آمده بودم و خودم را برای هر سو‌ٔالی آماده کرده بودم، برای جواب دادن به همین سوال بود. «بستگی داره، واضحه که ما شما رو بدون احترام سالم به کاری که انجام می‌دید، به دست نیاوردیم. و توی این کسب و کار، افراد تنها دارایی هستن. بنابراین فکر نمی‌کنم کارمندهای شما لازم باشه نگران چیزی باشن.»

من احتمالاً به‌خاطر دادن چنین جواب مبهم و پوچی بود، اگر صرفا نادرست بودن آن را در نظر نگیریم، که احساس بدتری پیدا کردم. اما آیا این همان چیزی نیست که شرکت‌های بزرگ به شرکت‌هایی که با آن‌ها ادغام شدند، می‌گویند؟ من قصد نداشتم به او بگویم مارتی چه احساسی درباره‌ی شرکت‌شان داشت. و مطمئنا اشاره نکردم که یکی از محتمل‌ترین دلایلی که شرکت‌ آن‌ها را خریدیم این بود که یک خار را از کنار خودمان برداریم و به لیست مشتریان‌مان اضافه کنیم. اگر این موضوع حقیقت داشت، به‌زودی مشخص می‌شد. بنابراین دلیلی وجود نداشت که مرحله‌ی اولیه‌ی ادغام سخت‌تر از چیزی که بود، شود.

در این لحظه اِیمی به میان گفت‌‍وگو پرید و به نظر می‌رسید رفتارش به شکلی ماهرانه تغییر کرد. او ناگهان بی‌پروا و کمی پرخاشگر شد. «جَک، تو چقدر درباره‌ی ما می‌دونی؟» من احساس کردم مورد تهدید قرار گرفتم، با لکنت جواب دادم: «خب، تا جایی که بتونم بگم، شماها شهرت خوبی دارید.» می‌خواستم از آن‌ها تعریف کنم بدون اینکه به آن‌ها اعتبار زیادی داده باشم و اقتدار خودم را از دست بدهم. «من می‌دونم شما بیشتر کارِتون رو با تکنولوژی بالا انجام می‌دید، بنابراین خیلی از اون محدود به همین‌‌جاست.» آن‌ها به نشانه‌ی موافقت سر تکان دادند و به نظر می‌رسید منتظر جزئیات بیشتر هستند. وقتی اِیمی فهمید من چیز دیگری برای ارائه ندارم، دوباره میان بحث شیرجه زد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: تئوری
فصل اول: دشمنان
فصل دوم: من
فصل سوم: ترفیع وحشتناک
فصل چهارم: شتاب
فصل پنجم: چسب زخم
بخش دوم: تمرین
فصل اول: برخورد
فصل دوم: پرسش و پاسخ
فصل سوم: پونزهای برنجی
فصل چهارم: اکتشاف
فصل پنجم: بنزین روی یک آتش
فصل ششم: واکنش شدید
فصل هفتم: کسب اطلاعات
فصل هشتم: آشفتگی
فصل نهم: ارائه
فصل دهم: گفتن
فصل یازدهم: جبران
فصل دوازدهم: پیش‌بینی
فصل سیزدهم: بازگشت
فصل چهاردهم: توصیه
بخش سوم: تحقیق
فصل اول: درمان از طریق مواجهه و افشا
فصل دوم: دور شدن
فصل سوم: ثبات
فصل چهارم: مطالعه‌ی سریع
فصل پنجم: خطر
فصل ششم: هضم
فصل هفتم: توصیه
فصل هشتم: تحمل
فصل نهم: اجرای تست
فصل دهم: حقارت
فصل یازدهم: قورت دادن دارو
فصل دوازدهم: آماده‌سازی شاهد
بخش چهارم: تصدیق
فصل اول: محاکمه
فصل دوم: حمله
فصل سوم: هیچ بسته‌ای ممنوع نیست
فصل چهارم: یک مشت احمق
فصل پنجم: اندیشه
فصل ششم: امتحان متقاطع
فصل هفتم: ساختن پرونده
فصل هشتم: ترس دوم
فصل نهم: فریب
فصل دهم: توضیح بعدی
فصل یازدهم: ترس سوم
فصل دوازدهم: انداختن کفش‌ها
فصل سیزدهم: چک شدن
فصل چهاردهم: به پیش
بخش پنجم: الگو
فصل اول: پیدایش برهنه شدن
فصل دوم: تعریف خدمات برهنه
فصل سوم: دور انداختن سه ترس
فصل چهارم: موارد کاربرد برهنگی
سپاس‌گزاری
درباره‌ی نویسنده
آثار دیگر پاتریک لِنچیونی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برهنگی: یک داستان تجاری درباره ریختن سه ترسی که وفاداری مشتری را خراب می‌کند
نویسنده
مترجمحامد اسماعیلی
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات229
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب برهنگی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب برهنگی

برای دریافت کتاب برهنگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.