معرفی و دانلود کتاب صوتی درمان تنبلی

عکس جلد کتاب صوتی درمان تنبلی
قیمت:
۲۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی درمان تنبلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی درمان تنبلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی درمان تنبلی

استفان مارتین در کتاب صوتی درمان تنبلی، راه رسیدن به هر هدفی را برای شما آشکار می‌کند! واقعیت این است که برای رسیدن به اهداف و زندگی رویاییتان، نیاز به هیچ حقه و ترفندی ندارید، بلکه باید نظم و انضباط شخصی را به گونه‌ای در خود تقویت کنید که خودبه‌خود نیروی محرک شما برای موفقیت باشد و کتاب صوتی درمان تنبلی در این راه به شما کمک خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب صوتی درمان تنبلی

به لیست کارهایی که باید انجام دهید نگاهی بیندازید. چند موردِ تیک‌نخورده وجود دارد؟ کدام کارها مدت زیادی است که در لیست منتظرند تا شما آن‌ها را عملی کنید، ولی مدام انجامشان را پشت گوش می‌اندازید؟ عقب انداختن کدام کارها کلافه‌تان کرده؟

اگر آنچه گفته شد برای شما هم سناریویی آشناست، پس شاید شما هم درگیر سندروم تنبلی باشید! گرچه شنیدن کلمه‌ی «تنبلی» به این وضوح و صراحت کمی دردناک است و غرورمان را جریحه‌دار می‌کند و ترجیح می‌دهیم از عبارت‌هایی چون «وقت نبود» و «انرژی‌اش را نداشتم» و «بعداً انجامش می‌دهم» استفاده کنیم تا برچسب «تنبل» به ما چسبانده نشود، ولی واقعیت این است که شما توانمندتر از چیزی هستید که فکر می‌کنید و اگر کاری مدت‌هاست در لیست امورتان خاک می‌خورد، دقیقاً به این معناست که شما گرفتار تنبلی شده‌اید. اما نگران نباشید، برای تنبلی نیز مانند هزاران درد و مشکل دیگر، راه درمانی پیدا شده.

کتاب صوتی درمان تنبلی (The Cure to Laziness) نوشته‌ی استفان مارتین (Stephen Martin) راهنمای شما برای خلاصی از شر تنبلی است! هیچ جادو و حقه‌ای در کار نیست، قرار نیست با خواندن این کتاب به شکلی معجزه‌وار به قهرمانی تبدیل شوید که لیست کارهایش را یکی پس از دیگری تیک می‌زند. این کتاب، راهنما و مربی شما برای تقویت عضله‌ی اراده و انضباط است و این کار درست مثل تقویت یک عضله در بدن، نیازمند دانش، تلاش و استمرار است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی درمان تنبلی

کتاب صوتی درمان تنبلی این مطلب را به ما خاطرنشان می‌شود که مسئله‌ی نظم و انضباط، صفر و صدی نیست. این بدین معناست که اراده و نظم موهبتی نیست که بعضی‌ها داشته باشند و بعضی نداشته باشند؛ بلکه مهارتی یاد گرفتنی و تقویت‌کردنی است. همین‌که بدانیم اراده، موهبتی نیست که به یکی از ما داده باشند و به دیگری نه، باعث می‌شود انگیزه پیدا کنیم و همیشه این را در ذهن داشته باشیم که ما یک «تنبل بالفطره» نیستیم، بلکه راه نجاتی از این معضل وجود دارد که موفقیتش به تلاش ما برای تقویت نظم فردی بستگی دارد.

کتاب صوتی درمان تنبلی این اطمینان را به ما می‌دهد که مهم نیست هدفمان چه باشد؛ موفقیت شغلی و تحصیلی، کاهش وزن، ایجاد یک سبک زندگی بهتر و یا یادگیری یک مهارت، همه با تقویت برنامه‌ی انضباط شخصی شدنی و ممکن می‌شود. نظم شخصی زندگی شما را دگرگون می‌کند و یک هویت تازه به شما می‌دهد. با بهره‌گیری درست از راه حل‌هایی که در این کتاب ارائه شده می‌توانید عادات جدیدی به وجود بیاورید و از این طریق سبک زندگیتان را تغییر دهید. بعد از این اراده‌تان رشد می‌کند، خودتان نیز قوی‌تر می‌شوید و کارهایی که زمانی برایتان سخت و طاقت‌فرسا بودند،‌ به عملی روتین و هرروزه تبدیل می‌شوند. این درست مانند زمانی است که یک نوزاد می‌خواهد راه رفتن را یاد بگیرد. او نمی‌داند راه رفتن و استفاده از پاهایش برای ایستادن به چه شکل است، برای همین بارها زمین می‌خورد. این زمین خوردن هرروزه او را از یادگیری راه رفتن منصرف نمی‌کند، بلکه او هرروز به تلاشش ادامه می‌دهد و زمین می‌خورد تا کم‌کم این کار را یاد می‌گیرد. زمانی می‌رسد که همین راه رفتنِ دشوار، تبدیل به کاری ساده می‌شود و او حتی دویدن، پریدن و رقصیدن با پاهایش را نیز یاد می‌گیرد. کتاب صوتی درمان تنبلی در این مسیرِ تلاش هرروزه با شما همراه می‌شود تا در هنگام زمین خوردن ناامید نشوید و تا رسیدن به اهدافتان مصمم و منظم باقی بمانید.

کتاب صوتی درمان تنبلی با تلاش فاطمه اسماعیلی به فارسی ترجمه شده و گویندگی آن نیز به عهده‌ی رامین صیامی بوده است. نشر صوتی شادن پژواک مسئولیت انتشار این اثر را به عهده داشته.

کتاب صوتی درمان تنبلی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر اهمال‌کاری باعث شده تا از رسیدن به اهدافتان باز بمانید، این کتاب کمک شایانی برای رفع این مشکل به شما خواهد کرد.

در بخشی از کتاب صوتی درمان تنبلی می‌شنویم

وقتی افراد کلمه‌ی انضباط رو می‌شنون، احساس نگرانی می‌کنن، چرا که این موضوع با متمرکز و ثابت موندن در یه روال همراهه و باعث می‌شه که احساس کنن آزادیشون را دارن از دست می‌دن. مفهوم عمومی نظم شخصی از حقیقت اون خیلی دوره اما شما در حال کشف قدرتی هستید که در وجود یه فرد منضبط نهفته است. انضباط شخصی رفتار و ظرفیتیه که شما برای کنترل خودتون اون رو ایجاد می‌کنید و بعد از اون به طرز دیگه‌ای رفتار می‌کنید. بدون اینکه نیاز داشته باشید بقیه برای انجام اون کارها به شما تذکر بدن. وقتی که کسی می‌گه انضباط شخصی داره به این معناست که اون قدرت درونی و قدرت تصمیم‌گیری بدون تنش رو به دست آورده. این موضوع نشون می‌ده که ارتباطی بین منضبط بودن و ساختن اراده وجود داره. لحظه‌ای به این موضوع فکر کنید، آخرین بار کی تصمیم به انجام کاری گرفتید و تا پایان اون، کار رو رها نکردید؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
مقدمه
14 دقیقه
فصل اول: نظم شخصی
17 دقیقه
فصل دوم: ایجاد انضباط شخصی
11 دقیقه
فصل سوم: انضباط شخصی در برابر اراده
12 دقیقه
فصل چهارم: شروع نکات و راهنمایی برای انضباط شخصی
12 دقیقه
فصل پنجم: تفکر مثبت
7 دقیقه
فصل ششم: راز انضباط شخصی و کارآفرینی
14 دقیقه
فصل هفتم: راز بین انضباط شخصی و اعتیاد، تعلل و تنبلی
10 دقیقه
فصل هشتم: راز بین انضباط شخصی و کاهش وزن
7 دقیقه
فصل نهم: عادات طولانی‌مدت
7 دقیقه
فصل دهم: سه روش اثبات‌شده
10 دقیقه
فصل یازدهم: کنترل زندگیتان را به عهده بگیرید
3 دقیقه
سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی درمان تنبلی
نویسنده
مترجمفاطمه اسماعیلی
راویرامین صیامی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی درمان تنبلی

مهشید فروزان
۱۴۰۳/۲/۱۶
مفید، کوتاه، کاربردی و مناسب هر موقع کم انگیزه و خسته میشم دوباره گوشش میدم اینجوری بازدهی کتاب بیشتره ولاغیر مطلب خیلی متفاوتی به نسبت کتابهای هم موضوع نداره با اینحال قیمت مناسبتری داره
سینا فرهمند
۱۴۰۳/۲/۲۱
مطالب این کتاب چکیده‌ای از دیگر کتاب انگیزشیه، و با بیان دیگه‌ای کمک میکنه به منظم بودن و هدفمند شدن برای شخص
مسعود خلیلی
۱۴۰۳/۲/۱۹
خواستم توانستنه و مطمئنم با خوندن این کتاب یکی از سیگنال‌های رسیدن به اهدافتون براتون باز میشه
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی درمان تنبلی

برای دریافت کتاب صوتی درمان تنبلی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.