معرفی و دانلود کتاب بلندترین گام به سوی آرامش

عکس جلد کتاب بلندترین گام به سوی آرامش
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بلندترین گام به سوی آرامش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بلندترین گام به سوی آرامش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بلندترین گام به سوی آرامش

کتاب بلندترین گام به سوی آرامش به قلم مریم سلیقه، ابتدا شما را به سوی آینده‌ای بهتر رهنمود می‌کند و سپس نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از حال بد به حال خوب رسید.

زمانی که رفتار شما نسبت به تمام مردم الهی و خداپسندانه باشد درهای رحمت الهی به سرعت گشوده می‌شود و بیشتر از خوان نعمت پروردگار بهره‌مند می‌شوید. رفتار خداپسندانه به این معنی است که به همان میزان که به فکر خودتان هستید به فکر دیگران هم باشید.

بهتر است بیشتر از کلام مثبت استفاده کنید. هرقدر فرکانس مثبت و آرامش بیشتری از خودتان ساطع کنید و با کائنات هماهنگ‌تر شوید موقعیت‌ها و افرادی بهتر را به حوزه ارتعاشات وارد می‌کنید که آن‌ها هم آرامش، شادی و محبت بیشتری را به شما اهدا می‌کنند.

آری زمانی که انرژی، عشق، محبت، احترام، بزرگ منشی و سخاوتمندی را به دیگران اهدا کنید طبق قانون جذب که می‌گوید «مشابه، مشابه را جذب می‌کند» چندین برابرش به سوی خودتان باز می‌گردد. در واقع با روی آوردن به عشق و دوستی پروردگار دانا و توانا و جای دادن آن در روح خود و بهره‌گیری از آن برای بیرون راندن افکار منفی و سیاه می‌توان به خود کمک کرد.

باید قلباً به این موضوع باور داشته باشید که خداوند شما را دوست دارد و مراقب و پشتیبان شماست. اگر از صمیم قلب از او کمک بطلبید یقیناً به یاریتان خواهد آمد و شما را از هر غم و ترس رها خواهد کرد. آدمی بالقوه برخوردار از نیروی تندرستی بخش است به شرط آنکه بتواند توسط ایمان از آن بهره بگیرد. دید و بینش خود را پاک و نیرومند سازید و به معنویات بنگرید و برای اینکه رفتار درستی داشته باشید باید درست فکر کنید.

اگر اصول تفکر را عمیقاً بشناسید و بپذیرید که فکرِ خود انسان است که نقشی اساسی در زندگی او دارد، قادر خواهید بود آن را مهار کرده و از جنبه‌های مثبت آن برخوردار شوید. آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که اگر دوستی در آب غرق شده باشد دریا را باید در مرگ آن مقصر دانست؟ مگر نه اینکه او خود به فن شنا آشنا نبوده؟ آیا می‌توان دریا را به قصاص و انتقام تهدید کرد که چرا جان انسان را گرفته است؟

در بخشی از کتاب بلندترین گام به سوی آرامش می‌خوانیم:

آیا می‌دانی وقتی نیت و آرزوی تو برای دیگران خیر باشد، همان نیت به خودت بازمی گردد؟ اگر برای کسی طلب آرامش و آسایش کنی، همان را دریافت خواهی کرد. اگر مهر و محبت را برای دیگران بخواهی، خودت هم از این مهر و محبت برخوردار می‌شوی. اگر در دیگران فقط زیبایی و خوبی را ببینی، دیگران هم جذب زیبایی و خوبی تو می‌شوند. به زبانی ساده تر آنچه را که از قلبت بیرون بریزی، میزان بیشتری از آن را دریافت می‌کنی. به این مطلب بسیار دقت کن زیرا کلید سعادت و موفقیت زندگی‌ات خواهد بود. وقتی ارتباط تو با دیگران عاری از هرگونه پیچیدگی باشد و از شادی آنان شاد و از ناراحتی شان ناراحت شوی، پروردگار هم به اندازه پاکی نیتت، خوشی و سعادت بر سر راهت قرار می‌دهد. وقتی از نظر تو همه مردم گرامی و بنده خاص خداوند باشند، خواه ناخواه رفتار تو با آن‌ها توأم با احترام، محبت و خلوص نیت خواهد بود که رضایت خاطرشان را فراهم می‌کند و به این جهت انرژی مثبتی از آن‌ها ساطع می‌شود که با انرزی خاص تو همنوا می‌شود و مواردی بسیار عالی برایت به ارمغان می‌آورد. اگر دوست داری به کمال برسی، باید این کمال را در دیگران ببینی و از این بابت آن‌ها را گرامی بداری تا همین کمال در تو رخنه کند. زمانی که فریب هوای نفس را بخوری و دیگران را به حساب نیاوری، در واقع ارتباط معنوی ات را با آن‌ها قطع کرده‌ای که نه تنها در زندگی پیشرفتی نخواهی کرد، بلکه به خاطر ایجاد انرژی منفی شدید، مدام موانع زیادی، بر سر راهت سبز خواهد شد؛ در واقع دست کم گرفتن دیگران موجب حذف انرژی مثبت می‌شود. وقتی همه مردم را کلاهبردار، گناهکار، تنبل و... بدانی، حس برتری طلبی در تو تقویت می‌شود، کم کم از منبع انرژی الهی فاصله می‌گیری و در نهایت درهای نعمات الهی به رویت بسته خواهند شد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مولف
مقدمه
قلب شکرگزار به خدا نزدیک‌تر است
به سوی آینده‌ای بهتر
عشق از هر در بیاید ترس از در دیگر می‌گریزد
ترس و عشق دافع یکدیگرند
احساس مثبت ایمان و اطمینان
چطور به خودمان بیشتر اعتماد کنیم؟
1 – تصمیم گیری و انتخاب کنید
2 – در دام کمال گرایی نیفتید
3 – اعتماد به نفس ذاتی خود را به کار بگیرید
4 – صداهای منفی پس زمینه ذهنتان را نادیده بگیرید
5 – زود شروع کنید.
6 – از راهنمایی خواستن نترسید
7 – در ذهنتان وکیل مدافع خود باشید
چگونه از حال بد به حال خوب برسیم؟
چگونه انرژی تو روی دیگران تأثیر می‌گذارد
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بلندترین گام به سوی آرامش
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات48
زبانفارسی
شابک978-622-209-323-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بلندترین گام به سوی آرامش

Mahnaz Hoseinian
۱۴۰۰/۱۰/۸
کتابی جامع پر از نکات آموزنده از کتاب‌ها و مقالات مختلف روانشناسی بود من کلی مطالب از این این صفحات اندک یادداشت کردم
Elnaz Rezaei
۱۳۹۹/۱/۲۴
کتاب خیلی زیبایی و نکته‌های اموزنده زیادی داشت 🌹
امید تقوایی
۱۳۹۹/۱/۲۰
کتاب آموزنده و تاثیر گذاری هست
Zahra Ha
۱۳۹۹/۹/۴
کتاب آموزنده و آرامش بخش 📚
reza ghasempour
۱۳۹۹/۱/۱
بسیار خوب و آرامش بخش است.
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب بلندترین گام به سوی آرامش

برای دریافت کتاب بلندترین گام به سوی آرامش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.