معرفی و دانلود کتاب بنگ! بنگ! بنگ!

عکس جلد کتاب بنگ! بنگ! بنگ!
قیمت:
۴۸,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بنگ! بنگ! بنگ! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بنگ! بنگ! بنگ! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بنگ! بنگ! بنگ!

قرار است با کتاب بنگ! بنگ! بنگ! همگی مهمان جشن تولد آرش کوچولو باشیم، جشنی که کمی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است. فرهاد حسن زاده، نویسنده‌ی این داستان آموزنده، ما را به این مهمانی خواهد برد. آرش در جشن تولد خود یک تفنگ از پدرش هدیه گرفته است! اما این بچه‌ی کنجکاو، اصلاً نمی‌داند کار تفنگ چیست؛ پس وقتی می‌فهمد با تفنگ حیوانات را شکار می‌کنند حسابی متعجب می‌شود و سعی می‌کند تا به پدر و مادرش بگوید چنین هدیه‌ای را دوست ندارد.

درباره‌‌ی کتاب بنگ! بنگ! بنگ!

روز تولد همیشه از بهترین روز‌های زندگی است! همه دوست داریم در این روز، شادترین اتفاقات عمرمان را تجربه کنیم؛ البته گاهی هم پیش می‌آید که اتفاقات عجیب و غریب درست در همان روز تولد از راه می‌رسند. مثل ماجرای تولد امسال آرش! فرهاد حسن زاده نویسنده‌ی این داستان بامزه، تمام قصه را برای ما خواهد گفت.

آن روز آرش از همیشه خوشحال‌تر بود. چرا که وقت جشن تولدش رسیده بود و مامان و بابا بساط یک مهمانی عالی را آماده کرده بودند. همه برای جشن تولد آرش آماده می‌شدند و برای شروع جشن ذوق داشتند. آرش هم حسابی هیجان‌زده بود، هم برای بادکنک و شمع و کیک‌، و هم بابت کادویی‌هایی که داخل کاغذ‌های رنگی مخفی شده بودند! آرش منتظر بود ببیند چه کادویی می‌گیرد و از همه‌ بیشتر هم برای دیدن کادوی پدرش ذوق داشت. غافل از آنکه آن اتفاق عجیب در همان‌جا انتظارش را می‌کشید! بابای آرش برای او یک تفنگ کادو آورده بود. اما آرش درست نمی‌دانست تفنگ چیست و با آن چه‌کار می‌کنند. برای همین هم وقتی فهمید تفنگ وسیله‌ای برای آسیب‌ رساندن است، حسابی شوکه شد! اما آرش به همین راحتی‌ها این موضوع را قبول نخواهد کرد، چرا که او کودکی باهوش و پرسشگر است. بنابراین حتی وقتی پدر و مادرش تلاش می‌کنند تا به او کار با تفنگ را یاد بدهند، او دست از سوالات خود برنمی‌دارد. در نهایت اما پدر و مادر آرش متوجه می‌شوند که تفنگ اصلا انتخاب مناسبی برای کادو دادن آن هم به یک کودک نیست، و به آرش کمک می‌کنند تا در ادامه به دیگر موجودات آسیب‌دیده، کمک بیشتری برساند.

کتاب بنگ! بنگ! بنگ! یک داستان سرگرم‌کننده و پرنکته برای تمامی کودکان است. داستانی که رفتار اشتباه شکار و هدیه دادن تفنگ به کودکان را مورد نقد قرار می‌دهد و به مخاطبان خود می‌آموزد تا در برابر هر موضوعی همواره پرسشگر باشند و با نگاهی دقیق‌تر به مسائل نگاه بیاندازد. تصویرگری پروین‌ حیدری‌زاده، این داستان را به اثری خواندنی‌تر تبدیل و این کتاب با تلاش نشر کتاب چ به دست علاقه‌مندان رسیده است.

کتاب بنگ! بنگ! بنگ! برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به تمام کودکان 3 تا 8 سال و علاقه‌مند به داستان‌های مصور و خواندنی پیشنهاد می‌کنیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بنگ! بنگ! بنگ!
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-622-7776-26-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بنگ! بنگ! بنگ!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بنگ! بنگ! بنگ!

برای دریافت کتاب بنگ! بنگ! بنگ! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.