معرفی و دانلود کتاب به دادم برس آقای توکان!

عکس جلد کتاب به دادم برس آقای توکان!
قیمت:
۲۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب به دادم برس آقای توکان! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب به دادم برس آقای توکان! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب به دادم برس آقای توکان!

کتاب به دادم برس آقای توکان! روایتی شیرین و آموزنده از دوستی میان حیوانات جنگل است. ورینا منهارت، نویسنده‌ی محبوب کودکان، از تلاش‌های پرنده‌ی مهربانی به نام آقای توکان، برای کمک رساندن به دیگر دوستان خود در جنگل می‌گوید؛ از ماجرای پیچ خوردن دست و پای میمون بازیگوش و تا گم شدن جگوار پیر. اما این‌ روزها اتفاق تازه‌ای افتاده و آقای توکان به کمک دوستان خود نیاز دارد، حالا باید دید دوستان جنگل به داد آقای توکان خواهند رسید؟

درباره‌‌ی کتاب به دادم برس آقای توکان!

آقای توکان، به دادمان برسید! ما به کمک شما نیاز داریم! با شنیدن این صدا، طولی نمی‌کشد که آقای توکان در محل حاضر می‌شود. چرا که او مهربان‌ترین موجود جنگل است. در داستان به دادم برس آقای توکان! (Herr Tukan! Herr Tukan!) شما با متفاوت‌ترین پرند‌ه‌ی عمر خود آشنا خواهید شد! ورینا منهارت (Verena Manhart) نویسنده‌ی داستان‌های کودک، در ماجرای این کتاب جذاب از دوستی و هم‌زیستی یک پرنده‌ی مهربان با سایر حیوانات جنگل خواهد گفت.

آقای توکان یک پرنده‌ی رنگی‌رنگی‌ست با منقاری بزرگ، اما تقریباً همه‌ی حیوانات جنگل او را بابت ویژگی‌های دیگرش می‌شناسند! آقای توکان در آسمان می‌چرخد و هرکجا که کسی نیاز به کمک داشته باشد فوری بال‌های خود را برای فرود آمدن آماده می‌کند! حالا دیگر همه آقای توکان را با مهربانی و کمک‌های جانانه‌اش می‌شناسند و یک‌صدا می‌گویند: «به دادم برس آقای توکان!»

برای آقای توکان فرقی ندارد چه کسی نیاز به کمک داشته باشد، چه زمانی که زرافه‌ی جنگل با خطوط به هم‌ریخته‌ی بدنش سردرگم شده باشد، و چه زمانی که آلبرت میمونه موقع بازیگوشی دست‌وپایش به هم گره بخورد، آقای توکان برای کمک‌رسانی حاضر و آماده است. آقای توکان حتی وقتی کسی در جنگل گم بشود نیز در صف اول کمک قرار می‌گیرد. همه‌ی دوستان جنگل عاشق آقای توکان هستند و همه‌چیز خوب پیش می‌رود تا آن که یک ‌روز تغییر بزرگی رخ می‌دهد! وقتی آن‌روز حیوانات جنگل مثل همیشه آقای توکان را صدا می‌زنند، به ‌یک‌ باره متوجه می‌شوند که خبری از آقای توکان خبری نیست. آقای توکان گم شده است؛ برای همین همگی باید دست‌ به دست هم بدهند تا دوست قدیمی‌شان را پیدا کنند. کمی بعد، هیچ‌کس آنچه را که می‌بیند باور نمی‌کند. آقای توکان خسته و بی‌حال به گوشه‌ای افتاده و حسابی مریض شده. پیش شاید حالا وقت آن باشد تا باقی حیوانات جنگل به داد دوست قدیمی خود برسند.

داستان به دادم برس آقای توکان! روایتی ساده و شیرین از دوستی‌هاست. ورینا منهارت، نویسنده‌ی این قصه‌ی جذاب، با روایت بامزه و تصاویر رنگی و جذاب کتاب، مخاطب کودک‌سال را با مفاهیمی ارزنده و مفید همچون رفاقت، هم‌زیستی و کمک به یک‌دیگر آشنا می‌کند.

این کتاب اولین‌بار در سال 2017 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش نشر پرتقال و ترجمه‌ی خوب سمیه آقاجانی به دست کودکان ایران‌زمین رسید.

کتاب به دادم برس آقای توکان!برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به کودکان 3 تا 7 سال و عاشق داستان‌های ماجرایی و مصور پیشنهاد می‌کنیم. همچنین اگر شما هم از علاقه‌مندان ویژه‌ی قصه‌های جنگلی هستید. خواندن این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب به دادم برس آقای توکان! می‌خوانیم

وقتی خط‌های بدن گورخر کوچولو، هنگام دویدن دنبال پروانه‌های رنگی، می‌چرخند و قاطی می‌شوند، صدا می‌زند: «آقای توکان! آقای توکان!»

آقای توکان بدون معطلی سر می‌رسد و به گورخر کمک می‌کند تا خط‌های بدنش را مرتب کند، بعد به گورخر می‌گوید: «بدنت چه طرح قشنگی دارد گورخر کوچولو!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب به دادم برس آقای توکان!
نویسنده
مترجمسمیه آقاجانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-600-462-858-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب به دادم برس آقای توکان!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب به دادم برس آقای توکان!

برای دریافت کتاب به دادم برس آقای توکان! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.