معرفی و دانلود کتاب به چرخه حیات دست نزنید

عکس جلد کتاب به چرخه حیات دست نزنید
قیمت:
۵۷,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب به چرخه حیات دست نزنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب به چرخه حیات دست نزنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب به چرخه حیات دست نزنید

کتاب به چرخه حیات دست نزنید نوشته مسعود ملک‌یاری، داستانی کودکانه درباره نظم طبیعی زندگی است. روزی یک مار، داییِ ریبو را می‌خورد. ریبو که قورباغه کوچکی است و خیلی هم دایی‌اش را دوست دارد، بسیار ناراحت می‌شود. او تصمیم می‌گیرد تا به کمک دوستش فیسو، که مار است، به سفر دور و درازی برود. آن‌ها می‌روند تا چرخه حیات را پیدا کنند و آن را از بین ببرند؛ چون می‌خواهند دنیا را به آن شکلی که دوست دارند، تغییر دهند.

درباره‌ی کتاب به چرخه‌ی حیات دست نزنید

داستان کتاب «به چرخه‌ی حیات دست نزنید» درباره‌ی قورباغه کوچکی به نام «ریبو» است که با بهترین دوستش «فیسو» که یک مار است، هر روز به مدرسه می‌رود. ریبو رابطه خیلی خوبی با دایی‌اش دارد، اما یک روز، مار دایی‌اش را می‌خورد و ریبو که خیلی ناراحت شده، مدام از خودش می‌پرسد که چرا باید کسی بمیرد؟ برای همین همراه با دوستش فیسو، به سراغ موش دانا می‌روند تا جواب سؤال‌شان را پیدا کنند. موش دانا به آن‌ها یاد می‌دهد که مرگ بخشی از اتفاقات چرخه طبیعت است.

این بار ریبو تصمیم عجیبی می‌گیرد. او تصمیم می‌گیرد با کمک فیسو دنبال چرخه حیات بگردند، آن را پیدا کنند و بعد هم از بین ببرند. چون که ریبو خیلی ناراحت است و دوست ندارد هیچ جانور دیگری مثل دایی‌اش خورده و کشته شود. آن‌ها راهی این سفر می‌شوند، اما نمی‌دانند که وقتی چرخه حیات را از بین می‌برند، چه اتفاقاتی برای زمین و موجودات درون آن می‌افتد. کتاب به چرخه‌ی حیات دست نزنید، نوشته مسعود ملک‌یاری است و تصویرگری آن توسط روسر ماتاس نادال (Matas nadal scarf) انجام شده. این کتاب در انتشارات کودک و نوجوان پرتقال به چاپ رسیده است.

کتاب به چرخه حیات دست نزنید مناسب چه کسانی است؟

کتاب به چرخه حیات دست نزنید مناسب کودکان 3 تا 7 سال است.

با مسعود ملک‌یاری آشنا شویم

مسعود ملک یاری متولد سال 1359 است. او در رشته‌ی سینما، گرایش فیلم‌نامه‌نویسی مدرک کارشناسی و در رشته‌ی ادبیات نمایشی، مدرک کارشناسی‌ارشد خود را کسب کرده است. وی فعالیت نگارش خود را از سال 1375 و از طریق همکاری با مطبوعات آغاز کرده است. از افتخارات کاری او می‌توان به عضویت رسمی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان (نویسک) اشاره کرد. ملک یاری علاوه بر نگارش و ترجمه داستان، مقاله‌‍نویسی نیز می‌کند.

از دیگر آثار او می‌توان به کتاب‌های «بزرگ قد یک دکمه»، «بهترین بودن» و «جزیره آبل» اشاره کرد. او موفق شده است لوح شورای کتاب کودک را برای ترجمه کتاب «اریک»، نوشته‌ی شان تن دریافت نماید.

در بخشی از کتاب به چرخه حیات دست نزنید می‌خوانیم

موش دانا به آن‌ها گفت: «همه‌ی این‌ها به‌خاطر چرخه‌ی حیات است. ما به دنیا می‌آییم، زندگی می‌کنیم و می‌میریم.»

فیسو گفت: «یعنی اگر چرخه‌ی حیات نباشد همدیگر را نمی‌خوریم و نمی‌میریم؟»

ریبو گفت: «پس باید چرخه‌ی حیات را خراب کنیم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب به چرخه حیات دست نزنید
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات52
زبانفارسی
شابک978-600-462-685-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب به چرخه حیات دست نزنید

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب به چرخه حیات دست نزنید

برای دریافت کتاب به چرخه حیات دست نزنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.