معرفی و دانلود کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم اطلاعات مدیریت

عکس جلد کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم اطلاعات مدیریت
قیمت:
۶۳,۰۵۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم اطلاعات مدیریت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم اطلاعات مدیریت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم اطلاعات مدیریت

کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم اطلاعات مدیریت نوشته‌ی حسن رنگریز است. این کتاب به بررسی و تحلیل اطلاعات مختلف سیستم‌های مدیریتی می‌پردازد و می‌توان آن را جزو منابع اصلی رشته‌های مختلف مدیریتی به شمار آورد.

درباره کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم اطلاعات مدیریت

با پیشرفت‌های روزافزون در عرصه‌ی اطلاعات و دانش، تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم اتطلاعات به موضوعی بحث‌برانگیز تبدیل شده است. همین امر حسن رنگریز را بر آن داشت تا کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم اطلاعات مدیریت را تألیف کند و تلاش نماید مخاطبان را از آخرین روندهای پیشرفت فناوری و کسب‌وکار آگاه سازد.

رنگریز کتاب حاضر را در دو بخش و یازده فصل تدوین کرده و در آن به این مباحث می‌پردازد: تجزیه و تحلیل طراحی سیستم، کلیاتی در خصوص سیستم، چرخه تکوین سنتی تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم، چرخه حیات نظام‌یافته تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم، سیستم اطلاعاتی مدیریت، کلیاتی در خصوص سیستم‌های اطلاعاتی، انواع سیستم‌های اطلاعاتی، مبانی سیستم اطلاعات مدیریت، مدیران، سازمان‌ها و سیستم‌های اطلاعاتی، سیستم حمایت تصمیم، سیستم پردازش تراکنشی، سیستم مدیریت پایگاه داده، ارتباطات، کاربران.

فصل‌های مختلف کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم اطلاعات مدیریت طبق سرفصل‌های مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نوشته شده است. بخش نخست کتاب حاضر را می‌توان منبعی بسیار مفید و کاربردی برای دانشجویان گرایش‌های مختلف رشته مدیریت برای درس فنون تجزیه و تحلیل سیستم‌ها و درس تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم به حساب آورد. همچنین بخش دوم این کتاب منبع مناسبی است برای درس سیستم اطلاعات مدیریت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها.

حسن رنگریز مؤلف کتاب حاضر جزو اساتید برجسته‌ی رشته‌ی مدیریت کسب‌وکار است. او در دانشگاه خوارزمی و در سمت‌های مختلفی نظیر مدیرگروه مدیریت کسب‌وکار، سرپرست دانشگاه مدیریت و رئیس دانشگاه مدیریت مشغول به کار بوده است. در ادامه به تعدادی دیگر از فعالیت‌های او اشاره می‌کنیم: عضو کمیسیون تخصصی اقتصاد و مدیریت (دانشکده‌های مدیریت، اقتصاد، علوم مالی) تا پایان سال 1399، عضو کمیسیون ارزشیابی مدارک فارغ‌التحصیلان خارج از کشور در رشته‌ی گرایش‌های مدیریت تا پایان سال 1400، عضو کارگروه درآمدزایی و صرفه جویی دانشگاه خوارزمی از تاریخ 1401/8/29 و ...

کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم اطلاعات مدیریت برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به همه‌ی دانشجویان گرایش‌های مختلف رشته‌ی مدیریت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم اطلاعات مدیریت می‌خوانیم

IS، اطلاعات را برای یک هدف خاص جمع‌آوری، پردازش، ذخیره، تحلیل و توزیع می‌کند. مانند هر سیستم دیگر، IS شامل ورودی (داده و دستورات) و خروجی (گزارش، محاسبات) است. این سیستم ورودی را پردازش و خروجی را به کاربر یا به سیستم دیگر ارسال می‌کند. علاوه بر این، ممکن است یک مکانیزم بازخور هم برای کنترل عملیات در آن قرار گیرد. این سیستم مانند هر سیستم دیگر، درون یک محیط کار می‌کند. (توربان و دیگران،، 1386ص 27) به‌عبارت دیگر، IS به مجموعه‌ای از اجزاء به‌هم وابسته اطلاق می‌شود که علاوه بر پشتیبانی از تصمیم‌گیری و کنترل‌های سازمانی، داده‌ها را دریافت، پردازش و ذخیره‌سازی نموده و اطلاعات را توزیع می‌کند. همچنین می‌توانند به مدیران و منابع انسانی کمک نموده تا مشکلات را استنباط و تجزیه و تحلیل نموده، موضوعات پیچیده را زیر نظر داشته و محصولات و خدمات جدیدی را خلق کنند.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌درآمد
بخش اول: تجزیه و تحلیل طراحی سیستم
فصل اول: کلیاتی در خصوص سیستم
فصل دوم: چرخه تکوین سنتی تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم
فصل سوم: چرخه حیات نظام‌یافته تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم
بخش دوم: سیستم اطلاعاتی مدیریت
فصل اول: کلیاتی در خصوص سیستم‌های اطلاعاتی
فصل دوم: انواع سیستم‌های اطلاعاتی
فصل سوم: مبانی سیستم اطلاعات مدیریت
فصل چهارم: مدیران، سازمان‌ها و سیستم‌های اطلاعاتی
فصل پنجم: سیستم حمایت تصمیم
فصل ششم: سیستم پردازش تراکنشی
فصل هفتم: سیستم مدیریت پایگاه داده
فصل هشتم: ارتباطات
فصل نهم: کاربران
منابع و مراجع
واژه‌نامه‌ انگلیسی به فارسی
واژه‌نامه فارسی به انگلیسی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم اطلاعات مدیریت
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات364
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم اطلاعات مدیریت

احسان اسماعیل زاده
۱۴۰۳/۱/۱۶
عالی! بهترین رفرنس برای دانشجویان رشته مدیریت بویژه بازاریابی و بازرگانی
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم اطلاعات مدیریت

برای دریافت کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم اطلاعات مدیریت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.