معرفی و دانلود کتاب حسابداری موارد خاص

برای دانلود قانونی کتاب حسابداری موارد خاص و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حسابداری موارد خاص و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حسابداری موارد خاص

کتاب حسابداری موارد خاص قصد دارد مطابق با آخرین قوانین تعیین‌شده به شما راهکارها و روش‌های نوینی که باید در رابطه با حسابداری موارد خاص بدانید را ارائه دهد. کتاب نامبرده سعی دارد شما را از تصمیمات اشتباه احتمالی نجات دهد و چشم‌انداز دقیقی در حوزه‌ی حسابداری برای‌تان ترسیم کند.

درباره‌ی کتاب حسابداری موارد خاص

کتاب حسابداری موارد خاص اثری از حمزه حصاری، سعید بذرافشان، نرجس کمالی کرمانی و زهره حیدری است. نویسندگان این کتاب با گردآوری مطالبی دقیق و کاربردی در زمینه‌ی حسابداری موارد خاص قصد دارند شما را با به‌روزترین قوانین و شیوه‌های کاری در حیطه‌ی حسابداری آشنا کنند. این کتاب به شما مطالب گوناگونی را ارائه می‌دهد که تمام آن‌ها براساس تحقیقات و پژوهش‌های میدانی و تحلیلی صورت گرفته است. آنچه کتاب حسابداری موارد خاص قصد دارد برای شما ترسیم کند، بایدها و نبایدهایی است که باید در حوزه‌ی بین‌المللی و همچنین موارد داخلی از آن آگاه باشید.

در این کتاب با چه سرفصل‌هایی مواجه‌ایم؟ نویسندگان کتاب مطالبی در بخش «حسابداری پیمان‌های بلند مدت»، «حسابداری فعالیت‌های کشاورزی»، «حسابداری تغییر قیمت‌ها - تورم» و «اعتبارات اسنادی و حسابداری آن» برای شما گردآوری و گزینش کرده‌اند. در بخش ابتدایی کتاب گروه نویسندگان به شما می‌گویند که در «قراردادهای پیمان‌های بلند مدت» باید تابع کدام قوانین عمل کنید. این کتاب با آگاه‌سازی و ایجاد شناخت برای حسابداران مسیری هموارتر و حرفه‌ای‌تر را شکل می‌دهد. نویسندگان به شما می‌گویند که شماتیک کاری در عرصه‌ی بین‌المللی در چنین قراردهایی چگونه است و باید از چه مواردی بهره ببرید.

در بخش «اعتبارات اسنادی و حسابداری آن»، گروه نویسندگان به این مبحث می‌پردازند که در بخش مربوط به تاریخ و ساختارهایی که در آن یک قرارداد مالی چقدر اعتبار دارند، براساس قوانین جدید، باید به چه مواردی توجه کنند و باید در قرارداد خود چه نکاتی را در زمان شکل‌گیری آن رعایت نمایند. بخشی که می‌تواند تخصصی‌تر دانسته شود مربوط به فعالیت‌های کشاورزی است که نویسندگان کتاب، حمزه حصاری، سعید بذرافشان، نرجس کمالی کرمانی، زهره حیدری از پایه‌های بنیادین حسابداری در آن می‌گویند و تفاوت‌هایی که در این زمینه با دیگر بخش‌ها وجود دارد را برای‌تان شفاف‌سازی می‌کنند. در آخر می‌توان گفت این کتاب کم حجم به شما شناخت مناسبی از سازوکارهای این محیط کاری ارائه می‌دهد و با اتکا به توضیحات مدون‌شده در آن می‌توانید به نکات ویژه‌ای دست یابید. کتاب پیش رو توسط مؤسسه‌ی فرهنگی-هنری دیباگران تهران منتشر شده است.

کتاب حسابداری موارد خاص برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به کسانی که در زمینه‌ی حسابداری موارد خاص فعالیت می‌کنند پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب حسابداری موارد خاص می‌خوانیم

در شرایطی که بازیافت مخارج امکان‌پذیر نیست، مخارج انجام‌شده بلافاصله به حساب هزینه‌های دوره منظور می‌شود. چنانچه در آینده ابهامات برطرف گردد، درآمد پیمان براساس درصد پیشرفت کار شناسایی خواهد شد. لازم به ذکر است که مخارجی که در گذشته در نتیجه یک‌سری شرایط به حساب هزینه منظور شده است، به حساب پروژه در جریان ساخت برگشت داده نمی‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: حسابداری پیمان‌های بلندمدت
فصل دوم: حسابداری فعالیت‌های کشاورزی
فصل سوم: حسابداری تغییر قیمت‌ها (تورمی)
فصل چهارم: اعتبارات اسنادی و حسابداری آن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حسابداری موارد خاص
نویسنده، ، ،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات185
زبانفارسی
شابک978-600-124-934-1
موضوع کتابکتاب‌های آموزش حسابداری
قیمت نسخه الکترونیک
۴۵۰۰۰ ۴۰,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حسابداری موارد خاص

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب حسابداری موارد خاص

برای دریافت کتاب حسابداری موارد خاص و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.