معرفی و دانلود کتاب حضور در وضعیت صفر: اسرار نهایی محدودیت صفر

عکس جلد کتاب حضور در وضعیت صفر: اسرار نهایی محدودیت صفر
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حضور در وضعیت صفر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حضور در وضعیت صفر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حضور در وضعیت صفر: اسرار نهایی محدودیت صفر

کتاب حضور در وضعیت صفر نوشته‌ی جو ویتالی، مرحله‌ی چهارم روش شفابخشی بومیان هاوایی، یعنی هواوپونوپونو را معرفی می‌کند و روند بیداری با آن را آموزش می‌دهد. ویتالی در این اثر، که دنباله‌ی کتاب موفق «محدودیت صفر» است، به خواننده می‌آموزد چطور روحش را بیدار و پاکسازی کند، کنترل زندگی‌اش را به دست بگیرد، بر موانع و مشکلات پیش رو غلبه کرده و درنهایت به معجزه‌ای که انتظارش را دارد، برسد.

درباره‌ی کتاب حضور در وضعیت صفر

سال 2005 جو ویتالی (Joe Vitale) با پدیده‌ی غریبی آشنا شد که زندگی‌اش را زیرورو کرد. او هنگام دنبال کردن اخبار، ماجرای پزشکی را شنید که بدون دیدن بیمارانش، آن‌ها را شفا می‌داد! به نظر ویتالی این پدیده‌ای غریب و هیجان‌انگیز بود. او فهمید که این پزشک دکتر ایهالیاکالا هولن، از بومیان هاوایی است و روشی که از آن استفاده می‌کند ملهم از شیوه‌های شفابخشی و تسکین اهالی آنجاست. ویتالی پس از جست‌وجو، دکتر هولن را یافت و موفق شد تلفنی با او صحبت کند. هولن به او گفت که این متد هواوپونوپونو (Ho'oponopono) نام دارد و مبتنی پذیرش مسئولیت کامل است.

معرفی و دانلود کتاب حضور در وضعیت صفر

او که از دهه‌ی 1980 این شیوه را پیش گرفته، توانسته بود بیماران، مجرمان و بیماران روحی زیادی را شفا ببخشد و به آن‌ها آرامش و سلامتی بدهد. ویتالی که مبهوت این روش شده بود، تصمیم گرفت با کمک دکتر هولن کتابی دراین‌باره بنویسد و مردم دنیا را با این شیوه‌ی شفابخشی آشنا کند. کتاب «محدودیت صفر» محصول همین همکاری است. این کتاب گرچه بسیار موفق و پرفروش بود ولی باعث سوءتفاهم‌های زیادی شد. از یک‌سو، بومیان، دکتر هولن را متهم کردند که اسرار قدیمی و منحصربه‌فرد آن‌ها را افشا کرده و از سوی دیگر، منتقدان به ویتالی تاختند که با روش‌های دروغین قصد فریب مردم و پول درآوردن دارد. درنتیجه، او تصمیم گرفت دنباله‌ای بر آن کتاب بنویسد؛ اثری که کتاب پیشین را تکمیل کند، گام‌های هواوپونوپونو را بیشتر توضیح دهد و از همه مهم‌تر ثابت کند این متد کاملاً عملی و واقعی است. کتاب حضور در وضعیت صفر (At Zero) همین اثر است که چند سال بعد از کتاب محدودیت صفر منتشر شد.

روش هواوپونوپونو می‌گوید انسان باید مسئولیت هر اتفاقی را که در زندگی برایش رخ می‌دهد بپذیرد. مطابق اعتقاد بومیان هاوایی، حتی اگر خود ما مسبب اتفاقی نبوده باشیم و کس دیگری آن را انجام داده باشد، باز هم چون در زندگی ما رخ داده، مسئولیتش بر عهده‌ی ماست. به تعبیر دیگر، این روش معتقد است تمام دنیا مخلوق ماست و برای شفا یافتن به ما محتاج است. به تعبیر ایهالیاکالا هولن، جنایت یا هر عمل شنیعی که دیگران انجامش می‌دهند، به‌نوعی انعکاسی از درون من است؛ پس اگر من خودم را تغییر دهم یا اصطلاحاً پاک‌سازی کنم، آن فرد هم پاک خواهد شد و تغییر می‌کند! این‌چنین دنیا به آرامش و ثبات خواهد رسید.

دکتر هولن می‌گوید وقتی مشغول درمان جنایتکاران بود، در مواجهه با آن‌ها همیشه با خود تکرار می‌کرد: «متأسفم» و «دوستت دارم!» او سعی می‌کرد خود را شفا دهد و بخش‌های نادرست وجودش را پاک کند. درنتیجه توانست این افراد خطرناک را هم پاک کند و بهبود بخشد. او و جو ویتالی در کتاب محدودیت صفر اشاره می‌کنند که آگاهی در هواوپونوپونو سه مرحله دارد: توبه، بخشش و دگرگونی. با این گام‌هاست که فرد به مرحله بیداری و پاک‌سازی یا اصطلاحاً وضعیت صفر می‌رسد. ویتالی کتاب حضور در وضعیت صفر را از همین‌جا آغاز می‌کند. یعنی جایی که فرد در آستانه‌ی بیداری است. او در کتاب پیش رو مرحله‌ی چهارم هواوپونوپونو را تشریح می‌کند و به مخاطب یاد می‌دهد که چطور پاک‌سازی‌اش را ادامه دهد. به این شکل قادر خواهد بود بر مشکلات و موانع زندگی‌اش غلبه کند و به معجزه‌ی واقعی دست یابد.

کتاب حضور در وضعیت صفر را زهرا حسنی برای انتشارات یوشیتا ترجمه کرده است.

نکوداشت‌های کتاب حضور در وضعیت صفر

  • کتاب جدید جو ویتالی، همان‌طور که انتظار داشتم، فوق‌العاده بود. داستان‌های جذاب و نگرش روشن او روحم را انباشت و از عشق پر کرد. این حقیقتاً راهی برای رسیدن به معجزه است. (جنت بِرِی اتوود، نویسنده)
  • این کتاب باید تبدیل به فیلم شود. این اثر، شاهکار قصه‌گویی و مکاشفه‌ای است در باب اینکه سیستم شفابخشی اهالی هاوایی چطور کار می‌کند. (برنت بین، تهیه‌کننده‌ی سینمایی)

جملات برگزیده کتاب حضور در وضعیت صفر

  • چیزی به نام نفس وجود ندارد. فقط داده و داده و داده است.
  • هواوپونوپونو روشی است برای ایجاد تعادل و نظم کامل، برای شفادادن یک موقعیت.
  • تمام هدف هواوپونوپونوی امروزی پاکسازی درون است.
  • دیگران مقصر نیستند، خود فرد هم مقصر نیست، مشکل از برنامه‌هاست!
  • داده‌ها حرف می‌زنند و شما فقط وراجی‌های آن‌ها را تکرار می‌کنید، پس اختیار به هیچ عنوان دست شما نیست.

کتاب حضور در وضعیت صفر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال روشی برای شفابخشی و تسکین جسمی و روحی خود هستید، این شیوه‌ی سنتی اهالی هاوایی برایتان جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب حضور در وضعیت صفر: اسرار نهایی محدودیت صفر می‌خوانیم

هر زمان که کنار دکتر هولن بودم، اصول نهفته در محدودیت صفر و هواوپونوپونو را به من متذکر می‌شد:

نیازی نیست کاری جز پاکسازی انجام دهید.
هرچه بیشتر پاکسازی کنید، بیشتر می‌توانید از الهام الهی بهره‌مند شوید.
یا خاطره وجود دارد یا الهام الهی و معمولاً خاطرات (داده) است.
تنها چیزی که باید پاکسازی کنید، همان احساسات درونی‌تان است.
تنها هدف، رهایی است؛ در وضعیت صفر قرار گرفتن.

دانستن اصول، یک مقوله است و پیاده‌کردن آن‌ها در زندگی، یک مقوله‌ی دیگر. به همین دلیل است که ممکن است از کتاب‌ها، سی‌دی‌ها، دی‌وی‌دی‌ها، ابزارهای دیگر و سمینار‌ها، مربیان و هر چیز دیگری که می‌توانیم برای یادآوری اینکه همه کارها در داخل انجام می‌شود استفاده کنیم. جهان از داده تشکیل شده است و این داده‌ها هستند که باید پاک شوند، اما تنها راه شناخت و درک این داده‌ها از راه درون است؛ به‌ عبارت دیگر، چیزی در بیرون وجود ندارد. همه‌ی اتفاقات درون تو رخ می‌دهد. آنجاست که مشکلات را تجربه می‌کنی، پس همانجا باید پاکشان کنی. بالاخره راه درست پاک‌کردن چیست؟ اگر پاک‌کردن اولین و مهم‌ترین کاری باشد که باید انجام دهیم و مرکز اصلی فرایند محدودیت صفر است، چگونه آن را با دقت انجام می‌دهید؟

فهرست مطالب کتاب

در ستایش کتاب «حضور در وضعیت صفر»
پیشگفتار
تقدیر و تشکر
سخن مترجم
مقدمه
فصل اول: کم‌کم اتفاقات آزاردهنده رخ می‌دهند
فصل دوم: شما هرگز آن آدم قبلی نمی‌شوید
فصل سوم: آیا مورنا دیوانه است؟
فصل چهارم: می‌شود هواوپونوپونوی اصیل سرپا بایستد تا همه آن را ببینند؟
فصل پنجم: بالاخره تقصیر چه کسی است؟
فصل ششم: این برنامه‌ها از کجا می‌آیند؟
فصل هفتم: تغییر نقطه‌ی قدرت: تأثیر تلقین
فصل هشتم: آینه‌ی جادویی
فصل نهم: قانون جذب در برابر هواوپونوپونو
فصل دهم: حتی در آن صورت... قصدها وهمی بیش نیستند!
فصل یازدهم: جعبه‌ی آرزوها یا جعبه‌ی هدایا
فصل دوازدهم: هنر جذب نکردن
فصل سیزدهم: روش‌های جدید پاکسازی
فصل چهاردهم: آیا مشکلی دارید؟
فصل پانزدهم: معجزه‌ی پنجم
فصل شانزدهم: رازهای دیگری از رویدادهای محدودیت صفر
فصل هفدهم: واقعاً چنین اتفاقی افتاد؟
فصل هجدهم: چطور آیین خود را آغاز کنید
فصل نوزدهم: معجزه‌ی هواوپونوپونو
کلام آخر: فراگرفتن همه‌چیز در مورد ساز موسیقی «هَنگ»
پیوست اول: پرسش و پاسخ درباره‌ی روش شفابخش هواوپونوپونو
پیوست دوم: مدیتیشن وایت‌برد
پیوست سوم: مصاحبه‌ کری باسارابا با دکتر جو ویتالی
پیوست چهارم: پرسش و پاسخ در باب محدودیت صفر
پیوست پنجم: دکتر هولن با کودک درون شما ملاقات می‌کند
پیوست ششم: فهرست رهایی با هواوپونوپونو (با جزئیات)
پیوست هفتم: داستان‌های موفقیت
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حضور در وضعیت صفر: اسرار نهایی محدودیت صفر
نویسنده
مترجمزهرا حسنی
ناشر چاپیانتشارات یوشیتا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات248
زبانفارسی
شابک978-622-5911-48-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حضور در وضعیت صفر

Elmira pey
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
من کتاب محدودیت صفر و خوندم و در ادامه حضور در وضعیت صفر! اما انقدر که جو ویتالی تبلیغ کرد که انچه در این کتاب میخوانید مو بر تنتان سیخ میکند و … و اینکه تمام رازهای نگفته در کتاب قبلی را فاش میکند انتظارم بیشتر از خوندن تکرار دوباره و تکرار و تکرار بود فقط دو دعا اضافه کرده بود که برای من زیاد فهم قابل نبود! شایدم بخاطر ترجمش! اما در کل این روش رو من ۱۰۰٪ تایید میکنم چون همون ایمان هست و در کل ایمان قوی به هرچیزی همیشه جواب مثبت میده اما باید اعتراف کنم که جو ویتالی قبل از نویسنده بودن فروشنده و کاسب خیلی ماهری هست، که دومین کتابش رو با تیتر رازهای نگفته چند بزابز گرونتر بفروش رسوند واسه تکرار همون حرفها.
بهار راستین
۱۴۰۳/۲/۴
اگه به هردلیلی به سمت این کتاب کشیده شدی به فال نیک بگیر، البته اول کتاب محدودیت صفر رو بخون و سعی کن با قلبت اون رو درک کنی، زندگی من و دید من به زندگی کلا با خوندن این کتابها تغییر کرد و این رو مدیون دکتر جوویتالی هستم که هواوپونوپونو و پاکسازی رو به جهانیان آموزش داد، در ابتدا ممکنه ذهن تون کنه، مقاوت ولی بقول دکتر هیولن اگه آماده باشید در این مسیر قرلر میگیرید واین مباحث رو درک میکنید و می‌پذیرید
متاسفم، لطفا من راببخش، متشکرم، دوستت دارم، آرامش من.....
معصومه صمدی
۱۴۰۳/۱/۲۶
قبل از این کتاب محدودیت صفر رو خونده بودم و آشنایی یک ساله با روش پاکسازی هواوپونوپونو داشتم. خیلی دلم میخواست کتابی در همین زمینه بخونم که حضور در وضعیت صفر رو اتفاقی پیدا کردم عالی بود مخصوصا قسمت ارتباط با کودک درون. این دو کتاب زندگی من رو تغییر دادن و الان هر اتفاقی رو یک فرصت برای رشد میدونم
رضوان دلفان
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
من قبلا محدودیت صفر رو مطالعه کردم این کتاب تکمیل کننده اون هست حتما پیشنهاد میکنم بعد محدودیت صفر این کتاب رو مطالعه بفرمایید
مسعود
۱۴۰۳/۱/۱۳
حتما این کتاب و کتاب محدودیت صفر رو مطالعه بفرمایید.....
حسین مختاری
۱۴۰۳/۱/۱۱
یکی از بهترین کتابها در حوزه خودسازی و آرامش
احمد خسروی
۱۴۰۳/۱/۱
واقعا عالیه کامل کننده کتاب وضعیت صفره
ام البنین منصوری
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
عالیه خیلی خوب بود
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب حضور در وضعیت صفر

برای دریافت کتاب حضور در وضعیت صفر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.