معرفی و دانلود کتاب خانه تکانی مغزی

عکس جلد کتاب خانه تکانی مغزی
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خانه تکانی مغزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خانه تکانی مغزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خانه تکانی مغزی

با کتاب خانه تکانی مغزی، موفقیت را به رویکرد دائمی زندگی خودتان تبدیل کنید! شاد هلمستتر در این اثر سعی دارد به شما نحوه صحیح مکالمه با خود را بیاموزد و از تاثیر خوش‌آیند واگویه‌های مثبت شما را آگاه نماید.

درباره کتاب خانه تکانی مغزی:

همه‌ی ما به‌نوعی قربانی‌ هستیم! قربانی حرف‌هایی که نباید می‌شنیدیم و شنیدیم. ما قربانی‌ حرف‌های دیگرانی هستیم که آن‌ها نیز به‌نوبه‌ی خود قربانی هستند. بی‌احتیاط به یکدیگر حرف‌هایی زدیم که هیچ‌گاه گمان نکردیم مسیر زندگی یک آدم را به بی‌راهه خواهد کشید. کسی نبود تا راه درست را نشانمان دهد. در نتیجه به‌دلیل عدم‌ آگاهی از تأثیرات گفته‌ها و رفتارهایمان، رویکردی را در پیش گرفتیم که در آن لحظه به گمان خود بی‌عیب بود و این بی‌خبری از تأثیر کوچک‌ترین گفته‌ها و کردارمان، ناخواسته سبب شد تا زخمی شویم بر دل آدم‌ها و دلیلی شد تا میان ما و عزیزترین‌هایمان جدایی حاکم شود و از این‌رو، آن‌هایی که روزگاری جدایی‌ناپذیر‌ترین آدم‌های زندگی‌مان می‌پنداشتیم را به دست تاریخی بی‌بازگشت سپرد.

در این مقدمۀ تکان‌دهنده و بسیار گیرا از کتاب خانه تکانی مغزی (What to Say When You Talk to Your Self) به قلم شاد هلمستتر (Helmstetter Shad) با فضای کلی اثر آشنا می‌شویم و هدف اصلی نویسنده از نگارش آن را در می‌یابیم.

چگونه از تکنیک واگویه برای تغییر زندگی‌مان استفاده کنیم؟

در این کتاب که تغییر و تحولی در زندگی‌تان ایجاد می‌کند، متوجه خواهید شد که چگونه تکنیک ساده و متحول‌کننده‌ی واگویه می‌تواند برنامه‌نویسی منفی را معکوس کرده و زندگی‌تان را سرشار از انرژی تازه و پرشور کند.

1) راه‌حل‌های بیرونی موقتی هستند. برنامه‌ی واگویه منجر به تغییر رفتاری دائمی می‌شود، زیرا شما تمام پیام‌های بی‌صدا، گفتاری و نوشتاری‌ای را که مغزتان دریافت می‌کند، کنترل می‌کنید.

2) واگویه مبتنی ‌بر آخرین پیشرفت‌های علمی درمورد نحوه‌ی دریافت و پذیرش اطلاعات توسط مغز انسان است. چنان‌چه می‌خواهید تغییری ایجاد کنید و آن را پایدار کنید، باید این کار را به‌شیوه‌ی مغز انجام دهید.

3) این برنامه‌نویسیِ کلمه‌به‌کلمه، ضمیر ناخودآگاه _مرکز کنترل مغز _ را تغییر می‌دهد. هر شخص می‌تواند از این واژگان خاص در هر زمان برای جایگزینیِ برنامه‌نویسی منفی با دستورالعمل‌های مثبت، جدید و مکرر استفاده کند.

خواندن کتاب خانه تکانی مغزی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر در صدد خواندن کتابی سودمند و کاربردی هستید که زندگی‌تان را به نحوی مثبت تغییر دهد و به موفقیت دست یابید، مطالعه کتاب خانه تکانی مغزی را به شما توصیه می‌کنیم.

با شاد هلمستتر بیشتر آشنا شویم:

دکتر شاد هلمستتر، نویسنده کتاب پرفروش «وقتی با خود صحبت می‌کنید» و 20 کتاب محبوب و پرفروش دیگر، یکی از نویسندگان شناخته‌شده و پرطرفدار در ادبیات روانشناسی موفقیت به شمار می‌آید. او که یکی از معتبرترین محققان رفتارشناسی است، در بیش از 1200 برنامه رادیویی و تلویزیونی همچون CNN و برنامه تلویزیونی محبوب اپرا وینفری، شرکت کرده و به یکی از چهره‌های تاثیرگذار و الهام‌بخش آمریکایی تبدیل شده است.

جملات برگزیده کتاب خانه تکانی مغزی:

- تمام جهان در توست؛ اندیشه‌هایت، زندگی رویایی و آرزو‌‌ها‌یت به حقیقت خواهند پیوست.
- تو تمام آنچه هستی که خود انتخاب به بودنش می‌کنی. تو همچون این جهان بی‌کران، بی‌حدومرزی.

در بخشی از کتاب خانه تکانی مغزی می‌خوانیم:

مفهوم مثبت‌اندیشی یکی از ایده‌های برتری است که می‌توان از آموزه‌های خودیاری این قرن به‌دست آورد‌. مثبت‌اندیشی یکی از آن مفاهیم بالقوه سرنوشت‌سازی است که به‌نظر می‌رسد گاهی‌اوقات در تئوری بهتر از عمل باشد. اگر بنا بود امروز در خیابان قدم بزنید و از ده نفر بعدی که ملاقات می‌کنید بپرسید: «آیا شما به مثبت‌اندیشی اعتقاد دارید؟»، بیشتر آن‌ها می‌گویند: «بله» و برخی هم می‌گویند: «به‌گمان من ایده‌ای عالی است! برای من جواب نمی‌دهد اما می‌دانم که برای افراد دیگر جواب می‌دهد». مثبت‌اندیشی باید برای هرکسی مؤثر واقع شود، اما اگر چنین است پس دلیل آن‌که مؤثر واقع نمی‌شود چیست؟

به‌راستی با خواندن کتاب‌های عالی در زمینه‌ی مثبت‌اندیشی، به میلیون‌ها انسان کمک شده است. بسیاری از آن افراد، هنگامی‌که می‌خواستند مشکلات زندگی خود را حل کنند، برای این‌که انگیزه بگیرند و راه‌حلی بیابند، به صفحات کتاب‌ها رجوع می‌کردند و آنچه را که به‌دنبالش می‌گشتند پیدا می‌کردند.

زمانی که برای اولین‌بار کتاب فوق‌العاده‌ی «قدرت تفکر مثبت» نوشته‌ی «دکتر پیل» را خواندم، شانزده سال داشتم و مانند بسیاری دیگر از خوانندگان کتاب فهمیدم که این از جمله کتاب‌هایی است که باید بیش از یک بار خوانده شود.

وقتی درمورد حقایق و اطلاعات نادرست مثبت‌اندیشی در سمینارها و برنامه‌های آموزشی بحث می‌کنم، همواره یکی از مخاطبان معتقد و علاقه‌مند به این مفهوم مرا به چالش می‌کشد‌. چطور ممکن است بتوانم چیزی را زیر سؤال ببرم که به‌وضوح مثبت است؟! از این گذشته، آیا مگر خود به‌شخصه نوعی از مثبت‌اندیشی را آموزش نمی‌دهم؟

فهرست مطالب کتاب

یادداشت مترجم
فصل یک: در جست‌وجوی مسیری بهتر
فصل دو: پاسخ‌ها
فصل سه: آنچه مؤثر است و آنچه مؤثر نیست
فصل چهار: کشفیات جدید
فصل پنج: می‌آموزیم که باور کنیم
فصل شش: دیوار
فصل هفت: انتقال برنامه‌نویسی
فصل هشت: مراحل خودمدیریتی
فصل نُه: پنج سطح واگویه
فصل ده: ایراد مثبت‌اندیشی
فصل یازده: افسانه‌ی انگیزه
فصل دوازده: هیپنوتیزم و سابلیمینال نیست
فصل سیزده: چنان‌چه ساده نیست مؤثر هم نیست
فصل چهارده: روش‌های جدید
فصل پانزده: هر نیاز یا جایگاهی که در زندگی دارید
فصل شانزده: تغییر عادت‌ها
فصل هفده: تغییر نگرش‌ها
فصل هجده: حل مشکلات و دستیابی به اهداف
فصل نوزده: انگیزه‌ی درونی
فصل بیست: واگویه‌ی موقعیتی
فصل بیست‌و‌یک: آغاز‌ کار
فصل بیست‌ودو: ساخت واگویه‌ی شخصی
فصل بیست‌وسه: تغییر یا عدم تغییر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خانه تکانی مغزی
نویسنده
مترجممحدثه عطاریان
ناشر چاپیانتشارات شمشاد
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات255
زبانفارسی
شابک978-622-6673969
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خانه تکانی مغزی

دانیال محمدی
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
جزو ان دسته از کتاب واقعی کابردی برای کنترل ذهن
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب خانه تکانی مغزی

برای دریافت کتاب خانه تکانی مغزی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.