معرفی و دانلود کتاب غلبه بر گفتگوی درونی منفی

برای دانلود قانونی کتاب غلبه بر گفتگوی درونی منفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب غلبه بر گفتگوی درونی منفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب غلبه بر گفتگوی درونی منفی

شاد هلمستتر، نویسنده‌ی پرکار و ماهرِ بیش از بیست عنوان کتاب، در کتاب غلبه بر گفتگوی درونی منفی به شما می‌آموزد که چگونه افکار منفی خود را شناسایی کنید، آن‌ها را تحت کنترل بگیرید و از خودگویی منفی دست بکشید.

درباره‌ی کتاب غلبه بر گفتگوی درونی منفی

آیا خود یا اطرافیان‌تان درباره‌ی همه‌چیز منفی‌نگری می‌کنید؟ هیچ روزی در تقویم شما «یک روز خوب» نیست و شما فقط روزهای بد دارید. احساس می‌کنید زندگی شاد و کاملی ندارید و همه‌ی تلاش‌های‌تان بی‌حاصل‌اند؟ خودخوری می‌کنید و اعتقاد دارید آسمان فقط برای شما می‌بارد؟ اگر چنین است، در جای درستی قرار دارید. شما در کتاب غلبه بر گفتگوی درونی منفی (Negative Self-Talk and How to Change It) می‌آموزید که بر منفی‌بافی‌های‌تان غلبه کرده و زندگی شادتری را تجربه کنید. در دنیای پرچالش امروزی، گفت‌وگوهای درونی ما نقش مهمی به شکل دادن طرز فکر و بالا بردن کیفیت زندگی‌مان دارند. مثبت‌اندیشی و غلبه بر خوگویی منفی، دو روش ساده‌ی خودمراقبتی‌اند که می‌توانند ما را به سوی زندگی شادتر و رضایت‌بخش‌تر رهنمون شوند. شاد هلمستتر (Shad Helmstetter) در کتاب غلبه بر گفتگوی درونی منفی در کنار شماست تا راه تسلط بر خودگویی منفی را بیاموزید و مثبت‌تر فکر کنید.

معرفی و دانلود کتاب غلبه بر گفتگوی درونی منفی

گفتگوی درونی منفی اغلب چند نشانه‌ی مشخص دارد: خودانتقادگری، شک داشتن و بدبینی. شاد هلمستتر در کتاب خود به ما نشان می‌دهد که گفت‌وگوی منفی درونی تا چه اندازه می‌توانند بر سلامت روان و عزت‌نفس ما تأثیر مخرب بگذارند و مانعی برای دستیابی به رشد شخصی باشند. از طرفی، مثبت‌اندیشی می‌تواند باعث خوش‌بینی، دوست داشتن خود و انعطاف‌پذیری شود. اگر ما بتوانیم به شکل آگاهانه افکارمان را به سوی مثبت بودن سوق دهیم، می‌توانیم چالش‌ها را به مثابه‌ی فرصت‌هایی برای رشد در نظر بگیریم، اعتمادبه‌نفس خود را افزایش دهیم و دیدگاه مثبت‌تری نسبت به زندگی اتخاذ کنیم. چه کسی است که نخواهد به چنین نتایجی دست یابد؟ برای آنکه بر گفت‌وگوی درونی منفی خود غلبه کنید، کتاب حاضر همه‌ی چیزی است که به آن نیاز دارید.

نویسنده‌ی اثر حاضر به ما می‌گوید که تنها کافی است افکار شاد و موفقیت‌آمیز داشته باشید و شبح فکرهای وحشتناکِ شکست و ناراحتی را از سر برانید. طولی نمی‌کشد که خوشی و موفقیت وارد زندگی ما می‌شود. همچنین در کتاب غلبه بر گفتگوی درونی منفی مطالعه می‌کنیم که یکی از راه‌های تسلط یافتن بر خودگویی منفی، خودآگاهی است. به این معنا که شما با حضور در لحظه می‌آموزید افکارتان را بیشتر بشناسید و ‌به‌جای سرزنش خود و قضاوت افکارتان، آن‌ها را به چالش بکشید. این امر باعث می‌شود که به‌مرور خودگویی‌های منفی‌تان با افکار مثبت‌تری جایگزین شود. نویسنده‌ی کتاب نامبرده تأکید دارد که غلبه بر گفتگوی درونی منفی امری نیست که به سرعت اتفاق بیفتد، اما اگر کمی صبر و حوصله به خرج دهید و حقیقتاً تلاش کنید، می‌توانید بر آن فائق آیید. در نهایت این‌که خودگویی منفی علائمی دارد که قابل‌تشخیص‌اند و اگر این مسئله کنترل نشود، نتایج آن می‌تواند فاجعه بار باشد.

معرفی و دانلود کتاب غلبه بر گفتگوی درونی منفی

ما با شما صادق خواهیم بود. کتاب غلبه بر گفتگوی درونی منفی نمی‌تواند منجر به خوشبختی شما شود، اما احتمالا راه رسیدن به خوشبختی را برای شما آسان خواهد کرد. بنابراین اگر قصد دارید به سوی مثبت‌اندیشی گام بردارید، اثر حاضر برای شماست.

اگر خود را فردی پرمشغله می‌دانید، این کتاب حسابی به کارتان خواهد آمد. امروزه ما زمان مختصری را به استراحت و مطالعه اختصاص می‌دهیم و درعین‌حال توقع داریم که به سرعت به موفقیت برسیم. کتاب حاضر تاحدودی شما را در این مسیر یاری می‌دهد. شاد هلمستتر در کتاب خود تأکید می‌کند که راز یادگیری تکرار است. اگر به دنبال یاد گرفتن مفهومی هستید، چندین و چند بار کتاب غلبه بر گفتگوی درونی منفی را بخوانید. باید اشاره کنیم که این اثر شامل دو کتاب است و کتاب دوم با نام خودگویی و تاثیر آن بر استرس، اضطراب و افسردگی، نُه فصل را در برمی‌گیرد و شما را در مسیری هدایت می‌کند که در مصاف با احساسات ناخوشایند درونی پیروز شوید.

کتاب غلبه بر گفتگوی درونی منفی را سوگند شکاری به زبان فارسی برگردانده و انتشارات یوشیتا آن را به شما ارائه داده است.

کتاب غلبه بر گفتگوی درونی منفی برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های خودسازی و افرادی که قصد دارند بر احساسات منفی مانند استرس،‌ اضطراب و افسردگی غلبه کنند، مخاطبان اصلی کتاب غلبه بر گفتگوی درونی منفی هستند.

در بخشی از کتاب غلبه بر گفتگوی درونی منفی می‌خوانیم

خودتان را دوست دارید. انتخاب می‌کنید که خودتان را دوست داشته باشید. نسبت به خودتان احساس خوبی دارید. طرز فکرتان را دوست دارید. کارهایی را که انجام می‌دهید، دوست دارید. سبک زندگی‌تان را دوست دارید. شما اعتمادبه‌نفس دارید. خودتان را می‌شناسید و به شخصیتی که می‌خواهید باشید، افتخار می‌کنید. یک توصیف دقیق از شما شامل کلمات «شگفت‌انگیز، منحصربه‌فرد، دوست‌داشتنی، مثبت، مستقل، شاد و باورنکردنی» است. شما فردی با کفایت هستید. ارزشمندید. شایسته این هستید که در بهترین حالت زندگی کنید و بهترین‌ها را از زندگی‌تان دریافت کنید. شما بهترین‌ها را در همه‌ی زمینه‌ها در اطرافتان به خود جذب می‌کنید. مردم واقعاً از همراهی شما لذت می‌برند. آن‌ها طرزفکر شما را دوست دارند. از نحوۀ توصیف شما از خودتان، خوششان می‌آید و آن شخصی را که هستید، دوست دارند.

شما واقعاً لایق بهترین چیزها در زندگی‌تان هستید. هر روز صبح با احساس خوبی نسبت به خودتان از خواب بیدار می‌شوید. شما از نگاهی که هر روز به خودتان دارید، خوشحال هستید. شما به شغلی که دارید، افتخار می‌کنید و این باعث می‌شود زندگی شما ارزشمند باشد. پیام‌های خودگوییِ بالا، به‌صورت دوم‌شخص از مربی داخلیِ شما، نوشته شده است که بهترین جلوه‌ی شما را نشان می‌دهد. پیام‌های خودگویی مثبت هم اغلب به‌صورت «اول‌شخص» استفاده می‌شود، مانند «من...... هستم.» مؤسسه خودگویی استفاده از هر دو شکل را هنگام تمرین یا گوش‌دادن به خودگویی توصیه می‌کند. در حالت اول‌شخص، پیام‌ها از «خودتان» به «شما» هستند، چون شما درحال تعریف مجدد خودتان هستید و انتخاب می‌کنید که چه کسی باشید. «من هر روز عزت‌نفسم را می‌سازم. با خودم به روش درست صحبت می‌کنم و من همیشه هر کاری که لازم است انجام می‌دهم تا مطمئن شوم که عزت‌نفسم قوی و مثبت است و به بهترین شکل ممکن برایم کار می‌کند.» «هیچ‌وقت خودم را تحقیر نمی‌کنم. من همیشه خودم را بالا می‌برم. به آنچه هستم غرور مثبت و قوی دارم.

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی نویسنده
سخن نویسنده
کتاب اول: غلبه بر گفتگوی درونی منفی
فصل اول: پیامِ این کتاب
فصل دوم: خودگویی منفی
فصل سوم: جایی که خودگویی منفی آغاز می‌شود
فصل چهارم: اختلال خودگویی منفی
فصل پنجم: خودگویی منفی و مغز
فصل ششم: درمان اختلال خودگویی منفی
فصل هفتم: تغییر خودگویی
فصل هشتم: پرسش و پاسخ‌های کلیدی
فصل نهم: آرزوی من برای شما
کتاب دوم: خودگویی و تأثیر آن بر استرس، اضطراب و افسردگی
فصل اول: پیام روشنی‌بخش
فصل دوم: خلاصه‌ای مختصر از تاریخچه‌ی خودگویی
فصل سوم: نقطه‌ی آغازینِ برنامه‌های ذهنی شما
فصل چهارم: خودگویی منفی
فصل پنجم: خودگویی و مغز شما
فصل ششم: هشدار پنهانی
فصل هفتم: خودگویی مثبت
فصل هشتم: تغییر خودگویی
فصل نهم: شکست چرخه‌ی استرس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب غلبه بر گفتگوی درونی منفی
نویسنده
مترجمسوگند شکاری
ناشر چاپیانتشارات یوشیتا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات112
زبانفارسی
شابک978-622-5911-76-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب غلبه بر گفتگوی درونی منفی

H.tt
۱۴۰۳/۱/۳
همه ما برای هدفی به این دنیا می‌آییم که از سوی خداوند به ما داده شده اما این هدف در زندگی روزمره و عادی و افراد مختلفی که با آن‌ها ارتباط پیدا میکنیم دستخوش تحولاتی میشود که هدف روح مان نیست چه بسا انرژی‌های منفی که ما را احاطه کنند اما اولین قدم آنست که از درون محکم باشیم و گفتگوی منفی درون خود نداشته باشیم و این کتاب برای این مقصود اثربخش است انشااللاه.
علی اکبر سربرجی
۱۴۰۳/۲/۱
سلام دوستان من برای تغییر دادن زندگیم کتابهای زیادی خوانده‌ام وبه جرائت می‌تونم بگم این کتاب بهترین آن‌ها بود ممنون از عوامل کتابراه
قباد کرمعلی
۱۴۰۳/۱/۲۲
کتاب خیلی خوبیه. خیلی واضح و مفید بحث گفتگوهای ذهنی رو مطرح کرده. عالیه به نظرم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب غلبه بر گفتگوی درونی منفی

برای دریافت کتاب غلبه بر گفتگوی درونی منفی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.