معرفی و دانلود کتاب خانه‌ی ربات‌ها: ربات‌های مدار پریش

عکس جلد کتاب خانه‌ی ربات‌ها: ربات‌های مدار پریش
قیمت:
۴۷,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خانه‌ی ربات‌ها: ربات‌های مدار پریش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خانه‌ی ربات‌ها: ربات‌های مدار پریش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خانه‌ی ربات‌ها: ربات‌های مدار پریش

کتاب خانه‌ی ربات‌ها: ربات‌های مدار پریش نوشته‌ی جیمز پترسون و کریس گرابنستاین، ماجراها‌ی خانواده‌ای استثنایی را به تصویر می‌کشد که با تعداد زیادی ربات عجیب و غریب در خانه‌شان زندگی می‌کنند. دختر خانواده بیمار می‌شود و مادر رباتی به نام «ای» می‌سازد تا در مدرسه به دخترش کمک کند، اما این موضوع باعث شروع ماجراهایی جالب می‌شود.

موضوع کتاب خانه‌ی ربات‌ها: ربات‌های مدار پریش (House of Robots: Robots Go Wild) چیست؟

سامی و مدی خواهر و برادری هستند که در خانه‌ای ویژه به همراه تعداد زیادی ربات زندگی می‌کنند؛ مدی بیمار می‌شود و باید در خانه بماند. برای همین مادر خانواده رباتی می‌سازد تا به دخترش کمک کند. این ربات که «ای» نام دارد به عنوان دانش‌آموزی که جایگزین مدی است به مدرسه وارد می‌شود. همه چیز خوب پیش می‌رفت تا اینکه روزی «ای» به شکلی عجیب و مرموز مشکل پیدا می‌کند؛ او مدارپریش و غیرقابل کنترل می‌شود؛ آن هم درست زمانی که رباتی جدید پا به مدرسه گذاشته است. آیا این ربات تازه‌وارد کاری کرده تا «ای» مدارهایش به هم بریزد و قاطی کند یا پای ماجرای دیگری وسط است؟

درباره‌ی مجموعه خانه‌ی ربات‌ها:

این مجموعه داستان‌های خانواده‌ای شگفت انگیز و متفاوت را روایت می‌کند. پدر خانواده پروفسور علوم کامپیوتری است و برای هر کاری یک ربات اختراع کرده است. پدر و مادر به همراه دو فرزندشان سامی و مدی و کلی ربات عجیب و غریب دیگر با هم زندگی می‌کنند. هر ربات در خانه وظیفه‌ای را به عهده دارد. ماجراهای فراموش نشدنی هر کدام از این ربات‌ها به خوبی با دنیای کودکان و نوجوانان ارتباط برقرار می‌کند و مفاهیم مهمی را به آن‌ها می‌آموزد.

نکوداشت‌های کتاب خانه‌ی ربات‌ها: ربات‌های مدار پریش:

- زیربنای خنده‌های این رمان، مضامین دوستی، دلسوزی و خانواده است. «Publishers Weekly on House of Robots»
- این داستان خنده‌دار شوخ‌طبعی زیادی را در خود جای داده است... یک نقشه سریع، جوک‌های زیاد و تعداد زیادی ربات عجیب و غریب که توجه خوانندگان را به خود جلب می‌کند. «School Library Journal on House of Robots»

کتاب خانه‌ی ربات‌ها: ربات‌های مدار پریش مناسب چه کسانی است؟

جیمز پترسون (James Patterson) و کریس گرابنستاین (Chris Grabenstein) این داستان تخیلی و جذاب را همراه با تصویرگری‌های جالب، برای سنین 7 تا 12 سال نوشته‌اند. ماجراهای مفرح این کتاب علاوه بر اینکه باعث خنده و سرگرمی کودکان می‌شود به آن‌ها مفاهیمی مانند خانواده، دوستی، مهربانی و... را می‌آموزد.

در بخشی از کتاب خانه‌ی ربات‌ها: ربات‌های مدار پریش می‌خوانیم:

سلام! من «سامی هاپز رودریگز» هستم. اگر شما هم مثل من، صبح‌هایی که باید به مدرسه بروید، نمی‌توانید از رختخواب دل بکنید، باید همان کاری را که من میکنم، انجام دهید: یعنی با ربات‌ها زندگی کنید!

درست است. خانه‌ی ما پر از صدای غژغژ و جیرجیر و تلقتولوق ربات‌هایی است که برای خودشان این طرف و آن طرف می‌چرخند؛ همه‌ی آن‌ها را هم مادرم طراحی کرده. یک وقت فکر نکنید مادرم یک دانشمند دیوانه است! نه خیر؛ اما خب گاهی خیلی به مرز دیوانگی نزدیک می‌شود.

مادرم رباتی اختراع کرده به نام «ویز» که فقط و فقط کارش این است که هر روز صبح رأس ساعت هفت، بپرد توی اتاق من دور تختم بپلکد و صداهای بلند و گوش خراش از خودش دربیاورد. اگر هم بخواهید دکمه‌ی خاموشش (که همان کلاه قرمز کوچکش است) را فشار دهید، ردیابهای حرکتی اش، حرکت دست شما را حس می‌کنند و سریع جاخالی میدهد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خانه‌ی ربات‌ها: ربات‌های مدار پریش
نویسنده،
مترجممیترا امیری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات329
زبانفارسی
شابک978-600-8675-59-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خانه‌ی ربات‌ها: ربات‌های مدار پریش

محیا احراری
۱۴۰۱/۶/۲۰
سلام و عرض ادب. 👋🏻من از این کتاب فوق العاده و عالی بسیار خوشم اومد. 🤩 من معتقدم هر کتابی باید هر چند کم یا زیاد، حالت طنز را داشته باشه و این کتاب این ویژگی را داشت و من از خواندن این کتاب لذت بردم. 👌🏻👌🏻
از نویسندگان این کتاب سپاس گزارم 🙏🏻🙏🏻
.
.
.
و با تمام وجود به تمامی شما پیشنهاد می‌کنم این کتاب را بخوانید و از این کتاب لذت ببرید. ✔✔
Nima Faalkhah
۱۳۹۹/۱۱/۴
من این کتاب را سال ۱۳۹۶ خرید کردم من نسخه‌ی واقعی این کتاب را دارم کتاب جالبی است، جلد اول این کتاب هم موجود است در پشت جلد دوم خلاصه‌ای از جلد اول نوشته شده است، من این کتاب را دوست دارم کتابی جالب است که داستان تقریبا درمورد ربات‌ها است
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب خانه‌ی ربات‌ها: ربات‌های مدار پریش

برای دریافت کتاب خانه‌ی ربات‌ها: ربات‌های مدار پریش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.