معرفی و دانلود کتاب در جستجوی عشق

عکس جلد کتاب در جستجوی عشق
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب در جستجوی عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب در جستجوی عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب در جستجوی عشق

کتاب در جستجوی عشق نوشته‌ی نسترن زمانی، روایتگر داستان موجودی به نام «دلسا» است که در سیاره‌ای خیالی زندگی می‌کند. دلسا وقتی در مورد عشق انسان‌ها می‌شنود، شیفته‌ی آن می‌شود و تصمیم می‌گیرد به زمین برود تا عشق را تجربه کند. او در این راه اتفاقات زیادی را پشت سر می‌گذارد.

درباره‌ی کتاب در جستجوی عشق

دلسا، موجودی است که در سیاره‌ای خیالی زندگی می‌کند. او از زمانی که در مورد عشق زمینی و انسانی شنیده، دوست دارد به زمین برود و طعم عشق را بچشد. روزی به رئیسشان، «آدرینا» می‌گوید که دوست دارد از سیاره‌شان به زمین برود. آدرینا به او هشدار می‌دهد که راه سختی در پیش دارد اما دلسا مصمم است به هدفش برسد. رئیس به او می‌گوید پیش از اینکه به انسان تبدیل شود، باید در قالب چند موجود دیگر در زمین زندگی کند. دلسا با خوشحالی می‌پذیرد و خود را آماده می‌کند. روز بعد او در قالب یک گل رز در خانه‌ای زمینی ظاهر می‌شود. دلسا در کنار خود «سارا»، دختربچه‌ای زیبا را می‌بیند که دارد با او درددل می‌کند. سارا مادرش را از دست‌ داده و با پدر و برادرانش زندگی می‌کند. مردانی تندخو و بداخلاق که از آن‌ها بی‌مهری می‌بیند و باعث شده‌اند تنها و غمگین باشد. باغبان خانه‌ی آن‌ها، مردی مهربان به نام «سیاوش» است که محبت زیادی نسبت به سارا دارد. سیاوش تنها دل‌خوشی ساراست و سارا عشق و علاقه را از او می‌آموزد اما پدر و برادرانش از سیاوش نفرت دارند. روزی پدر خانواده به سیاوش تهمت می‌زند که پولش را دزدیده و اخراجش می‌کند. حالا سارا کاملاً بی‌پناه شده و دلسا نگران است و می‌خواهد به هر نحوی به او کمک کند...

داستان در جستجوی عشق درباره‌ی موجودی است که برای دست یافتن به عشق به راهی دور و دراز و سخت قدم می‌گذارد. دلسا، شخصیت اصلی این داستان، حتی حاضر است در جسم موجودات مختلف برود و تمام مشکلات را به جان بخرد، تا بتواند کمی عشق انسانی را تجربه کند. رئیس سیاره‌، به او می‌گوید هر لحظه که خسته شد و احساس ناتوانی کرد، می‌تواند دوباره به سیاره‌اش بازگردد اما دلسا چنین قصدی ندارد. او در قالب گل یا موجوداتی دیگر ظاهر می‌شود و با فاصله از آدم‌ها، مناسبات انسانی را نظاره می‌کند. او عشق و نفرت انسان‌ها نسبت به یکدیگر را می‌بیند و درک می‌کند. دلسا با اتفاقاتی که از سر می‌گذراند، به‌تدریج یاد می‌گیرد که عشق واقعی کدام است و چطور باید از نفرت ورزیدن دوری کرد تا درنهایت خود به عشق واقعی می‌رسد.

رمان در جستجوی عشق، اولین داستان منتشر شده از نسترن زمانی و داستانی فانتزی و عاشقانه است. این کتاب را نشر رهام اندیشه به چاپ رسانده.

کتاب در جستجوی عشق برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به دوستداران رمان‌های عاشقانه‌ی فارسی، همین‌طور داستان‌های تخیلی توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب در جستجوی عشق می‌خوانیم

باغبون کهنسال با مهربانی موهای خرمایی سارای زیبا رو نوازش می‌کرد و با لحنی آکنده از مهربانی و صمیمیت گفت:

- دختر قشنگ من! تو هنوز واسه این همه ناراحتی و رنج خیلی کوچک هستی. تو فقط باید بازی کنی، بخندی و از زندگیت لذت ببری. مهم نیست که زندگی چقدر بهت سخت می‌گیره تو باید سخت‌تر بشی. لطفاً دیگه این‌قدر غمگین نباش و گریه نکن. طاقت ندارم ببینم چشمای قشنگت بارونی باشه. مادر تو خانم مهربونی بود، تو برعکس برادرهات کاملاً مثل مادرت هستی. تا وقتی که زنده بود، خیلی به من و خونواده‌ام محبت داشت و هر کمکی که برای درمان دخترم از دستش برمی‌اومد، دریغ نمی‌کرد. بعد از مرگش هم پدرت به حرمت اون خدابیامرز من رو تو این خونه نگه داشت. تو برای من با دخترم آرنیکا هیچ فرقی نداری، هر کاری که بتونم برای خوشحال کردن تو و شاد زندگی کردنت انجام می‌دم؛ اما اگه روزی از این خونه رفتم قول بده که قوی باشی و با تلاشت مشکلاتت رو حل کنی. روزی رو قربونش برم خدا می‌رسونه، شاید روزی من جایی بیرون از این باغه.

با شنیدن حرف‌های پیرمرد و سارا احساس شرمندگی‌ای که داشتم بیشتر شد. همه‌ی این‌ها به خاطر من بود. اول که سارا رو دیدم حس کردم قرار نیست تنها باشم اما حالا باعث گریه‌اش شدم. پیرمرد مهربون ممکن بود کارش رو از دست بده. سارا خودش رو مسئول این اتفاق می‌دونست، در حالی که همه‌ی این‌ها به خاطر من بود و به خاطر عشقی بود که سارا نسبت به من پیدا کرده بود.

دم دمای غروب بود. جایی که بودم خیلی من رو خوشحال می‌کرد. باغی بزرگ که یک عمارت با معماری زیبا و مدرن در انتهای آن قرار داشت و درست در کنار آن عمارت، خانه‌ای کوچک و قدیمی که به نظر می‌رسید خانه‌ی سیاوش است، قرار داشت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب در جستجوی عشق
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات رهام اندیشه
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات75
زبانفارسی
شابک978-622-6800-48-8
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب در جستجوی عشق

نگین
۱۴۰۲/۶/۱۸
ماجراهای بسیار جالب و خواندنی داشت با اینکه ماجرا‌های آن کوتاه بود ولی بسیار دوست داشتی بود از ماجراهای اتقاق افتاده به عنوان جانداران مختلف وسپس انسان که هر کدام از عشق به زبان دیگری حرف میزد رو خیلی دوست داشتم واینکه اگر داستان کمی طولانی تر بود ودر قالب چند شخصیت دیگر هم به زندگی ادامه می‌داد و عشق را از جنبه‌های گوناگون تحربه میکرد جالب تر میشد. با تشکر از نویسنده‌ی عزیز
سوتیام رنجبر
۱۴۰۲/۶/۴
عالی بود ولی دوست داشتم برای اخرین ماجراجویی که عشق واقعی بود داستان پیچیده تر و طولانی تر باشه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب در جستجوی عشق

برای دریافت کتاب در جستجوی عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.