معرفی و دانلود کتاب راز

عکس جلد کتاب راز
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راز

کتاب راز نوشته‌ی راندا برن، اثر پرفروشی‌ست که پرده از راز و قانونی که حاکم بر کل جهان است، برمی‌دارد. این کتاب تاکنون توانسته به میلیون‌ها انسان کمک کند که به خواسته‌های خود در زندگی برسند و زندگی خود را مملو از شادی کنند. با مطالعه‌ی این کتاب به زندگی امیدوارتر خواهید شد و از لحظه‌لحظه‌ی آن لذت خواهید برد.

درباره کتاب راز

قانون جذب همان رازیست که شما را به آرزوهایتان خواهد رساند. این قانون باوری معنوی است که به موجب آن فکرهای مثبت و منفی ما، تجارب مثبت و منفی در پی دارند. افکار شما مغناطیسی هستند و امواجی را تولید و به جهان مخابره می‌کنند، این امواج چیزهای متشابه و متناسب با خود را جذب می‌کنند و همچون بومرنگی به مبدأ خود یعنی ذهن و زندگی شما برمی‌گردند. برای توضیح بیشتر این مسئله بهتر است از چند مثال‌ استفاده کنیم. اگر شما دائماً افکار موفقیت و پیروزی را در ذهن خود بپرورانید قطعاً به آن‌ها دست خواهید یافت؛ چراکه چیزهای مشابه یکدیگر را جذب می‌کنند. یا اگر دائماً به فقر بیندیشید و ترس ناشی از فقر را در وجود خود حس کنید حتماً فقر را تجربه خواهید کرد. این قانون حتی بر روابط شما نیز تاثیرگذار است. اگر شما در رابطه‌ی عاطفی خود با فردی، مدام ترس و اضطراب از دست دادن او راداشته باشید دیر یا زود این اتفاق برای شما خواهد افتاد. ما در زندگی خود همواره شاهد قانون جذب بوده‌ایم؛ بنابراین بهتر است تمام افکار، صحبت‌ها و اعمال خود را مثبت کنیم تا بتوانیم از این قانون استفاده‌ی بهینه‌ای داشته باشیم.

راندا برن (Rhonda Byrne) در کتاب راز (The secret) نظرات و تجربیات 24 معلم و استاد فوق‌العاده را گردآوری نموده است. شما در این کتاب می‌توانید از گفته‌ها و نظرات این اساتید در رابطه با راز جهان یا همان قانون جذب آگاهی یابید. علاوه بر این در کتاب راز به تجارب بسیاری از افرادی اشاره شده است که این قانون را در زندگی خود به کار برده‌اند.

تمام راه‌کارها و روش‌هایی که در این کتاب ارائه می‌شود، آسان هستند و یک مسیر میانبر برای رسیدن به خواسته‌هایتان را پیش روی شما می‌گشایند؛ پس هرچه زودتر خواندن آن را شروع کنید.

ایده‌ی نگارش این کتاب پس از دریافت کتابی به رسم هدیه به ذهن راندا برن خطور کرد. او از راز حاکم بر جهان آگاه شده بود و افسوس می‌خورد که چرا همه‌ی افراد از آن آگاهی ندارند. راندا به جست‌وجوی افرادی پرداخت که از این راز آگاهی داشتند و خیلی زود اساتید بسیاری به او پیوستند و ساخت فیلمی با این مضمون کلید خورد. هشت ماه بعد این فیلم ساخته شد و در کشورهای مختلفی اکران شد. و خیلی زود راندا نامه‌هایی از سراسر جهان دریافت کرد که حاکی از این بود که به کار بستن راز، زندگی بسیاری از افراد را متحول نموده است. استقبال بی‌نظیر از این فیلم سبب نوشتن کتاب راز شد.

کتاب راز تا کنون به بیش از 47 زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده و نسخه‌های بی‌شماری از آن به فروش رسیده است.

کتاب راز برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌دنبال راهی برای تغییر زندگی خود و رسیدن به آرزوهایتان هستید، مطالعه‌ی این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب راز می‌خوانیم

وقتی تو حواست را روی آنچه می‌خواهی متمرکز نگه داری و این حضور ذهن را حفظ کنی در لحظه‌ای قرار می‌گیری که در واقع آنچه را می‌خواهی با شدیدترین قدرت موجود در کائنات به سوی خود فرا می‌خوانی. قانون جذب کلمات "نه"، "نخواستن " و هر نوع کلمه‌ی منفی را به حساب نمی‌آورد. وقتی کلامی منفی از دهان تو بیرون بیاید، آنچه قانون جذب دریافت می‌کند این است: دلم نمی‌خواهد چیزی روی لباسم بریزد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
راز چیست
هر چیزی مشابه خود را جذب می‌کند
به جای موضوعات بد، موضوعات خوب را جذب کن
قدرت ذهن تو
راز آسان است
عشق؛ والاترین احساس
چگونگی استفاده از راز
روند خلق
راز جسم تو
چه مدت طول می‌کشد؟
از قبل روز خودت را خلق کن
روندهای قدرتمند
روند قدرتمند قدردانی
روند قدرتمند تجسم
روند قدرتمند اقدام
راز پول
وفور نعمت را جذب کن
تمرکز بر نیکبختی
پول بده تا پول بگیری
راز ارتباطات
خودت را دریاب!
راز سلامتی
خنده بهترین داروست
افکار مطلوب در سر بپروران
هیچ چیز لاعلاج نیست
راز جهان
عالم سرشار از وفور نعمت است
راز مربوط به تو
یگانه ذهن عالم
تو گذشته‌ی خودت نیستی
از افکارت آگاه باش
راز حیات
جلال و شکوه خودت را بپذیر
خلاصه‌هایی از راز

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راز
نویسنده
مترجمنفیسه معتکف
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات217
زبانفارسی
شابک978-964-5634-90-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راز

منصوره جعفرزاده
۱۴۰۲/۸/۲۸
کتاب عالی، انگیزشی که امیدوارم با خوندنش اتفاقات خوب تو زندگی هرکسی رخ بده.
فقط اینکه من این کتاب رو چاپیش رو هم دارم، ای کاش تصویر صفحات کتاب به همون صورت رنگی اسکن و تبدیل به پی دی اف میشد.
لیلا
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
عالیه کامل توضیح داده شده و باعث آگاهی میشه هر چه قدر از این کتاب تعریف کنم باز هم کمه خیلی باعث انگیزه و آگاهی میشه حتما بخونید و تاثیراتش در زندگی خود ببینید
mohadese moradi
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
اگر بتونی عمل کنی بهش خیلی مؤثره
امیرحسین
۱۴۰۳/۱/۱۸
فوق العاده خوب
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب راز

برای دریافت کتاب راز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.