معرفی و دانلود کتاب صوتی دانش ثروتمند شدن

عکس جلد کتاب صوتی دانش ثروتمند شدن
قیمت:
۵۱,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دانش ثروتمند شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دانش ثروتمند شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دانش ثروتمند شدن

کتاب صوتی دانش ثروتمند شدن نوشته‌ی والاس واتلز، یک راهنمای برای از بین بردن آن دسته از موانع ذهنی است که جلوی ثروتمند شدن شما را می‌گیرند و باعث می‌شوند نتوانید از تمامی ظرفیت‌های وجودتان بهره ببرید. این کتاب که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های خودیاری نوشته شده در تاریخ به شمار می‌رود، با طرز بیانی ساده و در عین حال جذاب، نشان می‌دهد راز تولید ثروت، در آفرینش و خلقت نهفته است و نه رقابت.

درباره‌ی کتاب صوتی دانش ثروتمند شدن

تاکنون کتاب‌های زیادی درباره‌ی ثروتمند شدن نوشته شده‌اند. بسیاری از این کتاب‌ها، فقط مهارت‌ها و روش‌های کسب و جذب ثروت را بیان می‌کنند. اما کتاب صوتی دانش ثروتمند شدن (The Science of Getting Rich)، نوشته‌ی والاس واتلز (Wallace Delois Wattles) اما رویکرد متفاوتی را در پیش می‌گیرد: این کتاب به شما نشان می‌دهد چطور می‌توانید ثروت را بیافرینید و خلق کنید.

اولین نکته‌ای که کتاب دانش ثروتمند شدن به آن می‌پردازد این است: جهانی که در آن زندگی می‌کنیم، سرشار از نعمت‌ها و فراوانی‌ست. زمانی که شما این فراوانی را ببینید و به آن ایمان بیاورید، خلاقیت شما آن را به ثروت تبدیل خواهد کرد. جهان آن‌قدر غنی و ثروتمند است که ثروتمند شدن شما چیزی از آن کم نخواهد کرد و اتفاقاً اگر شما با خلاقیت‌تان، و نه رقابت با دیگران، ثروت خلق کنید، جهان را هم غنی‌تر و ثروتمند‌تر می‌کنید.

والاس واتلز نشان می‌دهد در هر شهر و هر مکان، افراد ثروتمند و فقیری وجود دارند. همچنین در هر شغل و کسب‌و‌کاری نیز افراد ثروتمند و فقیری وجود دارند. حتی افرادی هم وجود دارند که به یک اندازه باهوش‌اند ولی یکی ثروتمند است و دیگری فقیر. دلیل این مسئله چیست؟ پاسخ نویسنده این است که افراد ثروتمند اعمال‌شان را به شکلی متفاوت انجام می‌دهند. آن‌ها می‌دانند که افکار‌شان می‌توانند به اشیا و چیزهای واقعی تبدیل شوند و به همین علت، نه تنها به شکل خاص و درستی عمل می‌کنند، که به شکل خاص و درستی هم فکر می‌کنند!

کتاب دانش ثروتمند شدن این حقیقت را بیان می‌کند که افکار ما، ماده‌های بی‌شکل هستند و مانند یک قالب عمل می‌کنند. این قالب می‌تواند هر شکلی به خود بگیرد و برای ساخت هر چیزی به کار گرفته شود. به همین علت است که یکی از اصلی‌ترین مهارت‌هایی که باید آن را فرا بگیریم این است که نحوه‌ی فکر کردن خود را تغییر دهیم.

کائنات و جهان همیشه در حال رشد، تحول و خلق است. ما هم باید به همین شکل رفتار کنیم. باید ثروت‌مان را در جهان خلق کنیم و نباید برای کسب ثروت به رقابت با دیگران بپردازیم. آفرینش و خلق ما باید به گونه‌ای باشد که نه فقط خودمان، که همه و حتی کائنات را ثروتمندتر کند.

یکی دیگر از مهم‌ترین نکاتی که والاس واتلز در کتاب صوتی دانش ثروتمند شدن بر آن تأکید می‌کند، فضیلت و مهارت شکرگذاری و قدردانی است. شکرگذاری و قدردانی برای شما ثروت بیشتری را به ارمغان خواهد آورد و درهای خلاقیت را به روی شما باز خواهد کرد.

کتاب دانش ثروتمند شدن توسط انتشارات نسل نواندیش و با ترجمه‌ی صادق غلامحسین زاده منتشر شده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را نشر صوتی آوانامه به گویندگی محمد ولیان تهیه کرده است.

کتاب صوتی دانش ثروتمند شدن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال یافتن روشی متفاوت برای ثروتمند شدن و رسیدن به موفقیت هستید، شنیدن این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی دانش ثروتمند شدن می‌شنویم

برای به دست آوردن تصویری واضح و درست از ثروت، به هیچ وجه توجه خود را چه به صورت عینی و چه ذهنی، با تصاویر مخالف گمراه نکنید. درباره‌ی مشکلات اقتصادی گذشته‌ی خود حرف نزنید، حتی درباره‌اش فکر هم نکنید. فقط از والدین یا مصائب گذشته‌ی زندگی‌تان سخن نگویید. با انجام هر یک از این امور شما خود فعلی‌تان را به طور ذهنی در رده‌ی فقرا قرار می‌دهید و این کار به طور قطع، باعث توقف حرکت ثروت به سمت شما خواهد شد. عیسی (ع) گفته است: «بگذارید مرده‌ها، مرده‌های‌شان را دفن کنند». فقر و هر آنچه به آن وابسته است را به طور کامل پشت سر بگذارید. شما درستی نظریه‌ی معینی را درباره‌ی هستی پذیرفته‌اید و تمام آرزو‌های‌تان برای خوشبختی به درستی آن وابسته است. پس با پرداختن به نظریات مخالف، به چه چیزی خواهید رسید؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
معرفی و مقدمه
26 دقیقه
فصل اول تا سوم
36 دقیقه
فصل چهارم تا ششم
29 دقیقه
فصل هفتم تا نهم
34 دقیقه
فصل دهم تا دوازدهم
41 دقیقه
فصل سیزدهم تا پایان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دانش ثروتمند شدن
نویسنده
مترجممحمدصادق غلامحسین زاده
راویمحمد ولیان
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دانش ثروتمند شدن

حبیب صفری اوریمی
۱۴۰۲/۸/۷
خدا رو شکر میکنم که سعادت شنیدن این اثر شگرف و در سن 44 سالگی داشتم. کاش این کتاب وزودتر میشنیدم تا زندگی بهتری رو برای خودم میساختم.... از بانیان این کار که با تلاش و زحمت و کمترین چشم داشتی این وظیفه مهم و انجام دادند و بانی کار خیر شدند متشکرم. به همه دوستان کتابراهی خودم پیشنهاد میکنم حتما این کتاب و گوش بدن. نه یکبار بلکه هر روزه و چندین بار...
زهرا فرهادیان
۱۴۰۲/۸/۳
از شنیدن این کتاب بسیار لذت بردم، چون به تمام نکته‌هایی اشاره کرد که در زندگی و تجربه شخصی و تلاش خودم برای رسیدن به اهدافم پی برده بودم و انگار این کتاب هر جمله ش مهر تاییدی بود بر یافته‌های خودم و باعث شد از مسیری که درش هستم و دارم طی میکنم مطمئن تر بشم، قطعا از این به بعد محکمتر و استوارتر مسیر پیشرفت رو طی خواهم کرد...
فاضله اکبری
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
بسیار عالی و مفید واقعا دانش ثروتمند شدن بسیار ارزشمندی و هر کسی لازمه این کتاب و بخونه و بشنوه
با شنیدن و درک کردن این کتاب نظر شون کلی تغییر می‌کنه و مسئولیت کار هاشو می‌پذیرد چون اکثر افراد دیگران رو مسئول موفق نشدن شون می‌دونن بشدت عالی و برای هر آدمی با هر شغل و لولی عالیه سپاس فراوان از دوستانی که زحمت کشیدن گوینده هم عالیه
محمود مدبری
۱۴۰۳/۱/۱۹
کتاب دستور العمل خلاصه ای از چگونه تمرکز کردن و ساده سازی ذهنی ارائه میده. اولش برام جذاب نبود ولی وقتی چند بار گوش کردم یواش یواش حقایقی بزرگ برام کشف شد. ارتباط شکرگزاری و عالم غیب و همچنین واکنش جوهره اصیل با ذهن بشر یه حالت معمایی جالب برام داشت. این کتاب نسبتا قدیمیه ولی مفهوم کوانتوم نسبیتی رو کامل شرح داده. به نظرم کتاب خوبیه
لیلا عظیمی
۱۴۰۳/۱/۲۸
سپاس از گوینده عزیز. ثروتمند شدن وابسته به محیط، استعداد یا پس انداز نیست. بلکه استفاده از مهارت، تصویر سازی ذهنی، شکرگزاری، اقدام، ایمان و اشتیاق و ایجاد حس وفور در خودمان و دیگران است. دلیل شکست در کارها انجام کارهای زیاد و ناکارآمد است. پس تصویرهای ذهنی و اموری که خلاف رسیدن به اصلی است را حذف کنیم.
مهرشاد زین الدین
۱۴۰۳/۲/۸
بسیار عالی وبی نظیر بود به نظرم این کتاب‌ها که یه جور سکرت هستند. باید تو پایه راهنمایی تدریس بشه، از کلیه کارکنان و بانیان و گویندگان کتابراه سپاسگذارم. من با شنیدن این کتاب تو یک هفته نتیجه گرفتم فقط تو یک هفته گوش دادن مکرر و تغییر دادن تفکر خودم توی شغل و زندگی.
Mina
۱۴۰۳/۱/۳
خیلییییی کتاااب عالی هستش بینظیرههههه من که از گوش دادن بهش سیر نمیشم و واقعا خیلی کمک میکنه در امور مالی بهمون و من از گفته هاشون استفاده میکنم عالیه حتما بخونیدش
مارتا عابد
۱۴۰۲/۹/۱۸
این کتاب با زبانی ساده چشم انداز جدیدی در شغل و برنامه‌های زندگی آموزش میدهد که متفاوت با چیزهایی هست که همه جا گفته شده
Arash
۱۴۰۳/۲/۴
سپاس در رابطه با جذب ثروت والاس واتلز اولین (قدیمی ترین) نویسنده ستمتفاوته و نگرش متافیزیکی خاص خودشو القا میکنه. عاشقش شدم.
حیدر یزدانی
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
این کتاب جزء راهنماهای خوب در کسب و کار و زندگی هست که میتونین ازش استفاده کنید چون نویسنده بسیار قوی داره
حسین فرامرزی
۱۴۰۲/۹/۲۸
همانند کتاب آقای ناپلئون هیل این کتاب هم نکات ارزنده‌ای به خوانندگانش تقدیم کرده
kiana farahani
۱۴۰۲/۹/۱۹
یکی از بهترین کتاب‌هایی بود مه در مورد وروتمند شدن خوندم به نظرم همه باید اینو بخونن
رضا فردی
۱۴۰۳/۲/۸
سلام خداقوت. بسیارعالی مختصر و مفید. صدای دلنشین گوینده هم مزید بر علت شد برای درخشش کتاب
الهام گلزاریان
۱۴۰۳/۲/۱
عالی بود خداروشکر که این کتاب پیدا کردم وخوندم
خدایا من لایق بهترینها هستم الهی آمین
محسن
۱۴۰۳/۱/۳۱
سلام واقعا کتاب خوبیه و درست و کامل علم ثروتمند شدن رو بهتون یاد میده حتماً گوش بدید
مشاهده همه نظرات 41

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دانش ثروتمند شدن

برای دریافت کتاب صوتی دانش ثروتمند شدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.