معرفی و دانلود کتاب راهنمای مصور برای مدیران: فروش خدمات و محصولات

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای مصور برای مدیران: فروش خدمات و محصولات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای مصور برای مدیران: فروش خدمات و محصولات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای مصور برای مدیران: فروش خدمات و محصولات

کتاب راهنمای مصور برای مدیران: فروش خدمات و محصولات، مجموعه راهکارهایی برای تبدیل شما به یک مدیر فروش حرفه‌ای است. مالکوم مک دونالد و پیتر موریس همه‌ی آموزه‌های خود را با استفاده از تصاویر کمیک و جذاب برای شما توضیح داده‌اند، چیزی که باعث می‌شود این کتاب به هیچ‌یک از آثاری که تاکنون درباره‌ی فروش خوانده‌اید شباهتی نداشته باشد.

درباره‌ی کتاب راهنمای مصور برای مدیران: فروش خدمات و محصولات

در زندگی روزمره برای رسیدن به خواسته‌هایمان مدام در حال تعامل با دیگران هستیم و ناخواسته با افکار، کلام و رفتارمان آن‌ها را نسبت به برآوردن نیازهایمان ترغیب می‌کنیم یا ممکن است باعث منصرف شدنشان شویم. این تعاملات از سطوح اولیه‌ی انسانی آغاز می‌شوند و در مراحل بعدی روابط پیچیده‌تر خانوادگی، تحصیلی و کاری را دربرمی‌گیرند.

در کتاب راهنمای مصور برای مدیران: فروش خدمات و محصولات (Pocket Guide to Selling Services and Products)، نوشته‌ی مالکوم مک دونالد (Malcolm Macdonald) و پیتر موریس (Peter Morris) با قوانین فروش محصول و خدمات آشنا خواهید شد و یاد می‌گیرید تعامل صحیح با دیگران و متقاعد کردن آن‌ها، نه‌تنها برای صاحبان کسب‌و‌کار و بازاریابان مهارتی ضروری‌ست؛ بلکه سایر افراد نیز می‌توانند به مدد آن راحت‌تر به اهداف خود دست یابند و نسبت به نحوه‌ی تعاملات اجتماعی خود حساسیت بیشتری به‌خرج دهند.

شاید ویژگی‌ای که این کتاب را از آثار مشابه، متمایز کرده بیان مطالب کاملاً جدی و ضروری فروش با استفاده از تصاویر طنزآمیز و شخصیت‌های کارتونی باشد که سبک نوشتاری کتاب را به داستان‌های کمیک نزدیک کرده و جذابیت آن را برای عموم مخاطبان بالا می‌برد.

این کتاب دارای شش فصل است که به بررسی روند فروش، درک نیازهای مشتری، تفاوت فروش خدمات و محصول و بسیاری مطالب دیگر می‌‌پردازد و هدف اصلی از نوشتن آن تبدیل کارمندان فروش تازه‌کار به مدیرانی موفق و حرفه‌ای‌ است.

کتاب راهنمای مصور برای مدیران: فروش خدمات و محصولات، ترجمه‌ی هادی اکرمی، سید ابراهیم بهرامی و ناهید عطار است که از سوی شرکت چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب راهنمای مصور برای مدیران: فروش خدمات و محصولات

  • در کتاب راهنمای مصور برای مدیران، شخصیت‌های کارتونی سرگرم‌کننده هم در موقعیت‌های فروش و هم در موقعیت‌های روزمره نشان داده می‌شوند. (دنیای فرصت‌های تجاری)
  • یک معرفی جالب به‌همراه عناصر کلیدی فروش (سایت آمازون)

کتاب راهنمای مصور برای مدیران: فروش خدمات و محصولات مناسب چه کسانی است؟

این کتاب نه‌تنها برای بازاریابان، کارمندان و مدیران فروش راهنمایی مفید خواهد بود، بلکه می‌تواند به سایر افراد کمک کند فنون متقاعد کردن دیگران را در زندگی خود به‌کار بگیرند.

در بخشی از کتاب راهنمای مصور برای مدیران: فروش خدمات و محصولات می‌خوانیم

دریک جیمز یک دلال بود که کارهای مختلفی را انجام می‌داد، از ساخت منازل مسکونی گرفته تا تعمیرات و تغییرات نسبتاً جزئی در خانه. بیشتر مشاغل وی توسط تبلیغاتی که مرتباً در روزنامه محلی قرار می‌داد، انجام می‌شد و بقیه از طریق تبلیغات دهان به دهان بود.

به‌واسطه رسانه بود که کالین بارت با جیمز آشنا شد، بارت به دنبال کسی بود که بتواند یک دیوار تزئینی در باغ خانه‌اش بسازد. وی با سه سازنده محلی تماس گرفته بود تا تخمین‌هایشان را برای این کار مقایسه کند. جیمز اولین نفر از بین این سه تن بود که دیده شد. برداشت‌های اولیه بارت از مکالمه تلفنی با جیمز کاملاً مطلوب و ناشناخته بود. درحالی‌که جیمز کاندیدای قدرتمندی برای دریافت سفارش بود. اکنون همه چیز به نحوه‌ی برگزاری مصاحبه فروش بستگی داشت. آنچه در زیر می‌آید متن آن جلسه است.

جیمز: سلام. آقای بارت؟ دریک جیمزم. می‌خواستین در مورد کارهای ساختمانی باهام صحبت کنین؟

بارت: آه بله. متشکرم که خیلی سریع اومدی. اون چیزی که دنبالشم کوچکه. دیوار حائل تزئینی در اطراف اون قسمت باغه. (او به منطقه اشاره می‌کند) می‌تونی تخمین بزنی چقدر هزینه‌ش می‌شه؟

فهرست مطالب کتاب

فصل 1- مشکلات مرتبط با فروش
فصل 2- رسیدن به مشتری
فصل 3- مصاحبه
فصل 4- سود فروش
فصل 5- ایرادات
فصل 6- بستن قرارداد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای مصور برای مدیران: فروش خدمات و محصولات
نویسنده،
مترجمهادی اکرمی، سید ابراهیم بهرامی، ناهید عطار
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات92
زبانفارسی
شابک978-964-468-909-3
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راهنمای مصور برای مدیران: فروش خدمات و محصولات

کاربر sha
۱۴۰۲/۱/۲۵
کتاب خوب و مفیدی است بدرد تولیدکنندگان و فروشندگان کالا و خدمات میخورد این مشتری مداری و شناخت انواع مشتریان را بصورت مصور وکاربردی توضیح داده است.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای مصور برای مدیران: فروش خدمات و محصولات

برای دریافت کتاب راهنمای مصور برای مدیران: فروش خدمات و محصولات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.