معرفی و دانلود کتاب رمزگشایی زبان بدن

عکس جلد کتاب رمزگشایی زبان بدن
قیمت:
۶۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رمزگشایی زبان بدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رمزگشایی زبان بدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رمزگشایی زبان بدن

راهنمایی عالی برای فهم دقیق رفتارِ انسان؛ جو ناوارو در کتاب رمزگشایی زبان بدن، الفبای زبان بدن را با بهره گرفتن از مثال‌هایی کاربردی و آشنا، توضیح داده است. زبان ساده و گستره‌ی جامع اثر پیش رو، از جمله برجسته‌ترین ویژگی‌های قابل ذکرِ آن به شمار می‌روند.

درباره کتاب رمزگشایی زبان بدن

امروزه بر عموم افراد واضح و مبرهن است که ارتباطات کلامی، تنها بخش محدودی از گستره‌ی وسیع ارتباطات انسانی را به خود اختصاص می‌دهند. همچنین، همگان از این واقعیت به‌اثبات‌رسیده باخبرند که زبان بدن، در کیفیت تعاملات انسانی نقشی به‌سزا و تعیین‌کننده دارد؛ نقشی که ابعاد گوناگون آن، هرروزه بیشتر و بیشتر، از سوی متخصصان علوم رفتاری و ارتباطی کشف شده و مورد تحقیق و بررسی قرار می‌گیرد. با این حال، دانش عمومی در باب زبان بدن، هنوز به آن سطحی که باید و شاید، نرسیده است. به زبان ساده، اغلب ما در باب دلالت‌های گوناگونی که زبان بدنِ یک فرد دارد، چیزِ چندانی نمی‌دانیم. و این واقعیتی تأسف‌برانگیز است. زیرا چنان‌که گفتیم، زبان بدن در نحوه‌ی تعامل ما با جهان انسانی پیرامونمان اهمیتی بی‌اندازه دارد. جو ناوارو در کتاب رمزگشایی زبان بدن (The Dictionary of Body Language) به یاری ما آمده تا دانش خود در بابِ مسئله‌ی مورد بحث را ارتقا دهیم.

زبان بدن نیز، همچون زبان گفتار و نوشتار، الفبایی منحصر به خود دارد. در کتاب رمزگشایی زبان بدن بناست به طور کامل با این الفبا آشنا شوید. ویژگی برجسته‌ی این کتاب، در مقایسه با آثار مشابهی که در حیطه‌ی زبان بدن نگاشته شده‌اند، زبان همه‌فهم و غیرتخصصی و محتوای کاربردی آن است.

کتاب رمزگشایی زبان بدن از نوزده بخش مفصل تشکیل شده که ذیل هریک از آن‌ها، اهمیت یکی از اعضای بدن در ارتباطات غیرکلامی، مورد بحث و واکاوی قرار گرفته است. مثلاً در بخش نخست این اثر، در باب معانیِ گوناگونی خواهید خواند که در حرکات متفاوتِ سر نهفته است؛ در بخش سوم و چهارم، با دلالت‌هایی آشنا خواهید شد که می‌توان به حالات ابروها و چشم‌ها نسبت داد؛ و در دو بخش پایانی، از اهمیت اندام پا در ساختار زبان بدن آگاه خواهید گشت.

مخلص کلام این‌که هرآنچه در باب زبان بدنی گفتنی است، در کتاب درخشان جو ناوارو گرد آمده است. مطالعه‌ی این اثر، چنان‌که به دقت صورت گیرد، می‌تواند کیفیت تعامل شما با دیگران را به طرز چشمگیری بهبود بَخشد.

کتاب رمزگشایی زبان بدن به قلم آزاده اعرابی به زبان فارسی ترجمه شده و از سوی نشر «نسل نواندیش» به انتشار رسیده است. امید که مطالعه‌ی آن را آموزنده و پرثمر بیابید.

نکوداشت‌های کتاب رمزگشایی زبان بدن

- کتاب رمزگشایی زبان بدن از جو ناوارو مرجعی جامع و کامل برای شناخت زبان بدن به شمار می‌رود. من همواره مطالعه‌ی این اثر را توصیه کرده و خواهم کرد. (AMY CUDDY)

- اثر خواندنی جو ناوارو برای افرادی که مایل به کشف اسرار نهفته در ارتباطات غیرکلامی‌اند، گفتنی‌های بسیاری دارد. آموزه‌های این کتاب درخشان را در تعاملات خویش به کار ببرید تا از وضوح و بینش عمیقی که در آن موج می‌زند، متحیر شوید. (MARK BOWDEN)

- مطالعه‌ی کتاب رمزگشایی زبان بدن از جو ناوارو برای همه‌ی افرادی که مایل به کشف محتویات واقعی ذهن دیگران‌اند، ضرورتی بی‌چون‌وچرا دارد. (CHRIS VOSS)

- کتاب رمزگشایی زبان بدن ابزاری استثنایی برای هر فردی است که می‌خواهد معنای واقعی رفتار آدمیان را تشخیص دهد. تعاریف دقیق جو ناوارو در این کتاب، بدل به معیاری خواهد شد که بعدها، ارزش آثار مشابه را با توجه به آن خواهند سنجید. (ROBIN DREEKE)

کتاب رمزگشایی زبان بدن مناسب چه کسانی است؟

اگر به دنبال اثری هستید که شما را به طور کامل با سازوکارهای زبان بدن آشنا سازد، به هیچ وجه فرصت مطالعه‌ی کتاب رمزگشایی زبان بدن از جو ناوارو را از دست ندهید.

با جو ناوارو بیشتر آشنا شویم

جو ناوارو (Joe Navarro) نویسنده، سخنران و سرپرست سابق اف. بی. آی است. حوزه‌ی تخصصی ناوارو زبان بدن است. او در یکی از آثار خود، در باب علتِ گرایش و علاقه‌اش به یادگیری زبان بدن، چنین گفته است: «من به عنوان یک پناهنده‌ی کوباییِ تحت‌کنترل کمونیسم به ایالات متحده‌ی آمریکا آمدم. آن زمان هشت سال داشتم و زبان انگلیسی را بلد نبودم. باید به سرعت خودم را وفق می‌دادم. به بیان دیگر، باید محیط جدید اطرافم را به دقت مشاهده و رمزگشایی می‌کردم. آن هم در حالی که از امتیاز دانستن زبان بومی آن محیط محروم بودم. پس تنها راه، تشخیص و رمزگشاییِ زبان بدن بود. هیچ راه دیگری وجود نداشت!»

جو ناوارو، به عنوان متخصصی بی‌نظیر و بی‌همتا در زمینه‌ی زبان بدن، آثار ارزنده‌ای را در این حیطه‌ی مهم از دانش به رشته‌ی تحریر درآورده است. از جمله کتاب‌هایی با عناوین پیش رو: «زبان بدن: آنچه بدن می‌گوید»، «رمزگشایی زبان بدن» و «شخصیت‌های خطرناک».

در بخشی از کتاب رمزگشایی زبان بدن می‌خوانیم

در مقابل گوشی‌های هوشمند لب‌هایمان را غنچه می‌کنیم تا از خودمان عکس بگیریم، آن‌ها را با رژ لب رنگ می‌زنیم تا جذاب‌ترشان کنیم. برای مخفی کردن سن‌و‌سالمان به لب‌هایمان ژل تزریق می‌کنیم و به آن‌ها زبان می‌زنیم تا مرطوب نگهشان داریم. لب‌هایمان همیشه فشار، گرما، سرما، طعم، حساسیت و حتی حرکت هوا را حس می‌کنند و برای درک این احساسات از طریق لب‌ها، پایانی وجود ندارد. لب‌ها نه‌تنها حس می‌کنند بلکه می‌توانند حساس باشند. لب‌ها با حس دوست داشتن، دوست نداشتن و حتی ترس ارتباط برقرار می‌کنند. ما لب‌هایمان را زینت می‌دهیم، آن‌ها را ماساژ می‌دهیم، با لب‌هایمان بازی می‌کنیم و اوه بله! با لب‌هایمان می‌بوسیم. به‌نوعی آن‌ها یکی از مواردی هستند که ما را منحصربه‌فرد می‌کنند.

141. اندازۀ لب‌ها: متناسب با حالت عاطفی‌ای که داریم، سایز و ابعاد لب‌هایمان تغییر می‌کند. لب‌ها در زمان استرس کوچک و در حالت آرامش بزرگ می‌شوند. لب‌های پُر، نرم و انحناپذیر نشان‌دهندۀ آرامش و رضایت‌اند. هنگامی‌که تحت‌فشار استرس قرار گرفته‌ایم، خون از لب‌ها به قسمت‌های دیگر بدن که لازم باشد، جریان می‌یابد. پر بودن لب‌ها همانند فشارسنجی است که وضعیت عاطفی فرد را نشان می‌دهد.

142. قرار دادن نوک انگشتان روی لب‌ها: پوشاندن لب‌ها با نوک انگشتانش علامتی از حس ناامنی و تردید در وجود فرد است که باید آن را بررسی کرد. این حالت را زمانی می‌بینید که افراد در حال گوش دادن به سؤالی هستند که نیاز به پردازش دارد. همچنین این رفتار هنگامی مشاهده می‌شود که فرد با دقت به مسئله‌ای می‌اندیشد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
سر
پیشانی
ابروها
چشم‌ها
گوش‌ها
بینی
دهان
لب‌ها
فک و گونه‌ها
چانه
صورت
گردن
شانه‌ها
بازوها
دست‌ها و انگشت‌ها
قفسۀ سینه، نیم‌تنه، شکم
باسن، کپل‌ها و اندام‌های تناسلی
پاها (ران به پایین)
پاها (مچ به پایین)
پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رمزگشایی زبان بدن
نویسنده
مترجمآزاده اعرابی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات192
زبانفارسی
شابک978-622-220-730-4
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رمزگشایی زبان بدن

مرضیه کردبچه
۱۴۰۱/۹/۲۰
کتابی بسیار عالی، ملموس و قابل فهم، نوشته مامور عالی رتبه FBI که نتایج تجربیات خود در سالهای کاری خود (۲۵ سال) را به قلمی شیوا و توضیحاتی کاملا علمی نوشته، ترجمه بسیار روان و خوب، من دو تا کتاب زبان بدن خونده بودم ولیکن این کتاب با بقیه بسیار تفاوت داشت. با وجودیکه فاقد عکس بود ولی توضیحات به حدی و قابل فهم بود که ناخودآگاه با خواندن آن حرکات را انجام میدهی در ذهنت تداعی میکنی. من از این کتاب بهره‌ی خوبی بردم و نسبت به حرکات مردم، اطرافیان و مشتریانم حساس تر و نکته سنج تر شدم، ممنون از کتاب راه بابت این کتاب عالی 🙏🌿💫
حامد جامه بزرگی
۱۴۰۱/۹/۱۱
به نظر من نگاه و دست آورد چنین مهارتی، باعث روابط بهتر میشه، اما در کنار اون باید دانش‌های دیگری هم اضافه کرد، تا به عنوان مکمل نتیجه قابل قبولی بده، دقت کنیم که خوندن و تجربه و نقدهای نویسنده موثر هست ولی کافی نیست، در پایان میتونم بگم فوق العاده و بنده نتایج مطلوبی دریافت کرد، سپاس از کتابراه 🌷
حامد مجیدی
۱۴۰۲/۴/۱۳
نکته‌هایی که گفته شد برای عموم لمس شده و قابل فهم بود و چیز خاصی ک باعث یادگیری بیشتر باشه رو تو کتاب ندیدم...
نوید میرزایی
۱۴۰۲/۱/۲
در این کتاب، نویسنده ویژگی‌های تشخیصی رفتارهای مختلف را به زبانی ساده و آموزنده به مخاطبین خود آموزش داده است.
محمدجواد فضلی
۱۴۰۲/۱/۴
مثل یه دایره المعارفه
مثلا میگه ابرو وقتی قوس داره نشان از تعجبه، یا عصبانیت و موارد منفی
فاطمه حسینی
۱۴۰۳/۱/۱۳
ممنون کتابی مفیده و به نظرم نسبت به سایر کتابها جزییات و دسته بندی بهتری داره
زینب اکبری
۱۴۰۲/۸/۱۹
عالی بود من عاشق کتاب‌های روانشناسی هستم. خیلی دوست دارم ذهن بقیه رو بخونم
رستم حسن پور
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
مطالب جالب و آموزنده‌ای داره کاش همه کتاب خواندن را با تمام وجود ادامه دهند.
Mohammad H
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
کتاب جالبیه من از وقتی که خوندمش به زبان بدن خودم و بقیه بیشتر دقت میکنم
AmirQanavati
۱۴۰۱/۱۱/۶
کتاب خوبیه منتها اگر تصویر داشت خیلی خیلی بهتر بود و به یادگیری سرعت میداد
سینا عالیوند
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
کتاب خوبی هست. تمام جزئیات رو به صورت جداگانه توضیح داده.
مصطفی چراغی
۱۴۰۲/۱۰/۹
کتاب خوبیه و به جزییات زبان بدن پرداخته البته نه بصورت کامل
حسین پیری
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
تاثیرگذار بود واقعا چقدر کتاب خوبه
معین منصوری
۱۴۰۲/۹/۲۶
کتاب عالی و تخصصی در زمینه زبان بدن.
مدوید
۱۴۰۲/۵/۱۶
خیلی چنگی به دل نزد ولی بدنیست
مشاهده همه نظرات 16

راهنمای مطالعه کتاب رمزگشایی زبان بدن

برای دریافت کتاب رمزگشایی زبان بدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.