معرفی و دانلود کتاب اندازه آرزوهایت هستی؟

عکس جلد کتاب اندازه آرزوهایت هستی؟
قیمت:
۴۵,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اندازه آرزوهایت هستی؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اندازه آرزوهایت هستی؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اندازه آرزوهایت هستی؟

کتاب اندازه آرزوهایت هستی؟ توسط امیر شفیعی، مربی فن بیان و مدرس موفقیت، نوشته شده است. این کتاب نقشه‌ی راه موفقیت را در اختیار شما می‌گذارد و طی فرایندی گام به گام به شما کمک می‌کند توانایی‌ها و اهداف واقعی‌تان را تشخیص بدهید و با یادگیری روش‌ها و مهارت‌های لازم برای رسیدن به آرزوهایتان تلاش کنید.

درباره‌ی کتاب اندازه آرزوهایت هستی؟

تمام مردم در مراحل مختلف زندگی‌شان آرزوها و تخیلاتی دارند که برای رسیدن به آن‌ها تلاش می‌کنند، اما همه‌شان به آرزوهایشان نمی‌رسند. درصد کمی از آدم‌ها هستند که راه‌های واقعی رسیدن به خواسته‌هایشان را می‌دانند و تلاش‌هایشان را در همین مسیر پیش می‌برند. رسیدن به خواسته‌ها نیازمند هدف‌گذاری درست، صرف وقت و یادگیری مهارت‌های مرتبط است و راه و رسم خودش را دارد. کتاب اندازه آرزوهایت هستی؟ نوشته‌ی امیر شفیعی به این راه و رسم می‌پردازد، از هدف‌گذاری و شیوه‌های رسیدن به اهداف می‌گوید و گام‌هایی کاربردی برای تبدیل آرزوها به واقعیت نشانتان می‌دهد.

کتاب اندازه آرزوهایت هستی؟ در سه فصل نوشته شده است. در فصل اول و دوم روشی قدم به قدم به شما معرفی می‌شود که با استفاده از آن هدف‌های واقعی‌تان را از اهداف کاذب تشخیص می‌دهید. نویسنده در این دو فصل با ارائه‌ی توضیحات، طرح پرسش‌ها و تمرینات، تصویر روشنی از اهداف و قابلیت‌های حقیقی‌تان را ارائه می‌دهد و آن اهدافی را که به توانایی‌هایتان نزدیک‌تر است، مشخص می‌کند. فصل سوم به قانون جذب اختصاص دارد. این فصل علاوه بر قانون جذب، کارکرد خودآگاه و ناخودآگاه انسان، پرورش ذهن، شیوه‌ی انطباق افکار و اعمال مادی با طبیعت را به شما توضیح می‌دهد و گام‌هایی کاربردی برای رسیدن به موفقیت شخصی و مالی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کتاب اندازه آرزوهایت هستی؟ را انتشارات نسل نواندیش روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است.

کتاب اندازه آرزوهایت هستی مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی کتاب اندازه آرزوهایت هستی؟ را به علاقه‌مندان کتاب‌های ژانر خودسازی و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب اندازه آرزوهایت هستی؟ می‌خوانیم

یکی از تضادهای عجیبی که ما انسان‌ها درگیر آنیم، موضوع حقایق دنیای خارجی و اراده ما برای تغییر بعضی از آن‌هاست. من در اینجا شیوه درست استفاده از اراده را برای شما بیست‌درصدی‌های عزیز بیان می‌کنم.

به‌جای اینکه تلاش کنید رویدادها و مسائل موجود در اطرافتان را کنترل و با نیروی اراده بر آن‌ها غلبه کنید، ابتدا شروع کنید با نیروی اراده‌تان احساسات و افکار خود را درباره آن رویدادها و مسائل جهت‌دهی کنید. برای این کار ابتدا باید ببینید که افکار و احساساتِ شما از چه چیزهایی تشکیل شده‌اند. با همین کار ابتدا کنترل دقتِ خود را در دست خواهید گرفت؛ سپس لازم است دقت‌تان را روی چیزی متمرکز کنید که واقعاً آن را از تهِ دل می‌خواهید و طوری تجسم کنید که واقعاً صاحب آنچه می‌خواهید شدید؛ در این حالت است که انرژیِ هوشمند هستی به حرکت درآمده و هرکس و هرچیز را برای رسیدن به هدفتان با شما هماهنگ و همراه می‌کند.

به‌طور ‌مثال، به‌جای اینکه به این موضوع بیندیشید که ثروتی که می‌خواهم از کجا یا چگونه به دستم خواهد آمد، بر خواسته‌تان تمرکز کنید و به چگونگیِ تحقق خواسته‌تان فکر نکنید؛ اما در محیط بیرونی همچنان هدف‌گذاری‌هایتان را دنبال کنید و به فعالیت‌های خود ادامه دهید.

فهرست مطالب کتاب

معرفی کتاب
مقدمه
فصل اول: چه‌کار کنیم که اندازه‌ آرزوهایمان شویم؟ رابطه‌ تخیل و آرزو
رابطه تخیل و موفقیت
ارزش‌گذاری درست تخیلات!
قدم اول: درک ارزش تخیل و آرزو
قدم دوم: خواستن
قدم سوم: برخاستن
قدم چهارم: تصویر ذهنی
یک حکایت
آن‌قدر تصور کن تا به او برسی!
میزِ موفقیت
قدم پنجم: نقشه‌ گنج
قدم ششم: قانون حرکت
قدم هفتم: قانون آموزش
قدم هشتم: شناختن سازوکار موفقیت
غول‌های درون ما (کشف استعدادهای ذاتی من)
چگونه برای غول‌های درونمان خوراک فراهم کنیم؟
فصل دوم: هدف‌گذاری
قدم نهم: قانون هدف‌گذاری
سه نعمتی که خداوند به همه‌ انسان‌ها داده است
چگونه هدف‌گذاری کنیم؟
چرا بهتر است هدف‌گذاری خود را به دیگران نگوییم؟!
چگونه ترس‌هایمان را در مسیر هدف‌گذاری کنترل کنیم؟
تلسکوپ موفقیت!
سنگ محک هدف‌گذاری
فصل سوم: ثروتمند شدن
آموزش فنون ثروتمند شدن
علمِ ثروت چیست؟!
گام اول: تجسم خلاق
گام دوم: قرارگرفتن در مسیر ثروت
گام سوم: شکرگزاری
گام چهارم: داشتن فکر و طرح مشخص و تداوم آن
گام پنجم: شیوه درست استفاده از اراده
گام ششم: شیوه عمل مشخص
گام هفتم: حفظ و افزایش برکت و ثروت
شیوه جذب افراد هوشمند و مؤثر
حرف آخر
سپاس‌نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اندازه آرزوهایت هستی؟
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-622-220-020-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اندازه آرزوهایت هستی؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اندازه آرزوهایت هستی؟

برای دریافت کتاب اندازه آرزوهایت هستی؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.