معرفی و دانلود کتاب سوالات کوچک من: جدایی

عکس جلد کتاب سوالات کوچک من: جدایی
قیمت:
۳۰۰۰۰ ۱۵,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سوالات کوچک من: جدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سوالات کوچک من: جدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سوالات کوچک من: جدایی

رابین به تازگی با موضوع جدایی پدر و مادرش مواجه شده، اما حالا این تجربه‌ی سخت، سؤالات زیادی به ذهن او سرازیر کرده است! کامی لوقانس، نویسنده‌ی کتاب سوالات کوچک من: جدایی با طرح داستان کودکی که به تازگی جداییِ والدین‌اش را تجربه کرده، با مخاطب کودکی که تجربه‌ی مشابهی دارد همراه می‌شود تا در کنار همدلی با دغدغه‌های او، به مهم‌ترین سؤالات کودک در مورد طلاق و جدایی والدین پاسخ دهد. این اصر ذیل مجموعه‌ی «سؤالات کوچک من» منتشر شده است.

درباره‌‌ی کتاب سوالات کوچک من: جدایی

تجربه‌ی جدایی عاطفی آسان نیست، مخصوصاً اگر از نگاه کودکی باشد، که قرار است با جدایی پدر و مادرش کنار بیاید. دنیای شیرین کودکان با جهان پرداستان بزرگ‌ترها تفاوت‌های زیادی دارد. شاید برای همین باشد که پذیرش و درک شرایط جدید در جدایی والدین برای بچه‌ها کار راحتی نیست. اما نگران نباشید. راه حل‌ها هیچ‌وقت به پایان نمی‌رسند! کامی لوقانس (Camille Laurans) نویسنده‌ی کتاب سؤالات کوچک من: جدایی (Le divorce) بهترین پیشنهاد برای حل سوالات بی‌پایان کودکان درمورد جدایی را پیش روی‌تان می‌گذارد.

شاید یکی از بهترین راه‌ها برای توضیح موضوعی مثل جدایی، یک گفت‌وگوی منطقی و دوستانه باشد. به شرط این‌که با زبانی کودکانه و دلچسب همراه شود. این درست همان‌کاری‌ست که کتاب سؤالات کوچک من: جدایی، برای ما انجام خواهد داد. کامی لوقانس، نویسنده‌ی این کتاب، با زبانی لطیف و داستانی، مخاطب کوچک‌سال را در این تجربه همراه می‌کند. رابین، پسربچه‌ی داستان نیز در موقعیت جدایی قرار دارد. مدتی‌ست که پدر و مادر رابین به مشکل خورده‌اند. آن‌ها راه‌های مختلفی را امتحان کرده‌اند، اما درنهایت به این نتیجه رسیده‌اند که باید از هم جدا شوند.

رابین نگران و غمگین است. او فکر می‌کند در این جریانات مقصر است و احساس گناه می‌کند. موضوع جدایی پدر و مادرش طوفانی از احساسات مختلف را در او راه انداخته و این بزرگ‌ترین تغییر زندگی او تا به آن روز است. البته که رابین می‌داند دیر یا زود باید خود را با این وضعیت جدید وفق دهد. پس سؤالاتی که ذهنش را به یک بادکنک بزرگ تبدیل کرده‌اند مطرح می‌کند تا آن بادکنک، آهسته آهسته کوچک و خالی شود. درنهایت، رابین به این نتیجه می‌رسد که پدر و مادرش گرچه دیگر قرار نیست با هم باشند، اما هنوز پدر و مادر او هستند و او را مثل قبل دوست دارند.

کتاب سؤالات کوچک من: جدایی، در کنار دغدغه‌های ذهنی زیادی که برای رابین پیش می‌آید، به سؤالات احتمالی مخاطبان کوچک نیز پاسخ خواهد داد. کودکی که در شرایطی مشابه رابین قرار دارد با او احساس همدلی می‌کند و درنهایت به پذیرش بیشتری از جریان زندگی می‌رسد. این کتاب اولین‌بار در سال 2018 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن به همت نشر پرتقال و ترجمه‌ی خوب مطهره حیدری به دست علاقه‌مندان رسید.

درباره‌ی مجموعه‌‌ کتاب‌های سؤالات کوچک من

مجموعه‌‌کتاب‌های سؤالات کوچک من یک مجموعه‌ی داستانی و آموزشی برای کودکان است. این مجموعه‌ی جذاب به همت نشر پرتقال گردآوری شده و در هر جلد آن یکی از نویسندگان محبوب دنیای کودکان، در کنار تصویر‌گری‌های جذاب کتاب، به یکی از سؤالات اساسی و دغدغه‌ی مهم ذهنی کودکان پاسخ می‌دهد. طرح این سؤالات به کودکان کمک خواهد کرد تا بهتر بتوانند با موضوعات مهم و جدید زندگی رو‌به‌رو شوند. نویسنده‌ی مجموعه‌ی سؤالات کوچک من برای طرح بهتر این پرسش‌ها از روایت داستانی استفاده می‌کند و با استفاده از این شیوه مخاطبان خردسال را با درک بهتر و اشتیاق بیشتری همراه می‌سازد. از این مجموعه، کتاب‌های «احساسات»، «خواهرها و برادرها»، «دروغ»، «جدایی» و «خواب» به فارسی ترجمه شده است.

کتاب سوالات کوچک من: جدایی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب سوالات کوچک من: جدایی یک پیشنهاد ویژه برای کودکان 3 تا 7ساله‌ای است که مشتاق داستان‌های مصور و آموزنده هستند. همچنین کودکانی که تجربه‌ی نزدیک به جدایی داشته‌اند از این کتاب استفاد‌ه‌ی ویژه‌ای خواهند برد.

با کامی لوقانس بیشتر آشنا شویم

کامی لوقانس یک نویسنده در دنیای کودکان است. او در شرکت Milan Presse و در زمینه‌ی بازی و آموزش کودکان کار می‌کند و همچنین تخصص ویژه‌ای در نشریات کودک دارد.

در بخشی از کتاب سوالات کوچک من: جدایی می‌خوانیم

روبن نگران است: پدر و مادرش خیلی با هم دعوا می‌کنند و او احساس می‌کند بین آن دو هیچ‌وقت صلح و دوستی برقرار نخواهد شد. امروز صبح مامان و بابا در سالن پذیرایی منتظر روبن هستند، آن‌ها می‌خواهند در مورد موضوعی با او صحبت کنند. مامان شروع می‌کند: «می‌دانی من و بابایت همدیگر را خیلی دوست داشتیم، ولی امروز دیگر این‌طور نیست و دیگر نمی‌توانیم با هم زندگی کنیم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سوالات کوچک من: جدایی
نویسنده
مترجممطهره حیدری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-274-209-6
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۳۰۰۰۰ ۱۵,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سوالات کوچک من: جدایی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سوالات کوچک من: جدایی

برای دریافت کتاب سوالات کوچک من: جدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.