معرفی و دانلود کتاب صوتی آناتومی روح: هفت مرحله قدرت و شفا

عکس جلد کتاب صوتی آناتومی روح: هفت مرحله قدرت و شفا
قیمت:
۹۹,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آناتومی روح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آناتومی روح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آناتومی روح: هفت مرحله قدرت و شفا

کتاب صوتی آناتومی روح اثری از کارولین میس، سخنران، معلم معنوی و نویسنده‌ای نام‌آشنا در حوزه‌های معنویت و قدرت شخصی است. میس که از پیشگامانِ پزشکیِ انرژی در جهان به شمار می‌رود، در این کتاب، با زبانی ساده و عاری از اصطلاحاتِ تخصصی، مطالبی ارزشمند و جالب‌توجه درباره‌ی پیوندهای انکارناپذیر میان جسم و ذهن ارائه می‌کند و راهکارهایی کاربردی و کلیدی را برای حل معمای شفای جسم و روح در اختیار مخاطبان پرتعداد خود قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی آناتومی روح

کارولین میس (Caroline Myss) کتاب صوتی آناتومی روح (Anatomy of the spirit) را در تلاش برای یافتن پاسخ به پرسشی به قدمت تاریخ بشر، نگاشته است: «هدف من در این زندگی چیست؟» پاسخی که او برای این پرسش کهن ارائه می‌کند، عمیق و ساده است: هدف از زندگی انسان این است که به‌شیوه‌ای زندگی کند تا بتواند همواره خود را در راستای اهداف والای خویش حفظ نماید و در مسیر رشد و پیشرفت روحی و جسمی، به جلو گام بردارد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی آناتومی روح

آنچه کتاب صوتی آناتومی روحِ کارولین میس را از سایر آثار مشابه در زمینه‌ی پزشکی انرژی متمایز می‌سازد، توانایی و مهارت نویسنده در به‌هم‌آمیختنِ باورهای مذهبی و معنوی متنوع در زمینه‌ی سلامت و آناتومی بدن انسان است. به عنوان مثال، به‌هنگام توصیف هفت میدان انرژی بدن انسان، آیین‌های مقدس مسیحی را با بودیسم، چاکراهای هندو و درخت زندگی کابالا درهم‌ می‌آمیزد. میس نویسنده و پژوهشگری چیره‌دست است و در این کتاب، با ارائه‌ی داستان‌هایی واقعی از زندگی افراد و استفاده‌ی بهینه از سبک نوشتاری ویژه‌ی خود توانسته مباحث پیچیده‌ی معنوی و مذهبی را برای مخاطبان خویش ساده‌سازی کند.

آناتومی روح را شاید بتوان جسورانه‌ترین اثری دانست که در حوزه‌ی پزشکی انرژی به انتشار رسیده است. کارولین میس در این کتاب با تکیه بر نتایج بیش از پانزده سال پژوهش در این حوزه، نشان می‌دهد چگونه بیماری‌های افراد را می‌توان ریشه‌یابی کرد و آن‌ها را منتج از الگوهای استرسی، باورها، نگرش‌های عاطفی و آسیب‌های روانی آنان دانست. این الگوهای مخرب وقتی مورد توجه، مراقبت و ترمیم قرار نگیرند، از طریق بیماری از نواحیِ مختلف بدن، خود را نشان می‌دهند.

باورمندان به طب مبتنی بر درک شهودی و انرژی معتقدند که در بدن انسان، علاوه بر ساختار هدفمند فیزیکی، نظامی از یک جریان قدرتمند انرژی نیز حاکم است؛ نظامی که به عرصه‌ی معنویت اشراف دارد و دلیل زیربنایی نشانه‌های ظاهری هر بیماری و رنجی به شمار می‌رود. درمان از طریق انرژی شامل گستره‌ی وسیعی از اقدامات و مداواهای متنوع است: از مشاوره‌ی روان‌شناسی و طب سوزنی گرفته تا ماساژ درمانی و هومیوپاتی. لاری دوسی، از جمله افراد پرآوازه‌ی این حوزه معتقد است که انسان امروز باید طب دوران باستان را تمرین کند و به درمان‌هایی بپردازد که ترکیبی از مسائل جسمی و روحی را در بر می‌گیرد و درمانی همه‌جانبه به شمار می‌رود.

کارولین میس در کتاب صوتی آناتومی روح از قرار گرفتن جهان در آستانه‌ی شناسایی پیوندهای عمیق و فراوانی می‌گوید که میان انرژی روح و ذهن و وضعیت سلامت جسم وجود دارد. به باور او روزی شکاف و تفکیک میان درمان جسم و روح از میان خواهد رفت و تا آن زمان، انسانِ آگاهِ امروزی می‌تواند با یادگیری ماهیت انرژی‌ای که در بدنش جریان دارد، میان بدن و ذهن و روح خود تعادلی پایدار ایجاد کند و از موهبتِ تندرستی و شادکامی در زندگی بهره‌مند شود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی آناتومی روح

کتاب صوتی آناتومی روح را به همت انتشارات ترنگ، با ترجمه‌ی شهناز کمیلی‌زاده و خوانش حسنیه سلطانی حقیقت می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب آناتومی روح

  • آناتومی روح جسورانه‌ترین اثر در حوزه‌ی پزشکی انرژی است؛ اثری که توسط کارولین میس، یکی از برجسته‌ترین و پرآوازه‌ترین کارشناسان بین‌المللی پزشکی شهودی و باورمند به جذاب‌ترین رویکردهای نوین در حوزه‌ی سلامت معنویت به انتشار رسیده است. (هفته‌نامه‌ی ناشران)
  • کارولین میس استادی برجسته، هوشمند و کم‌نظیر است. افتخار می‌کنم که برای کتاب جدید او، آناتومی روح، یادداشتی نوشته و آن را تأیید کرده‌ام. آناتومی روح کتابی است که از ارتباط مستقیم میان روح و بدن پرده برمی‌دارد. (لوئیز هی، نویسنده‌ی کتاب پرفروش شفای بدن)
  • تنها با مطالعه‌ی دو فصلِ نخستین کتاب آناتومی روح، تغییر و تحولی شگفت‌انگیز را در درون خودم و نیز در جهان‌بینی و نگرشی که به حرفه و زندگیِ شخصی‌ام داشتم، احساس کردم. کتاب کارولین میس، چکیده‌ای از دانش و خردی است که درباره‌ی مراقبت از سلامت جسم و روح با گذشت دوره‌های مختلف تاریخ به ما و هزاره‌ی ما رسیده است. (کریستین نورترپ، پزشک و نویسنده‌ی کتاب جسم زن‌ها، خرد زن‌ها)
  • مطالب کتاب آناتومی روح، قابل‌درک و منطقی هستند. هر انسانی که به سلامت جسم و ذهن و ارتباط آنان با یکدیگر آگاهی و باور داشته باشد، می‌تواند از آموزه‌ها و راهکارهای این کتاب بهره‌مند شود. در لابه‌لای جملات این کتاب، به حقایقی در خصوص سلامتیِ حاصل از پیوند ناگسستنی جسم و ذهن پی خواهید برد. این کتاب از انرژی نهفته‌ی کم‌نظیری بهره‌مند است. (نشریه بوک لیست)

کتاب صوتی آناتومی روح برای چه کسانی مناسب است؟

به افرادی که علاقه‌مند هستند با برقراری ارتباطی عمیق‌تر میان ذهن و جسم خود، به آرامش و شادکامی دست پیدا کنند و همین‌طور به تمامی طرفداران انرژی‌درمانی شنیدنِ کتاب صوتی آناتومی روح را پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی آناتومی روح: هفت مرحله قدرت و شفا می‌شنویم

مذاهب مشرق‌زمین می‌آموزند که بدن انسان هفت مرکز قدرت دارد. هر یک از این مراکز قدرت حاوی یک درس زندگی معنوی فراگیر است که هم‌زمان با رشد و تکامل آگاهی برتر باید آن را بیاموزیم. صرفاً پس از سال‌ها ارزیابی شهودی پی بردم که ناخودآگاه و به‌طور غریزی بر این هفت مرکز انرژی تمرکز می‌کرده‌ام. این تصویرسازی ذهنی مقدس و باستانی در نمایش و تعریف سامانه‌ی انرژی انسان، عادت‌ها و گرایش‌های بشر، فوق‌العاده دقیق و عاری از اشتباه عمل می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
17 دقیقه
تمجید از آناتومی روح
37 دقیقه
پیشگفتار: چگونه به واقعیت‌های شهودی پزشکی دست یافتم
35 دقیقه
دیباچه: پیشینه‌ای شخصی و مختصر - قسمت اول
19 دقیقه
دیباچه: پیشینه‌ای شخصی و مختصر - قسمت دوم
33 دقیقه
قسمت اول
26 دقیقه
قسمت دوم
30 دقیقه
قسمت سوم
36 دقیقه
قسمت چهارم
37 دقیقه
قسمت پنجم
22 دقیقه
قسمت ششم
27 دقیقه
قسمت هفتم
27 دقیقه
قسمت هشتم
36 دقیقه
قسمت نهم
27 دقیقه
قسمت دهم
25 دقیقه
قسمت یازدهم
35 دقیقه
قسمت دوازدهم
24 دقیقه
قسمت سیزدهم
24 دقیقه
قسمت چهاردهم
25 دقیقه
قسمت پانزدهم
40 دقیقه
قسمت شانزدهم
31 دقیقه
قسمت هفدهم
19 دقیقه
قسمت هجدهم
37 دقیقه
قسمت نوزدهم
39 دقیقه
قسمت بیستم
31 دقیقه
قسمت بیست‌ویکم
22 دقیقه
قسمت بیست‌ودوم
17 دقیقه
قسمت بیست‌وسوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آناتومی روح: هفت مرحله قدرت و شفا
نویسنده
مترجمشهناز کمیلی زاده
راویحسنیه سلطانی حقیقت
ناشر صوتینشر ترنگ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۵۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آناتومی روح

maryam mafakheri
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
با تشکر از پدیدآورندگان و  کتابراه عزیز کتاب شنیداری «آناتومی روح " نوشته کارولین میس کتاب خوبی ست. نویسنده در این کتاب شنیداری از ارتباط بیماریهای جسمی با مشکلات روحی و عاطفی  از این که  درمان زمانی رخ می‌دهد که روح انسان از ترس‌ها و افکار منفی دیرینه نسبت به خود و دیگران رهایی یابد، صحبت می‌کند و می‌گوید همان گونه که به جسم خود می‌اندیشید به روح خود نیز رسیدگی کنید. این قسمت خیلی جالب بود که پس از بیان این که معضلات زیست محیطی همه ملت ها را درگیر کرده می‌گوید ما به پایان قدرت اندیشه تفرقه بینداز و حکومت کن رسیده ایم و مجبور به سیاست وحدت هستیم تا مثل بیماری که همه نیرو هایش را جمع می‌کند تا بر بیماری غلبه کند بتوانیم براین مسائل پیروز شویم. خانم گوینده خوش صدا هستند اما اسامی بیماری‌ها را اشتباه بیان می‌کنند مکث‌ها هم به جا نیستند و به نظر می‌رسد  کتاب شنیداری و کتاب نوشتاری باز شنوا و ویراستار نداشته با این وجود از مترجم محترم که این کتاب را شناساندند و گوینده گرامی که مطالعه آن را آسان کردند ممنونم
محمدرضا عسگری راد
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
ارادت
در این برهه از تاریخ که اکثریت بشریت به دنبال دستیابی به پیشرفت مادی هستند و به دنبال آن تمام وقت خود را و همچنین جسم خود را در این زمینه میگذارند و اکثریت مردم بسیار پرخاش گر و نا آرام هستند و همچنین مافیای قدرت و ثروت که وجودشان در گرو نا آگاهی بشر میباشد چنین کتابی بسیار کمک کننده به که
آدمی میباشد دریابد روح اثر بیشتری بر جسم دارد به امید زمینی آگاه و متعالی
این جهان کوه‌ است و فعل ما ندا
سوی ما مرندا را آید صدا
یگانه کریمی
۱۴۰۳/۲/۵
مطالب و آگاهی فوق العاده ای داشت. من تصمیم گرفتم کتاب فیزیکی رو تهیه کنم. گوینده صدای خوب و شیوایی در ادای کلمات داشتن ولی اشتباهاتی هم داشتن که فکر میکنم به خاطر حفظ سرعت گویندگی ایجاد شده بود. مطالعه‌ی این کتاب رو به دوستانم پیشنهاد میکنم. من بعد از یک ماه مجددا کتاب رو گوش دادم و این قسمت رو به نظر قبل اضافه میکنم درخواست من از کتابراه اینه که لطفا گویندگی کتاب رو مجددا انجام بدن چون خود مطالب گیج کننده هست حال اشتباهات گوینده و عدم تسلط ایشان به جملات اعصاب رو به هم می ریزد، لطفا توجه بفرمایید به نظر مخاطبین‌تون
محمد علیزاده
۱۴۰۲/۱۲/۱
خیلی کتاب عالی هست نمی‌دانم چرا مردم به کتاب‌ها اهمیت نمیدهند از تجربه انسان‌های عالم استفاده نمیکنند.. فکر کنید همه انسان‌ها روح و جسمی سالم و آگاه داشتند همه از بزرگترین نعمت یعنی آرامش بهرهمند بودند همه درمورد خودشناسی و خداشناسی آگاهی داشتند چه دنیای قشنگی می‌ساختند
علی زارع
۱۴۰۳/۱/۱۳
با تشکر فراوان از مدیریت و کارکنان کتابراه. کتاب آناتومی روح در مورد ساختار هفت چاکرای اصلی بدن با داستان‌ها و توضیحاتی که میده میشه واضح درک کرد. و با بخشش هم دیگر زندگی سالم و خود درمانی از هر نظر داشته باشیم. ممنون.
پروین مدرس دزفولی
۱۴۰۳/۱/۱۰
سلام من متن این کتاب را قبلا خوانده ام. کتابی فوق العاده و منحصر بفرد در حوزه چاکراهاست. مدتهاست منتظر پخش صوتی این کتاب هستم و متشکرم از کتابراه که دوستداران این کتاب خاص را شاد کرد.
مریم. غ
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
کتاب صوتی آناتومی روح بی‌نظیر هست. در مورد ارتباط بین بیماری‌ها و انسداد چاکراها به خوبی توضیح داده و نویسنده داستان‌هایی که خود تجربه کرده و بیماران را با آن شفا داده رو بازگو کرده.
نسرین اصفی
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
خیلی جامع و کامل چاکرااها را توضیح و تفسیر میکنه و اطلاعات در مورد درمان و دلیل بیماریها از نظرانرژیهایی به آدم میده و گوینده خیلی قشنگ ورسا مطلب را میرساند
شهربانوبیات
۱۴۰۲/۱۲/۷
این کتاب روح من رو از سرگردانی و حیرانی درآورد واقعا دوست دارم بارها و بارها گوش بدم تا ان چه که رهگذری ازش عبور کردم رو دوباره بفهمم
هاشم بهمدی
۱۴۰۲/۱۲/۳
ابتدا از لطف شما بابت زحمات بسیار سپاسگزارم. مطالعه این کتاب ارزشمند را به آنهایی که علاقمند به قدرت پنهان بشر می‌باشند ‌توصیه میکنم.
فیروزه
۱۴۰۳/۱/۱۴
متاسفانه کتاب ترجمه خوبی نداره. حتی گوینده هم گاهی با مقداری مکث متن رو میخونه و کاملا مشخصه که ایشون هم گیج شده.
حوریه علی نژاد
۱۴۰۳/۱/۱۰
مطالب کتاب تاحدی قدیمی بود ولی عمیق بود و به ارتباط بین روابط بیرونی و احوالات درونی اشاره داشت
صادق
۱۴۰۳/۱/۳
کلی گویی، وخلاصه‌ پردازی‌، آفتی‌ است‌ که گریبان‌گیر این‌ کتاب شده است
سمیرا نصری
۱۴۰۳/۱/۱۵
من با خوندن این کتاب خودم رو شناختم
ali rezaei
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
این آدم از این رو به آن رو می‌کنه خدای اثری خیلی عالیه
مشاهده همه نظرات 19

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آناتومی روح

برای دریافت کتاب صوتی آناتومی روح و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.