معرفی و دانلود کتاب صوتی ارنست همینگوی: آخرین مصاحبه و سایر گفتگوها

عکس جلد کتاب صوتی ارنست همینگوی: آخرین مصاحبه و سایر گفتگوها
قیمت:
۳۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ارنست همینگوی: آخرین مصاحبه و سایر گفتگوها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ارنست همینگوی: آخرین مصاحبه و سایر گفتگوها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ارنست همینگوی: آخرین مصاحبه و سایر گفتگوها

کتاب صوتی ارنست همینگوی: آخرین مصاحبه و سایر گفتگوها، واپسین مصاحبه‌های ارنست همینگوی، نویسنده‌ی برجسته‌‌ی قرن بیستم و برنده‌ی جایزه‌ی نوبل ادبیات را در بر دارد. شرح عشق‌ها، سرخوردگی‌ها، جنگ، ماهیگیری، ماجراجویی‌ها و هر تجربه‌ی دیگری که بر قلم سحرآمیز او تأثیر گذاشته‌اند را می‌توان از خلال این گفت‌وگوها دریافت.

درباره‌ی کتاب صوتی ارنست همینگوی: آخرین مصاحبه و سایر گفتگوها

کتاب صوتی ارنست همینگوی: آخرین مصاحبه و سایر گفتگوها (Ernest Hemingway: The Last Interview and Other Conversations)، متن مصاحبه‌ها و گپ و گفت‌هایی است که با ارنست همینگوی (Ernest Hemingway)، نویسنده‌ی پرآوازه‌ی آمریکایی انجام شده است؛ نویسنده‌ای که به گفته‌ی ویل دورانت، زندگی و ادبیات، پیوندی ناگسستنی در اعماق وجود وی یافته‌اند. سبک بی‌بدیلِ نویسندگی، هوشمندی فوق‌العاده و ماجراجویی‌های همینگوی در زندگی، او را به یکی از متفاوت‌ترین نویسنده‌های قرن بیستم تبدیل کرده است.

ارنست همینگوی زاده‌ی آمریکا بود. جنگ داخلی اسپانیا، جنگ‌های جهانی اول و دوم و انقلاب کوبا تنها برخی از حوادثی بودند که همینگوی از نزدیک شاهد آن‌ها بود و بسیار از آن‌ها تأثیر پذیرفت. همینگوی باور داشت که انسان برای شکست آفریده نشده است؛ ممکن است درهم شکسته شود اما نمی‌توان او را شکست داد. این اندیشه، سرلوحه‌ی زندگی ارنست همینگوی بود. او به ادبیات و تأثیر آن بر زندگی ایمان داشت و به همین دلیل، تجربیات و ماجراجویی‌های خود را با صداقت تمام به رشته‌ی تحریر درمی‌‌آورد. ارنست همینگوی مشوقان بزرگی نظیر اسکات فیتز جرالد هم داشت که او را به نوشتن ترغیب می‌کردند. از آثار متعددی که همینگوی در طول زندگی خود به نگارش درآورد، می‌توان «وداع با اسلحه»، «برف‌های کلیمانجارو» و «پیرمرد و دریا» را نام برد. ارنست همینگوی پس از انتشار کتاب پیرمرد و دریا توانست جایزه‌ی نوبل ادبیات را از آنِ خود کند.

نشریات بسیاری علاقه‌مند بودند با ارنست همینگوی مصاحبه کنند، اما همینگوی هر بار به بهانه‌ی اینکه نزدیک شدن به رسانه، تمرکزش را در نویسندگی و آفرینش ادبی از بین‌ می‌برد، از انجام مصاحبه امتناع می‌کرد. با وجود این، از میان همین چهار مصاحبه‌ای که در کتاب صوتی ارنست همینگوی: آخرین مصاحبه و سایر گفتگوها آورده شده است، می‌توان به وجوه مختلف زندگی او پی برد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی ارنست همینگوی: آخرین مصاحبه و سایر گفتگوها

کتاب صوتی ارنست همینگوی: آخرین مصاحبه و سایر گفتگوها توسط حسین کربلایی‌طاهر به فارسی ترجمه شده است. خوانش این کتاب را بهمن وخشور، زینب حاجی‌حسینی و زینب افخمی انجام داده‌اند. گفتنی‌ست که این اثر به همت نشر صوتی آوای چیروک منتشر شده است.

کتاب صوتی ارنست همینگوی: آخرین مصاحبه و سایر گفتگوها برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی ارنست همینگوی: آخرین مصاحبه و سایر گفتگوها به تمامی علاقه‌مندان آثار همینگوی و سبک داستان‌نویسی او و همین‌طور طرفداران ادبیات آمریکا و جهان توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی ارنست همینگوی: آخرین مصاحبه و سایر گفتگوها می‌شنویم

در پشت لنگرگاه ساحل هاوانا و در حوضچه‌ی مخصوص تعمیر کشتی‌ها لاشه‌ی قایق ماهیگیری خیره‌سر و سمجی لمیده و همراه با گذر زمان فرسوده می‌شود. از موتور و اسباب و لوازم گران‌قیمت ماهیگیری‌اش خبری نیست. حروف محوشده‌ی نامش، پیلار، هنوز بر پاشنه‌ی قایق پیداست. «هیچ‌کس دیگه‌ای حق راندن پیلارو نداره.» این را همینگوی می‌گوید. پیلار امیدوار بوده به سمت دریا کشیده شود و در عمق منطقه‌ی ماهیگیری در بندر کوجیمار فرو رود؛ جایی که سرانجام یک ماهی به قلاب پیرمرد افتاد. پیرمردی که: «به تنهایی در گلف استریت ماهیگیری می‌کرد و حالا هشتادوچهار روز می‌شه که بدون گرفتن حتی یه ماهی سر کرده.» اما روبان قرمزرنگ دولت کوبا مانع حرکت پیلار بود و بنابراین زیر خورشید کارائیب، در حال پوسیده‌شدن بود. در شانزده کیلومتری هاوانا در روستای سانفرانسیسکو دی پائولا خانه‌ی قدیمی همینگوی به دور از خانه‌اش قرار دارد. مزرعه‌ای که او «فین‌کاوه‌جا»، مزرعه‌ی مراقبه می‌نامد...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
کافه‌ای در مادرید، می 1954 - قسمت اول
53 دقیقه
کافه‌ای در مادرید، می 1954 - قسمت دوم
56 دقیقه
همینگوی در کوبا
16 دقیقه
دیداری سرزده با همینگوی
30 دقیقه
زندگی در بعدازظهر؛ آخرین مصاحبه
4 دقیقه
زندگی‌نامه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ارنست همینگوی: آخرین مصاحبه و سایر گفتگوها
نویسنده
مترجمحسین کربلایی طاهر
راویبهمن وخشور، زینب حاجی حسینی، زینب افخمی
ناشر چاپیانتشارات آفتابکاران
ناشر صوتیانتشارات آوای چیروک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های نقد و بررسی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ارنست همینگوی: آخرین مصاحبه و سایر گفتگوها

برای دریافت کتاب صوتی ارنست همینگوی: آخرین مصاحبه و سایر گفتگوها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.