معرفی و دانلود کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز

عکس جلد کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز

اگر نگران آینده‌ی دختران در دنیایی پرمخاطره هستید کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز را از دست ندهید. این اثر یک راهنمای عملی برای تربیت دختران قوی است. دارلین براک با زبانی ساده به جنبه‌های گوناگون پرورش فرزند می‌پردازد و با تقسیم وظایف والدین به بخش‌های کوچکتر، کمک می‌کند با سربلندی از چالش‌های دشوار این مسئولیت عبور کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز

این روزها کتاب‌های تربیت فرزندان همه‌جا به چشم می‌خورند. نویسندگان -زن یا مرد، فرقی نمی‌کند- نسخه‌های مختلفی را برای والدگری شما می‌پیچند. با مطالعه‌ی کتاب اول احتمالا متوجه می‌شوید تمام روزهای خردسالی به شیوه‌ی اشتباهی نیازهای فرزندتان را برطرف می‌کردید. اثر دوم ممکن است شما را به دلهره‌ای فلج‌کننده برای آینده کودکتان مبتلا سازد و استانداردهای اثر سومی شاید چنان غیرواقعی باشند که قید مطالعه درباره‌ی تربیت فرزند را بزنید. اما صبر کنید! کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز حرف‌های متفاوتی برای گفتن دارد چون دارلین براک، نویسنده‌ی آن به هیچ‌وجه یک مولف عادی نیست.

مهم‌ترین ویژگی خانم براک داشتن دو فرزند دختر است، پس وقتی می‌گوید گاهی به دلیل خستگی از شیطنت‌های آن‌ها گریه می‌کرده یا زمان مهاجرت فرزند اولش از شدت نگرانی توانایی خوابیدن نداشته، می‌توانید اطمینان کنید تجربیات واقعی خود را به زبان می‌آورد. این نویسنده خوب می‌داند درباره‌ی چه چیزی صحبت می‌کند و همین ویژگی تجربیات او را شنیدنی می‌سازد. او که پیش از تولد دخترانش سال‌ها تجربه فعالیت در حوزه رسانه و سرگرمی را داشت پس از تولد آن‌ها با چالش‌های متعددی مواجه شد. دارلین براک تصمیم گرفت مادری را به‌عنوان یک شغل ببیند، کاری دشوار اما لذتبخش که وظایف مشخصی دارد. این نگاه او به فرزندپروری در سال‌های ابتدایی کارکردهایی داشت ولی با بزرگتر شدن آن‌ها، توانایی‌های براک بیشتر و بیشتر زیر سوال می‌رفت.

نویسنده‌ی کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز (Raising Great Girls) ناگهان با انبوهی از مسئولیت‌های متعدد و متفاوت مواجه شده بود. او باید غذاهایی سالم برای دختران در حال رشدش می‌پخت، آن‌ها را در کلاس ورزشی مناسب ثبت‌نام می‌کرد، به فرزندان کم‌سن‌وسالش یاد می‌داد از خودشان در برابر خطرهای جامعه محافظت کنند، با رسیدن دوران نوجوانی به دختران سرکش توضیح می‌داد چه رفتاری در مقابل جنس مخالف داشته باشند و بعدتر دو دختر عزیزش را در مسیر انتخاب رشته‌ی تحصیلی و شغل همراهی می‌کرد.

خب، در همین نقطه بود که براک متوجه شد مادری نه یک شغل، بلکه مجموعه‌ای از مشاغل کاملا بی‌ربط به یکدیگر است! او برای انجام وظایف خود در جایگاه مادر باید همزمان به‌عنوان متخصص امور امنیتی، مشاور مالی، متخصص استفاده از شبکه‌های اجتماعی، مربی ورزشی و مشاور روابط جنسی فعالیت می‌کرد. این ادراک برای دارلین براک مبهوت‌کننده بود. او چطور می‌توانست این همه کار متفاوت را انجام دهد؟ والدین نسل‌های گذشته چطور از پس وظایفی تا این حد متفاوت برمی‌آمدند و فرزندانی توانا تربیت می‌کردند؟ این نویسنده‌ مدتی را به سردرگمی گذراند تا اینکه در نهایت ایده‌ای به ذهنش رسید. او با تکیه بر توانایی منحصربه‌فردش در برنامه‌ریزی، قلم به دست گرفت تا مهم‌ترین اصول پرورش دختری مستقل و قدرتمند را به تالیف درآورد.

دارلین براک در این مسیر از تجربیات خود و اطرافیان، مشاهدات و مطالعه منابع مختلف کمک گرفت. آنچه او در کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز به شما عرضه می‌کند حاصل مدت‌ها تلاش برای تقسیم وظایف گسترده‌ی مادری به قطعاتی کوچک‌تر و عملی است. باید بگوییم خوشبختانه برای تربیت دختران قرار نیست یک متخصص امور جنسی، مشاور تحصیلی یا کارشناس رسانه باشید. کتاب پیش‌رو با ترجمه‌ی فروزنده دولت یاری مهم‌ترین و ضروری‌ترین نکات هر یک از این حوزه‌ها را در اختیارتان می‌گذارد تا با صرف کمترین زمان، به راهکاری ساده برای انجام وظایفتان برسید. هر فصل به یک شغل اختصاص دارد و به‌گونه‌ای نوشته شده که شما را در مدیریت چالش‌های گوناگون فرزندپروری یاری می‌کند.

در پایان معرفی باید گفت این اثر کاربردی توسط انتشارات آتیسا به چاپ رسیده و نشر صوتی رمانو نسخه‌ی گویای آن را تهیه کرده است.

کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این اثر صوتی برای تمام پدران و مادرانی که با چالش‌های گوناگونی در ایجاد رابطه با دخترشان رو‌به‌رو هستند، مفید و کارآمد خواهد بود.

با دارلین براک بیشتر آشنا شویم

دارلین براک (Darlene Brock) نویسنده، مدیر برنامه و تهیه‌کننده است. او که شخصا زندگی پر ماجرایی را پشت سر گذاشته به‌همراه همسرش بنیاد شجاعت و شکوه را برای توانبخشی بانوان تاسیس کرده تا به زنان یادآور شود زیبایی واقعی در قدرت و نترس بودن است.

در بخشی از کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز می‌شنویم

با مسئولیت یک مدیر که نسبت به نیازهای مشتریان رسانه برای برنامه‌ریزی و خرید اقدام می‌کند و روند کاری دپارتمان رسانه نظارت کنید. با دقت هر چه تمام‌تر تغییرات رسانه را از طریق تحقیقات و مدل‌های تحلیلی محاسبه کنید تا بهترین مورد را برای مشتری براساس اهداف او یا خدمات یا محصول مورد نیاز مشتری شناسایی کنید. چند سال پیش در اتاق یک هتل در هالیوود غربی کالیفرنیا اقامت داشتم. آن هفته برای یک جلسه کاری و البته ملاقات با لورن به آن جا رفته بودم.

دختر بزرگم مدتی بود که در لس‌آنجلس اقامت داشت تا در صنعت سرگرمی که شخصا برای شغل آینده‌اش انتخاب کرده بود مشغول به فعالیت شود. زمانی که او رویای خود را برایمان شرح داد شگفت‌زده نشدیم، چون از دوران دبستان بر روی همین زمینه تمرکز کرده بود. از آن جا که لورن دختری باانگیزه، پرشور، متعهد، جاه‌طلب، سخت‌کوش و بسیار بااراده است بنابراین اطمینان داشتم که او قطعا در این کار موفق می‌شود. اما این همه تغییرات کافی بود تا یک مادر حساس را بی‌خواب کند. اگر تاکنون به لس‌آنجلس سفر نکردید من نیز نمی‌توانم وضعیت آن را شرح دهم... .

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
26 دقیقه
تقدیر و تشکر
42 دقیقه
فصل اول: مربی
39 دقیقه
فصل دوم: مشاور خلاق
37 دقیقه
فصل سوم: مدیریت زمان
52 دقیقه
فصل چهارم: مدیر رسانه
61 دقیقه
فصل پنجم: حامی آکادمیک
56 دقیقه
فصل ششم: استاد مطالعات جنسیتی
43 دقیقه
فصل هفتم: مشاور روابط
41 دقیقه
فصل هشتم: معلم روابط جنسی
53 دقیقه
فصل نهم: مشاور مالی
54 دقیقه
فصل دهم: مامور امنیتی
32 دقیقه
فصل یازدهم: متخصص ارتباطات
25 دقیقه
فصل دوازدهم: معترض خانگی
20 دقیقه
فصل سیزدهم: استراتژیست نظامی
13 دقیقه
نتیجه‌گیری
37 دقیقه
صحبتی با پدران - قسمت اول
45 دقیقه
صحبتی با پدران - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز
نویسنده
مترجمفروزنده دولت یاری
راویآیلار محمدی
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های علوم تربیتی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز

برای دریافت کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.