معرفی و دانلود کتاب صوتی بچه‌ی خوش قول و امانتدار

عکس جلد کتاب صوتی بچه‌ی خوش قول و امانتدار
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بچه‌ی خوش قول و امانتدار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بچه‌ی خوش قول و امانتدار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بچه‌ی خوش قول و امانتدار

کتاب صوتی بچه‌ی خوش قول و امانتدار نوشته‌ی احمدرضا آذر، مفهوم خوش‌قولی و امانت‌داری را به کودکان آموزش می‌دهد. این کتاب که از مجموعه‌ی «گفتگو با کودکان» است، در قالب یک کلاس درس و به شکلی تعاملی، مفهوم قول و قرار را به مخاطبش یاد می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی بچه‌ی خوش‌قول و امانت‌دار

تربیت فرزند، یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین وظایف پدرومادرهاست که قاعده و اصول خاص خودش را دارد. بسیاری از زوجین دانش و اطلاعات لازم برای تربیت یک کودک را ندارند، اما می‌توانند این کار را با کمک کتاب‌هایی همچون کتاب بچه‌ی خوش‌قول و امانت‌دار نوشته‌ی احمدرضا آذر که هم‌اکنون نسخه‌ی صوتی آن پیش روی شماست، انجام دهند. والدین با تهیه‌ی چنین کتاب‌هایی برای کودکانشان، به کمک قصه و داستان مفاهیم ارزشمند اخلاقی را به آن‌ها آموزش می‌دهند.

احمدرضا آذر در ابتدای این کتاب این‌طور عنوان می‌کند که پدر و مادرها برای آموزش هر مفهومی به کودک، باید با آن مانند یک بازی برخورد کنند. معنای این جمله این نیست که لزوماً هر چیزی را با بازی به کودکتان آموزش دهید، بلکه منظور این است که درست مانند زمان شروع یک بازی که قواعدش را به کودکتان توضیح می‌دهید، توانایی‌تان برای رقابت و بازی کردن با او را در حد یک کودک پایین می‌آورید و بعد هم برای تشویق شدنش به ادامه‌ی بازی، گاهی به او ارفاق می‌کنید، مفاهیم تربیتی را نیز باید به گونه‌ای مشابه به او آموزش دهید. اگر در ابتدا همه‌چیز را به روشنی به کودکتان توضیح ندهید ممکن است همه‌ی جوانب آن مفهوم را به درستی درک نکند، و اگر در ادامه با رفتار خودتان آن قوانین را به او نشان ندهید، او هیچ‌گاه متوجه اهمیتشان نخواهد شد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی بچه‌ی خوش قول و امانتدار

یکی از قوانین اجتماعی و اخلاقی مهمی که هر کس باید در سنین کودکی در رابطه با آن آموزش ببیند، بحث امانت‌داری و وفای به عهد است. احمدرضا آذر در کتاب صوتی بچه‌ی خوش‌قول و امانت‌دار تلاش کرده تا در قالب گفتگوی شاگردان با معلمی در یک کلاس درس، این مفهوم را به بچه‌ها یاد بدهد. داستان از این قرار است که یکی از بچه‌ها کتابش را به هم‌کلاسی‌اش امانت داده و حالا که آن را پس گرفته، خوشحال و راضی نیست؛ چرا که کتاب مثل روز اولش نو و سالم نیست و خط‌خطی شده. حالا معلم در تلاش است تا با داستان این دو نفر، مفاهیمی مثل قول، قرار، امانت‌داری، قرض دادن و... را به شاگردانش آموزش دهد.

کتاب صوتی بچه‌ی خوش‌قول و امانت‌دار توسط نشر صوتی سرو یاسین منتشر شده و مریم رحیمی، نازنین مهیمنی، نگین خواجه نصیر، فرانک رفیعی، صنم صالحی و بهرام سروری نژاد گویندگان آن هستند.

درباره‌ی مجموعه‌ی گفت‌وگوهای با کودکان

کتاب‌هایی سرگرم‌کننده برای آموزش کودکان! احمدرضا آذر، نویسنده‌ی این مجموعه، به موضوعات مختلفی مانند روش درست برخورد با دیگران، کنار آمدن با احساسات درونی و موضوعات بهداشتی می‌پردازد که والدین و مربیان مهدکودک می‌توانند از آن‌ها برای اهداف آموزشی و تربیتی استفاده کنند.

کتاب صوتی بچه‌ی خوش‌قول و امانت‌دار برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به کودکان 3 تا 8 ساله پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی بچه‌ی خوش قول و امانتدار می‌شنویم

اینکه بازخورد رفتارهای دوره‌ی کودکی رو در طی سال‌های بعد تونستم مشاهده و بعضاً رصد علمی کنم، بی‌شک لطف خداونده. به این دو مثال توجه کنید؛ یک، والدین در هنگام بازی با کودک خردسال خودشون ابتدا قوانین بازی رو به اون یاد می‌دن و بعد بر اساس همون قوانین با کودک بازی می‌کنن. اون‌ها توان کودک رو در نظر می‌گیرن و توان خودشون رو برای اون بازی، در حد کودک پایین می‌آرن، حتی گاهی ارفاق می‌کنن. ولی ارفاق برای اونه که کودک به بازی تشویق بشه و هیجان کافی برای اون برقرار بشه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
بچه‌ی خوش‌قول و امانت‌دار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بچه‌ی خوش قول و امانتدار
نویسنده
راویمریم رحیمی، نازنین مهیمنی، نگین خواجه نصیر، فرانک رفیعی، صنم صالحی، بهرام سروری نژاد
ناشر صوتیانتشارات سرو یاسین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بچه‌ی خوش قول و امانتدار

برای دریافت کتاب صوتی بچه‌ی خوش قول و امانتدار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.