معرفی و دانلود کتاب صوتی فروتنی

عکس جلد کتاب صوتی فروتنی
قیمت:
۲۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فروتنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فروتنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فروتنی

کتاب صوتی فروتنی نوشته‌ی احمدرضا آذر که از مجموعه کتاب‌های گفتگو با کودکان است به خردسالان معنای فروتنی را که یکی از مهم‌ترین ارزش‌های اخلاقی است یاد می‌دهد. این کتاب به روشی تعاملی، معنای فروتنی و اهمیت آن را برای کودکان توضیح می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی فروتنی

احمدرضا آذر این بار نیز در قالب یک کلاس درس گرم و پرهیاهو، مفهوم یکی از مهم‌ترین اصول اخلاقی را به کودکان آموزش می‌دهد. موضوع بحث در کلاس کتاب صوتی فروتنی، در رابطه با معنای فروتن بودن است. اصلاً جرقه‌ی بحث از همین جا زده می‌شود که بچه‌ها همگی دلشان می‌خواهد تا کنار آقای معلم بنشینند و هیچ‌کس، در این باره از خودگذشتگی نشان نمی‌دهد. همین می‌شود که آقای معلم تصمیم می‌گیرد تا درباره‌ی معنی فروتنی به آن‌ها چیزهایی یاد بدهد.

بچه‌ها در طی گفتگو و تعامل با آقای معلم و همچنین اجرای نمایش‌های مختلف، ویژگی‌های آدم‌های مغرور، که نقطه‌ی مقابل آدم‌های فروتن هستند را، یاد می‌گیرند. آن‌ها می‌فهمند برای اینکه آدم مغروری به حساب نیایند، باید از چه کارهایی دوری کنند و در عوض به انجام چه کارهایی دقت کنند. همچنین بچه‌ها یاد می‌گیرند که اساساً چرا فروتنی یک ارزش مهم است و رعایت آن برای همه ضروری است.

کتاب صوتی فروتنی اثری از نشر سرو یاسین است که توسط شهرزاد عبدحق، بهرام سروری نژاد، نگین خواجه نصیر، آسیه گرجی، مریم رحیمی و صنم صالحی اجرا شده.

درباره‌ی مجموعه کتاب گفت‌وگوهای با کودکان

کتاب‌هایی سرگرم‌کننده برای آموزش کودکان! احمدرضا آذر، نویسنده‌ی این مجموعه، به موضوعات مختلفی مانند روش درست برخورد کردن با دیگران، کنار آمدن با احساسات درونی و موضوعات بهداشتی می‌پردازد که والدین و مربیان مهد کودک می‌توانند از آن‌ها برای اهداف آموزشی و تربیتی استفاده کنند.

کتاب صوتی فروتنی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 8 ساله مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی فروتنی می‌شنویم

این کتاب نیز حاصل گفتگوی رودررو با کودکان بوده. در این گفتگو سعی شده تا فروتنی و تواضع به عنوان امری عالی و انسانی با زبانی ساده همراه با کودکان، تحلیل بشه. از اون گفتگو نزدیک به یک سال می‌گذره و به حق تأثیر همین گفتگو رو در اکثر اون‌ها مشاهده می‌کنم. انسانی که فراموش‌کار آفریده شده، نیاز به یادآوری داره و همین دلیلیه بر انجام نیایش‌ها و عبادات که به سان ذکر و یادآوری، ما رو از خطرات بی‌اخلاقی رها می‌کنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
فروتنی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فروتنی
نویسنده
راویشهرزاد عبدحق، بهرام سروری نژاد، نگین خواجه نصیر، آسیه گرجی، مریم رحیمی، صنم صالحی
ناشر صوتیانتشارات سرو یاسین
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فروتنی

احمد رضا
۱۴۰۳/۱/۲۱
ممنون. لذت بردم. با این شیوه کتاب صوتی یاد گرفتم چطوری کتاب رو برای فرزندم بخونم.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فروتنی

برای دریافت کتاب صوتی فروتنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.