معرفی و دانلود کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد سوم: خشم

عکس جلد کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد سوم: خشم
قیمت:
۹۳۶۰۰ ۶۵,۵۲۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد سوم: خشم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد سوم: خشم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد سوم: خشم

سومین رمان از مجموعه‌ای چهارجلدی درباره‌ی استفن و دیمون، دو برادر خون‌آشام که النا گیلبرت لاجرم باید میان آن دو یکی را انتخاب کند. در کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد سوم: خشم استفن و دیمون به فکر انتقامی هولناک از یکدیگرند. اما کدام‌یک از آنان به هدف خود می‌رسند و چه سرنوشتی در انتظار النا گیلبرت است؟ با اقتباس از این مجموعه‌رمان پرفروش نیویورک تایمز نوشته‌ی ال. جی. اسمیت سریالی پرطرفدار با همین نام نیز ساخته شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد سوم: خشم

النا، استفن و دیمون سه شخصیت اصلی رمان خشم (The Fury)، سومین رمان مجموعه‌ی خاطرات خون‌آشام (The Vampire Diaries) هستند. حضور یک شخصیت جدید در این قسمت سبب بروز اتفاقات هیجان‌انگیزی می‌شود. او کسی نیست جز کاترین، معشوق سابق استفن. در این قسمت النا به چیزی که همواره از آن می‌ترسید دچار می‌شود و ماجراهایی که میان او و کاترین رخ می‌دهد، پایانی تلخ و خون‌بار برای این قسمت رقم می‌زند. دشمنی دو برادر به اوج خود رسیده است اما استفن متوجه می‌شود دیمون تنها دشمن او نیست...

طرفداران سریال محبوب خاطرات خون‌آشام، این کتاب را مملو از همان نوع تعلیق‌های دلخراش و عاشقانه‌های خشنی که در سریال وجود دارد خواهند یافت. ممکن است در نگاه اول این اثر شبیه یک رمان عاشقانه‌ی معمولی نوجوانان به نظر برسد. اما فلاش‌بک‌های استفن به قرن چهاردهم میلادی و همچنین شخصیت‌پردازی‌های قدرتمند داستان، کتاب را از یک اثر کلیشه‌ای خارج می‌کند.

«خشم» قسمت سوم مجموعه رمان خاطرات خون‌آشام است که برای نخستین بار در سال 1991 منتشر شد. «بیداری»، «کشمکش»، «تجدید دیدار در تاریکی» دیگر قسمت‌های این مجموعه هستند.

درباره‌ی مجموعه رمان خاطرات خون‌آشام

مجموعه‌ی خاطرات خون‌آشام دربردارنده‌ی سری رمان‌هایی هیجان‌انگیز در ژانر وحشت است که ال. جی. اسمیت نویسنده‌ی سرشناس آمریکایی آن‌ها را نوشته و رشته‌ای از وقایع را حول محور مفاهیمی همچون عشق، دوستی، انتخاب، آرزو، قدرت و انتقام دنبال می‌کند. «بیداری»، «کشمکش»، «خشم» و «تجدید دیدار تاریک» عناوین چهار جلد این مجموعه هستند که وقایع‌شان در شهری کوچک به‌نام فلس چرچ در ویرجینیای آمریکا اتفاق می‌افتد. هسته‌ی مرکزی داستان یک مثلث عشقی پیچیده است که دو رأس آن را دو برادر خون‌آشام به‌نام‌های استفن و دیمون تشکیل می‌دهند و رأس سوم متعلق به دختری زیبا به‌نام النا گیلبرت است که ناگزیر است میان آن دو یکی انتخاب کند. تصمیمی که برای هرسه‌ی آن‌ها سرنوشت‌ساز خواهد بود.

اقتباس از کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد سوم: خشم

کوین ویلیامسون و جولی پلک بر اساس این مجموعه‌رمان در سال 2009 سریالی 171 قسمتی ساختند که توانست بیش از پنجاه جایزه و عنوان افتخار را از آن خود کند. نینا دوبرو، پاول وسلی و ایان سامرهلدر به‌ترتیب نقش النا، استفن و دیمون را در این سریال بازی می‌کنند.

جوایز و افتخارات مجموعه رمان خاطرات خون‌آشام

  • نامزد جایزه‌ی کتاب Kids' Choice در سال 2010
  • مجموعه‌ی پرفروش نیویورک تایمز

کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد سوم: خشم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر جزو طرفداران سریال خاطرات خون‌آشام و رمان‌های هیجان‌انگیز تخیلی و فانتزی هستید، شنیدن این کتاب صوتی و قسمت‌های دیگر آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با ال. جی. اسمیت بیشتر آشنا شویم

لیزا جین اسمیت با نام هنری ال. جی. اسمیت (L. J. Smith) در سال 1965 در فلوریدای آمریکا متولد شد. کتاب‌های او دربرگیرنده‌ی ترکیبی از عناصر مختلف ژانرهای فراطبیعی، ترسناک، علمی-تخیلی، فانتزی و عاشقانه هستند و همواره در آن‌ها شخصیت‌های ظاهراً انسانی اما در حقیقت ماورائی با تقابل خیر و شر درگیرند. در اغلب آثار او یک ضدقهرمان شرور تلاش می‌کند تا یک قهرمان را به دل تاریکی بکشاند. آثار او، به‌ویژه خاطرات خون‌آشام و مجموعه‌ی دنیای شب، در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفته‌اند و جوایز بسیاری را از آن خود کرده‌اند. خاطرات خون‌آشام و دایره‌ی مخفی هر دو به برنامه‌های تلویزیونی پرمخاطبی تبدیل شدند.

در بخشی از کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد سوم: خشم می‌شنویم

استفن نه با لحنی خودبینانه یا پرسشی، بلکه با نوعی شجاعت دروغین و مأیوسانه گفت: «اون قبلاً انتخابشو کرده. وقتی که مزاحممون شدی خودت دیدی. تو انتخابتو کردی. مگه نه النا؟»

- من...

النا سرش را بالا آورد.

- استفن من تو رو دوست دارم. اما متوجه نیستی؟ اگه الان بخوام انتخاب کنم باید تصمیم بگیرم که همه‌مون کنار هم بمونیم. فعلاً... متوجه هستی؟

او که تنها حالتی مجسمه‌وار در چهره‌ی استفن می‌دید رو به دیمون کرد.

- تو چی؟

- اینطور فکر می‌کنم.

لبخندی مرموز و حاکی از احساس تملک به روی او زد.

- از اول به استفن می‌گفتم که این خودخواهانه است. برادرها باید هوای همدیگه رو بیشتر داشته باشن. می‌دونی که؟ استفن گفت: «منظور من این نبود.» دیمون دوباره لبخند زد: «این نبود؟» استفن گفت: «نه. من درک نمی‌کنم و نمی‌فهمم. چطور می‌تونی از من بخوای که با اون همکاری کنم؟ اون شروره النا. برای لذت خودش آدم می‌کشه. اصلاً وجدان نداره! اون اهمیتی به فلس چرچ نمی‌ده. خودش اینو گفت. اون یه هیولائه.» النا گفت: «فعلاً که بیشتر از تو همکاری می‌کنه.» او دستش را به سوی دست استفن برد و به دنبال راهی گشت تا به وجود او راه پیدا کند...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
فصل یک
27 دقیقه
فصل دو
32 دقیقه
فصل سه
34 دقیقه
فصل چهار
33 دقیقه
فصل پنج
33 دقیقه
فصل شش
28 دقیقه
فصل هفت
33 دقیقه
فصل هشت
28 دقیقه
فصل نه
26 دقیقه
فصل ده
33 دقیقه
فصل یازده
35 دقیقه
فصل دوازده
32 دقیقه
فصل سیزده
36 دقیقه
فصل چهارده
34 دقیقه
فصل پانزده
13 دقیقه
فصل شانزده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد سوم: خشم
نویسنده
مترجمآرزو احمی
راوینوتاش نیک نژاد
ناشر چاپینشر ویدا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۹۳۶۰۰ ۶۵,۵۲۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد سوم: خشم

امیرعلی
۱۴۰۲/۲/۶
با سلام دنباله ادامه دار خیلی جذاب خاطرات خون آشام جلد سوم به نظر من بعد سقوط مرگبار بهترین مجموعه داستانی هست که می‌تونه جذاب باشه مخصوصا نسخه صوتی این مجموعه پیشنهاد میکنم حتما تا آخر این مجموعه رو دنبال کنید.
فاطمه
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
واقعا داستان جالبیه و ارزش گوش دادن رو داره
و داستانش خسته کننده نمیشه چون هر فصلش یه اتفاق خاص میفته
و داستان قابل پیش بینی نیست
توصیه میکنم بقیه جلدهاشم گوش بدین
اگه جلد اولشو خوندین دیگه نمیتونین بقیشو نخونین
محسن عبادیان
۱۴۰۲/۴/۲۰
از جلد اول و دوم لذت بردم ولی در جلد سوم داستان جذابیت خودشو از دست داده و دیگه احساس کردم خسته شدم ازش و چیزی نداشت که جذبم کنه درکل رمان خوبیه ولی بنظر من باید در دو جلد تموم میشه متشکرم
Pariya Fathali
۱۴۰۱/۱۱/۳
کتاب جذابی بود بیشتر مناسب تینیجر‌ها بود ولی من تمام جلداشو خریدم و گوش دادم
اگر به داستانهای تخیلی علاقه دارید به شدت پیشنهاد میشه
هلیا
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
مثل همیشه عالی بود^^.. بهتون پیشنهادش میکنم خیلی قشنگه.. ولی از جلد اولش گوش بدین خیلی بهتره
msm bahrami
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
خیلی قشنگ بود از کسانی که نمیخوان اسپل بشن پس بقیشو نخونن
النا میمیره حتما گوش بدید
سمانه السادات سعیدی نیا
۱۴۰۱/۷/۱۸
بسیار گیرد و دلنشین پیش می‌رود و نویسنده علی رغم عدم توصیف جزئیات صحنه داستان را به خوبی پیش می‌برد
زهرا بهرامی
۱۴۰۱/۸/۲۶
هم راوی خوبه هم داستان هیجان و کشش خوبی داره هیجان و تخیلش از جلد قبل بیشتره
فیروزه شیرینکام
۱۴۰۱/۸/۱۲
بسیار عالی بود کاملا جذب داستان شدم وهر سه جلدش رو دنبال کردم. باتشکر
Somaye g
۱۴۰۲/۵/۳۱
و اینگونه بود که بدبختی بیخیال شهرو بچه‌ها نمیشود!!
جواد علیشیری
۱۴۰۱/۱۰/۹
فقط چهار جلد اول خوبه
اونم نه به اندازه سریال... ‌
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد سوم: خشم

برای دریافت کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد سوم: خشم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.