معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی دلتنگی اسباب بازی‌ها: از مجموعه داستان‌های سینا و اسباب‌ بازی‌ها

عکس جلد کتاب صوتی دلتنگی اسباب بازی‌ها: از مجموعه داستان‌های سینا و اسباب‌ بازی‌ها
قیمت:
رایگان
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دلتنگی اسباب بازی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دلتنگی اسباب بازی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دلتنگی اسباب بازی‌ها: از مجموعه داستان‌های سینا و اسباب‌ بازی‌ها

کتاب صوتی دلتنگی اسباب بازی‌ها، اثری از کبری قاسمی از مجموعه داستان‌های سینا و اسباب‌بازی‌هاست. سینا عاشق بازی کردن با اسباب‌بازی‌هایش است اما از وقتی پدر و مادرش برای او گوشی تلفن همراه هوشمند خریده‌اند، آن‌قدر در دنیای آن گوشی غرق شده که دیگر سراغ اسباب‌بازی‌هایش نمی‌رود و آن‌ها را فراموش کرده است.

درباره‌ی کتاب صوتی دلتنگی اسباب بازی‌ها

کبری قاسمی در کتاب صوتی دلتنگی اسباب بازی‌ها، ماجرای سینا و اسباب‌بازی‌هایش را برای ما نقل کرده است. سینا اسباب‌بازی‌های زیادی دارد که بیشتر وقتش را به بازی‌ کردن با آن‌ها می‌گذراند و خیلی آن‌ها را دوست دارد. از بین اسباب‌بازی‌هایش، خرس پشمالو او را از همه بیشتر دوست دارد. داستان از زبان همین خرس دوست‌داشتنی، تپل و بامزه شرح داده می‌شود. سینا بدونِ خرسِ محبوبِ خود، هیچ‌جا، حتی به خانه‌ی مادربزرگش هم نمی‌رود. همه‌چیز خوب است تا آنکه کم‌کم اسباب‌بازی‌هایش را فراموش می‌کند چرا که پدر و مادرش، یک گوشی هوشمند برای او خریده‌اند!

استفاده از گوشی‌های تلفن همراه برای کودکان معایب و ضررهای بسیاری دارد. استفاده‌ی زودهنگام و همین‌طور بازی یا وقت‌گذراندنِ بیش از اندازه با این وسیله برای کودکان می‌تواند حتی خطرناک هم باشد؛ چرا که باعث کاهش ظرفیتِ یادگیری در کودکان شده، فرآیند رشد و تکامل مهارت‌های اجتماعی در آنان را با اختلال مواجه می‌کند و آسیب‌های جسمانی زیادی از جمله اضافه‌وزن، مشکلات بینایی، گردن‌درد، دست‌درد و سردردهای عصبی را برای این گروه سنی در پی دارد. اگر فرزند شما به استفاده از گوشی تلفن همراه عادت کرده و قصد دارید او را از آسیب‌های احتمالی در امان نگه دارید، بهتر است این کار را اندک‌اندک انجام دهید چرا که اگر این کار به یکباره انجام شود، ممکن است کودک به علائمی مانند کم‌اشتهایی، اختلال در خواب و خوراک دچار شود. از این رو، پیش از انجام هر کاری، بهتر است او را با خطراتی که در پی استفاده‌ی مداوم از این وسیله در کمین آن‌هاست، آگاه کنید. یکی از روش‌های آگاه‌سازیِ آنان هم، شنیدنِ قصه‌هایی مانند ماجراهای سینا و اسباب‌بازی‌هایش است.

کتاب صوتی دلتنگی اسباب‌بازی‌ها به همت پلیس فتا و در همکاری با نشر عترت‌نو، با تألیف کبری قاسمی و خوانش پیمان قریب‌پناه در اختیار عموم علاقه‌مندان و مخاطبان قرار گرفته است.

کتاب صوتی دلتنگی اسباب بازی‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی دلتنگی اسباب بازی‌ها برای کودکان بین هفت تا نه سال که وقت زیادی را صرف بازی کردن با گوشی‌های تلفن همراه می‌کنند، مفید و مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی دلتنگی اسباب بازی‌ها: از مجموعه داستان‌های سینا و اسباب‌ بازی‌ها می‌شنویم

خپل جلو آمده و خودش را به پاهای من می‌مالد: «میومیو! چته خرس پشمالو؟ چند روزه توی خودتی. حال نداری، غصه داری؟» تندتند چشم‌هایم را باز و بسته کردم تا اشک‌هایم نریزد. چون گربه‌ها خیلی لوس هستند و زود می‌روند و به همه‌ی اسباب‌بازی‌ها می‌گویند: «آهای! آهای! خبر! یه خبر! خرسیِ تنبل گریه کرد!» اما من که تنبل نیستم، فقط ناراحتم که کسی را ندارم تا با او بازی کنم، اما گریه نمی‌کنم.

بالاخره خپل رفت. بوق‌بوقی همون‌طور که بوق می‌زد آمد جلو محکم خورد به من. اگر پنبه‌ای نبودم، حتماً یک جایی از بدنم شکسته بود. کج افتادم روی صندلی. بوق‌بوقی باز هم بوق زد و گفت: «بوق‌بوقی! پشمالویی! غصه داری؟ گریه داری؟ بازم بیا بریم بیرون! بازم با من باش مهربون!»

دوباره تندتند چشم‌هایم را باز و بسته کردم تا اشک‌هایم نریزد. بوق‌بوقی را خیلی دوست دارم، اما احساس می‌کنم با ان همه بوق و چراغ روی سرش، جای خالی ندارد تا من هم غصه‌هایم را رویش بگذارم. بوق‌بوقی هر بوقی که بلد بود، برایم زد تا از من حرف بکشد، اما نتوانست. انگار شارژش داشت تمام می‌شد و دیگر صدایش درنمی‌آمد. بالاخره چراغ‌هایش را خاموش کرد و رفت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

12 دقیقه
دلتنگی اسباب بازی‌ها

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دلتنگی اسباب بازی‌ها: از مجموعه داستان‌های سینا و اسباب‌ بازی‌ها
نویسنده
راویپیمان قریب پناه
ناشر چاپیانتشارات عترت نو
ناشر صوتی پلیس فتا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دلتنگی اسباب بازی‌ها

حیدرعلی عارفخانی
۱۴۰۳/۱/۱۰
خیلی خیلی ممنونم ازتون بخاطر این اثر فقط خواهشی دارم ازتون که اثرات مربوط به کودکان و نوجوانان مخصوصاً مربوط به دختران رو خیلی بیشتر و زیادتر نشر بدیدبازم ممنون و سپاسگزارم موفق و پیروز و سربلند و تندرست باشیددر پناه حضرت حقّ
دلارام 0074
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
ممنون از پلیس فتا برای محتوای زیبای کتاب گوینده صدای کربه خیلی با نمک صداگزاری کرده شخصیت گربه دوست داشتم چون گتاب رو برای پسرم تهیه کردم نظر اونو انتقال میدم
کتاب درمورد استفاده بیرویه از گوشی موبایل هست
Negin
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
ممنون از کتابراه بخاطر انتخاب خوبش بابت اضافه کردن این کتاب به مجموعه، برای بچه‌های بازیگوش که مدام تو گوشی هست کتاب اموزنده‌ای هست و میتونه اونا رو تحت تاثیر قرار بده که جای گوشی با اسباب بازی خودشون بازی کنن
مهتاب...
۱۴۰۲/۱۱/۱۳
خیلی قشنگ و مطابق با دنیای کودکان است. داستان خیلی خوبی برای آموزش دادن به کودکان در مورد ضرر استفاده‌ی بیش از حد از موبایل و بازی‌های آن است.
سپاس برای در دسترس قرار دادن این کناب
ارباب
۱۴۰۲/۱۲/۵
خیلی عالیه بود از وقتی یاسر کوچولو داستان رو شنیده بیخیال گوشیم شده و همش با اسباب‌بازی هاش بازی می‌کنه یه جوری واسشون وقت می‌زاره میترسم مشکل روانی پیدا کنه واقعا تاثیرگذار بود
مائده
۱۴۰۳/۱/۸
خیلی عالیه فرزندتون واقعا عاشق این کتاب میشه با صدای جناب قریب پناه هم عالیتر شده حتما گوش کردن به این داستان رو بهتون توصیه می‌کنم
فاطمه رضایی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
درود بر شما از کتاب‌های خوب صوتی برای بچه‌ها می باشد، جذابیت صداهای محیط بر توجه بیشتر می‌افزاید. با تشکر زنده باشید و تندرست
فرشته ساریخانی
۱۴۰۳/۱/۹
من این کتاب را برای بچه خواهرم دانلود کردم به نظرم جالب بود اون هم خیلی باهاش ارتباط خوبی بر قرار کرد
احسان 🙂
۱۴۰۳/۱/۶
سلام آقا کتاب دلتنگی اسباب بازی ها عالی بود واقعا کتاب خوبی بود برای کودکان من که خیلی دوست داشتم
کیان مهر
۱۴۰۳/۱/۲۶
یکی از کتاب‌های خوب صوتی، که به بچه‌ها یاد میده به جای گوشی با اسباب بازی هاشون بازی کنند.
طلوع وحیدی
۱۴۰۲/۱۲/۳
کتاب خوبی است بخصوص برای آموزش کودکان که بطور داستانی در جریان نکات امنیتی قرار بگیرند
معصومه زارع مقدم
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
کتاب عالی است و به من بسیار کمک کرد، من ایده‌های زیادی برای نویسندگی به ذهنم رسید.
مریم کریمی
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
عالی بود من برای کتاب نویسی بهره گرفتم و در رده‌ی خودش خیلی جالبه
📚 احسان نظری 📚
۱۴۰۳/۱/۵
کتاب خوبی بود. این دسته از کتاب‌ها برا بیشتر دختران مناسب تر هست
مانلی سبزی پور
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
با سلام بسیار مفید بود که در قالب کتاب الکترونیکی هم موجود است ممنون
مشاهده همه نظرات 32

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دلتنگی اسباب بازی‌ها

برای دریافت کتاب صوتی دلتنگی اسباب بازی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.