معرفی و دانلود کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 1: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زبان

عکس جلد کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 1: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زبان
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 1: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زبان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 1: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زبان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 1: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زبان

کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 1: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زبان نوشته‌ی حدیث لزرغلامی و حسین شیخ الاسلامی، شامل مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه کودکانه با محوریت یک پروفسور و دستیار جوانش است که سعی دارند مفاهیم فلسفی را به زبانی ساده و جذاب توضیح دهند.

درباره‌ی کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل‌خلی 1: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زبان

هیچ‌کس پیش از این فکر نمی‌کرد که آموزش فلسفه به کودکان نه تنها غیرممکن و نشدنی نیست، بلکه می‌تواند بسیار جذاب و شیرین هم باشد. حداقل پروفسور شخلی و دستیارش خل‌خلی این موضوع را ثابت کرده‌اند! در کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل‌خلی 1: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زبان نوشته‌‌ی حدیث لزرغلامی و حسین شیخ‌الاسلامی، سری به آکادمی کپلی می‌زنیم تا ببینیم آموزش فلسفه چطور می‌تواند برای بچه‌ها کاری جالب باشد.

آکادمی کپلی جای چندان شلوغی نیست، بهتر است بگوییم اصلاً شلوغ نیست! تنها کسانی که عضو این آکادمی هستند، خود پروفسور شخلی و خل‌خلی‌اند. البته گاه‌گداری گربه و پرنده و میمون آدم‌نما که دوستان خل‌خلی هستند هم سری به آنجا می‌زنند. درست است که آکادمی به خاطر خلوت بودن و دانشجو نداشتن پول زیادی در نمی‌آورد، اما در عوض هر روز در آن‌جا راجع به فلسفه‌ی چیزهای مختلف حرف زده می‌شود، آن هم به شکلی که یک بچه‌ی کوچولو هم بتواند از آن سر در بیاورد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 1: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زبان

این روزها موضوع بحث در آکادمی کپلی، فلسفه‌ی زبان است. اصلاً زبان از کجا آمده و چرا انسان در مقایسه با جانداران دیگر زبان پیشرفته‌تری دارد؟ آدم‌ها چجوری زبان را به کودکان یاد می‌دهند؟ و ... پروفسور شخلی قرار است چه سوالات فلسفی‌ای راجع به زبان مطرح کند؟ خب قرار است در این قسمت از ماجراهای پروفسور شخلی و دستیارش خل‌خلی، سری به یک جشن تولد با کلی خوراکی‌های خوشمزه بزنیم، به یک گربه‌ی حامله غذا بدهیم، دور از چشم پروفسور روی میزهای آکادمی بپربپر کنیم و حتی زبان خاص خودمان را اختراع کنیم!

بچه‌ها با شنیدن این کتاب به پاسخ پرسش‌هایی چون «آیا بدون زبان قادر به فکر کردن خواهیم بود؟» «‌آیا من منم و تو من نیستی یک‌جور توهین است یا بیان واقعیت؟»، «آیا دسک همان میز است؟» و بسیاری دیگر از سوالات جذاب با ماهیت فلسفی، خواهند رسید.

کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 1: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زبان، توسط نشر صوتی لحن دیگر و انتشارات هوپا منتشر شده.

کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل‌خلی 1: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زبان برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به کودکان و نوجوانان 10 تا 14 ساله پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 1: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زبان می‌شنویم

یک روز عالی برای خل‌خلی با یک سرگرمی جدید. پروفسور لم داد به صندلی ننویی‌اش و گفت: «سرگرمی جدید؟! من که هنوز بهت حقوق ندادم خل‌خلی. چجوری تبلت خریدی؟» خل‌خلی گفت: «شما کی حقوق می‌دید پروفسور که این بار دوم باشه؟!»

- «تو اینجا کارآموزی خل‌خلی. این رو همون روز اول که استخدامت کردم گفتم. حقوقی نداری. باید خیلی هم ممنون باشی.»

- «ممنونم پروفسور! راستی سرگرمی جدیدم تبلت نیست. یه سرگرمی مجانیه. برای خودم یه زبان اختراع کردم پروفسور. یه زبان مخفی!»

پروفسور شخلی با ناراحتی فریاد کشید: «زبان اختراع کردی؟! فقط برای خودت؟»

خل‌خلی که از فریاد پروفسور ترسیده بود گفت: «پروفسور، نمیشه من هم توی این آکادمی یه چیزی فقط برای خودم داشته باشم؟ همین زبانی که اختراعش کردم. آخه بستنی‌های توی فریزر هم که مال جفتمونه.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
2 دقیقه
معرفی
1 دقیقه
پشت جلد یک
1 دقیقه
پشت جلد دو
6 دقیقه
داستان اول: تلفنی از جزیره‌ی آدمخوارها
7 دقیقه
داستان دوم: قهوه‌ای مایع جیزجیزی
7 دقیقه
داستان سوم: روز خلوت آکادمی و گربه‌ی حامله
7 دقیقه
داستان چهارم: کیک تولد دارچینی
8 دقیقه
داستان پنجم: شعری برای آکادمی فلسفه
8 دقیقه
داستان ششم: چوب دراز ترسناک

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 1: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زبان
نویسنده،
راوینگار روزگاریان
ناشر چاپیانتشارات هوپا
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 1: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زبان

نورا یوسف شعیبی
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
این کتاب خیلی خوب است و تلاش بسیار وموفقیت زیادی در یاد دادن فلسفه زبان است که باعث یاد گرفتن فلسفه به روش‌های آسان تر برای کودکان است و مرسی از طراح جلد و از نویسنده
مهبد واحدی
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
به نظر من گوش بدید
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 1: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زبان

برای دریافت کتاب صوتی پروفسور شخلی و دستیارش خل خلی 1: داستان‌هایی فلسفی درباره‌ی زبان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.