معرفی و دانلود کتاب صوتی راز عشق، سلامتی و پول

عکس جلد کتاب صوتی راز عشق، سلامتی و پول
قیمت:
۸۵,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راز عشق، سلامتی و پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راز عشق، سلامتی و پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راز عشق، سلامتی و پول

کتاب صوتی راز عشق، سلامتی و پول، نوشته‌ی نویسنده‌ی پرفروش استرالیایی، راندا برن، به شما کمک می‌کند در تمامی جنبه‌های زندگی‌تان به موفقیت برسید. راندا برن که یکی از اصلی‌ترین طرفداران و مبلغین قانون جذب به‌شمار می‌رود، در این کتاب نشان می‌دهد چطور با بهره‌گیری از قدرت فکر و ایمان می‌توان به عشق، تندرستی و ثروت دست یافت.

درباره‌ی کتاب صوتی راز عشق، سلامتی و پول

قانون جذب، باوری در اندیشه‌ی جدید است که به‌طور خلاصه بیان می‌دارد فکر کردن به یک هدف و عمل به صورتی که انگار به این هدف رسیده‌اید، باعث می‌شود در واقعیت به آن هدف برسید. اساسِ این قانون را این باور شکل داده است که افراد، افکارِ انسان‌ها و تقریباً همه‌چیز از انرژی درست شده است. این انرژی‌ها، فرکانس‌های مشخصی دارند و از آنجا که فرکانس‌های مشابه همدیگر را جذب می‌کنند، صرف فکر کردن به یک هدف باعث می‌شود کائنات آن هدف را به شما برساند.

یکی از اصلی‌ترین و مشهورترین مبلغین ایده‌ی قانون جذب، راندا برن (Rhonda Byrne)، نویسنده و فیلمساز استرالیایی‌ست. عمده‌ی شهرت او مربوط به کتاب و فیلم راز (The Secret) است که میلیون‌ها نسخه از آن در جهان فروش رفته و یکی از مهم‌ترین کتاب‌ها در حوزه‌ی خودیاری و خودسازی به‌شمار می‌رود. کتاب صوتی راز عشق، سلامتی و پول (The Secret to Love, Health, and Money: A Masterclass) به‌نوعی ایده‌های مطرح شده در کتاب راز را بسط می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی راز عشق، سلامتی و پول

راندا برن در کتاب راز عشق، سلامتی و پول، مثال‌های متعددی از افرادی را ارائه می‌کند که از قانون جذب و راز برای رسیدن به شادی، سلامتی و موفقیت بهره برده‌اند. کتاب سه بخش دارد و بخش اول آن به روابط می‌پردازد. راندا برن در این بخش، اهمیت و قدرت افکار و احساسات مثبت و شکرگذاری در روابط را نشان می‌دهد تا به کمک آن بتوان به شریک زندگی مناسب دست پیدا کرد. او آموزش می‌دهد که چگونه می‌توان در طی یک فرآیند خلاقانه، روابط جدید و بهتری را جذب کرد.

بخش دوم کتاب راز عشق، سلامتی و پول، به مبحث سلامتی و تندرستی می‌پردازد. این بخش از کتاب نشان می‌دهد چگونه می‌توان دردها و بیماری‌های مزمن و غیرقابل درمان را شفا داد و به نقش ناخودآگاه بر سیستم ایمنی بدن اشاره می‌کند. راندا برن مثال‌های بسیاری از زندگی افرادی را می‌آورد که با استفاده از قانون جذب توانسته‌اند بیماری‌هایی چون سل، ام اس، صرع، سرطان، افسردگی و اضطراب را شکست دهند. او در این بخش فرآیند خلاقانه‌ی مشهور راز، یعنی «بخواه، ایمان بیاور، دریافت کن» را دوباره معرفی می‌کند و بر نقش آن در رسیدن به سلامتی تأکید می‌کند.

آخرین بخش از کتاب صوتی راز عشق، سلامتی و پول، توضیح می‌دهد چگونه می‌توان قانون جذب را برای دسترسی به ثروت و پول مورد استفاده قرار داد و چطور می‌توان از وضعیت «هیچ‌وقت پول کافی نداشتن» فرار کرد. راندا برن نشان می‌دهد چطور می‌توان ذهنیت فقیر را کنار گذاشت و ذهنیتی ثروتمند و غنی را جایگزین آن کرد.

آموزه‌های کتاب صوتی راز عشق، سلامتی و پول، تغییری که همیشه در زندگی به دنبالش بودید را برای شما به ارمغان خواهند آورد. این کتاب توسط انتشارات لیوسا و با ترجمه‌ی نفیسه معتکف منتشر شده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را نشر صوتی ماه آوا به گویندگی سپیده سلیمیان تهیه کرده است.

کتاب صوتی راز عشق، سلامتی و پول برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به قانون جذب علاقه‌مندید و می‌خواهید با کمک آن عشق بیشتری را وارد زندگی‌تان کنید، سالم‌تر شوید و ثروت بیشتری به دست بیاورید، شنیدن این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی راز عشق، سلامتی و پول می‌شنویم

هر تصویری که از کل زندگی‌ات در ذهن داشته باشی، همان خواهد شد. از این مسئله آگاه باشی یا آگاه نباشی، آنچه داری یا نداری، هر موقعیت و شرایطی و هر رابطه‌ای در زندگی‌ات بر اساس تصور و تجسم خودت شکل گرفته است. مشکل اینجاست که بیشتر مردم بدترین‌ها را تصور می‌کنند. آن‌ها از شگفت‌انگیزترین ابزار قابل دسترس علیه خودشان استفاده می‌کنند. بسیاری از مردم به جای اینکه بهترین شرایط را تصور کنند، می‌ترسند و تمام مواردی را که ممکن است اوضاع را به هم بریزد، به ذهن می‌آورند و مسلماً هرچه به تصور و احساس کردن آن موارد ادامه بدهند، همان اتفاق هم می‌افتد. در روابطت، تا جایی که می‌توانی بهترین‌ها را در نظر بیاور و بهترین‌ها را مجسم کن. چون وقتی بهترین حالت را در ذهنت به تصویر بکشی، عملی کردنش برای قانون جذب به راحتی آب خوردن است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
مقدمه و بخش اول
57 دقیقه
بخش دوم
52 دقیقه
بخش سوم
61 دقیقه
بخش چهارم
61 دقیقه
بخش پنجم
56 دقیقه
بخش ششم
69 دقیقه
بخش هفتم
57 دقیقه
بخش هشتم
47 دقیقه
بخش نهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راز عشق، سلامتی و پول
نویسنده
مترجمنفیسه معتکف
راویسپیده سلیمیان
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راز عشق، سلامتی و پول

هیبت اله محمدزاده
۱۴۰۲/۶/۱۱
تمام کتاب‌های راندا برن را دوست دارم، این کتاب واقعا عالی هست، این کتاب را نباید صرفا خوند باید باهاش زندگی کرد، گوش کردن به این کتاب حس شور، شعف، انرژی، حس عالی و امید میدهد، زندگی شما مخصوصا در حیطه سلامتی، پول، عشق را متحول میکند. ضمناً از گوینده کتاب تشکر میکنم صدایش معرکه هست.
مهسا
۱۴۰۳/۱/۱۳
به جرات میتونم بگم کتاب‌های روانشناسی راندا برن از راز گرفته تا آخرین کتاب همین دوره پیشرفته توی زندگی من تاثیر مثبت زیادی داشته فقط به شرطی که به تموم کلمات و. جملات این کتاب ایمان و باور داشته باشی..
حمیدصبوری
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
سلام دوستان کتاب‌های راندان بسیار عالی امید انرژی اعتمادبه نفس و اگاهی کامل بهت میده تو مسیر موفقیت من هر کتابش که گوش میدم واقعا بهم کمک میکنه و پیشنهاد میکنم
افتاب لهراسبی
۱۴۰۲/۷/۹
عالی عالی هست مطالب کتاب و اموزنده هست و امیدوار کننده و شادی بخش
سمیرا غلامپور
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
راندا برن عالیه همه کتاباشو دوست دارم قوانین جذب را خیلی خوب بیان میکند
ghazal ariya
۱۴۰۲/۹/۲
کتابهای راندا برن فوق العاده است من حال خوب و زندگیمو مدیونشم
علبرضا سلیمانپور
۱۴۰۲/۷/۵
تازه دارم گوش میکنم تا الان که حرفهای خوبی میزند
بهرام طاهری
۱۴۰۲/۱۰/۸
عالی هست
کتابهای راندا برن حرف نداده
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راز عشق، سلامتی و پول

برای دریافت کتاب صوتی راز عشق، سلامتی و پول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.