معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی خصوصی هیتلر: ب‍راس‍اس‌ گ‍زارش‍ی‌ از م‍ش‍اه‍دات‌ م‍ن‍ش‍ی‌ م‍خ‍ص‍وص‌ وی‌

عکس جلد کتاب صوتی زندگی خصوصی هیتلر: ب‍راس‍اس‌ گ‍زارش‍ی‌ از م‍ش‍اه‍دات‌ م‍ن‍ش‍ی‌ م‍خ‍ص‍وص‌ وی‌
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی خصوصی هیتلر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی خصوصی هیتلر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زندگی خصوصی هیتلر: ب‍راس‍اس‌ گ‍زارش‍ی‌ از م‍ش‍اه‍دات‌ م‍ن‍ش‍ی‌ م‍خ‍ص‍وص‌ وی‌

نگاهی موشکافانه به شخصیت پیشوای بدنام آلمان، آدولف هیتلر! آلبرت زولر در کتاب صوتی زندگی خصوصی هیتلر مشاهدات اطرافیان او را در اثری یکپارچه گرد هم آورده تا به دور از تبلیغات رسانه‌ای، شناختی واقعی از او به دست آورید.

درباره‌ی کتاب صوتی زندگی خصوصی هیتلر

یک صلیب شکسته سیاه درون زمینه‌ای قرمز. این نماد آلمان نازی یکی از مشهورترین آرم‌های دنیاست که تنها مشاهده‌ی آن، رعشه به جان افراد تاریخ‌خوان می‌اندازد. اندیشه‌ی نازیسم در قرن بیستم باعث مرگ و شکنجه‌ی میلیون‌ها انسان در سراسر جهان شد، به همین دلیل بسیاری از ما به‌محض مطلع شدن از وقایع عجیب جنگ‌جهانی دوم از خودمان می‌پرسیم: هیتلر که بود؟ چه شخصیتی می‌تواند دستور نابودی و تعقیب وحشیانه‌ی دیگر هم‌نوعان خود را صادر کند؟ آلبرت زولر (Albert Zoller) در کتاب صوتی زندگی خصوصی هیتلر (Hitler Privat) پاسخی صریح به این سؤالات می‌دهد.

آدولف هیتلر رهبر حزب ناسیونال سوسیالیست کارگران آلمان (معروف به حزب نازی)، فرمانده‌ی نیروهای زمینی، صدراعظم و پیشوای آلمان بود. یک فرد معمولی که قرار بود کارمند گمرک شود، عاشق نقاشی بود، روحیه‌ای شاعرانه داشت، گوشت نمی‌خورد و از نوشیدن مشروبات هم خودداری می‌کرد. درواقع وقتی زندگی او را از نزدیک بررسی می‌کنیم از آنچه می‌بینیم شوکه می‌شویم. بنا به شهادت هرمان گورینگ و کریستا شرودر که این کتاب براساس مصاحبه‌هایی با آن‌ها نوشته شده، او شخصیتی بااراده بود و جایگاه عزم را آنقدر بالا می‌دید که معتقد بود قادر به سرپیچی از تمام قوانین طبیعی است. یکی از این موارد محدودیت‌هایی بود که هر جسم انسانی با آن مواجه می‌شود یا در مقیاسی بزرگتر، تنوع دینی و نژادی که میان میلیاردها انسان به چشم می‌خورد.

کتاب صوتی زندگی خصوصی هیتلر از روزهای پیشوا بودن او شروع شده و با افول حیاتش به اتمام می‌رسد با این حال یک زندگی‌نامه‌ی کلیشه‌ای نیست. اثر پیش‌رو در هر بخش موضوعی خاص را از دیدگاه رهبر آلمان نازی بررسی می‌کند (برای مثال وفاداری) یا چگونگی یک امر در زندگی آدولف هیتلر را به تصویر می‌کشد (مثلا رژیم گیاهخواری). فردی که در نوشته‌ی آلبرت زولر با او آشنا می‌شوید نه یک رهبر، بلکه انسانی معمولی است که زیر ذره‌بین نزدیکانش قرار گرفته. منشی، فرمانده نظامی یا یک شهروند ساده هرکدام قدرت اول کشورشان را به شیوه‌ای متفاوت می‌شناختند و کتاب زندگی خصوصی هیتلر، تلاشی است که به نظرات مختلف در یک چهارچوب کلی انسجام می‌بخشد.

کتاب صوتی زندگی خصوصی هیتلر مناسب چه کسانی است؟

اگر به تاریخ علاقه دارید، به‌طور اختصاصی زندگی‌نامه شخصیت‌های معروف را دنبال می‌کنید یا به هر دلیل تمایل دارید اطلاعات بیشتری از شخصیت آدولف هیتلر به دست بیاورید این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با آلبرت زولر بیشتر آشنا شویم

آلبرت زولر افسری اهل فرانسه بود. با پایان یافتن جنگِ‌جهانی دوم، او به مصاحبه‌هایی متفاوت پرداخت و نتیجه آن‌ها را در کتاب زندگی خصوصی هیتلر گردهم آورد. کریستا شرودر، منشی سابق آدولف هیتلر و هرمان گورینگ، یکی از فرمندهان نظامی آلمان نازی دو فردی بودند که زولر موفق به صحبت با آن‌ها شد و اطلاعاتی ناب در اختیار او گذاشتند.

در بخشی از کتاب صوتی زندگی خصوصی هیتلر می‌شنویم

مردم از روی خط آهن به سوی قطار حامل هیتلر هجوم می‌آوردند و در نتیجه دچار حادثه می‌شدند. هیتلر به بیرون قطار خم می‌شد تا دست آنانی که نزدیک قطار ایستاده بودند بفشارد. پزشک مخصوصش همواره نگران این مسئله بود که ممکن است دستش از جا کنده شود. در این مورد نیز نیروهای محافظ برای عقب راندن مردم شیفته هیتلر با نبردی واقعی دست به گریبان بودند چون با خبر شدن مردم از عزیمت هیتلر سبب اتلاف وقت و باعث تاخیر زمان تعیین شده می‌شد از این‌رو تصمیم گرفته شد سفرهای او محرمانه بماند. البته این مسئله به سبب هراس از سوقصدهای احتمالی و اقدام‌های امنیتی نیز صورت می‌گرفت.

هیتلر همانگونه که نسبت به دیگران سخت‌گیر و انعطاف‌ناپذیر بود، نسبت به خود نیز گذشت نداشت. به هیچ‌وجه نیرو و توان خود را در نظر نمی‌گرفت. او منکر خستگی می‌شد و از مغز خود مدام انتظار بیش از اندازه داشت. از یاد برده بود مطالعه‌ی مدوام برای بینایی مضر است و فراموش کرده بود خواب اندکی به توانایی ذهنی صدمه می‌زند... .

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
هیتلر که بود؟
15 دقیقه
هیتلر دیکته می‌کند - قسمت اول
13 دقیقه
هیتلر دیکته می‌کند - قسمت دوم
18 دقیقه
خودکامگی و نیروی تلقین هیتلر
15 دقیقه
حافظه‌ی سرشار هیتلر
17 دقیقه
چرا دیکتاتور مشروب نمی‌خورد و سیگار نمی‌کشید - قسمت اول
16 دقیقه
چرا دیکتاتور مشروب نمی‌خورد و سیگار نمی‌کشید - قسمت دوم
21 دقیقه
شیوه‌‌ی زندگی غیرطبیعی هیتلر
27 دقیقه
گیاهخوار و شب زنده‌دار
15 دقیقه
هیتلر و زنان - قسمت اول
17 دقیقه
هیلتر و زنان - قسمت دوم
14 دقیقه
زنان به هیتلر کمک می‌کنند
23 دقیقه
چاپلوسان، دوستان، صادق‌ها
25 دقیقه
هراس از مضحکه شدن
21 دقیقه
سادگی حساب شده - قسمت اول
12 دقیقه
سادگی حساب شده - قسمت دوم
18 دقیقه
قضاوت‌های خطایی هیتلر
23 دقیقه
بدگمانی زوال را تسریع می‌کند
22 دقیقه
سوقصدها - قسمت اول
14 دقیقه
سوقصدها - قسمت دوم
16 دقیقه
پیشوا همه را می‌دانست
16 دقیقه
تصور هیتلر از وفاداری - قسمت اول
15 دقیقه
تصور هیتلر از وفاداری - قسمت دوم
17 دقیقه
تصور هیتلر از وفاداری - قسمت سوم
26 دقیقه
فروپاشی روحی و جسمی دیکتاتور
16 دقیقه
موخره

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زندگی خصوصی هیتلر: ب‍راس‍اس‌ گ‍زارش‍ی‌ از م‍ش‍اه‍دات‌ م‍ن‍ش‍ی‌ م‍خ‍ص‍وص‌ وی‌
نویسنده
مترجممحمود ابریشم چیان
راویحجت یوسفی
ناشر چاپیانتشارات سمیر
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۴۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زندگی خصوصی هیتلر

مهلا صفائی
۱۴۰۱/۸/۲۳
ابتدا سپاس بابت خوانش زیبای گوینده و لحن و موسیقی مناسب کتاب زندگی خصوصی هیتلر با طبقه بندی موضوعی‌ای که داره و در اغلب موارد بی طرفانه به شرح پرداخته میتونه شناخت خوبی نسبت به ابعاد مختلف خلق و خوی هیتلر در اختیار بذاره هر چند که انتظار خودم این بود که از دوران کودکی هیتلر توضیحات بیشتری می‌داشت و بنا به روایت کتاب در شخصیت هیتلر خوبی‌ها بدی‌ها به گونه‌ای در هم آمیخته هست که از طرفی اون رو درست مانند هر کدوم از ما انسانی عادی معرفی میکنه و از طرف دیگه اونقدر بزرگنمایی و تعصب روی خوب و بد (به عقیده خود هیتلر) در وجودش موج میزنه که تبدیل به شخصیت استثناییش میکنه... چیزی که با خوندن این کتاب ذهنمو درگیر کرد اینه که چقدر جو حاکم بر یک خانواده متشنج و نا آرام میتونه تاثیر منفی بر کودک اون خانواده و البته بر جهان بذاره و باعث بشه که یک نابغه که میتونه دنیا رو به بهبودی بکشونه تبدیل به نابغه‌ای بشه ک ویرانی هاش بیشتر نمود پیدا میکنه
زینب رادمنش
۱۴۰۱/۹/۷
کتاب بسیار خوبی بود و البته اولین تجربه من از هیتلر و جنگ جهانی دوم. واقعا به صورت حرفه‌ای گویندگی شده بود. به نظرم دونستن و شناختن موضوعی مثل جنگ و شخصی چون هیتلر اصلا خالی از لطف نیست، چه بسا که هر کس باید در این موارد هرچند اطلاعات کمی هم که شده داشته باشه. شناخت اینطور انسانها باعث میشه که توقع زیادی از این بشر دو پا نداشته باشیم. چرا که یک انسان می‌تونه به این حد از بی توجهی به زندگی همنوعان خودش برسه، دیگه از کشته شدن این همه انسان بدست تنها یک نفر دیگه موضوع عجیبی نیست. در کل به شناخت من کمک خوبی کرد. ممنونم از کتابراه
بهراد مافی اصل
۱۴۰۲/۷/۲۴
با تشکر از کتابراه و تشکر ویژه از گوینده بسیار خوش صدا و توانایی که اولین بار بود صدای گرمشون رو با این کتاب شنیدم. در مورد کتاب باید عرض کنم، با وجود این که کتابهای زیادی در مورد هیتلر و جنگ جهانی دوم و حتی بیوگرافی‌ها و موضوعات بسیاری در این زمینه مطالعه کرده بودم ولی این کتاب برای من باز هم و و موضوعات، مباحث اطلاعات دست اول خوبی داشت که بسیار جذاب بود. متنی روان و مشخص و بدون پیچیدگی داشت و اطلاعات نه زیاد و نه کم و کاملا به اندازه بود! گویندگی عالی جناب یوسفی تاثیر بسزایی در جذابیت بیشتر این کتاب داشت!
فرح حقیقی
۱۴۰۱/۱۰/۲
من به کتب تاریخی علاقمندم، این کتاب هم برام جالب بود، همیشه دوست داشتم در مورد انسانی که جهان را به آتش کشید بیشتر بدونم، البته هیچ دیکتاتوری بدون همراهی زیردستانش کاری از پیش نمیبره، پس جرم این افراد بنظرم بیشتر از خود اونه، درست مثل شیطان که بدون کمک انسان‌های شیطان صفت موفق نمیشه به اهدافش برسه، اگه اشتباه نکنم این کتاب به روایت از یکی از خانم‌های منشی است پس بهتر بود توسط یه خانم خونده میشد.
،
Behdad Dadras
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
کتاب خیلی جالبی بود. البته نمیشه به تمام اتفاقات و مطالب کتاب صد در صد اطمینان کرد ولی باتوجه به برخی از اسناد که کتاب به آن‌ها استناد میکنه، میشه تا حد زیادی به حس واقعی کتاب نزدیک شد و نتیجه‌ی خوبی گرفت و حتی میشه سرنخ‌هایی برای مطالعه بیشتر در این مورد، از این کتاب دریافت کرد.
در کل از مطالعه
این کتاب لذت بردم و به سایر دوستان که به تاریخ معاصر جهان علاقه‌مند هستند این کتاب رو پیشنهاد می‌کنم.
با سپاس از کتابراه
maryam arab
۱۴۰۱/۸/۱۴
اول از همه ممنون کتاب راه
خیلی وقت بود دنبال کتاب صوتی درباره‌ی هیتلر بودم
شرایط جسمی من اجازه مطالعه کتاب‌های غیر از صوتی را نمی‌دهد
هیتلر برایم همیشه ناشناخته بود
خیلی دلم میخواست درباره‌اش بدانم
شاید اگر اون موقع بودم باهاش دوست میشدم
انسانی عجیب و غریب
دیکتاتور و متفاوت
خلاصه که خدایا ما را لحظه‌ای به خودمان وا مگذار
کتاب عالی بود بخونیدش
masi
۱۴۰۳/۱/۱
با تشکر از کتابراه بابت اینکه با کتاب‌های متنی و صوتی ارزشمند به علاقمندان کتاب و کتابخوانی کمک میکنه به ساده‌ترین و ارزانترین روش به موضوعات مورد علاقشون دسترسی آسان پیدا کنند.
کتاب ارزشمندی بود برای بنده که اولین بار بود با زندگینامه هیتلر آشنا میشدم جذاب بود
روای صدای گرم و دلنشینی داشت و به خوانش کتاب تسلط کافی داشت
فریبا پورغلام
۱۴۰۲/۶/۲۰
آغار پایان هر دیکتاتور همین است ذهن‌های بیمار و خونریز که هدفی جز من بودند ندارند ذهنم درگیر این است که آیا حس انسانیت اصلا اینها داشتند اصلا آدم هستند یا اهریمنی در پوست یک انسان نما یک نفر که هزاران ادم هارو به خاک و خون می‌کشند و افسون برای اینکه این اهریمن‌ها تمامی ندارند تا دنیا هست
آقا سید صادق سید موسوی
۱۴۰۱/۸/۳۰
صدای دلشنین و تعغییر صداهای بجای راوی جالب بود کتاب عالی نه ولی خوب بود از زوایایی به زندگی دیکتاتور پرداخته بود که تا الان فکر میکنم پرداخته نشده بود و گمان نمیبرم تمام کتاب مشاهدات عینی منشی هیتلر بوده باشد منشی اغراق و توهم خاصی داشته که بیش از حد به هیتلر نزدیک بوده
علی حیدرشاهی
۱۴۰۱/۹/۱۴
سلام کتاب همیشه خوبه اینم همینطور. فقط یه ایرادی داره به نظرم یه طوری از بعضی ویژگیهای شخصیت هیتلر گفته که از اون شخصیت خاص نظامی گریش و بعضا کاریزماتیک هیتلر خبری نیست. بهتر بود تو این قسمت موضوع یکم برجسته تر میشد. ضمنا صدای گوینده هم عالی بود
فریباحاجی محمدی
۱۴۰۱/۸/۸
دراین روزها کتاب بسیارجالب وبجایی بود
باشنیدن این کتاب بازوایای شخصیتی هیتلر اشنا شدم
اجرا بسیار جالب و صدای گوینده دلنشین بود
از موج کتاب و کتابراه تشکر میکنم به همه توصیه میکنم حتما این کتاب را تهیه و گوش کنین
زهراآقامیرزایی
۱۴۰۲/۱/۷
من به گذشته وتاریخ علاقه مندم وبرام جذابه زندگی نامه‌ی افرادمعروف وشناخته شده رومطالعه کنم اولین باری بود که رفتم سراغ کتابی درباره‌ی هیتلر. برام جالب بود بدونم درسر آدمی که دنیا را به سمت نابودی کشانده چه میگذشته وچطورزندگیی داشته.
بانو سعادت
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
میدونین، من کلا عاشق هیتلرم، اون بحث جنگ رو کنار میذارم، من قدرت این مرد افسانه‌ای رو ستایش میکنم.
گرچه قبلا این داستان رو به صورت فیلم دیدم. اما برای اینکه دوباره به اون حال و هوا برگردم، کتاب رو خریدم و خوندم.
کتابراه عاشقتممممم💜
بهنوش
۱۴۰۲/۷/۲۸
اهمونطور که از اسم کتاب پیداست طلاعاتی را درباره زندگی خصوصی و افکار هیتلر به خواننده میدهد. به نظر من جالب بود البته چون من قبلاً کتاب آدولف هیتلر رو هم خونده بودم در تکمیل اون کتاب خوب بود. در کل خوندنش رو توصیه میکنم
دانیال عبدی
۱۴۰۲/۱/۲۴
این کتاب صوتی اموزنده و جالب هست که زندگی نامه هیتلر رو از زبان منشی‌اش بیان میکند
گویندگی این کتاب خیلی خوب هست
اگر علاقه به زندگی نامه و یا به دنبال روشی از زندگی یا روشی از تفکر هستین من این کتاب رو پیشنهاد میکنم
مشاهده همه نظرات 46

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زندگی خصوصی هیتلر

برای دریافت کتاب صوتی زندگی خصوصی هیتلر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.