معرفی و دانلود کتاب صوتی زنی میان ما

عکس جلد کتاب صوتی زنی میان ما
قیمت:
۱۰۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زنی میان ما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زنی میان ما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زنی میان ما

یک رمان معمایی هیجان‌انگیز درباره‌ی رابطه‌ی پرچالش نلی، ونسا و ریچارد. روایتی پیچیده از عشق، وفاداری، خیانت و تردید. کتاب صوتی زنی میان ما نوشته‌ی گریر هندریکس و سارا پکانن در سال 2018 نامزد بهترین کتاب معمایی سایت گودریدز شد و در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی زنی میان ما

زنی میان ما (The Wife Between Us) داستانی معمایی و هیجان‌انگیز درباره‌ی یک مثلث عشقی است؛ اما نه از آن دست که مانندش را بارها و بارها در کتاب‌های عامه‌پسند خوانده‌ایم و در قاب تلویزیون تماشا کرده‌ایم. ریچارد، ونسا و نلی سه رأس این مثلث هستند و ما تنش‌ها و چالش‌های ارتباط این سه تن را از دریچه‌ی روایت دو راوی می‌شنویم: یکی راوی دانای کل که پیشینه‌ی رابطه‌ی ریچارد و ونسا را بازگو می‌کند و دیگری خود ونسا که در قالب راوی اول‌شخص، به آنچه در زمان حال در شرف وقوع است می‌پردازد و گهگداری نیز سکانس‌هایی از گذشته را با خود و برای مخاطب مرور می‌کند.

ریچارد، یکی از سه شخصیت اصلی رمان زنی میان ما، مرد جوان سی‌وشش‌ساله‌ای است که مدیریت یک صندوق سرمایه‌گذاری را بر عهده دارد. نلی، یک معلم پیش‌دبستانی محبوب است که در نیویورک زندگی می‌کند. او قرار است با ریچارد ازدواج کند و هردو با هم به حومه‌ی شهر مهاجرت کنند. اما نلی مطمئن نیست که آیا واقعاً می‌خواهد زندگی سرگرم‌کننده و اجتماعی‌اش با هم‌اتاقی‌اش را رها کند و تن به این تصمیم بدهد یا نه. تاریخ عروسی ریچارد و نلی روز به روز در حال نزدیک‌تر شدن است اما یک مانع و دست‌انداز بزرگ در این میان وجود دارد: ونسا، همسر سابق ریچارد. او با تمام توانش در تلاش است تا از برگزاری مراسم ازدواج شوهر سابق و رقیبش جلوگیری کند.

در بحبوحه‌ی اتفاقاتی که میان ریچارد و نلی و ونسا پیش می‌آید، سروکله‌ی شخصیت‌های فرعی متعددی نیز پیدا می‌شود که هرکدام مسیر داستان را به سمت‌وسوی متفاوتی می‌برند. برای مثال، استاد دانشگاه متأهلی که ونسا در دوران دانشجویی با او رابطه برقرار کرده و جایی در داستان متوجه می‌شود که به‌خاطر سقط جنینی که ثمره‌ی آن ارتباط بوده، دیگر قادر به باردار شدن نیست. تنش رابطه‌ی ریچارد و ونسا با دانستن این مسئله شدت بیشتری می‌گیرد و زندگی برای هردو بغرنج‌تر می‌شود. «اِما» شخصیت فرعی دیگر رمان که البته در ساختار داستان اهمیتی ویژه دارد، دستیار ریچارد است و ارتباط این دو با یکدیگر سبب پیچیده‌تر شدن اتفاقات کتاب زنی میان ما می‌شود.

این رمان یکی از سه اثر مشترک سارا پکانن و گریر هندریکس است و در زمره‌ی پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز در ژانر داستان‌های معمایی و ذهنی قرار دارد.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی زنی میان ما

  • نامزد دریافت بهترین کتاب معمایی گودریدز در سال 2018
  • از پرفروش کتاب‌های نیویورک تایمز در سال 2018

نکوداشت‌های کتاب صوتی زنی میان ما

- یک تریلر عاشقانه، شیطانی و هوشمندانه به سبک فیلم دختر گم‌شده (Gone Girl). رمان زنی میان ما شما را در دریایی از حدس و گمان شناور نگه می‌دارد. (آنیتا شریو، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

- پیرنگی هوشمندانه و پرپیچ‌و‌خم با روایتی تند و آرام. یک مثلث عاشقانه‌ی ترسناک که نمی‌دانید در آن باید به چه کسی اعتماد کنید. من آن را دوست داشتم. (گیلی مک میلان، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

- رمانی پرفرازونشیب و ذهنی درمورد ازدواج و خیانت. طرحی گیرا و شخصیت‌هایی جذاب. کتاب زنی میان ما، شما را تا آخرین صفحه وادار به تردید کردن و حدس زدن می‌کند. (لورن وایزبرگر، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

- بهترین رمان تعلیقی خانگی از زمان دختر گمشده. (In Touch Weekly)

- مبهوت‌کننده، فراموش‌نشدنی و شوکه‌کننده. (Publishers Weekly)

- خودتان را آماده کنید زیرا نمی‌توانید این کتاب را زمین بگذارید. (Glamour)

با نویسندگان کتاب صوتی زنی میان ما بیشتر آشنا شویم

سارا پکانن (Sarah Pekkanen) در شهر نیویورک متولد شد و نخستین کتاب خود را با عنوان «قصه‌ها و شعرهای متفرقه» در سن ده سالگی نوشت؛ کتابی که به‌طور رسمی منتشر نشد اما نقطه‌ی آغاز زندگی ادبی سارا به شمار می‌رود. او فعالیت حرفه‌ای خود را با روزنامه‌نگاری آغاز کرد و در ادامه به نگارش رمان و فیلمنامه پرداخت. پکانن با نشریات مهمی از جمله واشنگتن پست و USA Today همکاری داشته است.

گریر هندریکس (Greer Hendricks) پیش از آن‌که به‌عنوان یک رمان‌نویس شناخته شود، در سِمت معاون رئیس و ویراستار ارشد در انتشارات Simon & Schuster مشغول به کار بود. نوشته‌های او در مطبوعات نامداری همچون نیویورک تایمز، Allure و Publishers Weekly منتشر شده است. او با همسر و دو فرزندش در منهتن زندگی می‌کند. از این دو نویسنده دو کتاب مشترک دیگر به نام «زوج طلایی» و «دختر بی‌نام» نیز منتشر شده است.

در بخشی از کتاب صوتی زنی میان ما می‌شنویم

آن زن در خیابان پررفت‌وآمدی زندگی می‌کند. در شهر نیویورک صدها ساختمان مانند مال او وجود دارد. نه خیلی شیک و نه خیلی فقیرنشین. بلکه درست جایی میان شهر. مرا به یاد محله‌ای می‌اندازد که قبل از آشنایی با ریچارد در آن زندگی می‌کردم. با وجود باران سیل‌آسایی که همین الان قطع شد، مردم بسیاری در خیابان تردد می‌کنند. یک طرف ساختمان او ایستگاه اتوبوسی قرار دارد که نزدیک یک اغذیه‌فروشی است. دو مغازه‌ی پایین ساختمان متعلق به یک سالن آرایشی است. مردی که کالسکه‌ای را هل می‌دهد با زوجی روبه‌رو می‌شود که دست در دست هم قدم می‌زنند. زنی با تقلای زیاد سبد خواروبارش را به دنبال می‌کشد. پسری که مشغول رساندن غذای چینی به مشتریانش است، با رد شدن از گودالی پرآب آن را به اطراف می‌پاشد و چند قطره هم روی من می‌ریزد. عطر غذاهای پشت دوچرخه‌اش که در هوا پراکنده شده همه‌جا پیچیده است. در گذشته با عطر غذاهای پررنگ‌ولعاب، جوجه‌ی سرخ‌شده و میگوی ترش و شیرین بسیار وسوسه می‌شدم. به این فکر می‌کنم که آن زن تا چه حد همسایه‌های خود را می‌شناسد. شاید ارتباط او با آن‌ها در همین حدی باشد که مثلاً زنگ همسایه‌ی طبقه‌ی بالا را بزند و پاکت نامه‌ای را که به‌اشتباه به در خانه‌ی او فرستاده شده است، پس بدهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
پیشگفتار
14 دقیقه
بخش اول / فصل یکم
32 دقیقه
فصل دوم
27 دقیقه
فصل سوم
29 دقیقه
فصل چهارم
28 دقیقه
فصل پنجم
18 دقیقه
فصل ششم
34 دقیقه
فصل هفتم
23 دقیقه
فصل هشتم
34 دقیقه
فصل نهم
31 دقیقه
فصل دهم
22 دقیقه
فصل یازدهم
15 دقیقه
فصل دوازدهم
16 دقیقه
فصل سیزدهم
14 دقیقه
فصل چهاردهم
14 دقیقه
فصل پانزدهم
8 دقیقه
فصل شانزدهم
13 دقیقه
فصل هفدهم
12 دقیقه
فصل هجدهم
27 دقیقه
بخش دوم / فصل نوزدهم
17 دقیقه
فصل بیستم
25 دقیقه
فصل بیست‌ویکم
16 دقیقه
فصل بیست‌ودوم
17 دقیقه
فصل بیست‌وسوم
22 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم
44 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم
40 دقیقه
فصل بیست‌وششم
14 دقیقه
فصل بیست‌وهفتم
22 دقیقه
فصل بیست‌وهشتم
28 دقیقه
فصل بیست‌ونهم
23 دقیقه
فصل سی‌ام
26 دقیقه
بخش سوم / فصل سی‌ویکم
24 دقیقه
بخش سوم / فصل سی‌ودوم
18 دقیقه
بخش سوم / فصل سی‌وسوم
20 دقیقه
بخش سوم / فصل سی‌وچهارم
23 دقیقه
بخش سوم / فصل سی‌وپنجم
27 دقیقه
بخش سوم / فصل سی‌وششم
15 دقیقه
بخش سوم / فصل سی‌وهفتم
10 دقیقه
بخش سوم / فصل سی‌وهشتم
14 دقیقه
بخش سوم / فصل سی‌ونهم
16 دقیقه
بخش سوم / فصل چهلم
8 دقیقه
فصل چهل‌ویکم
5 دقیقه
فصل چهل‌ودوم
13 دقیقه
خاتمه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زنی میان ما
نویسنده،
مترجممینا بیگی
راویمریم پاک ذات
ناشر چاپیانتشارات مجید
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ ساعت و ۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زنی میان ما

Mahboubeh
۱۴۰۲/۶/۱۳
کتاب زنی میان ما، ریتم تندی نداره، تا اواسط داستان متوجه اصل موضوع نمیشین و این کمی توی ذوق میزنه و ممکنه پشیمون بشین از خریدتون درست مثل خود من! خصوصا اگر به دنبال کتابهایی با موضوعات هیجانی، پر تعلیق و ریتم تندی هستین، ولی وقتی در نقطه اوج داستان با سورپرایز نویسنده مواجه میشین، اونجاست که اونهمه میفهمین مقدمه و توضیحات برای چی بوده و دلیل تصویرسازی نویسنده چی هست در کل، کتاب جالب و آموزنده‌ای هست. قلم نویسنده تو تصویرسازی وقایع و شرح کاراکترها واقعا ستودنیه و شاید این برای بعضی سلایق مناسب نباشه و اون رو دوست نداشته باشن و بگن که خیلی حاشیه میره در حالی که باید اینطور باشه تا داستان شکل واقعی خودشو بگیره و خواننده با درک تمام جزئیات بتونه متوجه اصل موضوع بشه. از لحاظ روانشناختی هم واقعا خیلی آموزنده هست بیشتر برای کسانی که میخوان شریک زندگیشون رو انتخاب کنن، توجه به جزئیاتی که ممکنه خودشون متوجهش نباشند ولی اطرافیان اونا رو دیده باشن! خیلی مهمه و گوشزد میکنه که از هر چیز به ظاهر کوچیکی اینقدر ساده نگذرین! تلاش شخصیت اصلی داستان برای نجات خودش واقعا جالب بود و مشتاقانه داستان رو دنبال میکردم تا ببینم در نهایت موفق میشه یا نه خوانش خانم پاکزاد به شخص داستان میخورد. فردی غمگین و شکست خورده و متاسفانه درگیر با خودش به نظرم نمیتونه صدایی شاد و روحیه‌ای بانشاط داشته باشه. خانم پاکزاد خیلی خوب این داستان رو روایت کردن و من به شخصه حس میکردم که دارم فیلم میبینم و تصاویر از ذهنم میگذشت. ممنون از خانم پاکزاد، ممنون از مترجم خوب کتاب و ممنون از کتابراه برای تهیه این نسخه صوتی. من از کتاب لذت بردم با اینکه ریتم تندی نداشت، اوایل داستان کمی کسل کننده بود ولی داستان خوبی داشت.
رزیتا طالبیان
۱۴۰۲/۵/۱۱
کتاب سرگرم کننده ای بود اما به نظرم تناقضات فاحش داشت. کتاب به دو بخش تقسیم میشه که انگار ربطی به هم ندارند و هر بخش انگار داستان فرد متفاوتی هست. به نظرم نویسنده سعی داشت روند تکامل شخصیت یک انسان رو نشون بده اما موفق نبود. چون به جای اینکه شخصیت در طول داستان رشد کنه یکدفعه از یک نفر به نفر دیگه تغییر کرد. اینقدر این تغییر زیاد بود که من هی شک میکردم شاید قسمتی از داستان از دستم در رفته و هنوز نخوندم! چطور میشه زنی در ابتدای داستان در پی شکست ازدواجش به شدت احساس شکست و ویرانی کنه و در اواسط داستان مشخص شه خود این زن خواهان این شکست در ازدواج بوده و براش برنامه ریزی کرده!! من در بخش اول بر اساس شخصیت پردازی نویسنده کاملا به این نتیجه رسیده بودم که با زنی بدون عزت نفس که به شدت دچار خود کم بینی هست مواجه هستم، چطور این زن به ناگه تبدیل به زنی قوی شد؟به هر حال با وجود تمام کاستی ها این کتاب ارزش خوندن داره چون تعلیق زیادی داره و آدم رو به دنبال خودش میکشه و داستان شیرینی هست. خیلی جاها با شخصیت اول داستان همزاد پنداری میکنی و این قلم فصیح نویسنده رو نشون میده، و حتی میتونی یه بازنگری به عزت نفس خودت هم داشته باشی. شاید همین قضیه هست که باعث میشه تغییر شخصیت زن تا این حد به چشم بیاد. یه چیزی هم در این داستان واسم خیلی جالب بود و در نظرات بقیه دوستان هم به چشمم اومد. شخصیت ریچارد شخصیت مورد قبول و دوست داشتنی خیلی از ایرانی ها هست. و خشونت و کنترلگری که در رفتارش وجود داره برای ما ایرانی ها بسیار عادی به نظر میاد و حتی به شخصیتش جذابیت میده. جالبه که این نوع رفتار برای زن امریکایی قابل تحمل نیست!
Amirtaher Shahri
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
هر کدوم از دوستان که به کتاب و فیلم علاقه دارن به احتمال خیلی زیاد چندین رمان یا فیلم شبیه موضوع این کتاب رو خوندن یا دیدن و بخاطر اون اولش شاید رغبتی برای خوندن ایجاد نکنه…ولی به ضرس قاطع میگم من اصلا نتونستم آخرش رو حدس بزنم و کسی هم فک نکنم تونسته باشه البته حدس میزنیم و اشتباه حدس میزنیم و همین نقطه تمایز و نقطه قوت داستان هست و در کل سیر آرومی داره و بعد هیجان بیشتر میشه و نویسنده یه بازی خیلی زیرکانه ای با ناخودآگاه خواننده میکنه که خواننده بخواد یا نخواد نمیتونه وسط کتاب بیخیالش بشه و طوری فرد رو تو کلاف سردرگمی میندازه که محاله بیخیال شد و بابد تا آخرش ادامه داد. با اینکه به این ژانر زیاد علاقه‌ای ندارم ولی خیلی کتاب خوبی بود و صد درصد ارزش وقت و هزینه گذاشتن رو داره و اکیدا توصیه میکنم. با تشکر از صدای گرم خانم پاک ذات و انتشارات مجید و آوانامه و. همچنین با تشکر از کتابراه عزیز🌹
مهدیه سلمانی
۱۴۰۱/۸/۶
کتاب جذابی بود از نظر من، که میتونم شنیدن و‌ یا خوندنش رو حتما پیشنهاد کنم به شخصه از کتابهای گویا بیشتر لذت میبرم در مورد گویندگان این رمان اگه بخوام نظر بدم بسیار عالی و‌ماهرانه کار شده. رمان جذاب و شندیدنی که به شنیدنش حتما میارزد
متن داستان که در ابتدا از زبان شخصیت اصلی داستان بیان میشه بسیار
غم انگیز و دلگیر به نظر میاد که انگار نلی تمام رویاها و عشق شگفت انگیزی که همه حسرت داشتن همچنین عشقی رو میکشن رو از دست داده و در ورطه نابودی یا حتی خودکشی قرار داره ولی رفته رفته جنبه‌های مرموز و ویرانگر این عشق به ظاهر دلربا و بسیار زیبا آشکار میشه و نلی داستان رو از یک انسان منفعل و غرق شده در عشق دورغین رو به یک انسان جسور و کاملا مستقل تبدیل میکنه که سعی میکنه هم خودش و هم دیگر زنان رو از چنگال این مرد در ظاهر بسیار رومانتیک و عاشق پیشه ولی با باطن مستبد و بیمار گونه نجات بده
Samira Naraghi
۱۴۰۱/۱۰/۳
کتاب تمام شده و من هنوز حیرت زده‌ام! آنچنان قلم نویسنده شیوا بود که مخاطب را غرق در داستان میکرد و با خود به درون میکشید ‌، نوشتن نقد به داستانی این چنین قدرتمند حقیقتا سخت است تغییر قصه از نلی و تبدیلش به ونسا... جنگ با شکوه و بی صدای یک زن برای ایجاد تغییر در زندگی خود و نوع دوستی او با زنی فراز بیگانه،، و نشیب‌های تلخ قصه همه و همه بسیار مجذوب کننده بود و پایانی قوی که هیچ نکته‌ای را در ذهن مخاطب بی پاسخ نمی‌گذاشت.. در طول داستان ضعف‌ها و نقاط قوت نلی را زندگی کردم از ورطه نابودی‌اش به مرز افسردگی مصرف الکل تا برخاستنش برای ایجاد تغییر و کار درست او مثل همه ما نقش‌های مختلفی در لحظه‌های زندگی داشت گاه حامی بود گاه نیاز به حمایت داشت گاه اشک می‌ریخت و گاه از خشم قدرت می‌گرفت، گاه منعطف و بخشنده گاه انتقام جو.. بی شک این کتابی است که به دوستانم پیشنهاد خواهم داد
Mahsa Bashiri
۱۴۰۲/۴/۱۸
داستانی جذاب زیبا که نویسنده اجازه نمی‌دهد ارپز همان ابتدا به اصل موضوع می‌ببری داستانوابتدا شبیه رمانی عاشقانه است وانتظار داری وقایع عاشقانه بشنوی که مردی واقعا حامی زن خود است در وسط داستان به این سمت ذهنت کشیده می‌شود که زن او مشکلی دارد و با سردرگمی ‌ها و خوشگذرانی‌های خود به زندگی لطمه می‌زند و مشکل زندگی‌شان بچه دار نشدن زندلست در اواخر داستان‌ فکر میکنی مرد به هر علتی مثلا بچه دار نشدن زن به او خیانت کرده و زن شکست عشقی خورده است وبی در انتهای داستان میفهمی در پس هر اتفاق چه داستان دیگری نهفته شده بود غیر منتظره بودن موضوع و زیبایی و جذابیت آن واقعا عالی بود و ارزش شنیدن و خواندن دارد.
در پس تمام داستان درسهایی برای شجاعت به آدم نیز میدهد
K Z
۱۴۰۱/۱۱/۷
چون برای هر کتابی بسیار زحمت کشیده شده دوست ندارم ایراد تندی بگیرم، صدای گوینده بسیار خوب و موزیک ابتدای بخش‌ها عالی، ترجمه نیاز به بازنگری دارد چون معنی عامه یک کلمه به انگلیسی همیشه معنی دایره المعارفی اون نیست و این گاهی رعایت نمیشد، نویسنده از تکنیکی استفاده کرده بود که متاسفانه مهارت اون دیده نمیشد و باعث شده بود پارتها بسیار بی ربط و درهم و برهم باشند، بیشتر شبیه دفتر خاطرات خسته کننده یک زن شکست خورده بود، یکی دو سوپرایز بیشتر نداشت، با اینحال اگر یک کتاب معمولی میخواید که ذهنتون رو خیلی درگیر نکنه و حین کار یا قبل خواب گوش بدید گزینه مناسبیه
م.عارفیان
۱۴۰۱/۹/۶
داستان جالبی بود برای پر کردن وقت خوب بود اما کتابی نیست که بخواهد به اطرافیانم پیشنهاد بدم. نقض بعضی از گفته‌های نویسنده در فصل یک تا ده بصورت ناگهانی و تغییر رفتار خانمی که از اندوه ازدست دادن همسر لاغر شده دایم گریه می‌کنه و مشروب میخوره به فردی که از اول خودش برنامه ریزی کرده و... جالب نبود اول داستان شاهد یک خانم ضعیف هستیم و در پایان داستان زنی قوی و شجاعصدا گذاری و دوبله عالی. ترجمه روان و قابل درک ممنون از کتابراه
Mahshid Banikamali
۱۴۰۲/۶/۱۸
رمان میتونست در چند نقطه پایان داشته باشه و پایان برد برد برای دو زن داستان... پایان دوم پیدا شدن مورین، پایان سوم که پایان رمان بود.. که چرایی ِریشه‌های بی اعتمادی جامعه رو بیشتر مطرح کرده؛ که هر روز به ریشه‌های ژرف تری از این بی اعتمادی گرفتار میشود. آنچه که بیشتر خودنمایی می‌کنه نقص قوانین حتی و در جوامع پیشرفته است حتی با ورود مباحث روانشناختی روانکاوی... اجرا‌ی خوبی رو خانم پاک ذات ارائه دادند 🫡🙏
پانته آ
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
کتاب بدی نبود. هیجان خاصی نداشت... داستان بسیار کند پیش میره حتی در اوجش هم روند کندش رو ادامه میده. خیلی طولانی به جزئیات مکالمه‌ها پرداخته بود. انگار که داستان باید در دسته بندی عاشقانه قرار میگرفت تا توقع یک کتاب معمایی و پیچیده رو کمتر داشته باشیم. و در آخر راوی.. راوی کل شخصیت‌های کتاب را جوری با اندوه بیان میکند گویی همه بدبخت‌ترین ادم‌های دنیا هستند و یک قدم تا خودکشی فاصله‌ دارند.
شقایق میان آبی
۱۴۰۲/۶/۲۱
کتابی با شناخت عقده‌ها، آسیب‌ها که باعث اختلالات روانی می‌شود،، توصیه این رمانها هم برایه افراد عادی مفید است هم روانشناسان.. خود کتاب با ریتمی ملایم و شاید خسته کننده شروع می‌شود ولی وقتی اواسط داستان میرسیم بطن داستان مشخص و شروع می‌شود.. کتاب خوبی بود و مفیدسرگذشت دختری که در جریان یک ازدواج میافتد و اتفاقات گیج کننده‌ای را در این جریان میبیند
عسل
۱۴۰۱/۸/۲۸
تا وسطهای داستان خسته کننده بود ولی به ناگاه همه چیز تغییر می‌کند و تصمیم و تفکر زنی افسرده، یک جور کاملا متفاوت بیان می‌شود
به نظرم کمی عجیب و غیر واقعی بود احساسات و رفتارهای شخصیت اصلی... وقتی به نظر بی دست و پا و زمین خورده می‌آید ‌ولی بعدها متوجه میشوی اتفاقا کاملا زیرک و متفاوت است.. ‌
رابعه نظرپور همدانی
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
به نظرم ریچارد ویژگی‌های مثبت زیادی داشت و مستحق این سرنوشت نبود ان هم به خاطر نوشیدنی مهمانی و سگ و... میدونم موضوع گرفتن اختیار و کنترل هست ولی مصداق‌هایی که آورده بود کافی نبود آخر داستان را دوست داشتم نلی چرا با دیدن کیت نزدیک مهد باز هم با ریچارد ازدواج کرد؟
آناهیتا ایزدی
۱۴۰۲/۵/۲۳
کتاب جالبی و خیلی پیچ در پیچی بود اصلأ نمیشد بفهمیم که دختری که با ریچارد میخواست ازدواج کند در اصل دختری بود که ونیسا قبل از ازدواجش با ریچارد از پدر این دختر حامله شد و در اصل انتقام اون دختر از ونیسا بود که با پدرش دوست شده بود و از پدر اون دختر باردار شده بود
زهرا عسگری
۱۴۰۲/۸/۲۸
این نظر شخصی من در مورد این اثر هست، کتاب بسیار زیبایی بود.
احساساتی رو به من منتقل کرد که خیلی برام واقعی و ملموس بود، مدل روایت داستان خیلی زیبا و غافلگیر کننده هست. تا اواسط کتاب برام بسیار بسیار غمگین بود، ی مقدار افسرده کننده، ولی چیزی از زیباییش کم نکرد.
مشاهده همه نظرات 81

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زنی میان ما

برای دریافت کتاب صوتی زنی میان ما و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.