معرفی و دانلود کتاب صوتی سوپراستار

عکس جلد کتاب صوتی سوپراستار
قیمت:
۲۹,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سوپراستار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سوپراستار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سوپراستار

کتاب صوتی سوپراستار اثری از مری کریستنسن، کارآفرین، فعالِ حوزه‌ی کسب‌وکار و نویسنده‌ای پرفروش و موفق است. کریستنسن در این کتاب صوتی، علاوه بر اشاره به چیستیِ بازاریابی شبکه‌ای، برنامه‌ای عملی به شما ارائه می‌کند تا با سهولت و سرعتِ بیشتری در زمینه‌ی کاری خود به موفقیت و سوددهی دست پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی سوپراستار

تعداد افرادی که در حوزه‌ی بازاریابی در سراسر جهان فعالیت‌ می‌کنند، به طرز حیرت‌انگیزی بالاست و این عدد روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند. کتاب صوتی سوپراستار: (Be a Network Marketing Superstar) نیز همانند بسیاری کتاب‌های دیگر در این حوزه با هدف یاری رساندن به مدیران، صاحبان کسب‌وکار و کارآفرینان به نگارش درآمده است. مری کریستنسن (Mary Christensen)، نویسنده‌ی آن، تلاش کرده است تا با برنامه‌ی عملیِ بیست‌وشش مرحله‌ای خود، به مخاطبان کمک کند به سوددهی و موفقیت دست یابند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی سوپراستار

مری کریستنسن در کتاب صوتی سوپراستار، بازاریابی شبکه‌ای را شغلی می‌داند که در دنیای کسب‌وکارهای امروزی، رقیبی بلامنازع برای تقریباً همه‌ی مشاغل دیگر به شمار می‌رود. او برای این ادعای خود، دلایل قانع‌کننده‌ای را هم عنوان می‌کند از جمله اینکه برای شروع به هزینه‌های بزرگ و عجیبی نیاز ندارید، ساعت‌های کاری منعطف هستند و بنا به شرایط و خواسته‌ی خود، می‌توانید آن را تغییر دهید، مسیر استقلال مالی برای شما هموارتر است و در نهایت، صاحبِ کسب‌وکار جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتری خواهید بود.

کتاب صوتی سوپراستار همچنین شش مهارت اصلی بازاریابی شبکه‌ای موفق را بر شمرده و آن‌ها را یک‌به‌یک برای شما توضیح می‌دهد. این شش مهارت به‌طور خلاصه عبارتند از اینکه بتوانید مهارت فروش خود را تأثیرگذارتر کنید، قانع‌کننده‌تر باشید، بر موانع غلبه کنید، از خودتان انرژی مثبت ساطع کنید، افرادی را که سطح بالاتری نسبت به شما دارند، به سمت خودتان جذب کنید و به مربیان و مشاوران قدرتمندی تبدیل شوید. به باور کریستنسن این پیروی از نصایح، توجه به الهاماتِ شخصی و البته انجام تمارین و تنظیمِ برنامه‌های کاری مدون است که شما را به خیلِ بازاریابانِ معتمد و با دانش و اعتمادبه‌نفسِ کافی تبدیل می‎‌کند.

کتاب صوتی سوپراستار را نیما عربشاهی ترجمه کرده و انتشارات بیان روشن آن را به چاپ رسانده است. نسخه‌ی صوتیِ این اثر را به همت نشر نارون دانش و خوانش آزاده اکبری می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی سوپراستار

  • به عقیده‌ی من هر کسی که شغل پاره‌وقت یا تمام‌وقت در حوزه‌ی بازاریابی شبکه‌ای دارد باید این کتاب را بخواند. کتاب سوپراستار، نقشه‌ی راهِ موفقیت را به افراد ارائه می‌دهد و توصیه‌های آن ساده و کاربردی‌اند. مری کریستنسن از ابتدا تا انتهای کتاب، تجربه‌ها و بینشِ بی‌نظیر و ارزشمند خود را در اختیار افراد قرار داده است. (کریگ دالی، مدیر اجرایی و فروش محصولات Nature’s Sunshine)
  • کتاب سوپراستار، مملو از توصیه‌های کاربردی است و زندگی و کار بازاریابان شبکه‌ای را ارتقا می‌دهد. سوپراستار کتابی خواندنی است که تجربیات ارزشمند و دستورالعمل‌های مفید و مختصری را به اشتراک می‌گذارد. (جان فلمینگ، ناشر و سردبیر Direct Selling News)

کتاب صوتی سوپراستار برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب سوپراستار برای تمامی مدیرانِ باتجربه، صاحبانِ کسب‌وکار، کارآفرینان و نیز تمامی افرادی که به‌تازگی در حوزه‌ی بازاریابی شبکه‌ای قدم گذاشته‌اند، مطالبی جالب‌توجه و مفید در بر دارد.

در بخشی از کتاب صوتی سوپراستار می‌شنویم

وقتی مسئولیت را خودتان به عهده می‌گیرید در برابر عملکرد دیگران آسیب‌پذیر نیستید و آزادید تا روی کارهایی که شما را در رسیدن به هدفتان یاری می‌دهند تمرکز کنید. خب، وقتی همه‌چیز خوب پیش می‌رود، این کار آسان است ولی وقتی کارها طبق نقشه پیش نمی‌رود چه؟ آیا قدرت و شهامت آن را دارید که مسئولیت شرایط خوب و بد را به عهده بگیرید؟ به قطارتان فکر کنید. قطار بدون راننده، به هیچ‌جا نخواهد رسید. بدون راننده‌ای که مقصد درست را می‌داند، بی‌شک از مسیر اشتباه و مقصد نامناسب سر در خواهید آورد. نمی‌توانید قطارتان را از روی صندلی یکی از واگن‌ها هدایت کنید. باید جلو بنشینید در حالی که دستتان محکم به فرمان قطار است.

زندگی کامل نیست و عاقلانه نیست که فکر کنید همه‌چیز همیشه بر وفق مراد شما خواهد بود.

خیلی راحت است که وقتی کسب‌وکارتان متلاطم می‌شود، انگشت توبیخ و اتهام به شرکت، حامی یا گروه خود نشان داده یا حرف از بدشانسی بزنید. فقط بدانید وقتی این حرف را می‌زنید، دستتان را از روی فرمان برداشته‌اید. هنگامی که مشکلات از راه می‌رسند یا استراتژی شما طبق نقشه پیش نمی‌رود، فرصتی پیش آمده است تا قوی‌تر شده و مهارت‌های جدیدی را در خود رشد دهید؛ مهارت‌هایی که می‌توانید به افراد گروه‌تان انتقال دهید تا آن‌ها نیز در شرایط دشوار یا مشابه استفاده کنند.

نگذارید اثرات بیرونی شما را از خط خارج کنند. فقط شما می‌توانید کارتان را در میان فراز و فرودها و اشک‌‎ها و شادی‌ها به پیش برانید. شاید بگویید مسائلی دارم که باید به آن‌ها هم رسیدگی کنم ولی شما هدفی تعیین کرده‌اید و به خودتان مدیونید که هرچه در توان دارید انجام دهید تا به آن هدف برسید، بدون توجه به آنچه در طول مسیر پیش می‌آید. رؤیاهای بزرگ، ارزش فداکاری‌های بزرگ را دارند.

ماجراجوییِ بدون غافلگیری وجود ندارد. فرصت یادگیری و رشد جایی‌ست که بر موانع غلبه نموده‌اید و فکر می‌کنید که تمام شده‌اند ولی ناگهان موانع دیگری سر راهتان سبز می‌شوند. شهامت زیاد داشته باشید و تصمیمات بزرگ بگیرید، دست به کار شوید، نتایج اعمالِ خود را بررسی کنید و تصمیمات بهتری بگیرید. تصمیم، اجرا، بررسی؛ تصمیم، اجرا، بررسی و همین روند را ادامه دهید. وقتی بپذیرید که «اگر چیزی بخواهد وجود داشته باشد، به من بستگی دارد» قدرت و مهار حیرت‌انگیزی بر آینده‌ی خود به دست خواهید آورد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
مقدمه
31 دقیقه
گام‌های اول تا سوم
43 دقیقه
گام‌های چهارم تا ششم
38 دقیقه
گام‌های هفتم تا دهم
42 دقیقه
گام‌های یازدهم تا پانزدهم
40 دقیقه
گام‌های شانزدهم تا بیست‌ویکم
31 دقیقه
گام‌های بیست‌ودوم تا بیست‌وششم
2 دقیقه
کلام آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سوپراستار
نویسنده
مترجمنیما عربشاهی
راویآزاده اکبری
ناشر چاپیانتشارات بیان روشن
ناشر صوتیانتشارات نارون دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سوپراستار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سوپراستار

برای دریافت کتاب صوتی سوپراستار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.