معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه به سرعت به اعتماد، باور، نفوذ و حسن تفاهم دست یابیم

عکس جلد کتاب صوتی چگونه به سرعت به اعتماد، باور، نفوذ و حسن تفاهم دست یابیم
قیمت:
۲۴,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه به سرعت به اعتماد، باور، نفوذ و حسن تفاهم دست یابیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه به سرعت به اعتماد، باور، نفوذ و حسن تفاهم دست یابیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه به سرعت به اعتماد، باور، نفوذ و حسن تفاهم دست یابیم

کتاب صوتی چگونه به سرعت به اعتماد، باور، نفوذ و حسن تفاهم دست یابیم اثری از تام شرایتر، نویسنده‌ی کتاب‌های آموزشی پرفروش و فعالِ حوزه‌ی بازاریابی است. شرایتر در این کتاب صوتی راهکارهای عملی را جهت باز کردن ذهن به وسیله‌ی صحبت کردن با ضمیر ناخودآگاه، معرفی کرده است.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه به سرعت به اعتماد، باور، نفوذ و حسن تفاهم دست یابیم

تام شرایتر (Tom Schreiter) در کتاب صوتی چگونه به سرعت به اعتماد، نفوذ و حسن تفاهم دست یابیم (How to Gent Instant Trust Belief Influence and Rapport) به بیان راهکارهایی پرداخته است که از طریق آن‌ها می‌توان ضمیر ناخودآگاه را فعالانه‌تر و کارآمدتر به خدمت گرفت و از این طریق ذهن‌های باز و پذیرا ساخت. تام شرایتر بیش از 40 سال است که در حوزه‌ی بازاریابی شبکه‌ای فعالیت می‌کند. او بالغ بر 35 عنوان کتاب در این زمینه به رشته‌ی تحریر درآورده است. مضمونِ اصلی کتاب‌های شرایتر، تأثیر کلام بر خود و دیگران و بازاریابی شبکه‌ای است. شرایتر از سراسر جهان مخاطبان بسیاری دارد و به آن‌ها می‌آموزد چگونه با ایجاد تغییر در کلام و رویکردشان به زندگی، آن را دگرگون کنند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه به سرعت به اعتماد، باور، نفوذ و حسن تفاهم دست یابیم

به عنوان یک بازاریاب، گاهی‌اوقات نمی‌توانید دیگران را متقاعد کنید تا حرف‌هایتان را گوش دهند. از ایده‌های عالی و محصولات فوق‌العاده صحبت می‌کنید، بینش، اشتیاق و ذوق خود را با آن‌ها به اشتراک می‌گذارید اما کسی حرف شما را باور نمی‌کند و خریدی انجام نمی‌دهند. حرف‌های بزرگی می‌زنید اما کوچک انگاشته می‌شوند. چرا این‌طور است؟ آیا به حرف‌های خوب بیشتری برای گفتن نیاز دارید؟ خیر. آنچه به آن نیازمندید، تغییر در شیوه‌ی صحبت شما با مشتریانِ بالقوه است. باید بیموزید چگونه با آن‌ها صحبت کنید تا آنان را به‌طور غیرمستقیم وادار کنید سخنانتان را باور کرده و به شما اعتماد کنند.

پس موضوع نه قیمت است، نه پاورپوینتی که آماده‌ کرده‌اید، نه حتی بوی دهانتان! همه چیز به آن لحظات و آن ثانیه‌های جادوییِ اولیه باز می‌گردد. آن ملاقاتِ اول و تأثیری که می‌توانید بر آن بر افراد بگذارید. آیا می‌دانید در همان اندک ثانیه‌ی اولیه، مشتری و مخاطبِ شما تصمیم نهایی را در مورد کسب‌وکار و محصول‌تان می‌گیرد؟! آیا می‌دانید که در آن لحظات ابتدایی و سرنوشت‌ساز چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ مشتریانِ بالقوه‌ی شما تصمیم می‌گیرند که حرفتان را باور کنند، به شما اعتماد کرده و نسبت به شما خوش‌بین یا حتی بدبین باشند. این تصمیم‌ها در لحظه گرفته می‌شوند و متأسفانه اغلب بدون تغییر باقی خواهند ماند. برای ارتباط مؤثر با مشتریانِ خود و تبدیل آن‌ها از یک مشتری بالقوه به مشتری بالفعل، می‌توانید راهکارهایی را که تام شرایتر در کتاب صوتی چگونه به سرعت به اعتماد، نفوذ و حسن تفاهم دست یابیم عنوان کرده است، به کار ببرید.

تام شرایتر در کتاب صوتی چگونه به سرعت به اعتماد، نفوذ و حسن تفاهم دست یابیم، سیزده راه مهم و کاربردی را برای ایجاد ذهنی باز از طریق گفت‌وگو با ضمیر ناخودآگاه به شما معرفی می‌کند. او عبارات کوتاه و ساده‌ی چهار و پنج کلمه‌ای و تکنینک‌های آسان و طبیعی را به شما خواهد آموخت که می‌توانید در عرض چند ثانیه بر آن‌ها مسلط شوید. استفاده از راهکارهای کوتاه، آسان، آزمایش‌شده و روشنِ تام شرایتر شما را قادر خواهد ساخت تا با سهولتِ بیشتری با افراد ارتباط برقرار کنید و پس از آن، همه‌چیز ساده‌تر خواهد شد.

کتاب چگونه به‌سرعت به اعتماد، نفوذ و حسن تفاهم دست یابیم را نیما عربشاهی به زبان فارسی ترجمه کرده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را به همت نشر نارون دانش و با خوانش پوریا عطایی می‌شنوید.

کتاب صوتی چگونه به سرعت به اعتماد، باور، نفوذ و حسن تفاهم دست یابیم برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی چگونه به سرعت به اعتماد، نفوذ و حسن تفاهم دست یابیم را به تمام مدیران، فروشندگان، بازاریاب‌های شبکه‌ای، آموزگاران و هر فرد دیگری که به برقراری ارتباط مؤثر، سریع و کارآمد نیاز دارد، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه به سرعت به اعتماد، باور، نفوذ و حسن تفاهم دست یابیم می‌شنویم

فرض کنید دو حزب سیاسی داریم. بیایید آن‌ها را محافظه‌کاران و دموکرات‌ها بنامیم. اگر شما عضو حزب دموکرات باشید و رهبر حزب شما در حال سخنرانی باشد، شما سرتان را به نشانه‌ی تأیید تکان می‌دهید. این یعنی حُسن تفاهم دارید. رهبر حزب و شما، دنیا را از یک دیدگاه می‌بینید. شما تصمیم گرفته‌اید که سخنان رهبر حزب را حتی پیش از بیان آن‌ها باور کنید.

ولی اگر رهبر حزب محافظه‌کاران سخنرانی بکند، از لحظه‌ای که دهانش را باز می‌کند، شما به او بدبین هستید. او دنیا را از منظر شما نمی‌بیند. این یعنی حُسن تفاهمی نیست. اعتمادی نیست. باوری هم نیست. تا این حد سریع است.

به عنوان مثال، همین که من واژه‌ی «دموکرات» از دهانم خارج شود... بی‌درنگ احساسی در ذهن‌تان بروز می‌کند. برنامه‌های درونی‌تان به شما دستور می‌دهند که چنین احساسی داشته باشید. این تنها برنامه‌ای نیست که در ذهن‌تان دارید. میلیون‌ها برنامه خودکار دیگر هم هستند. این‌گونه است که می‌توانید کاری انجام دهید. شما مجبور نیستید درباره‌ی هر کاری که انجام می‌دهید فکر کنید. برنامه‌های خودکاری دارید که این کار را برای شما انجام می‌دهند. وقتی در خیابان قدم می‌زنید، اگر فردی به شما لبخند بزند، شما به‌طور خودکار پاسخش را با لبخند می‌دهید. وقتی در فروشگاه هستید، اگر فروشنده‌ای یواشکی از پشت سرتان ظاهر شده و بپرسد «می‌توانم کمک‌تان کنم؟»... شما به‌طور خودکار پاسخ می‌دهید: «اوه نه. فقط دارم نگاه می‌کنم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
معرفی نویسنده - پیشگفتار
47 دقیقه
بخش اول: حسن تفاهم - تفاوت میان فردی اثرگذار با صندوق‌دار بیکار بانک
55 دقیقه
بخش دوم: بقا خوب است

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه به سرعت به اعتماد، باور، نفوذ و حسن تفاهم دست یابیم
نویسنده
مترجمنیما عربشاهی
راویپوریا عطایی
ناشر چاپیانتشارات بیان روشن
ناشر صوتیانتشارات نارون دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چگونه به سرعت به اعتماد، باور، نفوذ و حسن تفاهم دست یابیم

فرشته آرمان فرد
۱۴۰۲/۹/۲۸
ممنونم از پشتیبانی عالی و سریع کتابراه
مشکل باز نشدن قسمتی از کتاب داشتم که با راهنمایی کتابراه حل شد 👏
و خوندن این کتاب رو توصیه میکنم هم مطالب ارزشمندی ارائه میده و هم صدای گوینده عالیه👌
عباس مطوری
۱۴۰۳/۱/۲۹
یک کتاب مهارتی بی نظیر به فروشنده ها و مدیران کسب و کار پیشنهاد میکنم بازاریابان شبکه ای این کتاب در پرزنت و فروش و مذاکره خیلی به من کمک کرد پیشنهاد میکنم گوش بدین
فرهاد مهرابی
۱۴۰۳/۱/۳
برام خیلی جالب بود و چقدر راحت میشه با ادمها ارتباط گرفت گر چه مخصوص فروشنده هاس و نتورکرها ولی هر ادمی نیاز به ارتباطات داره حتما گوش بدین
سحرسیدین
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
خیلی عالی هست گوینده واقعا بازبان عامیانه و لحن شیرین خود باعث میشه که دلت بخواد تا ته داستان رو گوش کنی.
امیرمحمدموحدی
۱۴۰۲/۹/۲۹
اگر می‌خوای به روی هرکسی تاثیر بگذاری باید ازین کتاب استفاده کنی❤️❤️❤️
حامد مهرابی
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
کوتاه و پربار و مفید بود اضافات نداشت لحن و سرعت نیز خوب بود
شبنم
۱۴۰۲/۱۰/۳۰
شیوه‌ی گویش عالی روان و دلنشین کتاب مفید برای همه ساده و روان مطالب گفته شده
محدثه نصیری
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
بی نظیر بود، برای همه فروشنده‌های حرفه‌ای لازمه
علی
۱۴۰۲/۱۲/۷
خیلی کتاب قوی هست هر فروشنده باید این کتاب رو گوش بده
زهرا دارابپور
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
بسیار عالی و کلام کاملا شیوا و‌ رسا
علی وحیدی
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
بی نظیره فوق العاده است
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه به سرعت به اعتماد، باور، نفوذ و حسن تفاهم دست یابیم

برای دریافت کتاب صوتی چگونه به سرعت به اعتماد، باور، نفوذ و حسن تفاهم دست یابیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.