معرفی و دانلود کتاب پرواز با سرعت 2 ماخ: چگونه در خود انگیزگی به مهارت رسیده و یک عمر با انگیزه بمانیم

عکس جلد کتاب پرواز با سرعت 2 ماخ: چگونه در خود انگیزگی به مهارت رسیده و یک عمر با انگیزه بمانیم
قیمت:
۳۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرواز با سرعت 2 ماخ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرواز با سرعت 2 ماخ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرواز با سرعت 2 ماخ: چگونه در خود انگیزگی به مهارت رسیده و یک عمر با انگیزه بمانیم

داستان زندگی خود را بازنویسی و این‌بار نقش قهرمان داستان را خودتان بازی کنید. ریچارد بلیس بروک در کتاب پرواز با سرعت 2 ماخ می‌کوشد رمز و راز موفقیت در سطوح خرد و کلان زندگی را در اختیار شما بگذارد.

درباره‌ی کتاب پرواز با سرعت 2 ماخ

لحظات ناامیدکننده یا آزاردهنده‌ی زندگی خود را چگونه سپری کرده‌اید؟ چنین تجربیاتی چندین و چند بار برای شما رقم خورده‌اند؟ آیا از خلال گذار از این لحظات، انسان دیگری بیرون آمده‌اید؟ واگویه‌های منفی تا چه میزان روی شما اثر دارند؟ آیا فکر می‌کنید موفقیت تنها و تنها سهم افراد خوش‌شانس، تحصیل‌کرده یا دارای توانمندی خارق‌العاده است؟ آیا آرزوی رسیدن به چیزی را در سر دارید که معتقدید هرگز آن را به دست نخواهید آورد؟ به این پرسش‌ها فکر کنید و سپس به سراغ کتاب پرواز با سرعت 2 ماخ (Mach2: How to Master Self-Motivation & Stay on Fire for Life) بروید. اگر تنها یک کتاب برای تغییر شما و رهنمون ساختن‌تان به موفقیت وجود داشته باشد، این همان کتاب است.

کتابی که اکنون نسخه‌ی الکترونیکی آن پیش روی شماست، نوشته‌ی ریچارد بلیس بروک، که از یک مرغ‌خردکن ساده به مدیرعاملی مولتی میلیونر تبدیل شد، برای تمام کسانی نوشته شده است که می‌خواهند رؤیاهای خود را لمس کنند. این کتاب می‌تواند به شما کمک کند تا داستان زندگی خود را با تغییراتی شگفت‌انگیز بازنویسی کنید. ریچارد راز موفقیت را با شما به اشتراک می‌گذارد و می‌کوشد با کارآمدترین روش‌های ممکن شما را در این زمینه راهنمایی کند.

پیش‌تر از هر چیز و بهتر از همه، ریچارد بلیس بروک در کتاب پرواز با سرعت 2 ماخ به شما یاد می‌دهد که چگونه مانند یک فرد موفق فکر و چشم‌انداز درخشانی برای خود ایجاد کنید. او راه و روش دستیابی به طرز فکری را که در خدمت ارزش‌های اصلی و هدف غایی زندگی شما باشد، از خلال فصل‌های مختلف این کتاب در اختیار شما می‌گذارد. یکی از اساسی‌ترین موضوعاتی که بروک در طول کتاب به سراغ آن می‌رود، تفاوت میان آگاهی از نقطه‌ای که هستیم و مقصدی است که می‌خواهیم در زندگی به آن برسیم. بروک به ما یاد می‌دهد که برای رسیدن به این آگاهی باید چه کاری انجام دهیم و اقدامات بعدی‌مان چه باید باشد. او با کمک تجربه‌ی شخصی خود پیغام مهمی را درباره‌ی پرورش یک نظام باورمندی جدید به زبان بسیار ساده و تأمل‌برانگیز در اختیار مخاطبان کتاب پرواز با سرعت 2 ماخ قرار می‌دهد.

ریچارد بلیس بروک با ترکیب ایده‌های متعدد از شیوه‌های گوناگون توسعه‌ی شخصی، برای ایجاد یک طرح مختصر و مفید با گام‌های عملی منحصر به فرد، به شما کمک می‌کند از ایده‌ی اولیه‌تان برای یک زندگی جدید و موفق به راهکارهایی برای عملی کردن آن برسید. انتشارات بیان روشن ترجمه‌ی نیما عربشاهی را از این کتاب برجسته و راهنمای ثمربخش و آزمون‌پس‌داده تهیه و منتشر نموده است.

نکوداشت‌های کتاب پرواز با سرعت 2 ماخ

  • تازه این کتاب را خوانده‌ام و باید بگویم که شاهکار است. یک سر و گردن بالاتر از دیگر کتاب‌های انگیزشی که خوانده بودم. (هاروی مک‌کِی، نویسنده‌ی پرفروش)

  • من عاشق این کتاب هستم. وقتی آن را خواندم فهمیدم که ریچارد عاشق ایجاد تغییر در زندگی مردم است. من به او و کارش احترام می‌گذارم و به‌ خاطر تغییر و اثری که بر زندگی و تجارت مردم می‌گذارد قدردانش هستم. (لِس براون، نویسنده‌ی کتاب پرفروش رویاهایت را زندگی کن)

  • بسیاری از فراگیران موفقیت درباره‌ی آن مطالبی نوشته‌اند که خودشان تجربه نکرده‌اند. ریچارد بلیس بروک، در مقام یک استاد، از آنچه درباره‌ی موفقیت تجربه کرده نوشته است. هر ورق این کتاب، گوهری است که زندگی انسان را تغییر می‌دهد. آن را مطالعه و ملکه‌ی ذهن‌تان کنید تا تغییرات مثبت را در دنیای واقعی ببینید. (دنیس وِیت‌لی، نویسنده‌ی کتاب پرفروش روان‌شناسی پیروزی)

  • پیش از شروع هر مسابقه، واکنشی را که باید به هر شرایطی روی یخ از خود نشان بدهم تصور می‌کنم. کتاب حاضر به شما یاد خواهد که چگونه تصویرسازی ذهنی می‌تواند شما را از دیگران متفاوت کند. این اثر همچنین آستانه‌ی لازم برای موفقیت را در اختیارتان قرار می‌دهد. (آدام ددمارش، قهرمان هاکی و برنده‌ی مدال نقره‌ی المپیک 2002)

کتاب پرواز با سرعت 2 ماخ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر موفقیت را حلقه‌ی مفقوده‌ی زنجیر زندگی خود می‌دانید، خواندن کتاب پرواز با سرعت 2 ماخ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با ریچارد بلیس بروک بیشتر آشنا شویم

ریچارد بلیس بروک (Richard Bliss Brooke) از سال 1977 به‌عنوان یک رهبر تمام‌وقت در حوزه‌ی بازاریابی شبکه‌ای و همچنین مالک و مدیرعامل یک شرکت حرفه‌ای فروش شناخته می‌شود. او پیش از آن که در این زمینه مشغول به کار شود، در یک مرغ‌داری به نام فاستر کار می‌کرد و شغلش در آن‌جا خرد کردن مرغ بود. بروک در سال 2014 از آنجا بازنشسته شد و زندگی خود را در مسیر جدیدی انداخت. مسیری که موفقیت‌های چشمگیری را در اختیار او گذاشت. ریچارد بلیس بروک توانست با اعمال تغییراتی در سبک زندگی حرفه‌ای خود، به جایگاهی بلندمرتبه در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای دست یابد. او در کتاب پرواز با سرعت 2 ماخ پیرامون این دگرگونی سخن می‌گوید و می‌کوشد نگرش مخاطبان خود را نیز دراین‌باره دستخوش تغییراتی مثبت سازد.

در بخشی از کتاب پرواز با سرعت 2 ماخ: چگونه در خود انگیزگی به مهارت رسیده و یک عمر با انگیزه بمانیم می‌خوانیم

پیوند نهادینه‌ای بین ویژن و انگیزه وجود دارد. یعنی عمکلرد مغز در کنار سیستم‌های روح بی‌کران در بدن. عبارت بعدی منظورم را بهتر بیان می‌کند: در شکاف (فاصله) بین ویژن و واقعیت فعلی‌مان (نتایج)، انگیزه به‌طور طبیعی و خودکار، با تمام قدرت و بی‌پایان به جریان می‌افتد تا شکاف را پر کند. به محض اینکه اختلاف را تشخیص دهد بی‌درنگ ظاهر می‌شود. بهترین تمثیل برای توضیح آن، طرز کار دستگاه ترموستات است. فرض کنیم دمای واقعی اتاق (واقعیت) 18 درجه است و شما ترموستاتِ وسیله گرمایشی را روی دمای 21 درجه (ویژن‌تان) تنظیم کرده‌اید. شکاف یا فاصله‌ای بین این دو وجود دارد. بنابراین ترموستات به وسیله گرمایشی دستور می‌دهد که گرما (انگیزه) تولید کند تا زمانی که دمای اتاق به 21 درجه برسد. در این زمان، ترموستات به وسیله گرمایشی دستور توقف می‌دهد. اگر بیرون اتاق سرد باشد (زندگی)، دمای اتاق بی‌درنگ شروع به پایین آمدن می‌کند.

وقتی دما به زیر 21 درجه برسد، انگیزه (گرما) به جریان می‌افتد و روندِ دوباره گرم شدن آغاز می‌شود. دما به همین ترتیب مرتباً بالا و پایین می‌رود تا روی 21 درجه ثابت بماند. (با تشکر از باب پراکتور، تواناترین مربی در این زمینه). پس وقتی آنچه هم‌اکنون در زندگی‌تان روی می‌دهد با آنچه تصمیم گرفته‌اید باید اتفاق بیفتد تفاوت و فاصله داشته باشد، «ترموستات» ذهن‌تان انگیزه آزاد می‌کند تا این دو را در یک سطح قرار دهد. وقتی این دو به هم برسند، انگیزه به‌طور موقت کاهش پیدا می‌کند و با فاصله افتادن بین این دو، دوباره به جریان می‌افتد.

فهرست مطالب کتاب

نکوداشت‌های کتاب
مقدمه
فصل 1: فرار از قفس
فصل 2: تعریف موفقیت
فصل 3: قدرت خود انگیختگی
فصل 4: ویژن چیست؟
فصل 5: راز موفقیت
فصل 6: گنج در شکاف است
فصل 7: چطور از شرّ آن ویژن لعنتی خلاص شوم؟
فصل 8: تصویرسازی
فصل 9: شما کیستید؟
فصل 10: لیزر، اهرم و عشق
فصل 11: انتخاب خودِ جدیدتان
فصل 12: نوشتن فیلم نامه زندگی شما
فصل 13: حرکت!
ضمیمه ویژه: مطالب الهام بخش
از همین مترجم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرواز با سرعت 2 ماخ: چگونه در خود انگیزگی به مهارت رسیده و یک عمر با انگیزه بمانیم
نویسنده
مترجمنیما عربشاهی
ناشر چاپیانتشارات بیان روشن
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات160
زبانفارسی
شابک978-622-6717-43-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پرواز با سرعت 2 ماخ

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پرواز با سرعت 2 ماخ

برای دریافت کتاب پرواز با سرعت 2 ماخ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.