معرفی و دانلود کتاب صوتی شگردهای مدیریت زمان: 21 تاکتیک اثبات شده برای افزایش بهره‌وری، کاهش استرس و بهبود تعادل کار و زندگی

عکس جلد کتاب صوتی شگردهای مدیریت زمان: 21 تاکتیک اثبات شده برای افزایش بهره‌وری، کاهش استرس و بهبود تعادل کار و زندگی
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شگردهای مدیریت زمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شگردهای مدیریت زمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شگردهای مدیریت زمان: 21 تاکتیک اثبات شده برای افزایش بهره‌وری، کاهش استرس و بهبود تعادل کار و زندگی

کتاب صوتی شگردهای مدیریت زمان اثری از نویسنده‌ی آثار پرفروش در حوزه‌های خودیاری و مدیریت زمان، دیمون زاهاریادس است. زاهاریادس در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه با مدیریت صحیحِ زمان، به کاهش اتلاف وقت، افزایش بهره‌وری و تعادل میان زندگی شخصی و حرفه‌ای دست یابید.

درباره‌ی کتاب صوتی شگردهای مدیریت زمان

آیا حجم انبوهی از کار برای انجام دادن بر سرتان ریخته اما زمانِ کافی برای پرداختن به همه‌ی آن‌ها را در اختیار ندارید؟ آیا تحت فشار هستید تا تعهدات خود را به سرانجام برسانید و کارهای ناتمام را تمام کنید؟ آیا در تلاش هستید تا از زمانی که در اختیار دارید، نهایتِ بهره را ببرید و فعالیت‌های خود را کارآمدتر مدیریت کنید؟ آیا زندگیِ حرفه‌ای شما از تعادل خارج شده و نمی‌دانید چطور می‌توانید با مدیریت زمان، آن را به مسیر تعادل برگردانید؟ اگر پاسخ شما به این پرسش‌ها مثبت است، نگران نباشید. دیمون زاهاریادس (Damon Zahariades) در کتاب صوتی شگردهای مدیریت زمان (The Time Management Solution) به شما می‌آموزد چگونه این کار را انجام دهید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی شگردهای مدیریت زمان

تصور کنید در زندگیِ حرفه‌ای خود، نه‌تنها برای تمامِ کارهایی که به آن متعهد هستید زمانِ کافی در اختیار دارید، بلکه هنوز فرصت دارید تا به استراحت و لذت بردن از زندگی نیز بپردازید؛ نوعی تعادل میان شغل و زندگیِ شخصی شما برقرار است که دیگر نیازی نیست روابط، سلامت جسمانی یا آرامش روانِ خود را قربانیِ رسیدن به اهداف حرفه‌ای خود کنید. در نتیجه، به نمونه‌ای از موفقیتِ شغلی برای دیگران تبدیل شده‌اید که مورد تحسین همگان هستید و همه می‌خواهند از شیوه‌های کاری و رفتاریِ شما، الگوبرداری کنند. فوق‌العاده نیست؟! این همان هدفی است که دیمون زاهاریادس در کتاب صوتی شگردهای مدیریت زمان در پیِ رسیدنِ به آن است. زاهاریادس در این کتاب، 21 تاکتیک مدیریت زمان را معرفی کرده است تا به کمکِ آن‌ها بتوانید زمانِ خود را به شکل هدفمند مدیریت کنید. راهکارهای گام‌به‌گام این کتاب، مجموعه‌ای از بهترین و به‌روزترین شگردهای مدیریت زمان را در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوانید به شکلی زمان خود را تقسیم‌بندی کنید که در عین رسیدن به تعادل میان کار و زندگی، به بیشترین میزان بهره‌وری نیز دست یابید.

دیمون زاهاریادس در کتاب صوتی شگردهای مدیریت زمان مطالب مفید و جالب‌توجهی را گنجانده است. با شنیدنِ این کتاب از هفت مورد از بدترین اشتباهات در مدیریت زمان آگاه می‌شوید، می‌آموزید که چگونه از هدر رفتن زمان در جلسات جلوگیری کنید، چطور با عوامل پرت‌کننده‌ی حواس به‌مقابله برخیزید و ایمیل‌ها و تماس‌های دریافتی را مدیریت کنید. در نهایت، هفت ابزار به شما معرفی می‌شود تا بتوانید میزان کارایی خود را به حداکثر برسانید. کتاب صوتی شگردهای مدیریت زمان را ساسان جعفرنیا به فارسی برگردانده و انتشارات زمان تغییر آن را با خوانش سهراب صفا منتشر کرده است.

کتاب صوتی شگردهای مدیریت زمان برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی شگردهای مدیریت زمان به تمام افرادی که علاقه‌مندند میان زندگی حرفه‌ای و زندگی شخصی خود تعادلی سالم ایجاد کرده و زمانی را که در اختیار دارند، با کیفیت و کارآیی بیشتری مدیریت کنند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی شگردهای مدیریت زمان: 21 تاکتیک اثبات شده برای افزایش بهره‌وری، کاهش استرس و بهبود تعادل کار و زندگی می‌شنویم

بسیاری از ما با موانعی دست‌وپنجه نرم می‌کنیم که تلاش‌هایمان را برای مدیریت صحیح زمان خنثی می‌کند. جالب اینجاست که بیشتر این موانع ساخته‌ی خود ما هستند. عادت‌های بد را در خود ایجاد می‌کنیم و ناخواسته الگوهای خود خراب‌کاری را تقویت می‌کنیم. این عادات و الگوها بهره‌وری را با وجود حفظ تعادل بین کار و زندگی، دشوار و حتی غیرممکن می‌کنند. اگر در مدیریت زمان خود مشکل دارید، دلیل آن تقریباً از اشتباهات رایج ناشی می‌شود. اگر این اشتباهات به عادت‌های ریشه‌ای تبدیل شده‌اند، ممکن است حتی متوجه نباشید که دارید آن‌ها را انجام می‌دهید. این بخش چندین عادت بد روزمره را که برای مدیریت زمان مضر هستند، بررسی خواهد کرد. این اشتباهات عملاً جهانی هستند. خبر خوب این است که همه‌ی آن‌ها تحت کنترل شما هستند. اگر در حال حاضر آن‌ها را مرتکب می‌شوید، شما می‌توانید مسیر خود را تغییر دهید و آن‌ها را اصلاح کنید. در این قسمت نکات مفیدی را ارائه خواهم کرد. این امر بدان معنی نیست که آسان خواهد بود. هرچه یک عادت یا تمرین عمیق‌تر در ذهن ریشه بدواند، زمان بیشتری برای معکوس کردن و جایگزینی آن نیاز است. فقط از همان ابتدا بدانید که انجام این کار امکان‌پذیر است و پاداش آن، بی‌نهایت ارزشمند است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
مقدمه
4 دقیقه
پشت جلد
31 دقیقه
بخش اول: بلوک‌های سازنده‌ی مدیریت زمان
41 دقیقه
بخش دوم: 7 اشتباه در مدیریت زمان
11 دقیقه
بخش سوم: تاکتیک شماره‌ی یک - روز خود را بر اساس بلوک‌های زمانی سازماندهی کنید
11 دقیقه
بخش سوم: تاکتیک شماره‌ی دو - همه‌ی کارها را در تقویم برنامه‌ریزی کنید
7 دقیقه
بخش سوم: تاکتیک شماره‌ی سه - زمان را بر اساس اولویت‌های خود اختصاص دهید
7 دقیقه
بخش سوم: تاکتیک شماره‌ی چهار - کارهای غیرمهم را حذف کنید
12 دقیقه
بخش سوم: تاکتیک شماره‌ی پنج - ممیزی زمانی برای یافتن نشتی‌های زمان
11 دقیقه
بخش سوم: تاکتیک شماره‌ی شش - ایجاد سیستم مدیریت ایمیل‌های دریافتی و تماس‌های تلفنی
8 دقیقه
بخش سوم: تاکتیک شماره‌ی هفت - ساختاری را طراحی کنید که مانع حواس‌پرتی شما شود
10 دقیقه
بخش سوم: تاکتیک شماره‌ی هشت - تمرکزی مانند راهبان در خود ایجاد کنید
9 دقیقه
بخش سوم: تاکتیک شماره‌ی نه - وقفه‌ها را به حداقل برسانید
9 دقیقه
بخش سوم: تاکتیک شماره‌ی ده - از نه گفتن نترسید
9 دقیقه
بخش سوم: تاکتیک شماره‌ی یازده - از چهار اقدام مدیریت زمان استفاده کنید
9 دقیقه
بخش سوم: تاکتیک شماره‌ی دوازده - از دسته‌بندی زمانی استفاده کنید
7 دقیقه
بخش سوم: تاکتیک شماره‌ی سیزده - از زمان آزاد برنامه‌ریزی نشده حداکثر استفاده را ببرید
9 دقیقه
بخش سوم: تاکتیک شماره‌ی چهارده - قانون پارکینسون را برای فعالیت‌های خود به کار ببرید
11 دقیقه
بخش سوم: تاکتیک شماره‌ی پانزده - سطوح انرژی خود را تأمین کنید
12 دقیقه
بخش سوم: تاکتیک شماره‌ی شانزده - روتین روزانه مولد ایجاد کنید (و به آن پایبند باشید!)
8 دقیقه
بخش سوم: تاکتیک شماره‌ی هفده - حافظه‌ی کاری خود را بهبود بخشید
10 دقیقه
بخش سوم: تاکتیک شماره‌ی هجده - تبدیل به استاد فهرست کارها شوید
10 دقیقه
بخش سوم: تاکتیک شماره‌ی نوزده - در جلسات کمتر شرکت کنید (و برنامه‌ریزی کنید)
15 دقیقه
بخش سوم: تاکتیک شماره‌ی بیست - مهارت‌های سازماندهی را توسعه دهید
12 دقیقه
بخش سوم: تاکتیک شماره‌ی بیست‌ویک - از فناوری برای بهبود گردش کار استفاده کنید
7 دقیقه
بخش چهارم: چگونه زمان خود را هنگام غافلگیری با گرفتاری‌های پیش‌بینی‌نشده زندگی مدیریت کنید
17 دقیقه
بخش پنجم: بخش پاداش - مدیریت زمان برای کارمندان دورکار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شگردهای مدیریت زمان: 21 تاکتیک اثبات شده برای افزایش بهره‌وری، کاهش استرس و بهبود تعادل کار و زندگی
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا
راویسهراب صفا
ناشر صوتیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شگردهای مدیریت زمان

Amin Taher
۱۴۰۳/۱/۲
"شگرد‌های مدیریت زمان" نوشته دیمون زاهاریادیس، به نظر یک کتاب عملی و کاربردی می‌رسد که به خواننده ابزارها و راهکارهای مفیدی برای بهبود مهارت‌های مدیریت زمان ارائه می‌دهد. با استفاده از مثال‌های واقعی و تمرین‌های عملی، این کتاب به خواننده امکان می‌دهد تا مفاهیم را به راحتی درک کرده و برای خودشان به کار ببندند. از این رو، اگر به دنبال بهبود بهره‌وری زمانی خود هستید، این کتاب یک راهنمای مفید و کارآمد می‌تواند باشد.
Saeed Saeed
۱۴۰۲/۷/۲۹
راهنمای عالی مفید برای اینکه از زمان بهتر استفاده کنیم با برنامه ریزی درست از با ارزشترین فرصتهامون بهره ببریم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شگردهای مدیریت زمان

برای دریافت کتاب صوتی شگردهای مدیریت زمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.