معرفی و دانلود کتاب صوتی فین تک، بیگ تک و بانک‌ها: دیجیتال سازی و اثرات آن بر مدل‌های کسب و کار بانکی

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فین تک، بیگ تک و بانک‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فین تک، بیگ تک و بانک‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فین تک، بیگ تک و بانک‌ها: دیجیتال سازی و اثرات آن بر مدل‌های کسب و کار بانکی

کتاب صوتی فین تک، بیگ تک و بانک‌ها، مجموعه‌ای از مقالات در حوزه‌ی بانک‌داری و امور مالی‌ست که توسط الساندرا تاندا و کریستینا ماریا شنا نوشته شده‌اند. این مقالات، استراتژی‌ها و مدل‌های تجاری‌ای را مورد بررسی قرار می‌دهند که شرکت‌های مالی بزرگ پس از ایجاد تکنولوژی‌های جدید به کار گرفته‌اند. نویسندگان، نقاط قوت و ضعف این استراتژی‌ها را معرفی می‌کنند و اهمیت دیجیتال‌سازی برای بانک‌داری جدید را نشان می‌دهند.

درباره‌ی کتاب صوتی فین تک، بیگ تک و بانک‌ها

روند دیجیتال‌سازی بازارهای مالی تأثیر بزرگی بر ماهیت این بازار و خدمات ارائه‌شده در آن داشته است. شرکت‌هایی که از فین‌تک یا فناوری مالی بهره می‌برند با ارائه‌ی تکنولوژی‌های پیشرفته و مدل‌های نوآورانه‌ی کسب‌وکار، بازارهای مالی را بسیار رقابتی‌تر و پیچیده‌تر کرده‌اند. کتاب صوتی فین تک، بیگ تگ و بانک‌ها (FinTech, BigTech and Banks) نوشته‌ی الساندرا تاندا (Alessandra Tanda) و کریستینا ماریا شنا (Cristiana-Maria Schena)، مدل‌های کسب‌وکاری که توسط شرکت‌های فین‌تک و نهادهای بانکی مورد استفاده قرار می‌گیرند را بررسی می‌کنند تا تفاوت‌ها و شباهت‌های آنان را نشان دهند و شما را با بحث‌های مربوط به نحوه‌ی قانون‌گذاری در این حوزه‌ی نوپدید آشنا سازند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی فین تک، بیگ تک و بانک‌ها

همانند بسیاری از دیگر حوزه‌های جدید کسب‌وکار، پیشرفت تکنولوژی موتور پیشرانِ تغییرات اساسی و بنیادی در حوزه‌ی مالی بوده است. درحال‌حاضر، شرکت‌های فین‌تک، خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند که عموماً خارج از محدوده‌های قانون‌گذاری قرار دارند. علاوه‌براین، مدل‌های کسب‌وکاری که شرکت‌های فین‌تک به کار می‌گیرند، توانایی بیشتری در پاسخگویی به نیاز‌ها و خواسته‌های مشتریان دارند. اما نحوه‌ی ارائه‌ی خدمات و استراتژی‌های مورد استفاده‌ی آن‌ها، نیاز این شرکت‌ها به داده‌های مالی و غیرمالی زیاد را افزایش داده و باعث شده تخصصی‌سازی بیشتری در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار صورت بگیرد که می‌توانند فعالیت‌های سنتی و هنوز رایج مالی را دچار اختلال کنند. الساندرا تاندا و کریستینا ماریا شنا در کتاب صوتی فین تک، بیگ تگ و بانک‌ها، این خطرات بالقوه‌ی شرکت‌های فین‌تک را مورد بررسی قرار می‌دهند و راه‌حل‌هایی برای اجتناب از این اختلال‌ها را پیشنهاد می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین خدماتی که شرکت‌های بزرگ تکنولوژی یا بیگ‌تک به مشتریان خود ارائه می‌دهند، خدمات پرداخت و سیستم‌های مدیریت ثروت و منابع است. کتاب فین تک، بیگ تگ و بانک‌ها، شرکت‌های چینی و آمریکایی‌ای که در این حوزه فعال هستند را بررسی می‌کند و استراتژی‌هایی که منجر به موفقیت آن‌ها در سال‌های گذشته شده‌اند را نشان می‌دهند. این مبحث که در مقاله‌ی سوم این کتاب صوتی مورد بررسی قرار می‌گیرد، برای مخاطبینی که می‌خواهند دانش به‌روزتری نسبت به بازارهای مالی و شرکت‌های بزرگ مالی داشته باشند، جذابیت زیادی خواهد داشت.

کتاب فین تک، بیگ تگ و بانک‌ها در مجموع شش مقاله دارد که توسط کورش پرویزیان، محمدرضا فقیری، مهدی فراهانی و غلامرضا خوش سیما ترجمه شده و انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی آن را منتشر کرده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را همین انتشارات و به گویندگی مائده سرشوقی تهیه کرده است.

کتاب صوتی فین تک، بیگ تک و بانک‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مباحث مرتبط با بازارهای مالی و نقش دیجیتال‌سازی و شرکت‌های مالی جدید بر این بازار علاقه‌مندید، شنیدن این کتاب صوتی که از منابع جدید و معتبر این حوزه به‌شمار می‌آید به شما توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی فین تک، بیگ تک و بانک‌ها: دیجیتال سازی و اثرات آن بر مدل‌های کسب و کار بانکی می‌شنویم

اولین عنصری که به وضوح پدیدار می‌شود، این است که در یک نوع اقتصاد داده‌محور، کیفیت ارائه‌ی اطلاعات زیربنایی خدمات مالی به مشتریان و نحوه‌ی پردازش آن، قابل‌توجه است. به‌کارگیری سیستم هوشمند مصنوعی برای توسعه‌ی شرح و تفسیل کلانِ داده، پتانسیل لازم برای بهبود قابل‌توجه سرعت، هزینه و اثربخشی تحلیل داده‌ها در حمایت از تصمیمات مالی مشتریان را ارائه می‌دهد. درعین‌حال، عدم شفافیت در روش‌هایی که الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای تعیین دسته‌های ریز از طریق فین‌تک به‌کاررفته گرفته می‌شوند، ابهامات مهم در مورد کیفیت و صحت این الگوریتم‌ها را بالا می‌برد و در نتیجه، بر کارآیی مؤثر آن‌ها، از دیدگاه مشتریانی که این خدمات مالی را دریافت می‌کنند، تأثیر می‌گذارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
معرفی و مقدمه
2 دقیقه
فصل اول: معرفی انقلاب فین‌تک
14 دقیقه
فصل دوم: فعالیت‌ها و مدل‌های کسب‌وکار فین‌تک - قسمت اول
16 دقیقه
فصل دوم: فعالیت‌ها و مدل‌های کسب‌وکار فین‌تک - قسمت دوم
18 دقیقه
فصل سوم: رویکردهای استراتژیک بیگ‌تک
27 دقیقه
فصل چهارم: استراتژی‌های بانکی در پرتوی فعالیت‌های مالی
12 دقیقه
فصل پنجم: چارچوب قانونی و اقدامات ابتکاری
9 دقیقه
فصل ششم: اقدامی برای سنتز

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فین تک، بیگ تک و بانک‌ها: دیجیتال سازی و اثرات آن بر مدل‌های کسب و کار بانکی
نویسنده،
مترجمکورش پرویزیان، محمدرضا فقیری، مهدی فراهانی، غلامرضا خوش سیما
راویمائده سرشوقی
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مالی و بیمه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فین تک، بیگ تک و بانک‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فین تک، بیگ تک و بانک‌ها

برای دریافت کتاب صوتی فین تک، بیگ تک و بانک‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.