معرفی و دانلود کتاب صوتی مادر ترزا، الهام بخش زندگی

عکس جلد کتاب صوتی مادر ترزا، الهام بخش زندگی
قیمت:
۴۳,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مادر ترزا، الهام بخش زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مادر ترزا، الهام بخش زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مادر ترزا، الهام بخش زندگی

وایت نورث در کتاب صوتی مادر ترزا، الهام بخش زندگی، از زندگی‌ پرفراز و نشیب و فعالیت‌های انسان‌دوستانه‌ی یکی از تأثیرگذارترین چهره‌های نیکوکار زن جهان سخن می‌گوید. در این کتاب با حقایق و ناگفته‌های تاریخی، سیاسی و معنوی زندگی این زن الهام‌بخش آشنا می‌شوید و عمق تأثیرگذاری او بر رویدادهای تاریخی قرن بیستم را درک خواهید کرد. گفتنی‌ست این کتاب صوتی با گویندگی خواننده‌ی پاپ، آرش عدل پرور منتشر شده است.

درباره کتاب مادر ترزا، الهام بخش زندگی

داستان مادر ترزا بیانگر زندگی زنی‌ست که تمام عمر خود را وقف امور معنوی و کمک به دیگران کرده است. شخصیت او یادآور اسطوره‌ و کهن‌الگوی یونانی «هِستیا»ست که خود را وقف امور معنوی می‌کند و حالت تقدس‌گونه‌ای دارد. حتی برخی معتقداند این شخصیت برجسته‌ی تاریخی قدیسه بوده است. در کتاب مادر ترزا، الهام بخش زندگی (Mother Teresa: A Life Inspired)، نوشته‌ی وایت نورث (Wyatt North)، در جریان ویژگی‌های شخصیتی و زندگینامه‌ی کامل مادر ترزا قرار می‌گیرید.

آرامش و حجب از ویژگی‌های زنان معنوی است که گاه آن‌ها را تا درجه‌ی تقدس و خدابانو بودن پیش می‌راند؛ زنانی که در وجودشان حس می‌کنند نسبت به دیگران متفاوت هستند و رسالتی ویژه را برعهده دارند. این زنان روح معنوی جامعه هستند و معمولاً نسبت به زندگی و رخدادهای آن به پذیرش کافی رسیده‌اند. بنابراین خانواده برایشان حرمت و جایگاه خاصی دارد. بیهوده نیست که اهمیت به کانون خانواده از مهم‌ترین شعارهای مادرترزا بوده است و حتی شاید بتوان گفت او مردم جهان را به منزله‌ی یک خانواده‌ی بزرگ می‌نگریست.

مادر ترزا رسالت زندگی انسان را عشق، خانه و خانواده می‌داند و اگر به امور خیریه‌ای که او برعهده داشته توجه کنید، متوجه تلاش او برای کمک به کودکان جنگ‌زده و خانواده‌های فقیر خواهید شد. زندگی او همزمان با قرن بیستم و اوج وقایع تاریخی و جنگ‌های مختلف بوده و تأثیر او در تدوین یک روش تبلیغ مذهبی نوین و راه‌اندازی سازمان مذهبی بین‌المللی ویژه‌ی خودش، قابل ستایش است.

گفتنی‌ست برکات وجود او نه‌تنها به مردم فقیر و آسیب‌دیده‌ی کشور هند رسیده، بلکه شامل حال بسیاری از محرومین در سراسر جهان بوده است. مادر ترزا همانند بسیاری از شخصیت‌های معنوی، تا پایان عمر خود زندگی ساده و بی‌تکلفی داشت و جوانی و دیگر مراحل عمرش را صرف رساندن خیر و برکت به دیگران کرد. او با بینش والای خود ماموریتی را برعهده گرفت تا بتواند متناسب با نیازهای نوظهور و متنوع زمانه‌اش به ارائه‌ی خدمات خود بپردازد.

کتاب صوتی مادر ترزا، الهام‌بخش زندگی ترجمه‌ی مریم صدوقی است که از سوی نشر صوتی نوژین منتشر شده. گویندگی این اثر را آرش عدل پور، خواننده‌ی پاپ، برعهده داشته است.

کتاب صوتی مادر ترزا، الهام بخش زندگی مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های زندگینامه‌ای؛ خصوصاً کسانی که مایل‌اند در جریان داستان زندگی زنان تأثیرگذار تاریخ قرار بگیرند، از جمله مخاطبان این اثر محسوب می‌شوند.

در بخشی از کتاب صوتی مادر ترزا، الهام بخش زندگی می‌شنویم

مادر ترزا و بحران بیروت

در سال 1982 بین اسرائیل و لبنان جنگی درگرفت. سال‌های منتهی به این جنگ برای خاورمیانه پرآشوب بودند. لبنان به‌ویژه تحت تأثیر این آشوب‌ها واقع شد؛ چراکه از سال 1975 آشکارا درگیر جنگ داخلی بود. درحالی‌که خاورمیانه روند عبور از استعمارزدایی را طی می‌کرد، جنگ شدت گرفت که تا حدی به‌دلیل آتش‌افروزی تنش‌های قومی و مذهبی بود. تنها در لبنان نبردی بین گروه‌های مسلمان سنی و شیعه مسیحی‌ها و نیز اقوام فلسطینی درگرفت. سازمان آزادی‌بخش فلسطین به شدت سازمان‌دهی و نظامی شده بود. این امر موجب بدگمانی همسایه جنوبی لبنان یعنی اسرائیل شد.

اسرائیل با جمعیت اقلیت فلسطینی که تعداد قابل توجهی بودند، برای نظارت بر فعالیت‌های سازمان آزادی‌بخش فلسطین سرمایه‌گذاری فراوان کرده بود و نگران فعالیت‌های آن سازمان و بنابراین جنگ در لبنان بود. در سوم ژوئن 1982 وقتی که سفیر اسرائیل شولومارگوف در لندن هدف شلیک قرار گرفت و به‌شدت زخمی شد، تنش‌ها بین اسرائیل و لبنان بالا گرفت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
55 دقیقه
قسمت اول
56 دقیقه
قسمت دوم
73 دقیقه
قسمت سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مادر ترزا، الهام بخش زندگی
نویسنده
مترجممریم صدوقی
راویآرش عدل پرور، نسترن نجاران
ناشر صوتیانتشارات نوژین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مادر ترزا، الهام بخش زندگی

فرزانه شادمان
۱۴۰۳/۱/۱۲
غبطه میخورم به مادرترزا که کل عمرش، زندگی مفید بود ولحظه به لحظه زندگیش معنا داشت. ما همش منتظریم شرایط خوب برای ما پیش بیاد خودمان دنبال ساختن شرایط خوب نمیرویم.
وحید
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
کتاب خوب و تاثیر گذاری وقتی این کتاب رو میخونید خودتون رو تشویق میکنید تا در خدمت دیگران باشید و صلح و صفا رو در اطرافتان در نظر بگیرید
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مادر ترزا، الهام بخش زندگی

برای دریافت کتاب صوتی مادر ترزا، الهام بخش زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.