معرفی و دانلود کتاب صوتی مذاکره بدون ترس: استراتژی‌ها و ابزارهایی برای بیشینه کردن نتایج کسب و کارها

عکس جلد کتاب صوتی مذاکره بدون ترس: استراتژی‌ها و ابزارهایی برای بیشینه کردن نتایج کسب و کارها
قیمت:
۱۸۸,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مذاکره بدون ترس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مذاکره بدون ترس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مذاکره بدون ترس: استراتژی‌ها و ابزارهایی برای بیشینه کردن نتایج کسب و کارها

کتاب صوتی مذاکره بدون ترس اثری از ویکتوریا اچ مدوک، متخصصِ برجسته‌ی جهانی در حوزه‌های استراتژی مذاکره، مدیریت و تصمیم‌گیری است. مدوک در این کتاب به یکی از موانعِ بزرگِ عدم دستیابی به موفقیت در مذاکرات یعنی ترس پرداخته است. او پس از اشاره به ماهیت و ریشه‌های ترس در گفت‌وگوهایی از این دست، راهکارهایی ارائه می‌دهد تا شما را با سرعت و سهولتِ بیشتر، به هدفِ مطلوب‌تان برساند.

درباره‌ی کتاب صوتی مذاکره بدون ترس

ویکتوریا اچ مدوک (Victoria H. Medvec) در کتاب صوتی مذاکره بدون ترس: استراتژی‌ها و ابزارهایی برای بیشینه کردن نتایج کسب‌وکارها (Negotiate Without Fear) به موضوع غلبه بر ترس در مذاکره می‌پردازد. ویکتوریا مدوک که خود کارشناس بین‌المللی در زمینه‌های استراتژیِ مذاکره و مدیریت است و همچنین تجربه‌ی هدایت و ارائه‌ی مشاوره به شرکت‌ها و مجموعه‌های بزرگی را بر عهده داشته، در این کتاب شما را با مفهوم ترس در مذاکره و راهکارهای مواجهه با آن آشنا می‌سازد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مذاکره بدون ترس

ترس مانعِ بزرگی بر سر راه موفقیتِ اغلب مذاکره‌کنندگان در تمامِ سطوح حرفه‌‌ای به شمار می‌رود. چه مذاکره‌کننده‌ای مبتدی باشید چه فردی حرفه‌ای در این زمینه، گاهی اوقات به هنگام صحبت، ترس به سراغ شما می‌آید چرا که همیشه چیزی برای از دست دادن دارید. اگر مبتدی هستید، از ناکافی بودنِ تجربه‌ی خود و فهمیدنِ این موضوع از طرف صحبت‌تان نگران هستید. اگر حرفه‌ای هستید، از مسئولیتِ بالای خود در مذاکره و تأثیری که عدمِ موفقیتِ شما بر تمام سازمان می‌گذارد، می‌ترسید. ویکتوریا اچ مدوک در این کتاب صوتی راهکارها و ابزارهایی عملی به شما ارائه داده است تا در هر سطح مهارتی از مذاکره که باشید، بتوانید آن‌ها را به‌کار برده و از گفت‌وگوی خود، بازده مطلوبی را کسب کنید. از طریق این استراتژی‌های منحصربه‌فرد که دهه‌هاست برای حصول نتیجه در مذاکرات پیچیده، حیاتی و پرمخاطره به شرکت‌های بزرگ ارائه شده‌اند، می‌توانید راهکارهای ویژه‌ی شرایط خود را بیابید و آن را به‌کار بگیرید.

ویکتوریا مدوک در کتاب صوتی مذاکره بدون ترس به شما می‌آموزد چگونه با تعیین اهداف خود برای مذاکره، موضوعات مناسبی را محور اصلی گفت‌وگوی خود قرار دهید؛ همچنین کمک می‌کند اهداف بلندپروازانه‌ای را با ابزارهایی که در اختیار دارید، تعیین کنید تا بتوانید به نقاط ضعفِ طرف مقابلِ خود پی ببرید؛ سازوکاری خلاقانه و نوین ایجاد کنید تا بتوانید هم‌زمان چند پیشنهاد و پیام قدرتمند را ارائه دهید، مسائل پیچیده را تجزیه و تحلیل کنید تا اطمینان یابید که از هدفِ گفت‌وگو آگاهی کامل دارید و...

کتاب صوتی مذاکره بدون ترس برای هر فرد و سازمانی که قصد دارد مهارت‌های مذاکره‌ی خود را تقویت کرده و در این عرصه، به موفقیت دست یابد، راهنمایی ارزشمند به شمار می‌رود. این کتاب صوتی را به همت شرکت چاپ و نشر بازرگانی، با ترجمه‌ی فاطمه هفت‌اختان و محمود رسولی و خوانشِ روانِ آرش آذر درخش می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب مذاکره بدون ترس

  • استراتژی‌های ویکتوریا مدوک در این کتاب به من کمک کرد تا در برخی از پیچیده‌ترین مذاکراتی که در طول حرفه‌ام با آن‌ها سروکار داشته‌ام، به موفقیت دست پیدا کنم. تمرکز او بر نیازهای طرف مقابل، استراتژی‌های وی را بسیار کاربردی و قدرتمند ساخته است. (متیو شاتاک، مدیرعامل پیشین شرکت Beam Suntory؛ رئیس هیئت‌مدیره‌ی گروه پیتزای دومینو)
  • تا پیش از آنکه ویکتوریا مدوک را ملاقات کنم، فکر می‌کردم درباره‌ی شیوه‌های مذاکره، اطلاعات زیادی دارم. به عنوان مدیر، همیشه در حال مذاکره هستم. مدوک راهکارهایی را به من آموخت که هرگز نمی‌دانستم حتی وجود دارند و تله‌ها و ترفندهایی را که مذاکره‌کنندگان متخصص با آن روبه‌رو می‌شوند، برای من برجسته کرد. با کمک او توانستم توانایی‌های تیمِ خود را بالا برده و موفقیتم را تضمین کنم. (گری الیوت، معاون اجرایی و مدیر فروش و بازاریابی سیسکو)
  • ویکتوریا مدوک از اولین تا آخرین فصل، گام‌به‌گام شما را راهنمایی می‌کند تا با یاری ابزارهایی ملموس، الگوهای قدیمی خود را بشکنید و با اعتمادبه‌نفس و قدرت، مذاکره را آغاز کنید. ویکتوریا مدوک یکی از باهوش‌ترین و برجسته‌ترین زنانی است که در این حوزه می‌شناسم. (تارا مونتگومری، تهیه‌کننده‌ی اجرایی OWN / Apple TV+)

کتاب صوتی مذاکره بدون ترس برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی مذاکره بدون ترس برای تمام مدیران و معامله‌گران، پیشنهاداتی کارآمد و عملی در بر دارد. این کتاب همچنین راهکارهایی را برای رویدادها و گفت‌وگوهای روزمره ارائه کرده است.

در بخشی از کتاب صوتی مذاکره بدون ترس: استراتژی‌ها و ابزارهایی برای بیشینه کردن نتایج کسب و کارها می‌شنویم

ترس مانع بروز قابلیت‌های افراد برای مذاکره می‌شود. ترس فقط برای آماتورها که به ندرت مذاکره می‌کنند، نیست. ترس بر افرادی که هر روز مذاکره می‌کنند نیز تأثیر می‌گذارد. در 20 سال گذشته به بسیاری از مشتریانم که مذاکراتی با ریسک بالا داشتند، مشاوره داده‌ام. به بسیاری از روندهای ادغام و اکتساب، قراردادهای مشتریان بزرگ، معاملات املاک تجاری، توافق‌های مشارکت و توافق‌های تأمین مشاوره داده‌ام. همچنین به هزاران مدیر در سراسر جهان از مدیران عامل تا معاونین عالی‌رتبه توسعه کسب‌وکار تا مدیران فروش، استراتژی‌های مذاکره را آموزش داده‌ام. به آن‌هایی که هر روز مذاکره می‌کنند مانند بانک‌داران سرمایه‌گذار، شرکای شرکت‌های سهامی خاص و سرمایه‌گذاران املاک تجاری و همچنین آن‌هایی که از روند مذاکره بیم دارند، آموزش داده‌ام. شرکت‌هایی نظیر گوگل، مک‌دونالد، ای‌بی‌ام، مک‌کسون، سیسکو و بیش از 500 شرکت خوش‌شانس دیگر و همچنین کسب‌وکارهای کوچک‌تر و رشد محور از مشتریان من به شمار می‌آیند.

معمولاً از مدیران ارشد می‌خواهم که اگر احساس می‌کنند که ترس مانع مذکرات آن‌ها و یا تکمیل مذاکرات تیم آن‌ها می‌شود، توصیه‌هایی به آن‌ها ارائه دهم. آن‌ها همگی اذعان دارند که ترس فاکتوری مهم در مذاکرات است. به همین ترتیب، زمانی که دوره مذاکره را برای شرکتی تدریس می‌کنم، اغلب از شرکت‌کنندگان در دوره این سؤال را می‌پرسم که آیا ترس نقشی در مذاکرات آن‌ها دارد؟ و بیش از 80 درصد از حاضران معمولا دست خود را بالا می‌برند و می‌گویند ترس موفقیت آنان را محدود می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
پیشگفتار
4 دقیقه
فصل اول: ترس را از مذاکره بیرون کنید
27 دقیقه
فصل دوم - قسمت اول: مسائل درست را پای میز مذاکره مطرح کنید
27 دقیقه
فصل دوم - قسمت دوم: ردپای خود را در کسب‌وکار مشتری گسترش دهید
14 دقیقه
فصل سوم: باتنای خود را بسازید
11 دقیقه
فصل چهارم: نقطه‌ی کف خود را مشخص کنید
32 دقیقه
فصل پنجم: یک هدف آرمانی تعیین کنید
37 دقیقه
فصل ششم: اولین پیشنهاد را ارائه دهید و یک پیام قانع‌کننده بسازید
37 دقیقه
فصل هفتم: پیام‌های خود را با یک پیشنهاد چندگانه تقویت کنید
17 دقیقه
فصل هشتم: پیام را بگویید، ارسال نکنید
25 دقیقه
فصل نهم: جایی برای عقب‌کشیدن و امتیازدادن باقی بگذارید تا معامله به سرانجام برسد
6 دقیقه
فصل دهم: پنج استراتژی برای اطمینان از اینکه شما یک مذاکره‌کننده‌ی نترس باشید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مذاکره بدون ترس: استراتژی‌ها و ابزارهایی برای بیشینه کردن نتایج کسب و کارها
نویسنده
مترجمفاطمه هفت اختان، محمود رسولی
راویآرش آذر درخش
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مذاکره بدون ترس

majid
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
قطع بی دلیل پیوسته راوی و مسلط نبودن روی متن شنونده رو مستمر جدا میکند
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مذاکره بدون ترس

برای دریافت کتاب صوتی مذاکره بدون ترس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.