معرفی و دانلود کتاب صوتی هم خون

عکس جلد کتاب صوتی هم خون
قیمت:
۹۶۰۰۰ ۶۷,۲۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هم خون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هم خون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هم خون

کتاب صوتی هم خون اثری از هارلن کوبن، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز است. کوبن که به نگارش رمان‌های جنایی و معمایی شهره است در این کتاب راوی ماجرایی مهیج درباره‌ی هویت است. وایلد مردی است که از گذشته‌اش چیزی نمی‌داند و تصمیم گرفته است خانواده‌اش را پیدا کند. او بالاخره پدرش را در یک تارنمای نسب‌شناسی پیدا می‌کند اما کشف او به جای برملا شدن رازها، به تاریکی‌ها و گره‌های زندگی‌اش اضافه می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی هم خون

هارلن کوبن (Harlan Coben) در کتاب صوتی هم خون (The Match) ماجراهای زندگی مردی به نام وایلد را تعریف می‌کند که از گذشته‌اش چیزی نمی‌داند جز این‌که در کودکی در جنگل راماپو در نیوجرسی پیدا شده است. وایلد که به همین دلیل گاهی پسر جنگل هم صدایش می‌زنند، تسلیم کنجکاوی می‌شود و تصمیم می‌گیرد به اصل و نسبش پی ببرد. او در یک تارنمای نسب‌شناسی ثبت‌نام می‌کند تا از آزمایش‌های ژنتیکی کمک بگیرد و اعضای خانواده‌اش را بیابد. پسر جنگل بالاخره موفق می‌شود پدرش را پیدا کند اما دیدن پدر و صحبت با او، نه‌تنها ابهامات و رازها و رمزهای گذشته‌اش را برای وایلد باز نمی‌کند بلکه او را با سؤال‌های بیشتری رها می‌سازد.

وایلد که بیش از پیش کنجکاو کشف گذشته شده است، قدم در مسیر دیگری می‌گذارد تا هویت واقعی‌اش را بفهمد. در همین مسیر پرفرازونشیب است که گروهی مخفی را پیدا می‌کند که قصدشان افشای هویت متعدیانِ اینترنتی است. به نظر می‌رسد این گروه هدف انتقام قاتلی زنجیره‌ای قرار دارد و آن قاتل، قربانیان خود را از بین اعضای این گروه انتخاب می‌کند؛ قاتلی که ممکن است پسرعموی نادیده‌ی وایلد یکی از قربانی‌های آن باشد و از کجا معلوم که پسر جنگل نفر بعدی در فهرست قاتل نباشد؟!

هارلن کوبن نویسنده‌ی نام‌آشنای آمریکایی و خالق بیش از سی رمان معمایی و جنایی است؛ رمان‌هایی مهیج و پر از تعلیق که اغلبِ آن‌ها به بسیاری از زبان‌های دنیا ترجمه شده و با اقتباس از روایات آنان و نیز نظارت خود نویسنده، مجموعه‌های تلویزیونی پرمخاطبی از روی آن‌ها تولید و پخش شده‌اند. در اغلب آثار کوبن، از جمله کتاب صوتی هم خون، رویدادی رازآلود از گذشته وجود دارد که گریبانِ قهرمان اثر را رها نمی‌کند مگر آن‌که از آن راز سر به مهر، سر در بیاورد. تاکنون رمان‌های بسیاری از کوبن به انتشار رسیده‌ است. زبان روان و ماجراهای مهیج و بدیع آثار او باعث شده‌اند تا هارلن کوبن به نخستین برنده‌ی جوایز ادگار، آنتونی و شیمس تبدیل شود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی هم خون

کتاب صوتی هم خون را شاید بتوان ادامه‌ای بر داستان پسری در جنگل نوشته‌ی همین نویسنده دانست. هارلن کوبن در کتاب هم خون قصد دارد به پرسش‌های بی‌پاسخ‌مانده‌ی کتابِ پیشین خود بپردازد. با این وجود، هم خون همچنان اثری کاملاً مستقل به شمار می‌رود به گونه‌ای که نیاز نیست برای فهمیدن ماجراهای آن، پیش‌زمینه‌ای در ذهن داشته باشید چرا که فرازونشیب‌های متعدد آن به‌تنهایی شما را در خود غوطه‌ور خواهد کرد!

کتاب صوتی هم خون را به کوشش آوانامه و در همکاری با انتشارات آموت، با ترجمه‌ی محدثه محمدی و خوانش آزاده رادمهر می‌شنوید.

جوایز و افتخارات کتاب هم خون

  • کتاب برگزیده‌ی ویراستاران آمازون به عنوان بهترین اثر معمایی و هیجان‌انگیز
  • کتاب برگزیده‌ی یو اس ای تودی
  • کتاب برگزیده‌ی وال استریت ژورنال
  • کتاب برگزیده پابلیشرز ویکلی

نکوداشت‌های کتاب هم خون

  • هارلن کوبن یکی از بهترین نویسندگان تریلر جهان است. (پیتر جیمز، نویسنده‌ی کتاب عاشق مرگ تو هستم)
  • کوبنِ ماهر می‌داند چگونه با شخصیت‌هایی جذاب، داستانی گیرا و مهیج بسازد. (آسوشیتدپرس)
  • اگر سریال Stay Close که از روی داستانی نوشته هارلن کوبن ساخته شده است را از نتفلیکس تماشا کرده و آن را دوست داشتید، کتاب هم‌ خون از همین نویسنده اثر بسیار خوبی است که به فهرست کتاب‌های خواندنی خود اضافه کنید. (CNN)
  • روایات اسرارآمیز هارلن کوبن الهام‌بخش ساختِ مجموعه‌های متعددی توسط نتفلیکس بوده است و به نظر می‌رسد که تازه‌ترین اثر او یعنی هم‌ خون نیز همین روند را دنبال خواهد کرد. (Popsugar)
  • درخششِ کتاب هم خون در توانایی خارق‌العاده‌ی هارلن کوبن در به‌هم‌آمیختنِ عناصر اصلی ژانر وحشت و تریلر و خلق روایتی پر پیچ‌وخم و مهیج است؛ اثری که نباید آن را از دست داد. (Providence Journal)
  • هارلن کوبن هرگز شما را ناامید نمی‌کند. (لی چایلد، نویسنده‌ی کتاب قتلگاه)
  • هر بار که کتابی از هارلن کوبن را می‌خوانید، تصور می‌کنید دیگر بهتر از این نمی‌شود داستان نوشت اما او هربار با کتاب جدیدی که منتشر می‌کند، پا را از داستان قبلی‌اش فراتر می‌گذارد و نشان می‌دهد که همیشه می‌توان بهتر بود و بهتر نوشت. (The San Francisco Chronicle)

کتاب صوتی هم خون برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن کتاب صوتی هم خون را به تمامی علاقه‌مندانِ داستان‌های ترسناک و معمایی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی هم خون می‌شنویم

دنیل کارتر موهایی سفید داشت و پوستش آفتاب‌سوخته بود. عضلات ساعدش نشان می‌دادند تمام عمر کارهای یدی کرده است. ظاهراً خانواده‌ای گرم و صمیمی داشت. همسرش، سوفیا، جلو آمد، لبخند زد و دستی تکان داد. دنیل سوار وانتش شد.

جمعه‌ی قبل، دنیل و سونیا در حیاط پشتی خانه‌شان دورهمی داشتند. دخترانشان شری و آلینا با خانواده‌شان به این‌جا آمدند. دنیل کلاه سرآشپز به سر داشت و روی پیشبندش نوشته بود: «همسر نمونه.» سوفیا برای همه نوشیدنی می‌ریخت و سالاد سیب‌زمینی درست می‌کرد. وقتی غروب شد، دنیل آتش روشن کرد و همه مارشملوی سوخاری خوردند و بازی کردند. زندگی‌شان شبیه یکی از تابلوهای راکول بود. وایدل انتظار داشت با دیدن این صحنه‌ها قلبش درد بگیرد و غصه بخورد اما حس خاصی به سراغش نیامد.

زندگی آن‌ها بهتر از زندگی وایلد نبود. فقط فرق داشت.

دلش می‌خواست به فرودگاه برود و به خانه برگردد. شش ماه در کاستاریکا همراه یک مادر و دختر، زندگی عادی و معقولی داشت ولی حالا باید به اتاقک متروکه‌اش در عمق جنگل راماپو برمی‌گشت. او به همان‌جا تعلق داشت. خانه‌اش آن‌جا بود.

تنهایی، در جنگل.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
نمونه‌ی سه
20 دقیقه
فصل اول
29 دقیقه
فصل دوم
18 دقیقه
فصل سوم
34 دقیقه
فصل چهارم
24 دقیقه
فصل پنجم
14 دقیقه
فصل ششم
25 دقیقه
فصل هفتم
15 دقیقه
فصل هشتم
20 دقیقه
فصل نهم
8 دقیقه
فصل دهم
26 دقیقه
فصل یازدهم
8 دقیقه
فصل دوازدهم
27 دقیقه
فصل سیزدهم
12 دقیقه
فصل چهاردهم
17 دقیقه
فصل پانزدهم
7 دقیقه
فصل شانزدهم
19 دقیقه
فصل هفدهم
19 دقیقه
فصل هجدهم
19 دقیقه
فصل نوزدهم
18 دقیقه
فصل بیستم
27 دقیقه
فصل بیست‌ویکم
22 دقیقه
فصل بیست‌ودوم
22 دقیقه
فصل بیست‌وسوم
10 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم
19 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم
17 دقیقه
فصل بیست‌وششم
9 دقیقه
فصل بیست‌وهفتم
14 دقیقه
فصل بیست‌وهشتم
9 دقیقه
فصل بیست‌ونهم
14 دقیقه
فصل سی‌ام
16 دقیقه
فصل سی‌ویکم
14 دقیقه
فصل سی‌ودوم
9 دقیقه
فصل سی‌وسوم
12 دقیقه
فصل سی‌وچهارم
20 دقیقه
فصل سی‌وپنجم
28 دقیقه
فصل سی‌وششم
19 دقیقه
فصل سی‌وهفتم
20 دقیقه
فصل سی‌وهشتم
17 دقیقه
فصل سی‌ونهم
11 دقیقه
فصل چهلم
21 دقیقه
فصل چهل‌ویکم
26 دقیقه
فصل چهل‌ودوم
8 دقیقه
فصل چهل‌وسوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هم خون
نویسنده
مترجممحدثه احمدی
راویآزاده رادمهر
ناشر چاپیانتشارات آموت
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۹۶۰۰۰ ۶۷,۲۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هم خون

Rahil najafi
۱۴۰۳/۳/۵
بسیار جالب و ترغیب کننده
با آنکه کتاب اول کودکانه بود (پسر جنگل) اما این کتاب که بعد از آن است بسیار رمز آلود و مهیج بود بسیار از آن لذت بردم طوری که دو روزه آن را تمام کردم و دنبال آن بودم تا به نتیجه برسم واقعا وسوسه انگیز بود مثل کتاب رمز آلود و مهیج دختری از بروکلین که بسیار وسوسه انگیز کتاب
بود
این نه تنها برای بزرگسالان است که هیچ اثری از داستان کودکانه قبل ندارد ‌و بسیار رمز آلود و قوی به تحریر در آمده و نمی‌توانی لحظه‌ای از آن دست بکشی و اصلا هم لازم نیست به نسخه‌ی اول آن مراجعه کنی تا با داستان هم سو شوی در داستان غرق می‌شوی و از آن بسیار لذت میبری
ممنون از تمامی عوامل بخصوص راوی با صدای بی نظیرش و کتابراه که این کتاب صوتی زیبا را در اختیار ما قرار داده
سپاسگزارم
زهرا عسگری
۱۴۰۳/۳/۶
با سلام، این نظر شخصی من در مواجهه با این اثر هست و امکان دارد با بقیه دوستان متفاوت باشد. اگر میشد ۱۰ امتیاز بدم خیلی بیشتر خوشحال بودم، کتاب عالی هست، من یک مسیر ۶ ساعته رو باید رانندگی میکردم که با گوش کردن به بخشی از کتاب اصلا متوجه گذر زمان و خستکی نشدم و برام خیلی لذتبخش سپری شد. صداپیشگی و و خانم راوی عالی هست، بینظیر. کلام شیوا، فصیح جذاب. کتاب هم معمایی بود، هم جنایی، کشش بالا داشت هیجان انگیز بود، من خیلی دوس داشتم و حتما به بقیه دوستان هم توصیه میکنم تهیه بفرمایید، فقط من ارتباط بین دیوید و وایلد و رازهای تصادفو اصلا متوجه نشدم.
رویا +
۱۴۰۳/۳/۴
داستان جالب بود، البته اگر کسی به ماجراهای فضای مجازی علاقه مند باشه جالب تره، برای من معمولی و نسبتا خوب بود. روایت داستان هم خیلی خوب بود. نکته ماجرا این بود که پایان داستان هم باز بود هم بسته ولی نویسنده این را در درون خود ماجراهای داستان گنجانده است انگار خود قهرمانان داستان هم بیشتر از همین در جریان داستان نیستند. البته چیز کمی هم نیست همه کشور ماجرای پیدا شدن وایلد را می‌دانستند، ماجرا کاملا وایرال بوده اما با وجود این خویشاوندان نسبی او خبردار نشده و به دنبالش نیامده‌اند. چرا؟! این سوالی است که خود وایلد هم جوابش را نفهمید!
Nahid Ghovanloo
۱۴۰۳/۳/۶
داستان موضوع جدید و پیچیده‌ای داشت پر از شخصیتهای مختلف که هر یک قصه خودشون رو داشتن و به نحوی با هم مرتبط بودن، قطعا تا آخر کتاب ریتم جذاب داستان خواننده رو همراه میکنه،
اما من جواب منطقی برای چند مورد مهم رو نگرفتم
صدای خانم رادمهر رو دوست دارم اما ایکاش صداسازی نمیکردن و با صدای خودشون همه رو
روایت میکردن، صداهای کاراکترهای مرد مخصوصا وایلد خیلی بد بود و به نوعی خرفتی و خشونت و سردی رو القا میکرد در صورتیکه در خلال داستان عکس همه این موارد ثابت میشه و این تناقض آزاردهنده است
ممنون
مریم آقایی
۱۴۰۳/۳/۴
خوب بود هیجان داستان تا آخر حفظ شد، غیر قابل پیش بینی و جذاب، راوی خیلی مسلط و درست کارش رو انجام میده، موضوع تکراری نبود همین کلی به جذابیت داستان اضافه میکنه
شیرین احمدی
۱۴۰۳/۳/۱۲
این کتاب و به همه دوستان که کتابهای پر جذبه و هیجان انگیز رو میپسندن پیشنهاد میکنم. با صدای دلنشین خانم احمدی عزیز که تاثیره داسنانرو چندین برابر کرده
طیبه مریخیان
۱۴۰۳/۳/۸
کتاب خوبی بود اما آخر کتاب به چند سوال پاسخ داده نشد. کشش و جذابیت داشت. با اینکه صدای خانم گوینده خوب بود اما صداسازی تو بعضی قسمتها خیلی بد بود.
سیما عراقی
۱۴۰۳/۳/۶
همیشه هیجان انگیز و غافلگیر کننده! دوست ندارید داستان تمام شود، به شدت شخصیت‌ها جذابند و امکان ندارد مجذوب تک تک آن‌ها نشوید
ریحانه رحیم نژاد
۱۴۰۳/۳/۵
کتاب تا کلمه‌ی آخر خواننده رو همراه میکنه، من جلد اول این کتابُ نخوندم ولی این جلد کاملا داستان مستقل و مهیجی داره.
حدیث محمودی
۱۴۰۳/۳/۱۰
با سلام وتشکر کتاب را دوست داشتم معمایی وپر تعلیق بود البته راوی کتاب هم خوب بود
ثمره خزایی
۱۴۰۳/۳/۶
کلا کارای هارلن کوبن جالبن و اگه علاقه به ژانر پلیسی و معمایی دارید حتما کتابهاشو گوش بدین.
دکتر محمد صادقی
۱۴۰۳/۳/۳
داستان روایتی معقول منظم آرام و در عین حال پیچیده و پرتنشی داشت
Sanaz Darbandi
۱۴۰۳/۳/۳
موضوعی جدید با گویشی بی نظیر ممنون کتابراه
امیر شیری
۱۴۰۳/۲/۳۱
واقعاً عالی و غیر قابل پیشبینی
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هم خون

برای دریافت کتاب صوتی هم خون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.