معرفی و دانلود کتاب صوتی همیشه بهار

عکس جلد کتاب صوتی همیشه بهار
قیمت:
۲۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی همیشه بهار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی همیشه بهار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی همیشه بهار

کتاب صوتی همیشه بهار نوشته‌ی مه سیما سهرابی از مجموعه‌ی مبارک، داستان دلنشین سرو جوان و بی‌تجربه‌ای را شرح می‌دهد که در فصل بهار تنها و غمگین است چون میوه‌ای ندارد اما به مرور زمان به ارزش حقیقی خود پی می‌برد.

موضوع کتاب همیشه بهار چیست؟

مه سیما سهرابی ماجرای درخت سرو کوچولویی را روایت می‌کند که در باغی پر از میوه قرار دارد. او از این که مانند دیگران میوه‌ای نمی‌دهد بسیار ناراحت است. حیوانات و پرنده‌ها به او توجهی ندارند روی شاخه‌ی درختان دیگر می‌نشینند همین موضوع باعث می‌شود درخت سرو احساس تنهایی هم بکند. شخصیت اصلی داستان همیشه بهار دائماً از خدا می‌پرسد که چرا او را آفریده است؟ زمستان بالاخره از راه می‌ر‌سد و... .

کتاب صوتی همیشه بهار مناسب چه کسانی است؟

مه سیما سهرابی با روایت داستانی جذاب و خیال‌انگیز کودکان دبستانی را با این موضوع آشنا می‌کند که نباید خود را با دیگران مقایسه کنند؛ چرا که هر فردی دارای ویژگی‌های خاص و متفاوت است.

مجموعه کتاب‌های مبارک:

داستان‌های این مجموعه ساده و آموزنده‌ هستند و به موضوعات اخلاقی، علمی، تخیلی و... می‌پردازند. این قصه‌ها خلاقیت کودکان را تقویت می‌کنند و بر افزایش قدرت تخیل و تصویرسازی آن‌ها تأثیر مثبتی دارند.

در بخشی از کتاب صوتی همیشه بهار می‌شنویم:

در باغ میوه درخت سرو کوچیکی کاشته شده بود، اطراف درخت سرو پر از درخت‌های سیب و هلو، زردآلو و گیلاس بود. بهار که از راه می‌رسید همه‌ی درخت‌ها سبد سبد شکوفه به شاخه‌های خودشون می‌آویختن و در تابستون میوه‌های رنگی مانند چراغ‌های زیبا بر شاخه‌هاشون می‌درخشید.

درخت گیلاس، گیلاس‌های سرخ و زیبا گوشواره‌ی گوش‌‌هاش می‌کرد. درخت سیب، سیب‌های زرد و شفاف رو به موهاش می‌زد و هر کدوم به شکلی زیبا هنرنمایی می‌کردن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
همیشه بهار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی همیشه بهار
نویسنده
راویمهشید اژده فر
ناشر چاپیانتشارات اسحاق
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی همیشه بهار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی همیشه بهار

برای دریافت کتاب صوتی همیشه بهار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.