معرفی و دانلود کتاب صوتی هنر فروش حرفه‌ای

عکس جلد کتاب صوتی هنر فروش حرفه‌ای
قیمت:
۱۷۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر فروش حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر فروش حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هنر فروش حرفه‌ای

کتاب صوتی هنر فروش حرفه‌ای نوشته‌ی دیوید پری، کتاب راهنمایی برای بازاریابان و کارآفرینان است که به واسطه‌ی آن می‌توانند به تجربیات یکی از حرفه‌ای‌ترین فروشندگان جهان که در سازمان‌هایی چون گوگل، آمازون، ادوبی و آی‌بی‌ام کار کرده، دسترسی پیدا کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی هنر فروش حرفه‌ای

مهارت فروش یک محصول، ایده یا خدمت، مهارتی استثنایی است که به دانش چندجانبه‌ای نیاز دارد. فروشندگان ماهر کسانی هستند که علاوه بر دانش کسب‌وکار، از توانایی تحلیل بالا و شناخت احساسات و افکار مخاطبان و مشتریان نیز برخوردارند. فروشندگان خوب توانایی این را دارند که هر سازمانی را، فارغ از اندازه و میزان موفقیتش، به سطح بالاتری از موفقیت برسانند و سود زیادی را نصیب شرکت کنند. اما حصول تمام این اهداف شگفت‌انگیز نیازمند دانش و تجربه‌ی بالایی است که اعضای تیم فروش و بازاریابی سازمان باید داشته باشند.

شاید با خود فکر کنید که تجربه تنها با کار کردن در سازمان‌ها و بودن در موقعیت‌های مختلف به دست می‌آید. این حرف تاحدی درست است اما شما همیشه می‌توانید با مطالعه‌ی تجربه‌ی دیگران، به درک موقعیت‌هایی دست پیدا کنید که شاید پیش از آن هرگز آن‌ها را تجربه نکرده بودید. کتاب صوتی هنر فروش حرفه‌ای (Game of Sales) نوشته‌ی دیوید پری (David Perry) نیز یکی از همین منابع بسیار معتبر و ارزشمند است که شما را با تجربیات حرفه‌ای یکی از خبره‌ترین بازاریابان دنیا آشنا می‌کند. دیوید پری نویسنده‌ی این کتاب، به صدها کسب‌وکار در کلاس جهانی خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهد و تابه‌حال با شرکت‌های مشهوری چون گوگل، ادوبی، آمازون، آی‌بی‌ام و غیره کار کرده است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی هنر فروش حرفه‌ای

یکی از مواردی که دیوید پری در کتاب صوتی هنر فروش حرفه‌ای به آن اشاره می‌کند شناخت دقیق و موشکافانه‌ی محصول یا خدماتی است که می‌خواهید به دیگران ارائه دهید. شما در مقام بازاریاب وظیفه دارید به شکلی محصولتان را بشناسید که بدانید آن را دقیقاً کجا و به چه کسی باید عرضه کنید. برای این کار لازم است در پروسه ساخت و طراحی محصول نیز حاضر باشید و با برگزاری جلسات با تیم‌های مختلف، از تمام ویژگی‌های محصول باخبر شوید. دیوید پری در اینجا از کلمه‌ی کلیدی «اهمیت دادن» استفاده می‌کند و می‌گوید بازاریابان باید به نحوی به اثر محصولشان در زندگی مشتری اهمیت دهند که بتوانند به واسطه‌ی آن با مشتری ارتباط بگیرند و فروششان را بالاتر ببرند.

کتاب صوتی هنر فروش حرفه‌ای با تلاش آرزو خلجی مقیم به فارسی ترجمه شده و گویندگی آن نیز به عهده‌ی مهدی قاسمی بوده. نشر صوتی رایو مثبت این اثر را منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب هنر فروش حرفه‌ای

  • دیوید پری انبوهی از اطلاعات ارزشمند را در مورد هنر کمیاب و درعین‌حال ارزشمند ارائه‌ی خدمات و جلب رضایت مشتریان گردآوری کرده است. (Scott Belsky)
  • مجموعه‌ای ارزشمند از نکات و اطلاعات برای هر کسی که در کار فروش است. رویکرد واقعی و دلسوزانه‌ی دیوید برای فروش سازمانی دستورالعملی برای موفقیت است. (Stephen Frieder)
  • کتابی شامل شصت‌وسه نکته‌ی تغییردهنده وضعیت از طرف دیوید پری؛ اگر می‌خواهید وارد کار فروش سازمانی شوید، این کتاب را حتما بخوانید! (Jonah Goodhart)
  • این کتاب برای فروش سازمانی فوق‌العاده است. هزاران توصیه و درس عملی که می‌توانید همین الان برای رسیدن به اهداف خود اعمال کنید. (Kurt Brockwell)
  • انعطاف‌پذیری، سازگاری، اشتیاق و موارد دیگر. این کتاب طیف وسیعی از داستان‌ها و نکاتی را ارائه می‌دهد که همه‌ی فروشندگان می‌توانند امروز یاد بگیرند و از آن‌ها استفاده کنند. (Scott Falzone)

کتاب صوتی هنر فروش حرفه‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب به تمام بازاریابانی که قصد دارند در کار فروش به پیشرفت برسند پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی هنر فروش حرفه‌ای می‌شنویم

برای اینکه مطمئن بشید تمام تمرکزتون رو روی قراردادهای خرد یا کلان نذاشتید، یک چک فهرست تهیه کنید تا بر اساس اون بتونید زمانتون رو مدیریت کنید.

فهرست اولویت‌بندی: قبل از انجام هر کاری باید یکم وقت بذارید و مشتری‌های دارای شرایط رو مشخص کنید. این کار کمک می‌کنه بخش زیادی از انرژی و زمانتون رو صرفه‌جویی کنید. در واقع این اولین قدمیه که باید قبل از ورود به هر منطقه‌ی جدید بردارید. می‌تونید از منابع داخلی شرکت کمک بگیرید و اطلاعاتی رو که برای ارزیابی فهرست مشتریان لازمه رو استخراج کنید. وقتی در ادوبی مشغول به کار بودم فهرستی از مشتری‌های دارای شرایط داشتم که هر کدوم نزدیک به صدتا شرکت داشتن. از اونجا که می‌دونستم نمی‌تونم بین اون‌ها ارتباط درستی برقرار کنم تصمیم گرفتم فهرست دیگه‌ای تنظیم کنم و اون‌ها رو بر اساس درصد مطلوب بودن دسته‌بندی کنم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
20 دقیقه
مقدمه
16 دقیقه
قسمت یک
16 دقیقه
قسمت دو
15 دقیقه
قسمت سه
16 دقیقه
قسمت چهار
18 دقیقه
قسمت پنج
16 دقیقه
قسمت شش
17 دقیقه
قسمت هفت
15 دقیقه
قسمت هشت
17 دقیقه
قسمت نه
15 دقیقه
قسمت ده
14 دقیقه
قسمت یازده
14 دقیقه
قسمت دوازده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هنر فروش حرفه‌ای
نویسنده
مترجمآرزو خلجی مقیم
راویمهدی قاسمی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هنر فروش حرفه‌ای

majid
۱۴۰۳/۲/۱۹
جالب نیست کلی گویی، قیمت بالا نسبت به حجم کتاب، بدون راه حل اجرایی مناسب تنها نکته مثبت راوی مسلط و روان
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هنر فروش حرفه‌ای

برای دریافت کتاب صوتی هنر فروش حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.