معرفی و دانلود کتاب صوتی معجزات ذهن شما

عکس جلد کتاب صوتی معجزات ذهن شما
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی معجزات ذهن شما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی معجزات ذهن شما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی معجزات ذهن شما

کتاب صوتی معجزات ذهن شما اثری از ژوزف مورفی، یکی از موفق‌ترین و برجسته‌ترین نویسندگان و سخنرانان حوزه‌ی رشد فردی است. مورفی در این کتاب، از ماهیت ضمیر ناخودآگاه و قدرتِ اثرگذاریِ بی‌نهایتِ آن در زندگی انسان می‌گوید و با ارائه‌ی راهکارهایی، به مخاطب خود می‌آموزد چگونه از این منبع عظیم، بهره ببرد.

درباره‌ی کتاب صوتی معجزات ذهن شما

ژوزف مورفی (Joseph Morphy) در کتاب صوتی معجزات ذهن شما (The Miracles of Your Mind) بر قدرت ذهن و ضمیر ناخودآگاه متمرکز است. ضمیر ناخودآگاه دارای قدرت بسیار زیادی است و این قابلیت را دارد که بر تمام جنبه‌های زندگی انسان تأثیر بگذارد؛ گویی سربازی فرمانبر است که هرچه به او گفته می‌شود را بی‌کم‌وکاست اطاعت می‌کند. اما این اتفاق چگونه رخ می‌دهد؟ آیا می‌توانیم در این سازوکار دخالت کرده و با به‌کارگیری این قدرتِ بزرگ، به خواسته‌ها و اهداف خود دست یابیم و زندگی را به همان سمت و سویی سوق بدهیم که همیشه آرزو داشته‌ایم؟ پاسخ ژوزف مورفی به این پرسش‌ها مثبت است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی معجزات ذهن شما

ژوزف مورفی در کتاب صوتی معجزات ذهن شما، راهکارها و ترفندهایی را معرفی کرده است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید از توانایی ذهن و ضمیر ناخودآگاه‌تان بهره ببرید. او برای غلبه بر عادت‌های بد، هماهنگی با اعضای خانواده، ارتباط با دوستان و همین‌طور رسیدن به اهدافی که دستیابی به آن‌ها غیرممکن به نظر می‌رسد، دستورالعمل‌ها و روش‌هایی را پیش روی شما قرار می‌دهد تا با سهولت بیشتری به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید. کارکردهای متفاوت ذهن از دیگر مسائلی است که مورفی به آن پرداخته است. از نگاه او، ذهنِ انسان، دو کارکرد ذهنی و عینی دارد. کارکرد ذهن عینی، پرداختن به مسائل بیرونی و شناخت دنیای خارج از وجودِ انسان است و کارکرد ذهنیِ آن، تحت کنترل و هدایتِ ذهن عمل می‌کند. از این دو کارکرد با نام‌های مختلف یاد می‌شود: ذهن آگاه و ضمیر ناخودآگاه، ذهنِ بیدار و ذهنِ خواب، خودِ سطحی و خودِ عمیق و...

مورفی در کتاب صوتی معجزات ذهن شما، ذهنِ آگاه را به ناخدای کشتیِ وجودِ انسان تشبیه می‌کند که روی عرشه ایستاده و با استفاده از قطب‌نما و دوربین و غیره، دستورهای لازم را برای حرکت کشتی صادر می‌کند. اما ضمیر ناخودآگاه، عقاید و استدلال‌های فرد را پذیرفته و مانندِ خاکِ مساعدی، آن‌ها را پرورش می‌دهد. هر آنچه را که فرد به عنوان واقعیت و حقیقت بپذیرد و به هرچه باور و ایمان داشته باشد، پس از آنکه توسط ضمیر ناخودآگاه درک شد، در زندگیِ وی نمود پیدا می‌کند. قدرت ضمیر ناخودآگاه بسیار زیاد است و حال که این همه توانایی درون ما نهفته است، چرا از آن استفاده نکنیم؟ خواسته‌ی شما هرچه باشد، رسیدن به ثروت، ترک عادات نامطلوب، موفقیت شخصی، ارتباط با اعضای خانواده و... می‌توانید با هدایت ضمیر ناخودآگاه خود به آن دست یابید. اگر نمی‌دانید چطور، ژوزف مورفی اینجاست تا به شما آن را بیاموزد.

کتاب صوتی معجزات ذهن شما را آرزو خلجی مقیم به فارسی برگردانده و نشر صوتی رادیو مثبت آن را با خوانش همایون ظفرپور منتشر کرده است.

کتاب صوتی معجزات ذهن شما برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در جست‌وجوی راهی هستید تا به خواسته‌ها و اهداف خود دست پیدا کنید، با شنیدن کتاب صوتی معجزات ذهن شما، از قدرتِ نهفته در ضمیر ناخودآگاه و ذهن خود مطلع می‌شوید و می‌آموزید چگونه از آن برای ساختن زندگی رؤیایی‌تان بهره ببرید.

در بخشی از کتاب صوتی معجزات ذهن شما می‌شنویم

انسان با عقاید، باورها، آموزش‌ها و تأثیرات محیطی احاطه شده. اون به مرور زمان شرطی می‌شه که به همون روال همیشگی واکنش نشون بده. زندگی در یک فرآیند تمام‌نشدنی دنبال اینه که خودش رو به انسان عرضه کنه. گرایش به مکان درست، سکوت و آرامش ذهن، فراوانی و احساس امنیت در وجود همه‌ی انسان‌ها نهادینه شده. ذهن یک قانون داره که می‌گه چه چیزی و چه موقع فهمیده بشه و این انسان رو توانمند می‌کنه تا به خواسته‌های دلخواهش پی ببره. دلیل سردرگمی، انسداد و مشکلاتی که انسان با اون مواجه می‌شه، ناتوانی‌اش در فهم آرزوهای قلبی‌اش هست. باید قدرت ناخودآگاه رو به انسان یاد داد و بهش گفت که اگه پایان مطلوب رو تجسم کنه، اون رو به صورت ذهنی احساس کنه، و به ایده‌هاش معتقد بمونه، ضمیر ناخودآگاه تمام خواسته‌هاش رو محقق می‌کنه. ضمیر ناخودآگاه افرادی که تلاش می‌کنند اما به هدف نمی‌رسند، پیام‌های خودتخریبی و خودفراموشی ارسال می‌کنه. وقتی انسان باور کرد که قدرت نامحدودی در ضمیر ناخودآگاهش نهفته هست، در مسیر سلامتی، شادی و آرامش قرار می‌گیرد. البته این تکنیک جدید نیست و قدمی به‌اندازه‌ی خلقت انسان دارد. خردمندی گفته انسان چیزی جز اندیشه‌ها و احساساتش نیست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
قسمت اول
16 دقیقه
قسمت دوم
17 دقیقه
قسمت سوم
17 دقیقه
قسمت چهارم
17 دقیقه
قسمت پنجم
16 دقیقه
قسمت ششم
18 دقیقه
قسمت هفتم
15 دقیقه
قسمت هشتم
7 دقیقه
قسمت نهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی معجزات ذهن شما
نویسنده
مترجمآرزو خلجی مقیم
راویهمایون ظفرپور
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی معجزات ذهن شما

iraj rahmani
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
کتاب‌های ژوزف مورفی در راستای شناخت و بکار گیری ضمیر ناخودآگاه انسان است و چقدر روان مطالب را توضیح می‌دهد
به دوستانی که پیگیر قوانین جذب و چرایی عدم کارکرد اون هستن پیشنهاد می‌کنم حتما این کتاب را گوش کنن وسعی کنن مستمر تمریناتش را انجام بدهند کتاب دیگر این نویسنده قدرت فکر است که خوشبختانه در و
کتابراه هم صوتی متنی اون موجوده
از راوی و مترجم هم کمال تشکر را دارم همچنین از دوستان عزیز. در کتابراه
ارکیا اهنی
۱۴۰۲/۹/۲۶
سلام دوستان عزیز کتابخوان، این کتاب مورفی هم مفید و تکرار همه مطالب در مورد ضمیر ناخودآگاه هست و چگونگی استفاده از آن به نفع زندگی مفیده اما همچین کتابهایی رو چندین بار گوش دهید. ممنون از کتابراه
مریم جمالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
این کتاب عالیه تا از ذهن خودتون و قدرتی که ذهن داره آگاه بشیم و به نظرم هر چند وقت یک بار باید خونده بشه تا قدرت ذهن خودمون رو فراموش نکنیم
روح اله خادمی
۱۴۰۲/۱۱/۸
سلام ژوزف مورفی پدر ذهن و تفکر، ترجمه عالی، گوینده عالی، مطالب آن قدر زیبا که نفهمیدم چطور تمام شد، رادیو مثبت سپاس! کتابراه ممنونم
میلاد
۱۴۰۲/۹/۲۶
بیار عالی با صدای بسیار دلنشین گوینده تا حالا چند بار گوش کردم و از راهنمایی‌هاش بهره‌مند شدم
فهیمه محمدخانی
۱۴۰۲/۱۲/۳
باخوندنش احساس قدرت میکنی. باورت خیلی قوی میشه. کتابهای مورفی کلا عالی هستن
ابراهیم صفری نژاد
۱۴۰۲/۱۲/۵
از کتابراه ممنونم مفاهیم خیلی عالی و روان
S
۱۴۰۳/۱/۴
عالی حتما مطالعه کنید
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب صوتی معجزات ذهن شما

برای دریافت کتاب صوتی معجزات ذهن شما و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.