معرفی و دانلود کتاب صوتی ثبات قدم داشته باش و به هر چیز که لیاقتش را داری برس

عکس جلد کتاب صوتی ثبات قدم داشته باش و به هر چیز که لیاقتش را داری برس
قیمت:
۱۴۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ثبات قدم داشته باش و به هر چیز که لیاقتش را داری برس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ثبات قدم داشته باش و به هر چیز که لیاقتش را داری برس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ثبات قدم داشته باش و به هر چیز که لیاقتش را داری برس

کتاب صوتی ثبات قدم داشته باش و به هر چیز که لیاقتش را داری برس اثری از سایمون چان، سخنران، مربی بین‌المللی، فعال حوزه‌ی موفقیت و کسب‌وکار و نویسنده‌ی نام‌آشنای این حوزه است. چان در این کتاب پرفروش با اشاره به پیشرفت‌های حیرت‌انگیز علم در تمامی زمینه‌ها، به طرح این پرسش پرداخته است که چرا اغلب ما هنوز نتوانسته‌ایم به موفقیت دست یابیم و به خواسته‌های خود برسیم و پاسخ خود به این پرسش‌ها را در قالب راهکارهایی ملموس و کاربردی ارائه کرده است.

درباره‌ی کتاب صوتی ثبات قدم داشته باش و به هر چیز که لیاقتش را داری برس

زندگی در عصر اطلاعات و ارتباطات، گسترش شبکه‌های اجتماعی و مجازی، ظهور و توسعه‌ی ابزارهای الکترونیکی هوشمند، پیدایش هوش مصنوعی و بسیاری پیشرفت‌های دیگر باعث شده‌اند تا با سرعت و سهولت بیشتری بتوانیم به آنچه می‌خواهیم دست پیدا کنیم. تصور کنید دستگاه جدیدی را خریداری کرده‌اید و شیوه‌ی استفاده از آن را نمی‌دانید. کافی‌ست نام و مدل دستگاه را در موتور جست‌وجوی گوگل وارد کنید. ظرف تنها چند ثانیه انبوهی از مطالب، تصاویر، ویدئوهای آموزشی و اطلاعات عمومی و تخصصی درباره‌ی آن دستگاه در اختیارتان خواهد بود. با این‌ حال، با وجود این پیشرفت‌های خارق‌العاده هنوز دستیابی به آنچه می‌خواهیم برای ما دشوار و در برخی موارد ناممکن است. سایمون چان در کتاب صوتی ثبات قدم داشته باش و به هر چیز که لیاقتش را داری برس تلاش کرده است تا دلایلی برای این موضوع پیدا کند و راهکارهایی را جهت رسیدن آسان‌تر و سریع‌تر به آرزوها و خواسته‌ها معرفی نماید.

بزرگ‌ترین علتی که سایمون چان (Simon Chan) در کتاب صوتی ثبات قدم داشته باش و به هر چیز که لیاقتش را داری برس (The Consistency Pill) برای عدم موفقیت افراد برمی‌شمارد، نداشتنِ ثبات قدم است. به باور او، ثبات قدم، مهم‌ترین و اثرگذارترین مهارتی است که هر فرد برای رسیدن به موفقیت باید آن را داشته باشد چرا که ثبات قدم، پایه و اساس تمامی مهارت‌هاست. با آموختن و پرورش این مهارت است که می‌توانید در هر کار دیگری نیز دانش بیندوزید و تخصص پیدا کنید و در نتیجه هم در زندگی شخصی و هم در زمینه‌ی شغلی خود، فردی موفق محسوب شوید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی ثبات قدم داشته باش و به هر چیز که لیاقتش را داری برس

سایمون چان با رد این دیدگاه رایج که برای رسیدن به موفقیت شخصی یا شغلی می‌بایست انبوهی از کارها در مدت زمان بسیار کوتاهی به اتمام برسد، به این نکته اشاره می‌کند که ثبات قدم بسیار مهم‌تر از زیاد، سخت و فشرده کار کردن است و تنها برداشتن چند گام کوچک لازم است تا دیدگاهی که فرد نسبت به خودش یا کارش دارد، تغییر پیدا کند و او با اعتماد به نفس بیشتری قدم در مسیر رسیدن خواسته‌هایش بگذارد.

از جمله مهم‌ترین نکاتی که باید در این خصوص به آن توجه داشت این است که ثبات قدم مهارتی عمومی و آموختنی است و همگان از ظرفیت و توانایی یادگیریِ آن برخوردارند. نه استعداد و نه هیچ پیش‌نیاز دیگری برای آموختن ثبات قدم به‌جز میل به یادگیریِ آن، ضروری نیست. این گزاره‌ی نویسنده از تجربه‌ی زیسته‌ی او برآمده چرا که او نیز مانند بسیاری از افراد، در هیچ زمینه‌ای ثبات قدم نداشته و اندک‌اندک این مهارت را آموخته و پرورش داده است. فقدان ثبات قدم در چان باعث شده بود که او دانشجوی فوق‌العاده بدی باشد، همیشه در کلاس‌های درس با تأخیر حاضر شود، پروژه‌های خود را پس از گذشت از موعد تحویل ارائه نماید و وقت و منابع مالی زیادی را به هدر دهد تا در نهایت به فکر تغییر اوضاع بیفتد و پایه و اصول ثبات و تداوم را بیاموزد. راهکارها و مطالبی که چان بر اساس تجربه‌ها و مطالعات خود در کتاب صوتی ثبات قدم داشته باش و به هر چیز که لیاقتش را داری برس ارائه کرده است، به مدیران، صاحبان کسب‌وکار و کارآفرینان و همین‌طور همه‌ی افرادی که مشتاق رشد و پیشرفت هستند کمک می‌کند که این مهارت را در خود ایجاد کرده و رشد و توسعه دهند.

کتاب صوتی ثبات قدم داشته باش و به هر چیز که لیاقتش را داری برس را به همت رادیو مثبت، با ترجمه‌ی آرزو خلجی مقیم و خوانش حمیدرضا فراهانی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب ثبات قدم داشته باش و به هر چیزی که لیاقتش را داری برس

  • سایمون چان یکی از افرادی است که از بیشترین میزان ثبات قدم برخوردار است. او صلاحیت آن را دارد که نه‌تنها به بازاریاب‌ها و کارآفرین‌ها بلکه به تمامی افراد شیوه‌های دستیابی به موفقیت و شادکامی را بیاموزد. (ری هیگدون، از فعالان برجسته‌ی بازاریابی شبکه‌ای)
  • سایمون چان در کتاب خود سیستمی متشکل از هفت مرحله‌ی ساده را به شما معرفی کرده است تا کار را برای شما آسان سازد. با خواندنِ این کتاب یاد خواهید گرفت که چگونه بر ترس‌های خود غلبه کنید، هوش هیجانی خود را پرورش دهید، زمان خود را مدیریت کنید و از ابزارهایی که در دست دارید، بیشترین و بهترین بهره را ببرید. خواندن این کتاب را به هر بازاریاب شبکه‌ای توصیه می‌کنم. (هولتون باگز، مدیرعامل شرکت ایبومرنگ)
  • داشتن پرسش در ذهن کافی نیست. به همین دلیل است که پزشکان به دانشکده‌ی پزشکی می‌روند تا مهارت بیاموزند. آن‌ها گرد هم می‌آیند تا به طور مداوم مهارت‌های خود را افزایش داده و بهبود بخشند. سایمون چان به ما می‌آموزد چگونه از الگوی آن‌ها برای رسیدن به موفقیت استفاده کنیم. (تام بیگ ال شرایتر، فعال برجسته و نام‌آشنای حوزه‌ی کسب‌وکار)

کتاب صوتی ثبات قدم داشته باش و به هر چیز که لیاقتش را داری برس برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی ثبات قدم داشته باش و به هر چیز که لیاقتش را داری برس برای همه‌ی افرادی که در جست‌وجوی راه‌هایی برای رسیدن به موفقیت و پیشرفت هستند، ترفندها و راه‌حل‌هایی مفید و کاربردی در بر دارد.

در بخشی از کتاب صوتی ثبات قدم داشته باش و به هر چیز که لیاقتش را داری برس می‌شنویم

مسیر من به‌عنوان یک کارآفرین زمانی آغاز شد که یکی از دوستان نزدیکم توصیه کرد کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول رابرت کیوساکی رو مطالعه کنم. اون زمان من شغلی داشتم که بهش علاقه‌مند بودم. دستمزد ناچیزی داشت اما از کار لذت می‌بردم و تصمیم داشتم که در اون شرکت باقی بمونم و پله‌های ترقی رو یکی‌ بعد از دیگری طی کنم. من اصلاً از بقیه‌ی مسیرهایی که می‌تونستم طی کنم از جمله فعالیت در حوزه‌ی کارآفرینی باخبر نبودم اما مطالعه‌ی کتاب کیوساکی چشم من رو به احتمالات خارق‌العاده‌ی دیگه باز کرد. وقتی کتاب رو خوندم، متوجه شدم که دیگه نمی‌تونم در اون شرکت باقی بمونم و از ساعت نه صبح تا پنج بعدازظهر بی‌وقفه کار کنم. من دیگه شبیه پرنده‌ای شده بودم که از قفس آزاد شده و برای اولین‌بار می‌خواد پرواز کردن رو آغاز کنه. من دلم می‌خواست شغلی داشته باشم که بهم اجازه بده آزادی و انعطاف‌پذیری زندگی خودم رو حفظ کنم. نمی‌خواستم توی یک مکان گیر بیفتم یا اینکه ساعات کاری مشخصی داشته باشم و مهم‌تر از همه اینکه حالا دیگه یک منبع درآمدی قابل‌توجه می‌خواستم؛ درآمدی که حتی زمانی هم که سرکار نبودم قطع نشه. با‌این‌حال با خودم فکر کردم چه شغلی می‌تونه باعث موفقیت آدمی با روحیات خاص من بشه. بلافاصله به فکر راه‌اندازی حق امتیاز مترو افتادم چون اون موقع این کار خیلی رایج شده بود. اما مشکل اینجا بود که من هیچ سرمایه‌ی اولیه‌ای برای آغاز این کار نداشتم. به همین دلیل شروع کردم به مطالعه‌ی کتاب‌های بیشتر برای پیدا کردن راه‌حل.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
معرفی و قسمت اول
16 دقیقه
قسمت دوم
16 دقیقه
قسمت سوم
17 دقیقه
قسمت چهارم
16 دقیقه
قسمت پنجم
17 دقیقه
قسمت ششم
17 دقیقه
قسمت هفتم
16 دقیقه
قسمت هشتم
17 دقیقه
قسمت نهم
16 دقیقه
قسمت دهم
16 دقیقه
قسمت یازدهم
17 دقیقه
قسمت دوازدهم
18 دقیقه
قسمت سیزدهم
18 دقیقه
قسمت چهاردهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ثبات قدم داشته باش و به هر چیز که لیاقتش را داری برس
نویسنده
مترجمآرزو خلجی مقیم
راویحمیدرضا فراهانی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ثبات قدم داشته باش و به هر چیز که لیاقتش را داری برس

Bahman Farhadi
۱۴۰۳/۲/۲
استمرار کلید موفقیت است واقعا طبق گفته همین کتاب اولین مهارتی که انسان باید بیاموزد ثبات قدم داشتن یا همان استمرار است من اینو با تمام وجودم درک میکنم با استمرار میشه به هر هدف و رویایی رسید حتی اگه خیلی چیزها در مسیرت درست نیس ولی با استمرار به مرور زمان همه چیز درست میشه هر چیزی رو که بخوای یاد میتونی بگیری تو هر زمینه‌ای که بخوای میتونی رشد کنیاگه باورهات درست نیست میتونی تغییرشون بدیهمه اینها نیاز به استمرار داره چون قانون تکامل بر جهان حاکم هست همه چیز نمه نمه اتفاق میفته
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ثبات قدم داشته باش و به هر چیز که لیاقتش را داری برس

برای دریافت کتاب صوتی ثبات قدم داشته باش و به هر چیز که لیاقتش را داری برس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.