معرفی و دانلود کتاب صوتی پیشگویی آسمانی

عکس جلد کتاب صوتی پیشگویی آسمانی
قیمت:
۹۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پیشگویی آسمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پیشگویی آسمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پیشگویی آسمانی

کتاب صوتی پیشگویی آسمانی اثری از جیمز ردفیلد، نویسنده، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده‌ی نام‌آشنای امریکایی است. ردفیلد در این کتاب پرفروش نیویورک تایمز راوی ماجرای مهیج و متفاوتی از محتوای معنوی و پیش‌گویانه‌ی یک کتیبه‌ی قدیمی است که به‌تازگی کشف شده است؛ ماجرایی قدرتمند که مخاطب را یاری می‌کند تا به درک تازه‌ای از خود و جهان هستی دست پیدا کند و امید و انرژی تازه‌ای برای حرکت‌های جدید در زندگی بیابد.

درباره‌ی کتاب صوتی پیشگویی آسمانی

در جنگل‌های پیچ‌درپیچ و انبوه کشور پرو یک کتیبه‌ی باستانیِ اسرارآمیز کشف شده است. محتوای معنوی این کتیبه نُه بصیرت را در بر دارد که می‌تواند زندگی بشر بر این کره‌ی خاکی را دگرگون سازد. تعالیم خردمندانه‌ی این نوشته‌ها قادر است هر انسانی را یاری کند تا از معنای واقعی رویدادهای زندگی خود آگاه شود و ببیند روزها و سال‌های آتی چه برای او به ارمغان خواهند آورد. اما گویا قرار نیست نوشته‌های این کتیبه‌ی کهن به گوش همگان برسد. کسی به‌درستی نمی‌داند که کتیبه دقیقاً کجاست و چه‌طور می‌توان مفاد آن را به طور کامل دریافت و تعبیر و تفسیر کرد. این همان ماجرای مهیجی است که جیمز ردفیلد (James Redfield) آن را در کتاب صوتی پیشگویی آسمانی (The Celestine prophecy) روایت کرده است.

جیمز ردفیلد زاده و بزرگ‌شده‌ی ایالات متحده است، نویسنده‌ای که در اوایل دهه‌ی 1990 با انتشار رمان پیشگویی آسمانی به شهرت دست یافت. او دانش‌آموخته‌ی جامعه‌شناسی است و در فلسفه‌ی شرق، ذن و تائوئیسم مطالعه و پژوهش، فراوان کرده است. علاقه‌ی وافر ردفیلد به نوشتن، در نهایت او را به نویسندگیِ تمام‌وقت ترغیب کرد. سبک نوشتاری او و مضامینی که به آن‌ها می‌پردازد، بدیع و خلاقانه است. ردفیلد روانشناسی تعاملی را با نظریه‌های فلسفی شرق و غرب در هم می‌آمیزد و نیم‌نگاهی نیز به آینده‌پژوهی، بوم‌شناسی، تاریخ و عرفان نیز دارد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی پیشگویی آسمانی

جیمز ردفیلد در کتاب صوتی پیشگویی آسمانی از تعالی روحانی، گونه‌ی متفاوت و نوینی از بصیرت و آگاهی معنوی سخن می‌گوید که به‌تازگی توجه بشر را به خود جلب کرده است. چنین به نظر می‌رسد که انسان امروزی بیش از هر زمان دیگری در طول تاریخ طویل حیات خود به معنویت نیاز دارد و از آن‌جایی که این نیاز را عمیقاً در ژرفای وجود خود احساس می‌کند، مدام در پی یافتن و آزمودن روش‌هایی است که بتواند به زندگیِ خود، غنای بیشتری ببخشد.

به باور ردفیلد از طریق درک صحیح و عمیق مسیر زندگی است که می‌توانیم به بینش درستی درباره‌ی خودمان و معنای هستی‌مان در این جهان دست یابیم چرا که تشریح این موضوع جز از این طریق ممکن نیست و مسیرهای پیموده‌شده از طریق علوم مختلف و فلاسفه‌‌ی بزرگ تا به امروز به دستاورد عظیمی منتهی نشده است. زندگی از نگاه ردفیلد نوعی تجلی معنوی و پر از رمز و راز است که ادراکِ آن برابر با توانایی برداشتنِ گام‌های درست در آن است. او در کتاب صوتی پیشگویی آسمانی راوی کشفیات تکان‌دهنده‌ای از حیات است که به روشن‌تر شدن رسالت انسان بر جهان هستی و علت موقعیت کنونی او می‌انجامد و می‌تواند چراغ راه و هادی او در این مسیر پرفرازونشیب باشد.

کتاب صوتی پیشگویی آسمانی را به کوشش آوانامه و در همکاری با انتشارات ذهن آویز، با ترجمه‌ی ستاره آخوندی و خوانش مهدی صفری می‌شنوید.

افتخارات کتاب پیشگویی آسمانی

  • کتاب پرفروش بین‌المللی
  • از پرمخاطب‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز

نکوداشت‌های کتاب پیشگویی آسمانی

  • کتاب پیشگویی آسمانی یک اثر کلاسیکِ معنوی است؛ کتابی که باید آن را بارها و بارها بخوانید، گرامی‌اش بدارید و آن را به دیگران هدیه بدهید. (جوآن بوریسنکو، نویسنده‌ی کتاب هفت مسیر معنوی به سوی خدا)
  • پیشگویی آسمانی داستان ماجراجویی جذاب و مهیجی را در بر دارد که مملو از دسیسه‌ها، تعلیق‌ها و مکاشفات معنوی است. (Commonwealth Journal)
  • جیمز ردفیلد با سبک تکرارنشدنیِ خود در داستان‌سرایی، ما را به دنیای سراسر بینش و الهام و قدرت راهنمایی کرده است. (دیپاک چوپرا، نویسنده‌ی کتاب چگونه خدا را بشناسیم)
  • جیمز ردفیلد با زبان شیوا و چیره‌دستی در داستان‌سرایی، هیجانی در روایتش خلق کرده که ما را از یک صفحه به صفحه‌ی دیگر کتاب می‌کشاند. او در روایت خود دیالوگ‌های طولانی و پرکشش را به کار گرفته تا از معنویت و انرژی و الوهیت سخن بگوید. (Publishers Weekly)

اقتباس‌های سینمایی و فرهنگی از کتاب پیشگویی آسمانی

در سال 2006 فیلمی سینمایی به نام پیشگویی آسمانی به کارگردانی آرماند ماسترویانی بر اساس رمانی به همین نام نوشته‌ی جیمز ردفیلد و با بازی ماتیو ستل، توماس کرچمان و سارا وین کالینز تولید و اکران شد. در این فیلم ماجراجویی‌های مردی به نام جان ویتی را مشاهده می‌کنیم که در جست‌وجوی یافتن دوازده بصیرت معنوی است که بر طوماری قدیمی نوشته شده و گفته می‌شود در جنگل‌های کشور پرو می‌توان آن را پیدا کرد. جان ویتی در سفر خود برای یافتن طومار، با افراد مختلف و جالبی آشنا می‌شود و تجربه‌های گوناگونی را از سر می‌گذراند؛ تجربه‌هایی که همگی او را یاری می‌کنند تا به درک بهتری از خودش، معنویت، معنای زندگی و جهان پیرامونش دست پیدا کند.

کتاب صوتی پیشگویی آسمانی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به رمان‌های هیجان‌انگیز و معمایی علاقه دارید و از طرفدارانِ داستان‌هایی با مضامین معنوی و روان‌شناختی هستید، پیشنهاد ما به شما شنیدن کتاب صوتی پیشگویی آسمانی است.

در بخشی از کتاب صوتی پیشگویی آسمانی می‌شنویم

به صندلی‌اش تکیه داد، گویی می‌خواست افکارش را متمرکز کند. سپس دوباره به چشمان من نگریست. «فکر می‌کنم تلفنی بهت گفتم که چند سال پیش کار روزنامه را ترک کردم و در یک شرکت تحقیقاتی وابسته به سازمان ملل استخدام شدم که کار بررسی و تحقیق در مورد تغییرات فرهنگی و آثار جهانی را به عهده دارد. آخرین مأموریت ما در پرو بود. وقتی مشغول تکمیل تحقیقاتم در دانشگاه لیما بودم، شایعاتی در مورد کشف کتیبه‌ای قدیمی شنیدم اما هیچ‌کس نه در بخش باستان‌شناسی و نه در بخش انسان‌شناسی نتوانست کوچک‌ترین اطلاعاتی در اختیار من بگذارد. زمانی که با مقامات دولتی تماس گرفتم، آن‌ها هم گفتند که هیچ اطلاعاتی در این مورد ندارند. یک نفر به من گفت حقیقت این است که دولت به دلایلی نمی‌خواهد مطالب این کتیبه فاش بشود، گرچه او هم اطلاع دقیقی نداشت.»

سپس ادامه داد: «تو که مرا می‌شناسی. کنجکاوم. وقتی که مأموریتم تمام شد تصمیم گرفتم چند روز دیگر در پرو بمانم تا اطلاعاتی به دست بیاورم. نخست هر راهی را که می‌رفتم به بن‌بست می‌رسیدم، اما یک روز در کافه‌ای خارج از لیما غذا می‌خوردم که متوجه شدم کشیشی مراقب من است. پس از چند دقیقه پیش من آمد و گفت که شنیده من آن روز صبح در مورد کتیبه تحقیق می‌کردم. خودش را معرفی نکرد، اما قبول کرد به تمام سؤالات من پاسخ دهد.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
نمونه‌ی سه
6 دقیقه
معرفی کتاب و یادداشت مؤلف
35 دقیقه
فصل یکم: جمعیت بحرانی - قسمت اول
7 دقیقه
فصل یکم: جمعیت بحرانی - قسمت دوم
34 دقیقه
فصل دوم: مقطع زمانی طولانی‌تر - قسمت اول
22 دقیقه
فصل دوم: مقطع زمانی طولانی‌تر - قسمت دوم
29 دقیقه
فصل سوم: مسئله‌ی انرژی - قسمت اول
28 دقیقه
فصل سوم: مسئله‌ی انرژی - قسمت دوم
22 دقیقه
فصل سوم: مسئله‌ی انرژی - قسمت سوم
23 دقیقه
فصل چهارم: مبارزه بر سر قدرت - قسمت اول
19 دقیقه
فصل چهارم: مبارزه بر سر قدرت - قسمت دوم
19 دقیقه
فصل چهارم: مبارزه بر سر قدرت - قسمت سوم
31 دقیقه
فصل پنجم: پیغام عرفانی - قسمت اول
27 دقیقه
فصل پنجم: پیغام عرفانی - قسمت دوم
27 دقیقه
فصل پنجم: پیغام عرفانی - قسمت سوم
22 دقیقه
فصل ششم: روشن کردن گذشته - قسمت اول
21 دقیقه
فصل ششم: روشن کردن گذشته - قسمت دوم
28 دقیقه
فصل ششم: روشن کردن گذشته - قسمت سوم
27 دقیقه
فصل هفتم: قرار گرفتن در جریان تکامل - قسمت اول
22 دقیقه
فصل هفتم: قرار گرفتن در جریان تکامل - قسمت دوم
26 دقیقه
فصل هفتم: قرار گرفتن در جریان تکامل - قسمت سوم
26 دقیقه
فصل هشتم: اصل اخلاقی بین افراد - قسمت اول
25 دقیقه
فصل هشتم: اصل اخلاقی بین افراد - قسمت دوم
18 دقیقه
فصل هشتم: اصل اخلاقی بین افراد - قسمت سوم
32 دقیقه
فصل هشتم: اصل اخلاقی بین افراد - قسمت چهارم
33 دقیقه
فصل نهم: فرهنگ در حال پیدایش - قسمت اول
27 دقیقه
فصل نهم: فرهنگ در حال پیدایش - قسمت دوم
20 دقیقه
فصل نهم: فرهنگ در حال پیدایش - قسمت سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پیشگویی آسمانی
نویسنده
مترجمستاره آخوندی
راویمهدی صفری
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۵۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پیشگویی آسمانی

اکرم پرنده پیرشهید
۱۴۰۳/۲/۳۱
سلام
باتشکراز کتابراه، این کتاب برای نزدیک شدن به اصل واصالت انسانیت خویش و رهایی از جنبه‌های غلط و منفی زندگی که اکتساب کردیم وقرار گرفتن درمسیر اصلی آفرینش و هدف خلقت و رسیدن به آرامش و لذت الهی بسیارمفید است.
منوچهر ازادی
۱۴۰۳/۳/۱۳
نیدونم شاید من خیلی متوجه نشدم اما بنظر من نواقص زیاد داشت تو کتاب یدفعه میگفت یاد گرفتم انرژی‌ها و ببینم و امثال این به این راحتی نباید باشه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پیشگویی آسمانی

برای دریافت کتاب صوتی پیشگویی آسمانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.