معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه از هر روز یک روز فوق العاده برای خود بسازیم؟

عکس جلد کتاب صوتی چگونه از هر روز یک روز فوق العاده برای خود بسازیم؟
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه از هر روز یک روز فوق العاده برای خود بسازیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه از هر روز یک روز فوق العاده برای خود بسازیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه از هر روز یک روز فوق العاده برای خود بسازیم؟

کتاب صوتی چگونه از هر روز یک روز فوق العاده برای خود بسازیم؟ نوشته‌ی اد فورمن، راهکارهایی انگیزشی برای کنترل افکار و احساسات را به ما آموزش می‌دهد تا خود بتوانیم برای چگونگی حس‌وحالمان تصمیم بگیریم و آن‌طور که دوست داریم زندگی کنیم.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه از هر روز یک روز فوق العاده برای خود بسازیم؟

کتاب صوتی چگونه از هر روز یک روز فوق العاده برای خود بسازیم (How to Make Every Day A Terrific Day) مجموعه‌ای از تجارب و نظریات اد فورمن (Ed Foreman)، یکی از تأثیرگذارترین کارآفرینان و از جمله میلیونرهای خودساخته‌ی آمریکایی است. اد فورمن در این کتاب توضیح می‌دهد که چطور نگرش مثبت و منفی می‌تواند سرنوشت ما را تغییر دهد و همچنین چطور می‌توان با قدرت ذهن، احساسات و افکار منفی را تحت کنترل درآورد.

اد فورمن، نویسنده‌ی کتاب صوتی چگونه از هر روز یک روز فوق العاده برای خود بسازیم، در یک خانواده‌ی روستایی و کشاورز در نیومکزیکوی آمریکا به دنیا آمد. خانواده‌اش فقیر بودند و توان مالی چندانی برای حمایت از فرزندشان نداشتند. او که جوانی خودساخته بود، موفق شد به کمک بورسیه‌ی تحصیلی در دانشگاه ایالتی نیومکزیکو مشغول به تحصیل و مدتی بعد از رشته‌ی مهندسی عمران فارغ‌التحصیل شود. او در سال‌های جوانی در مشاغل مختلفی مشغول به کار شد؛ کار به عنوان نقشه‌بردار، کارگر ساختمانی و... به او تجاربی ارزشمند و ذهنی باز و ایده‌پرداز داد. اد فورمن در 26 سالگی در یک شرکت تأسیسات حفاری نفتی استخدام شد. او در آن زمان، به ایده‌ای برای استخراج سریع‌تر نفت دست پیدا کرد و با اینکه جوان بود و پولی برای اجرای ایده‌اش نداشت، تصمیم گرفت با نگرشی مثبت، آن را با مدیران مجموعه در میان بگذارد. ایده‌ی او برای استخراج سریع‌تر و بهتر مورد استقبال مدیران قرار گرفت و زمانی که 26 سال بیشتر نداشت، تبدیل به یک کارآفرین و میلیونر شد.

اد فورمن از آن زمان، پیشرفت‌های زیادی کرد. او به عنوان نماینده در کنگره‌ی آمریکا انتخاب شد و حتی چند سالی در سمت مشاور رئیس جمهور، مشغول به کار بود. او که از موفق‌ترین چهره‌های آمریکایی است، در کتاب صوتی چگونه از هر روز یک روز فوق العاده برای خود بسازیم به مردم یاد می‌دهد که چگونه از قدرت نگرش مثبت و انگیزه در جهت رسیدن به خواسته‌هایشان استفاده کنند. او در این کتاب، روش ترک عادات بد و ساختن عادات خوب را توضیح می‌دهد و همچنین راهکارهایی برای کاهش استرس و اضطراب ارائه می‌کند. با شنیدن این کتاب صوتی می‌توانید زندگی را تحت کنترل خود درآورید و به تعادل و نشاط بیشتری دست پیدا کنید.

کتاب صوتی چگونه از هر روز یک روز فوق العاده برای خود بسازیم نوشته‌ی اد فورمن، به همت نشر کلید آموزش منتشر شده است. موعود کوهکن این کتاب را به فارسی ترجمه کرده و مهدی سعادتی نیز وظیفه‌ی گویندگی این کتاب را به عهده داشته است.

کتاب صوتی چگونه از هر روز یک روز فوق العاده برای خود بسازیم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی پیش رو، به علاقه‌مندان کتاب‌های انگیزشی در حوزه‌ی موفقیت و خودسازی پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه از هر روز یک روز فوق العاده برای خود بسازیم؟ می‌شنویم

یادم می‌آید زمانی که از دانشگاه فارغ‌التحصیل شدم، توی یک شرکت حفاری و استخراج نفت استخدام شدم و ایده‌ای برای حفاری سریع‌تر چاه‌های نفتی به ذهنم رسید. جیبم خالی بود و تنها چیزی که داشتم یک دستگاه تایپ‌نویس دستی بود. پس دو صفحه نامه نوشتم و پیشنهادم را در مورد ایده‌ی تخلیه‌ی سریع‌تر چاه‌های نفتی توی تأسیسات نفتیمان بیان کردم. برای راه انداختن این کسب‌وکار و به اجرا درآوردن این ایده، به 50 هزار دلار پول احتیاج داشتم. با اینکه هیچ پول و پشتوانه‌ای نداشتم با این حال پیشنهادم و نحوه‌ی اجرای آن را ارائه دادم. بعد از اینکه به آن‌ها نحوه‌ی پیاده‌سازی این ایده و همین‌طور نحوه‌ی بازپرداخت وام و بدهی را گفتم، خیلی هیجان‌زده شدند و گفتند: «برای انجام این کار فقط 50 هزار دلار می‌خوای؟» گفتم: «با همین قدر کارم راه می‌افته.» بهم گفتند: «ما با شما حتماً همکاری می‌کنیم.» پس به این نتیجه رسیدم هر اندازه که شما به خودتان ایمان داشته باشید، به همان اندازه هم مردم به شما ایمان دارند. اگر شما به رسیدن به هدفی که در ذهنتان است ایمان داشته باشید، پس مطمئن باشید که به آن می‌رسید. نمی‌گویم به من نگاه کنید که چقدر موفق و خوشبختم، نه. می‌گویم اگر یک پسر مزرعه‌دار فقیر در سن 26 سالگی میلیون‌ها دلار درآمد داشته، پس هرکسی می‌تواند هر کاری که اراده می‌کند را انجام دهد. فقط باید هوش و اراده‌ی کافی را داشته باشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
75 دقیقه
چگونه از هر روز یک روز فو‌ق‌العاده برای خود بسازیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه از هر روز یک روز فوق العاده برای خود بسازیم؟
نویسنده
مترجمموعود کوهکن
راویمهدی سعادتی
ناشر صوتیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چگونه از هر روز یک روز فوق العاده برای خود بسازیم؟

الهه ارشاد
۱۴۰۲/۸/۲۴
نظرات جالب و روش‌های واقعا کاربردی تو کتاب پیشنهاد شده
روش برخورد و نوع نگاه را کاملا تغییر میده البته کتاب خوندن مهم نیست فهمیدن و عمل کردن تغییر میسازه
نگاه مثبت زندگی تمام انسان هارو درست میکنه
Tarlan
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
خوبه تحلیل خوبی داره و این که در ادامه راهکار میده
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه از هر روز یک روز فوق العاده برای خود بسازیم؟

برای دریافت کتاب صوتی چگونه از هر روز یک روز فوق العاده برای خود بسازیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.