معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی فوت و فن‌های پنهان محتوا

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی فوت و فن‌های پنهان محتوا
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی فوت و فن‌های پنهان محتوا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی فوت و فن‌های پنهان محتوا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی فوت و فن‌های پنهان محتوا

خلاصه کتاب صوتی فوت و فن‌های پنهان محتوا، راهنمایی‌ست برای تولید محتوایی بزرگ‌تر، شجاعانه‌تر و جسورانه‌تر. این خلاصه کتاب مباحث تولید محتوا و بازاریابی محتوا را بررسی کرده و نکات و توصیه‌هایی عملی و ساده برای بهتر کردن استراتژی‌های بازاریابی محتوا به شما ارائه می‌دهد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی فوت و فن‌های پنهان محتوا

یکی از رایج‌ترین و به‌صرفه‌ترین انواع بازاریابی در جهان امروز، بازاریابی محتوایی‌ست. در این شکل از بازاریابی، اطلاعات و محتواهای مناسبی برای مخاطبینی ویژه (که عموماً کاربران شبکه‌های اجتماعی و دیجیتال هستند) تولید می‌شود. این تولید محتوا می‌تواند به‌روزرسانی کردن بلاگ‌های یک وب‌سایت، نوشتن مقالات، یا حتی ایجاد تصاویر و ویدئوهای مرتبط باشد. استراتژی‌های بازاریابی محتوا، بر خلاف تبلیغ ساده‌ی محصولات و خدمات، به‌دنبال این هستند که به خریداران و مصرف‌کنندگان اطلاعات و راه‌حل‌های مناسبی ارائه دهند که آن‌ها خود بتوانند مشکلات‌شان را حل کنند و تصمیمات بهتری بگیرند. خلاصه کتاب صوتی فوت و فن‌های پنهان محتوا که توسط موسسه‌ی بازاریابی محتوا (Content Marketing Institute) گردآوری و تدوین شده است، پس از بررسی مفهوم بازاریابی محتوا، با معرفی نکات مهم و اساسی این حوزه، راهنمای شما در تولید محتوایی جذاب و درگیرکننده خواهد بود.

خلاصه کتاب صوتی فوت و فن‌های پنهان محتوا نشان می‌دهد محتوایی که در استراتژی‌های بازاریابی محتوا به‌کار گرفته می‌شود، نباید بخشی مجزا از دیگر فعالیت‌های بازاریابی شما باشد و فارغ از نوع بازاریابی شما، باید کیفیت بالایی داشته باشد. چه به‌دنبال بازاریابی از طریق ایمیل باشید، چه بخواهید از طریق شبکه‌های اجتماعی و موتورهای جستجو استراتژی‌های بازاریابی خود را پیش ببرید، باید بتوانید محتوایی با کیفیت و جذاب تولید کنید.

این خلاصه کتاب صوتی را نشر صوتی کلید آموزش، با گویندگی مهدی سعادتی تهیه کرده است.

خلاصه کتاب صوتی فوت و فن‌های پنهان محتوا برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به تولید محتوا علاقه دارید و می‌خواهید محتوایی جذاب‌تر و بهتر تولید کنید، شنیدن خلاصه کتاب صوتی فوت و فن‌های پنهان محتوا به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی فوت و فن‌های پنهان محتوا می‌شنویم

هر چقدر که لیست‌های ارسالی ایمیل‌های بازاریابی بلندتر و بلندتر می‌شه، جواب‌های کمتری دریافت می‌کنید. من فکر می‌کنم وضعیت نباید اینجوری ادامه پیدا کنه. به نظر من، سخن گفتن در مورد تقابل کیفیت و کمیت درست نیست. این دو می‌تونن به صورت توأمان وجود داشته باشند. امکان برقراری تناسب تو محتوای وب، مقدوره اما نکته‌ای پنهان تو این موضوع وجود داره. این نکته‌ی پنهان، رعایت اصول اولیه تو این مورده.

امروز من قصد دارم به نحوی اختصاصی برای اونچه که اون رو به عنوان سه تا کلید دستیابی به یه محتوای جذاب و باکیفیت می‌شناسیم تأکید کنم. این سه کلید، عبارتند از: ایده‌ها و داستان‌های بزرگ‌تر؛ بازاریابی شجاعانه‌تر و شیوه‌ی بیان جسورانه‌تر. توجه به این سه مفهومِ بزرگ‌تر، شجاعانه‌تر و جسورانه‌تر، خیلی مهمه چون من فکر می‌کنم که تو این مورد از دست دادن فرصت، ارتباط مستقیمی با ایمن تصور کردن موضوع بازاریابی از روند تغییر و تحول داره.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
30 دقیقه
فوت و فن‌های پنهان محتوا - بخش اول
23 دقیقه
فوت و فن‌های پنهان محتوا - بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی فوت و فن‌های پنهان محتوا
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویمهدی سعادتی
ناشر صوتیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی فوت و فن‌های پنهان محتوا

فاطمه مهربانی
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
امروزه داشتن یک محتوای مفید و پر مغز از محصول با برند میتونه به افزایش شناخت افراد از اون محصول و افزایش خرید کمک بسیار زیادی بکنه. این کتاب دقیقا با بیان راهکارهایی برای محتوای تبلیغاتی بهتر این مسیر را فراهم میکند.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی فوت و فن‌های پنهان محتوا

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی فوت و فن‌های پنهان محتوا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.