معرفی و دانلود رایگان خلاصه کتاب صوتی چگونه در زندگی و در کسب و کار خود به موفقیت دست پیدا کنیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه در زندگی و در کسب و کار خود به موفقیت دست پیدا کنیم؟
قیمت:
رایگان
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه در زندگی و در کسب و کار خود به موفقیت دست پیدا کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه در زندگی و در کسب و کار خود به موفقیت دست پیدا کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه در زندگی و در کسب و کار خود به موفقیت دست پیدا کنیم؟

خلاصه کتاب صوتی چگونه در زندگی و در کسب و کار خود به موفقیت دست پیدا کنیم؟ نوشته‌ی ویلی جولی، کتابی انگیزشی است که به شما برای تغییر شرایط و قدم برداشتن به سوی پیشرفت و زندگی بهتر کمک می‌کند. جولی در این کتاب عوامل زمینه‌ساز تغییر را معرفی کرده و شما را برای ایجاد یک تحول مثبت یاری می‌کند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه در زندگی و در کسب‌وکار خود به موفقیت دست پیدا کنیم؟

ماهیت زندگی، همواره در حرکت بودن است. این حرکت همیشه رو به جلو نیست و گاهی روند آن کند و یا حتی منفی می‌شود. ولی چیزی که اهمیت دارد، همین در جریان بودن و ساکن نبودن است. اگر احساس می‌کنید مدتی است که حرکت شما کند و یا رو به عقب شده، خلاصه کتاب صوتی چگونه در زندگی و در کسب‌و‌کار خود به موفقیت دست پیدا کنیم نوشته‌ی ویلی جولی (Willie Jolley) می‌تواند همان مشوقی باشد که برای انگیزه گرفتن و خارج شدن از این وضعیت به آن نیاز دارید.

ویلی جولی از نویسندگان و سخنرانان انگیزشی مشهور در دنیاست. او به شما توصیه می‌کند که برای باور داشتن به خودتان، به نظرات دیگران راجع به قدرت و ظرفیتتان رجوع کنید. بسیاری از افراد ما را بهتر از آنچه خودمان می‌بینیم، می‌بینند و ما در مواجهه با این نظرات مثبت، خودمان را دست‌کم گرفته و حتی برای فروتنی هم که شده، آن‌ها را غیرواقعی و بزرگواری می‌پنداریم. اما واقعیت این است که ما باید از باوری که آن‌ها به ما دارند بهره گرفته و کم‌کم خودمان نیز به خودمان باور پیدا کنیم. اعتقاد قلبی و عمیق داشتن به خودمان و توانمندی‌هایمان، یکی از عوامل مهمی است که در تغییر وضعیت زندگی ما و پیشرفتمان اثر شگرفی دارد.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه در زندگی و در کسب و کار خود به موفقیت دست پیدا کنیم؟

از دیگر عواملی که در ایجاد تحول در زندگی موثر است، رویاپردازی است. افراد موفقی که نامشان در تاریخ ماندگار شده، همگی دارای یک ویژگی مشترک بوده‌اند و آن ویژگی رویاپرداز بودن. محمدعلی کلی که یکی از پول‌سازترین ورزشکاران تاریخ بود و مسابقاتش همواره مملو از سیل تماشاچیان پرشور بود، همیشه این تصویر را در ذهنش مجسم می‌کرد که افراد زیادی به تماشای مسابقاتش می‌آیند؛ عده‌ای از آن‌ها طرفدار او هستند و برای تشویقش می‌آیند، و عده‌ای دیگر نیز از او متنفرند و تنها برای دیدن باختش به سالن می‌آیند. در رویای کلی افراد غیرطرفدار هم وجود داشتند چون او تنها به این فکر می‌کرد که سالن مسابقه پر از جمعیت باشد. والت دیزنی که یکی از شناخته‌شده‌ترین نام‌ها در صنعت سرگرمی است، مجموعه‌های تفریحی دیزنی‌لند را تنها با رویای ساخت مکانی برای بازی کردن دختر کوچکش ساخت. جولی اعتقاد دارد که آنچه در رویایتان تجسم می‌کنید، بالأخره روزی به واقعیت زندگی شما تبدیل خواهد شد.

خلاصه کتاب صوتی چگونه در زندگی و در کسب‌وکار خود به موفقیت دست پیدا کنیم اثری از ویلی جولی است که توسط گروه مترجمان به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی کلید دانش ناشر این کتاب بوده و آن را با صدای مهدی سعادتی می‌شنوید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه در زندگی و در کسب‌وکار خود به موفقیت دست پیدا کنیم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر قصد دارید در زندگی‌تان تغییرات مثبتی به وجود آورید، این کتاب مشوق و راهنمای شما خواهد بود.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه در زندگی و در کسب و کار خود به موفقیت دست پیدا کنیم؟ می‌شنویم

روی خودتون و روی آینده‌تون سرمایه‌گذاری کنید. همه‌ی افراد موفق بیشتر به جای فکر کردن به مشکلات، به راه‌حل‌ها فکر می‌کنند. همه‌ی افراد موفق برای خودشون هدف و رویایی رو مشخص می‌کنند و برای رسیدن بهش تلاش می‌کنند. چند نفر از شماها هدفی توی زندگیتون دارید؟ شما باید طرز رفتار و طرز نگرشتون رو تغییر بدید تا زندگی و درآمدتون هم تغییر کنه. براون می‌گه هر چیزی که بیشتر بهش فکر کنی و روش تمرکز کنی، همون در وجودت قوی‌تر می‌شه، چه خوب باشه چه بد. اگه از زندگی، بدبختی و غم و غصه دائماً گله‌گی کنی، همون‌ها قوی‌تر می‌شن. اما اگه به چیزهای خوب فکر کنی، مثلاً بگی من می‌تونم این کار رو کنم، من فلان چیز رو یه روز برای خودم می‌خرم، اگه همچین انرژی بالایی داشته باشی و حرف‌های خوب و مثبت بزنی پس باید انتظار این رو داشته باشی که اتفاقات خوبی برات بیفته.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
30 دقیقه
قسمت یک
33 دقیقه
قسمت دو
14 دقیقه
قسمت سه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه در زندگی و در کسب و کار خود به موفقیت دست پیدا کنیم؟
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویمهدی سعادتی
ناشر صوتیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه در زندگی و در کسب و کار خود به موفقیت دست پیدا کنیم؟

جهان عظیم
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
حتما توصیه میشه، کتابش واقعا انگیزت رو در مورد زندگی یا کسب و کار و باورهات خیلی تاثیر داره در کل ایده‌ها و راهکار‌های خوبی ارائه داده که میتونه ادم رو دگرگون کنه میتونم بگم با نقل قول‌هایی‌ام که میکنه ادم رو به یک تفکر خیلی عمیق وا میداره که بتونه با این تفکر و نکته برداری‌هایی که توصیه میکنه با میتونه تفکر عمیق استراتژی خوبی برای زندگیت داشته باشیدر کل بخوام بگم با گوش دادن به این کتاب صوتی تفکر و تغییر و دگرگونی کمک میکنه که نگرشت به زندگی عوض شه هر چند این کتاب رو کسانی که مهارتی دارن میتونن به بهترین نحوه ازش استفاده کنن و کسانی که مهارت خاصی ندارن کمک میکنه در چهار‌چوب هایی که بیان کرده به یک مهارت‌های جدید رو بیارن و با ذهنیت درست به موفقیت برسن ممنون از کتابراه عزیز بابت کتاب های انگیزشی عالیش.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی، این فایل صوتی کوتاه ولی سرشار از انگیزه و رهنمودهای مهم برای رسیدن به اهداف هست که خود نویسنده خودش تجربه کرده و به نتایج ممکن رسیده. به نظرم خیلی مهمه این که در چه محیطی و به چه کسانی ارتباط داشته باشی چرا که در مجموع تو هم مثل اون ها فکر خواهی کرد. و و بسیار روان ساده نکات ارزشمندی رو بیان کرده‌اند اینجا که اگر یکم همت کنیم میشه به خواست قلبیمون برسیم با وجود تمام مشکلات. ترجمه‌ی خوبی داره خوانش فوق‌العاده. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب خوب
nasgian
۱۴۰۳/۲/۳
سلام دوستداران کتاب که معلم بزرگی برای انسانهاست. این کتاب را پسندیدم. در واقع همان چیزهایی را بیان می‌کند که همگی از آن آگاهیم اما نسبت به اعمال آن‌ها فراموشکاریم و این کتاب ساده و روان همانها را یاد آور می‌شود. این کتاب را توصیه می‌کنم به همه‌ی کسانی که خواهان آگاهی هستند. خود را با خواندن کتاب غنی و زیبا سازید، که زیبایی ما زیبایی زندگیست. گوینده کتاب را عالی خوانش کردنند. و درود بر کتابراهیان
مهدیه عبادی
۱۴۰۳/۱/۲۷
بسیار لذت بخش بود گوش دادن این کتاب پر از نکته های طلایی... برای اولین بار کتاب صوتی گوش دادم.. به خصوص که صدای راوی برام بسیار جذاب و دلنشین بود نکته جذاب برای من ۱_ «بعضی از اوقات به باور کسی که بهت باور داره باور داشته باش تا در نهایت به خودت باور پیدا کنی» ۲_ «باید در نظر داشت و فهمید که نرسیدن به اهداف زندگی یک مصیبت نیست. بلکه مصیبت واقعی در زندگی، نداشتن هدفی برای رسیدن است.»
محمد علی فراهی
۱۴۰۳/۱/۵
نویسنده در این کتاب میگوید که چگونه می‌توان با ایجاد تفاوت‌هایی کوچک، دستاوردهای بزرگی را به دست آورید. و ویژگی‌های م به فردی مانند نگرش مثبت، دانش عمیق و تعهد به برتری، فرد را از دیگران متمایز می‌کند.
نویسنده با بیان داستان‌های الهام‌بخش واقعی از زندگی خود و دیگران، اصول موثر موفقیت را معرفی می‌کند که می‌تواند تغییری ژرف در زندگی شما ایجاد کند.
Fatemeh_Khalili
۱۴۰۳/۲/۷
درود و شامگاهتان نیک باد. از دیدگاه من این کتاب و روایت‌های شنیدنی‌اش بسیار جالب می‌باشند و ارزش وقت گذاشتن را دارند و پیشنهاد میکنم که حتما به این فایل گوش بسپارید زیرا خواندن و شنیدن چنین کتاب‌هایی انسان را کاملا متحول می‌کند و حس آغاز دوباره و انرژی روزها و یا سال‌های اول شروع پروژه زندگیتان را به شما منتقل خواهد کرد. موفق و پیروز باشید
زهرا
۱۴۰۳/۱/۵
خوب بود البته قسمت سوم کتاب بیشتر من رو جذب کرد خوانش کتاب رو دوست داشتم یک نقدی که میتونم بگم البته از دید من یک پراکندگی در بیان مطالب بود من انتظار انسجام و پیوستگی بیشتری داشتم طوری که در پایان میخواستم برای خودم نتیجه گیری کنم این پراکندگی مطالب اجازه این نتیجه گیری و دسته بندی راها و عوامل رو نداد.
S.R
۱۴۰۳/۱/۱
این کتاب بسیار عالی هست و به نظرم در هر سنی که هستین می‌تونه بهتون برای رسیدن به موفقیت دلخواه تون و رویاهاتون انگیزه بده و مسیر درست رو بهتون نشون میده. قطعا برای رسیدن به رویاها و اهداف باید تغییر کرد، با چالش‌ها مواجه شد و انتخاب‌های درست کرد. ممنونم از کتابراه برای این کتاب انگیزشی فوق العاده
حبیبه سلطانی
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
کتاب عالی بود و واقعا خیلی عالی بیان شده مطالبش رو حتما وقتی توی کار و کسب این جوری عمل کنیم صد‌در‌صد موفق میشیم باور و اطمینان کامل به خودمون داشتن و به موفقیت‌های عالی رسیدن توی هر کاری خداروشکر میکنم این که خداوند ما رو راهنمایی و هدایت میکنه حالا از طریق کتاب هم که شده
محسن
۱۴۰۳/۱/۱۹
واقعا عالی بود اون جایی که میگه تفکرات شما باعث میشه آینده شما تغییر کنه واقعا مو به تن آدم سیخ میشه. واقعا زحمت کشیده شده بابت کلیه آثار مخصوصا کتاب‌های صوتی. راوی هم صدای گرم و دلنشینی داره که باعث میشه تأثیر این کتاب دو چندان شه. حتما توصیه میکنم. مرسی از تیم کتابراه
پاپ
۱۴۰۳/۱/۶
کتابی که چندان معروف نیست و احتمالا مثل من توی صفحه رایگان پیداش کردین! اما حداقل قیمت این کتاب باید پنجاه هزار تومن می بود چون شنیدنش انگیزه بخشه. شاید مطالبش ساده به نظرتون بیاد اما انسجام کتاب باعث میشه بهتر دانستتون به بار بشینه
مژده خیرالهی
۱۴۰۳/۱/۱۳
نویسنده کتاب یک سخنران انگیزشی است که در مورد تغییرنگرش به زندگی وکار با مثال‌های روشن و واقعی وکاربردی صحبت می‌کند. نیازها و نگرش کارمندان موفق و کارفرما ها. خواندن این کتاب را به همه دوستان شاغل و یا جویای کار پیشنهاد می‌دهم.
مسعود rz
۱۴۰۳/۱/۲۵
درود بر دوستان کتابراه.. به گمان من این کتاب بسیار جالب و خلاصه طراحی شده به صورتی که می‌توان مطالب رو چند بار خواند و به حافظه سپرد.. مطالب این کتاب بسیار کاربردی بوده و امکان استفاده در طول زندگی رو داره..
علی صنعتی
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
کتاب خیلی خوبی بود. نکات مفید و کاملا کاربردی را بیان کرده. در مورد کار، انضباط، مدیریت زمان، ارتباطات و... نکات کلیدی را مطرح کرده که در موفقیت کسب و کار یا موفقیت شغلی بسیار اثرگذار است.
حسین مصدق
۱۴۰۲/۱۲/۶
این کتاب
انگیزشی خوب است
کاربردی است و راحت قابل اجرا میباشد
راوی مسلط با خوانشی جذاب است
برای موفقیت در کسب و کار وحتی زندگی مفید است
در کل کتاب مفیدی است
مشاهده همه نظرات 126

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه در زندگی و در کسب و کار خود به موفقیت دست پیدا کنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه در زندگی و در کسب و کار خود به موفقیت دست پیدا کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.