معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه خوشی و لذت را به زندگیمان بیاوریم

عکس جلد کتاب صوتی چگونه خوشی و لذت را به زندگیمان بیاوریم
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه خوشی و لذت را به زندگیمان بیاوریم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه خوشی و لذت را به زندگیمان بیاوریم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه خوشی و لذت را به زندگیمان بیاوریم

کتاب صوتی چگونه خوشی و لذت را به زندگیمان بیاوریم نوشته‌ی دیو کپرتن، راهنمایی برای تغییر نگرش و گام برداشتن به سوی زندگی شادتر است. این کتاب به مخاطب کمک می‌کند تا به‌ صورت آگاهانه، شادی و لذت و موفقیت را به عنوان ارکان اصلی زندگی‌اش انتخاب کند.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه خوشی و لذت را به زندگیمان بیاوریم

کتاب صوتی چگونه خوشی و لذت را به زندگیمان بیاوریم (Happiness Is a Funny Thing) نوشته‌ی دیو کپرتن (Dave Caperton)، کتابی انگیزشی است که کمک می‌کند با تغییر طرز فکر، زندگی شادتری داشته باشیم. دیو کپرتن نویسنده‌ی این کتاب، یک کمدین و سخنران انگیزشی شناخته‌شده‌ی آمریکایی است. او در سخنرانی‌هایش بر موضوع لذت و شادی تمرکز دارد و همواره از اهمیت شادی برای رسیدن به موفقیت‌های شخصی و سازمانی می‌گوید.

دیو کپرتن که یک معلم دبیرستان، مجری و نویسنده‌ی کمدی بوده است، به مردم کمک می‌کند تا راه‌های لذت بردن از کار و زندگی را پیدا کنند. دیو کپرتن در کتاب صوتی چگونه خوشی و لذت را به زندگیمان بیاوریم، درباره‌ی این موضوع صحبت می‌کند که اگر بتوانیم از کاری که می‌کنیم لذت ببریم، در انجام آن کار چندبرابر بهتر می‌شویم. پس اگر بتوانیم راهی برای اضافه کردن لذت به کارهای روزانه‌ی خود پیدا کنیم، بهره‌وریمان را تا حد زیادی افزایش می‌دهیم.

بالا بردن بهره‌وری تنها دلیل برای شاد بودن نیست. شادی و سرور در میان انسان‌ها مسری است. اگر یک نفر حس‌وحالش را به سمت شادتر بودن ببرد، کسی که با او در ارتباط است نیز شادتر می‌شود. به این ترتیب این زنجیره می‌تواند ادامه پیدا کند و جمعیت زیادی را تحت‌تأثیر قرار دهد. این ارتباط میان انسان‌ها، دلیل دیگری است که «به دنبال شادی بودن» را مهم و ارزشمند می‌کند. از طرفی، کسانی که نیاز احساسی و روانی ما را به شاد بودن تأمین می‌کنند، تا همیشه در خاطرمان می‌مانند و جایگزینی برای آن‌ها پیدا نمی‌شود. این نیز یکی از دلایلی است که شاد بودن را به خصوصیتی بدل می‌کند که می‌تواند باعث رسیدن به موفقیت‌های فراوان در زندگی شود. کتاب صوتی چگونه خوشی و لذت را به زندگیمان بیاوریم، دلایلِ دیگرِ نیاز به شاد بودن را نیز برمی‌شمارد و راه‌های شادتر بودن را نیز به مخاطب نشان می‌دهد.

کتاب صوتی چگونه خوشی و لذت را به زندگیمان بیاوریم کتابی از دیو کپرتن است که به همت موعود کوهکن به فارسی ترجمه شده. نشر کلید آموزش این کتاب را در قالب کتاب صوتی منتشر کرده و مهدی سعادتی نیز، گویندگی آن را به عهده داشته است.

کتاب صوتی چگونه خوشی و لذت را به زندگیمان بیاوریم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب صوتی به علاقه‌مندان کتاب‌های انگیزشی توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه خوشی و لذت را به زندگیمان بیاوریم می‌شنویم

چند سال پیش فرصت این را پیدا کردم که برای کسانی که از بیماری سرطان جان سالم به در برده بودند سخنرانی کنم. این افراد با تغییر و تحول صنعت کاریشان مواجه نبودند، با کمبود بودجه مواجه نبودند، با مرگ و زندگی مواجه بودند. قبل از اینکه سخنرانی شروع شود من کمی استرس داشتم. با خودم می‌گفتم این افراد با مرگ دست‌وپنجه نرم کرده‌اند و الان بیشترین چیزی که برایشان مهم است شادی و سرور و خوشحالی است. آیا من می‌توانم این احساسات را به آن‌ها بدهم؟ همان شکلی که داشتم به وارد شدن این افراد نگاه می‌کردم، زنی را دیدم که به محض وارد شدن نظرم را به خودش جلب کرد. این زن پر از شادی و شور و شعف بود. می‌توانستی این را حس کنی. همه دورش جمع می‌شدند و می‌خواستند کنارش باشند. آن زن بین آن افراد مثل یک آدم مشهور بود. آن زن منبع شادی و سرور بود. دور و اطرافش را انرژی مثبت احاطه کرده بود. نکته جالب اینجاست که این زن یکی از نجات‌یافتگان بیماری سرطان بود ولی نه کسی که از دوران درمانش خیلی ساده گذشته باشد؛ این زن همان موقع هم از این بیماری رنج می‌برد. این را می‌شد از موهایی که ریخته بود فهمید. اما بااین‌حال به آنجا آمده بود و از همه سرحال‌تر و پرانرژی‌تر بود و من هم تحت تاثیر این انرژی قرار گرفتم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
66 دقیقه
چگونه خوشی و لذت را به زندگی‌مان بیاوریم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه خوشی و لذت را به زندگیمان بیاوریم
نویسنده
مترجمموعود کوهکن
راویمهدی سعادتی
ناشر صوتیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه خوشی و لذت را به زندگیمان بیاوریم

برای دریافت کتاب صوتی چگونه خوشی و لذت را به زندگیمان بیاوریم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.