معرفی و دانلود کتاب طراحی تمرینات ورزشی در پیشگیری و درمان پوکی استخوان

برای دانلود قانونی کتاب طراحی تمرینات ورزشی در پیشگیری و درمان پوکی استخوان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب طراحی تمرینات ورزشی در پیشگیری و درمان پوکی استخوان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب طراحی تمرینات ورزشی در پیشگیری و درمان پوکی استخوان

مرجعی برای تقویت استحکام استخوان‌های بدن و جلوگیری از پوکی و تحلیل استخوان‌ها بر اساس جدیدترین تحقیقات علمی روز جهان. کتاب طراحی تمرینات ورزشی در پیشگیری و درمان پوکی استخوان نوشته‌ی کری وینترز استون تمرین‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید زندگی سالمی را به دور از هر گونه بیماری‌های استخوانی برای خود رقم بزنید.

درباره‌ی کتاب طراحی تمرینات ورزشی در پیشگیری و درمان پوکی استخوان

کری وینترز استون (Kerri Winters-Stone) در کتاب طراحی تمرینات ورزشی در پیشگیری و درمان پوکی استخوان (Action Plan for Osteoporosis) یک برنامه‌ی ورزشی منسجم را به شما ارائه می‌دهد تا از طریق انجام تمرینات آن، نقش فعالی را در بهبود سلامت سیستم اسکلتی عضلانی خود ایفا کنید. برخورداری از یک برنامه‌ی ورزشی منسجم و صحیح، نسبت به راه‌های دیگر همچون تغییرات رژیم غذایی یا مصرف برخی از داروهای پیش‌گیرنده، راهی مؤثرتر برای مدیریت این بیماری و تقویت استحکام بدن به شمار می‌رود.

با مطالعه‌ی این کتاب یاد می‌گیرید که چگونه میزان خطر خود را در حوزه‌ی استحکام بدنتان ارزیابی نمایید و سپس بهترین تمرینات را برای تقویت سلامت استخوان، قدرت عضلانی، تحرک و تعادل انتخاب کنید. با ترکیبی از تغذیه‌ی صحیح، جدیدترین داروها و در نظر گرفتن یک برنامه‌ی تناسب اندام مناسب، به راحتی می‌توانید از تحلیل استخوان خود جلوگیری کنید و احتمال ابتلا به بیماری‌ها و آسیب‌های این زمینه را برای خود کاهش دهید. کافی است از تمریناتی که در کتاب طراحی تمرینات ورزشی در پیشگیری و درمان پوکی استخوان ارائه شده استفاده کنید و یاد بگیرید که چگونه یک برنامه را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید.

کتاب طراحی تمرینات ورزشی در پیشگیری و درمان پوکی استخوان که با همکاری کالج پزشکی ورزشی آمریکا تهیه و منتشر شده است، راه علمی و سالمی را برای تقویت سیستم استخوانی بدن در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. همین حالا اقدام کنید تا عملکرد بدنی بهتری داشته باشید و سال‌های باکیفیت‌تری را به دور از هر گونه بیماری و ضعف بدنی به زندگی خود اضافه کنید.

نویسنده در بخش‌های مختلف کتاب، چندین روش متنوع را برای انجام هر تمرین ارائه می‌کند: استفاده از وزنه، کار با دستگاه‌های ورزشی، کمک گرفتن از نوارهای مقاومتی و غیره. کری وینترز استون بیان می‌کند که برای افرادی که توانایی استفاده از وزنه را ندارند، استفاده از نوارهای مقاومتی گزینه‌ای بسیار عالی به شمار می‌رود. همچنین این روش برای افرادی که می‌خواهند در طول سفر و در جایی غیر از محیط خانه به انجام فعالیت‌های ورزشی برای جلوگیری از پوکی استخوان بپردازند نیز، راهی مناسب قلمداد می‌شود.

همچنین، نویسنده در مورد تغذیه و مزایا و معایب داروهای این بیماری صحبت می‌کند و علاوه بر آن یک فصل عالی از کتاب را به راه‌های جلوگیری از افتادن و زمین خوردن اختصاص داده است که دیدگاه بسیار گسترده‌تر و جامع‌تری را نسبت به کتاب‌های مشابه در این زمینه ارائه می‌دهد.

در یک نگاه کلی، کتاب طراحی تمرینات ورزشی در پیشگیری و درمان پوکی استخوان به جای تمرکز روی دارو به عنوان گزینه‌ی اصلی پیشگیری از این بیماری، بر انجام فعالیت‌هایی تمرکز می‌کند که هر یک از ما می‌توانیم برای خودمان در زندگی روزمره با هدف جلوگیری از پوکی استخوان انجام دهیم.

کتاب طراحی تمرینات ورزشی در پیشگیری و درمان پوکی استخوان نوشته‌ی کری وینترز استون و ترجمه‌ی سید علی اکبر عقیلی، بهناز چترچی و هاجر شجاعی، به کوشش انتشارات نرسی تهیه و منتشر شده است.

کتاب طراحی تمرینات ورزشی در پیشگیری و درمان پوکی استخوان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به سلامتی وضعیت استخوان‌های خود اهمیت می‌دهید و به دنبال برنامه‌ای منسجم برای جلوگیری از پوکی استخوان هستید، مطالعه‌ی این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با کری وینترز استون بیشتر آشنا شویم

دکتر کری وینترز استون یک فیزیولوژیست ورزشی است که بیش از یک دهه تحقیقاتی را در زمینه‌ی سلامت استخوان و بیماری پوکی استخوان انجام داده است. او در توسعه‌ی برنامه‌های ورزشی که سلامت استخوان‌ها را بهبود می‌بخشند و خطر بیماری‌های این زمینه را در بزرگسالان از جمله افراد مسن کاهش می‌دهند، فعالیت‌های بسیاری را به ثمر رسانده و در همین راستا بودجه‌های هنگفتی را از جمله کمک‌هزینه‌ی مالی از ناسا برای توسعه و آزمایش برنامه‌های ورزشی را با هدف کاهش خطر شکستگی استخوان دریافت کرده است.

وینترز استون دکترای خود را در زمینه‌ی عملکرد انسانی از دانشگاه ایالتی اورگان و مدرک کارشناسی‌ارشد خود را در رشته‌ی علوم ورزشی از دانشگاه کالیفرنیا در دیویس دریافت کرد. تحقیقات او در رسانه‌های مختلف منتشر و در جلسات علمی دانشگاهی و اجتماعی ارائه شده است. وینترز استون عضو کالج آمریکایی پزشکی ورزشی (ACSM)، انجمن تحقیقات استخوان و مواد معدنی آمریکا، و انجمن پیری اورگان است.

در بخشی از کتاب طراحی تمرینات ورزشی در پیشگیری و درمان پوکی استخوان می‌خوانیم

پوکی استخوان بیماری خاموش نیز نامیده می‌شود، چرا که کاهش تراکم استخوانی بدون درد بوده و پیشروی آن با هیچ نشانه و علامت مشخصی همراه نیست. در گذشته بروز یک شکستگی به عنوان اولین بروز این بیماری محسوب می‌شد و حتی گاهی متوجه بروز شکستگی هم نمی‌شدند. با پیشرفت روش‌های جدید اندازه گیری از جمله سنجش میزان جذب انرژی دوگانه (DXA) می‌تواند در همان مراحل اولیه از میزان شدت بیماری و همچنین از خطر ابتلاء به آن آگاه شد. با آزمون سنجش تراکم استخوانی علاوه بر مقایسه تراکم استخوانی افراد با گروه‌های هم‌سن، می‌تواند ابزار مناسبی برای تشخیص ابتلاء به بیماری پوکی استخوان نیز باشد.

فهرست مطالب کتاب

عنوان
پیشگفتار
فصل اول: زندگی در کنار بیماری پوکی استخوان
فصل دوم: یافتن راه‌هایی برای پیشگیری از سقوط و زمین خوردن
فصل سوم: یادگیری اصول صحیح انجام فعالیت بدنی
فصل چهارم: داشتن استخوان‌هایی سالم با انجام تمرین اصولی
فصل پنجم: ارزیابی میزان آمادگی جسمانی پاسه
فصل ششم: طراحی یک برنامه تمرینی مناسب
فصل هفتم: استفاده از تمرینات لرزشی به عنوان رویکردی نوین در علم تمرین
فصل هشتم: بهره‌مندی از شیوه‌های صحیح اجرای تمرین ورزشی
فصل نهم: انتخاب یک رژیم غذایی مناسب
فصل دهم: سود و زیان مصرف داروهای مختلف
فصل یازدهم: ترسیم نمودارهای پیشرفت و حفظ انگیزه
ضمیمه
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب طراحی تمرینات ورزشی در پیشگیری و درمان پوکی استخوان
نویسنده
مترجمسید علی اکبر عقیلی، بهناز چترچی، هاجر شجاعی
ناشر چاپیانتشارات نرسی
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات201
زبانفارسی
شابک978-600-5028-56-0
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی، کتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب طراحی تمرینات ورزشی در پیشگیری و درمان پوکی استخوان

برای دریافت کتاب طراحی تمرینات ورزشی در پیشگیری و درمان پوکی استخوان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.