معرفی و دانلود کتاب عشق پردوام

عکس جلد کتاب عشق پردوام
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عشق پردوام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عشق پردوام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عشق پردوام

راهنمایی که عاشق شدن و عاشق ماندن را به شما می‌آموزد! سوزان جفرز مجموعه‌ای از نکات کلیدی و راهبردهای عملی خود را در زمینه‌ی ترمیم روابط زناشویی در کتاب عشق پردوام به شما عرضه کرده. برای این‌که عشق را به یکی از ارکان اصلی روابط خود و همسرتان بدل کنید، مطالعه‌ی دقیق این اثر روان‌شناختی را به شما توصیه می‌کنیم. داشتن یک رابطه‌ی زناشویی سالم و ایده‌آل، پیامد ارزشمندی است که با مطالعه‌ی این کتاب به خود ارزانی خواهید داشت.

درباره‌ی کتاب عشق پردوام

بسیاری از زوج‌هایی که برای طلاق گرفتن راهی دادگاه‌ها می‌شوند یا زنان و مردانی که به جلسات مشاوره و زوج‌درمانی می‌روند، در گذشته، دختران و پسران جوانی بوده‌اند که به سبب عشق عمیقشان نسبت به یکدیگر، تصمیم گرفته بودند وارد زندگی زناشویی شوند. آمار روزافزون طلاق‌ها یا مشکلات عدیده‌ای که میان زوج‌ها دیده می‌شوند، نشان می‌دهند که به احتمال زیاد، بخش عمده‌ای از چنین زوج‌هایی یا با معنای واقعی عشق آشنا نبودند یا روش درست عاشقی کردن را نمی‌دانستند. شاید تصور کنید که عشق یک احساس کاملاً درونی است که ریشه در غرایز ما دارد و برای شناخت آن نیازی به آموزش آگاهانه نداریم. باید بگوییم برعکس، عشق و عاشقی هم مانند بسیاری از مهارت‌ها، به آگاهی، آموزش و حتی تمرین نیاز دارند. باور نمی‌کنید؟ پیشنهاد می‌کنیم سری به کتاب عشق پردوام (The feel the fear juide to lasting love) بزنید و با کمک یکی از برترین متخصصان حوزه‌ی عشق، سوزان جفرز (Susan Jeffers)، به عمق ماجرا پی ببرید.

نویسنده برای نگارش این اثر روان‌شناختی، هم از تجربیات حرفه‌ای خود کمک گرفته، هم زندگی و تجربیات شخصی خود را مورد واکاوی قرار داده و هم پژوهش‌های فراوانی را به انجام رسانده. در نهایت، نکته‌هایی را به شما عرضه کرده که توجه به هر کدام از آن‌ها، می‌تواند زندگی زناشویی‌تان را متحول کند. با راهنمایی‌های سوزان جفرز درمی‌یابید که خیلی از مشکلات زندگی مشترک زوج‌ها، رشته در ترس‌هایشان دارند. هر زمان که بیاموزید ترس‌هایتان را به عقب برانید، می‌توانید یک زندگی مملو از عشق را در کنار همسرتان تجربه کنید.

معرفی و دانلود کتاب عشق پردوام

زندگی روزانه‌ی ما ترکیبی است از رفتارهایی که به‌عنوان عادت‌های مثبت یا منفی، پیوسته در حال انجام آن‌ها هستیم. ازدواج ممکن است به برخی از این عادت‌ها پایان بدهد اما بعضی از آن‌ها حتی پس از ازدواج هم دوام می‌آورند. بااین‌اوصاف، شماری از عادت‌های منفی افراد می‌توانند زندگی زناشویی‌شان را به خطر بیندازند. در چنین شرایطی، واکاوی در عادت‌های متداول خود و ترک یا تقویت برخی از آن‌ها، موفقیت در زندگی مشترک را به دنبال خواهد داشت. یکی دیگر از موضوعاتی که نویسنده به‌طور مفصل برایتان تشریح خواهد کرد مربوط می‌شود به اهمیت نگاه واقع‌گرایانه نسبت به زندگی زناشویی. برخی از دختران و پسران ممکن است تصور کنند که بعد از ازدواج یک زندگی رویایی نصیبشان خواهد شد که در آن از مشکلات و مسائل ریز و درشت زندگی خبری نیست. سوزان جفرز در کتاب عشق پردوام به چنین افرادی نشان می‌دهد که رابطه‌ی زناشویی هم مانند سایر روابط با مشکلات خاص خود همراه است. داشتن دیدگاهی واقع‌بینانه نسبت به زندگی باعث می‌شود که زوج‌ها از هر کاهی، کوه نسازند و هر مشکل ساده‌ای را یک بحران جدی تلقی نکنند. برعکس، سعی کنند تا از مشکلاتشان درس بگیرند و زندگی مشترک را یک کارگاه آموزشی بدانند که قرار است نکته‌های سودمندی را به ایشان بیاموزد.

در برخی از زندگی‌های زناشویی دیده شده که تنها یکی از طرفین رابطه، برای بهبود زندگی مشترک دو طرف تلاش می‌کند. در این حالت، احتمالاً بعضی از زنان و مردان یا به مشکلی که با همسرشان دارند پی نبرده‌اند یا اصلاً قصد ندارند گامی در جهت ترمیم رابطه‌ی خود بردارند. بااین‌حساب، ممکن است سؤالی برای مخاطبان این کتاب پیش بیاید مبنی بر اینکه حتی اگر یکی از طرفین رابطه‌ی زناشویی برای بهتر شدن اوضاع زندگی خود و همسرش تلاش کند، آیا به نتیجه‌ی مطلوب خواهد رسید؟ پاسخ نویسنده‌ی کتاب عشق پردوام به این پرسش مثبت است. در صورتی که تنها زن یا شوهر، یک‌تنه برای تحکیم رابطه‌ی خود با همسرش تلاش کند، به نتایج درخشانی خواهد رسید.

اگر سال‌هاست که با همسر خود به مشکل برخورده‌اید و کوشش‌هایتان برای موفقیت در زندگی زناشویی، ثمره‌ای به همراه نداشته، پیش از این‌که ناامید شوید و گزینه‌‌ی طلاق را انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این اثر با آموزه‌ها و نکته‌های اثربخش سوزان جفرز همراه باشید. به اعتقاد این نویسنده، در هر مرحله‌ی زندگی مشترکتان که باشید، اگر از آموزش‌های اصولی برخوردار شوید و آن‌ها را موبه‌مو به کار بگیرید، قطعاً می‌توانید یک رابطه‌ی عالی و استثنایی را با همسر خود تجربه کنید. البته در برخی موارد، زندگی زناشویی برخی افراد آن‌چنان آسیب‌دیده و نابه‌سامان است که لاجرم باید راه جدایی و طلاق را انتخاب کنند. مؤلف کتاب، به این موضوع هم پرداخته و به مخاطبان خود نشان می‌دهد چه زمانی باید از تلاش برای احیای یک رابطه دست کشید.

روش ایده‌آل عاشق شدن و تداوم در عشق، آرامش حاصل از عشق واقعی، بهبود سایر روابط میان‌فردی خود، تمرینات کاربردی برای باز کردن دریچه‌های قلبتان به روی عشق و لزوم کنترل واکنش‌ها و رفتارهای خود، سایر موضوعاتی هستند که مؤلف بحث‌های خواندنی و سودمندی را در مورد آن‌ها ارائه داده.

برای بهره‌گیری از راهنمایی‌های این کتاب حوزه‌ی خانواده و روابط زناشویی، می‌توانید نسخه‌ی فارسی آن را با ترجمه‌ی مهدی قراچه داغی تهیه کنید. چاپ این اثر را نشر لیوسا به انجام رسانده است.

کتاب عشق پردوام برای چه کسانی مناسب است؟

زوج‌های جوانی که به‌تازگی زندگی زناشویی خود را آغاز کرده‌اند، زن‌ها و شوهرانی که سال‌هاست در کنار هم زندگی می‌کنند اما هنوز نتوانسته‌اند از پس مشکلات زناشویی خود بربیایند، همچنین دختران و پسرانی که قصد دارند به‌زودی، زندگی مشترک خود را شروع کنند، مخاطبانی هستند که نکات کاربردی، مهم و مفیدی را با خواندن کتاب عشق پردوام دریافت خواهند کرد. مشاورانی که در حوزه‌ی خانواده و روابط زناشویی به فعالیت مشغولند نیز از مطالعه‌ی این کتاب غافل نشوند.

در بخشی از کتاب عشق پردوام می‌خوانیم

براى یافتن و حفظ کردن عشق باید واقعیات مربوط به آن را بیاموزیم و با توجه به آنچه آموخته‌ایم، اقدام کنیم. بله؛ ممکن است در شروع ناآشنا به نظر برسد. به هر صورت پاى عشق که به میان مى‌آید، شکستن عادات بد کار دشوارى است. اما اندک‌اندک مى‌توانیم شرایط را اصلاح کنیم. شاید بتوانیم زمان دیگرى یاد بگیریم، اما چرا سفر به سوى عشق را همین حالا شروع نکنیم؟

مانند اغلب موضوعات مربوط به عشق، یادگیرى درباره‌ى عشق نیز فرایندى براى همه‌ى عمر است. آنهایى که مفاهیم و ابزار مختلفى را که منجر به هماهنگى، توجه، علاقه و عشق مى‌شوند آموخته‌اند و به خاطر دارند که از یافته‌هایشان استفاده کنند از امتیاز فراوانى برخوردارند. آنان به هنگام بروز مشکلات، راهى پیدا مى‌کنند که دریچه‌هاى دل‌هایشان را بگشایند و در عین حال، عشق را از دل‌هایشان به بیرون پرتاب نکنند. بسیارى از این مفاهیم و ابزارها را مى‌توانید در سرتاسر این کتاب پیدا کنید. وظیفه شما این است که وقتى مشکلى در روابط شما ایجاد شد به خاطر داشته باشید که از آن استفاده کنید. استفاده از روابط براى آموختن اینکه چگونه به انسانى قدرتمندتر و عاشق‌تر تبدیل شوید ماجرایى به واقع جالب است. چرا باید کسى در برابر آن مقاومت کند؟

از این رو، من همه شما را که این کتاب را مى‌خوانید دعوت مى‌کنم از روابط خود استفاده کنید و موانع سر راه عشق را عقب بزنید. در ضمن از همه شما انتظار دارم قدر ارزش آن آینه‌ى نمادین را بدانید تا با عادت‌هاى منفى و نقاط کورى که عشق پردوام را غیرممکن مى‌سازد، برخورد مناسب کنید. آینه به شما امکان مى‌دهد دست به سلسله اقدامات و واکنش‌هایى بزنید تا عشق همواره فرصت رشد یافتن داشته باشد. این نکته‌ى بسیار ارزشمندى است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: شروع سفر
بخش اول: اصول
فصل اول: عشق واقعى چگونه به نظر مى‌رسد؟
فصل دوم: چگونه ترس زیرکانه عشق را نابود مى‌کند
فصل سوم: تنها یک نفر کافى است
فصل چهارم: یافتن قدرت عشق
فصل پنجم: خروج از نیازمندى و رسیدن به عشق
بخش دوم: اصل و اساس
فصل ششم: رمز ارتباط عاشقانه
فصل هفتم: احترام گذاشتن به تفاوت‌ها
فصل هشتم: وقتى زندگى در عشق دخالت مى‌کند
فصل نهم: صداى عشق
فصل دهم: به خودمان مدیون هستیم... به یکدیگر مدیون هستیم
نتیجه: حدس بزنید سرانجام چه چیزى یافتم؟!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عشق پردوام
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۳۸۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات221
زبانفارسی
شابک978-964-5634-85-6
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عشق پردوام

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب عشق پردوام

برای دریافت کتاب عشق پردوام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.