معرفی و دانلود کتاب صوتی مهارت‌های فروش: رازهای فروش هر چیز به هر کس

عکس جلد کتاب صوتی مهارت‌های فروش: رازهای فروش هر چیز به هر کس
قیمت:
۷۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مهارت‌های فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مهارت‌های فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مهارت‌های فروش: رازهای فروش هر چیز به هر کس

گنجینه‌ای مملو از رمز و رازهای موفقیت شغلی! کتاب صوتی مهارت‌های فروش، اثر فردریک اکلوند، مهارت‌هایی را به شما می‌آموزد که از طریق آن‌ها به بالاترین فروش و درآمد حداکثری برسید. فرقی ندارد چه محصولی تولید می‌کنید یا فروشنده‌ی چه کالایی هستید، به کمک این کتاب قله‌های موفقیت را در کسب‌و‌کار خود فتح کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی مهارت‌های فروش

یکی از بزرگترین غول‌های خرید و فروش املاک در آمریکا، کنار شماست تا از رازهای افزایش فروش و درآمد برایتان بگوید. فردریک اکلوند (Fredrik Eklund) در کتاب صوتی مهارت‌های فروش (The sell) تجربیاتی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توان از آن‌ها به‌عنوان اصول فروشندگی یاد کرد.

اعتماد به نفس و تسلط بر بیان خود یا همان فن بیان بالا ابزاری هستند که برای تبدیل شدن به یک فروشنده‌ی موفق به آن‌ها نیاز دارید. توجه داشته باشید که روحیه‌ی بالا در مواجهه با خریداران، برخورد مناسب هنگام نارضایتی مراجعه‌کنندگان و... مهارت‌هایی هستند که با تمرین می‌توانید آن‌ها در خود پرورش دهید. خبر خوب اینکه، هیچ‌کسی فروشنده به دنیا نیامده! هر فروشنده‌ی موفقی که می‌بینید سال‌ها زمان و انرژی خود را صرف یادگیری و کسب تجربه کرده تا توانسته به موفقیت برسد. خبر خوب دوم هم اینکه شما به چندین سال تجربه نیازی ندارید. به کمک راهکارهای فردریک اکلوند در کتاب صوتی مهارت‌های فروش به صورت فشرده و در کوتاه‌ترین زمان با شاه‌کلید موفقیت شغلی آشنا می‌شوید.

مهمترین نکته‌ای که باید به یاد داشته باشید و به کار بگیرید افزایش جنبه‌های مثبت محصول خود و کاهش جنبه‌های منفی آن است. می‌دانیم که تمامی کالاها جنبه‌های خوب و بد را در کنار هم دارند؛ اما چه کار کنیم که توجه خریدار ما تنها به ویژگی‌های مثبت جلب شود؟ حتماً برای شما هم پیش آمده که هرگز قصد خرید کالایی را نداشته‌اید اما تعریف و تمجید فروشنده و مهارت او در فروش باعث شده کالای خاصی را تهیه کنید. فردریک اکلوند در حقیقت به شما می‌آموزد که به قهرمان حرفه‌ی خود بدل شوید. کسی که با اعتماد به خود و کیفیت محصولش، کالای مورد نظر را به مصرف‌کننندگان معرفی کرده و هرگز با جواب «نه» از سوی خریداران روحیه‌اش را نمی‌بازد.

اصول و راه‌حل‌هایی که با کتاب صوتی مهارت‌های فروش می‌آموزید نه‌تنها از شما یک فروشنده‌ی موفق می‌سازند، بلکه شما را به انسانی با روحیه‌ی بهتر و جسم و روان سالم‌تر تبدیل می‌کنند. سلامت جسمانی و روحیه‌ی قوی قطعاً موجب اثرگذاری هرچه بیشتر شما بر خریداران خواهد شد.

کتاب حاضر را انتشارات نسل نواندیش با برگردان مهدی قراچه‌داغی به چاپ رسانده است. کتاب صوتی مهارت‌های فروش را با صدای ایمان رئیسی از سوی نشر صوتی آوانامه می‌شنوید.

در نکوداشت کتاب مهارت‌های فروش

  • بهترین کارگزار املاک کشور، اسرار خود را درباره‌ی چگونگی موفقیت در اختیار شما می‌گذارد. (آمازون)

کتاب صوتی مهارت‌های فروش برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال راه‌هایی برای رونق کسب‌و‌کار خود هستید و موفقیت شغلی آرزوی شماست، کتاب صوتی مهارت‌های فروش بهترین گزینه خواهد بود. علاقمندان حوزه‌ی تجارت و علم اقتصاد با شنیدن این کتاب نکته‌های مفیدی را می‌آموزند.

با فردریک اکلوند بیشتر آشنا شویم

او اهل سوئد است. پس از مهاجرت به آمریکا، به سرعت در حرفه‌ی خود پیشرفت کرد و اکنون صاحب بزرگ‌ترین بنگاه معاملاتی در این کشور است. اکلوند (Fredrik Eklund) در کنار فعالیت‌های اقتصادی، با نوشتن کتاب‌هایی، در جهت آموزش رمز و رازهای موفقیت به دیگران نیز کوشیده است.

در بخشی از کتاب صوتی مهارت‌های فروش می‌شنویم

من ده سال پیش از سوئد به نیویورک اسباب‌کشی کردم. یک جفت کفش راحتی به پا داشتم و رؤیایی در سر و می‌خواستم آن را در شهری که هرگز نمی‌خوابد محقق کنم. آن زمان کمترین اطلاعی نداشتم که چگونه ممکن است این مهم اتفاق بیفتد. حتی نمی‌دانستم در چه مسیری می‌خواهم فعالیت کنم، اما کاملاً باور داشتم که بهترین خواهم شد. من به تنها کالایی که در اختیار داشتم معتقد بودم؛ کالای من خودم بودم.

می‌دانستم بدون توجه به اینکه چه فعالیتی را انتخاب می‌کنم، سلطان نیویورک می‌شوم. می‌توانستم تصور کنم که عناوین روزنامه‌ها را به خود اختصاص داده‌ام. می‌توانستم تصور کنم که کیف پولم لبریز از پول است. می‌دانستم در شهری که در آن رقابت بی‌امان وجود دارد، کارم آسان نخواهد بود؛ اما من برای مبارزه آماده بودم.

داستان من در حومه‌های شهر استکهلمِ سوئد شروع شد؛ شهری بین نروژ و فنلاند. در شمال اروپا و دور از منهتن. شهری با زمستان‌های سرد و تاریک. نه، منظورم سوئیس نیست. من متوجه شدم که بسیاری از آمریکایی‌ها تفاوت میان سوئیس و سوئد را تمییز نمی‌دهند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
پیش‌گفتار
23 دقیقه
مقدمه
42 دقیقه
بخش اول - فصل اول: خودتان باشید
32 دقیقه
بخش اول - فصل دوم: بدانید سوخت‌رسان آتش شما چیست
30 دقیقه
بخش اول - فصل سوم - قسمت اول: سایه‌ی یک پرنده
27 دقیقه
بخش اول - فصل سوم - قسمت دوم: به سوپراستارها فکر کنید
23 دقیقه
بخش اول - فصل چهارم: لباس مناسب بپوشید
39 دقیقه
بخش اول - فصل پنجم: مانند یک بوکسور حرفه‌ای
20 دقیقه
بخش اول - فصل ششم: بر لب‌ها تبسم بنشانید
40 دقیقه
بخش دوم - فصل هفتم: حیطه فعالیت
34 دقیقه
بخش دوم - فصل هشتم: تبلیغ فروش
33 دقیقه
بخش دوم - فصل نهم: فروش کنید
27 دقیقه
بخش سوم - فصل دهم: چگونه دوست بگیرید
8 دقیقه
بخش سوم - فصل یازدهم: مطبوعات را متوقف کنید
16 دقیقه
بخش سوم - فصل دوازدهم: وقتی رشد می‌کنید
28 دقیقه
بخش سوم - فصل سیزدهم: امیدوار بودن
13 دقیقه
بخش سوم - فصل چهاردهم: بخورید، نیایش کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مهارت‌های فروش: رازهای فروش هر چیز به هر کس
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویایمان رئیسی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مهارت‌های فروش

Ms
۱۴۰۳/۱/۱
یه کتاب فروش که درواقعه به ریز نکات فروشی توجه کرده به زبان ساده که تو کمتر کتاب‌هایی دیده میشه بیشتر کتابای فروش به طور کلی صحبت میکنن اما این کتاب نه موضوعات کمتر با جزئیات و مثال‌هایی هست که کاملا روشن و واضح توضیح داده شدن حتی مرور خاطرات و نحوه استفاده از تکنیک‌های فروش هم اموزش داده میشه تو این کتاب که خود نویسنده کجا و با کی به چشکلی استفادشون کرده در کل یه کتاب خوب اما جامع نیست برای فروش
میلاد د
۱۴۰۲/۹/۷
شاید به جرات میتونم بگم به ندرت میشه مثل این کتاب رو توی زمینه فروش پیدا کرد، به پیشنهاد میکنم این کتاب رو حتی شغل شما فروش نیست
داود میری
۱۴۰۲/۴/۱۳
کتاب واقعا بی نظری از فردریک اکلوند سپیدی پادشاه املاک نیویورک واقعا کتاب خوبی بود و از خواندنش واقعا لذت بردم
دیاکو امانی
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
بهترین کتابی هست که در زمینه‌ی املاک گوش کردم یک فرد فوق حرفه‌ای در باز حرفه‌ای‌ترین کشور دنیا در زمینه‌ی املاک
شاهد
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
نسخه‌ی صوتی واقعا به کتاب اضافه کرده است
ترنم
۱۴۰۳/۱/۱۲
عالی خیلی اموزنده
عبدالمجید فرج الهی مقدم
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
خوبه برام مفید بود
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مهارت‌های فروش

برای دریافت کتاب صوتی مهارت‌های فروش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.